Librax

auttanut???

Haluaisin kuulla kokemuksia onko librax auttanut ripulipainoitteiseen jännitysvatsaan. Itsellä ei vatsan kanssa ole mitään ongelmia kun olen kotona tai jos elämä menee tasaisesti. Heti kun on joku reissu, koulutus tai uusi työtehtävä niin johan vatsa ilmoittaa aamulla sellaisella varpusparvella. Saa ainaki 10 kertaa käydä vessassa et pystyy lähtemään. Tähystykset ym olen käynyt ja laktoosivaiva on mut muuta ei löytynyt. Eli kyse on ainoastaan näistä aamuista kun on jotain poikkeavaa.
Mihinkään reissulle en enää viiti edes lähtee ku tietää et vatsa hermotuu tällaisesta muutoksesta. Imodiumin otan silloin tällöin mutta siitä menen moneksi päiväksi ummelle.

9

6103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo lintu

tuo lääke on just tarkoitettu ja auttaa, tosin minulla ei ollut ripulia vaan oli kovavatsaisuutta, paikka paikoin ummetusta, ja melkein uskon että tuo lääke aikoinaan vei nuo pahimmat vaivat pois, vaikka edelleenkään vatsa ei toimi normaalisti.

• mitenkäs kun minulla

Otin libraxin eilen iltapäivällä, joka auttoikin sitten illaksi ja maha oli ihana hiljaa. Mut silti tänä aamuna oli maha taas ihan sekaisin. Onko se niin ettei yksi auta mitään?

• Outo lintu
        mitenkäs kun minulla kirjoitti:

Otin libraxin eilen iltapäivällä, joka auttoikin sitten illaksi ja maha oli ihana hiljaa. Mut silti tänä aamuna oli maha taas ihan sekaisin. Onko se niin ettei yksi auta mitään?

vetäsin niitä kolme päivässä, mutta mulla oli lähes ummetusta. Ja täytyy juoda runsaasti nesteitä lääkkeen kanssa, vähintään 1 iso vesilasi kun lääke suuhun.

• KÄYTTÄJÄT!
        Outo lintu kirjoitti:

vetäsin niitä kolme päivässä, mutta mulla oli lähes ummetusta. Ja täytyy juoda runsaasti nesteitä lääkkeen kanssa, vähintään 1 iso vesilasi kun lääke suuhun.

Laittakaa nyt ihmeessä kommenttia, miten on librax auttanut? Montako tabua on mennyt päivässä? jne...

• ite oot
        KÄYTTÄJÄT! kirjoitti:

Laittakaa nyt ihmeessä kommenttia, miten on librax auttanut? Montako tabua on mennyt päivässä? jne...

ottanut, eikö ole auttaneet kun kyselet? ite oon popsinut niitä kuusi vuotta, eipä niistä ole minulle ollut apua, toivottavasti lääketehtaalle sitä enemmän,lol

• ripulia

Tutkituta helikobakteeri ja häädä se pois, jos on. Mulla auttoi.

• että tää helikobakteeri

iskee aina vain silloin kun on johonkin tärkeää paikkaa lähtö. hei haloo. Jos sanon et maha on vaikka viikon ihan täysin normaali kun olen lomalla kotona ja yhtenä aamuna onkin lähtö koulutukseen ja maha menee sinä aamuna sekaisin. Aika valikoiva helikobakteeri sanon minä! En kaipaisi mitään tuollaisia vastauksia vaan ihan oikeita vastauksia miten librax on auttanut.

• kokemus ainakin
        että tää helikobakteeri kirjoitti:

iskee aina vain silloin kun on johonkin tärkeää paikkaa lähtö. hei haloo. Jos sanon et maha on vaikka viikon ihan täysin normaali kun olen lomalla kotona ja yhtenä aamuna onkin lähtö koulutukseen ja maha menee sinä aamuna sekaisin. Aika valikoiva helikobakteeri sanon minä! En kaipaisi mitään tuollaisia vastauksia vaan ihan oikeita vastauksia miten librax on auttanut.

Olen itse käyttänyt pariin otteeseen Labraxia ja kyllähän se suolistoa rauhoittaa tai pikemminkin lamaannuttaa.
        Hätätilanteessa varmastikin ihan ok mutta vaikuttaa niin moneen muuhunkin kuin vain suolistoon etten itse haluaisi sitä usein käyttää.

Parasta olisi tietysti helpottaa sitä jännitystä joka oireet aiheuttaa.
        Parempaa jatkoa!

• kans
        kokemus ainakin kirjoitti:

Olen itse käyttänyt pariin otteeseen Labraxia ja kyllähän se suolistoa rauhoittaa tai pikemminkin lamaannuttaa.
        Hätätilanteessa varmastikin ihan ok mutta vaikuttaa niin moneen muuhunkin kuin vain suolistoon etten itse haluaisi sitä usein käyttää.

Parasta olisi tietysti helpottaa sitä jännitystä joka oireet aiheuttaa.
        Parempaa jatkoa!

auttoi, taitaa mennä silti ummetuksen puolelle, kun sitä enempi käyttää. Mut minua se ei ainakaan haittaa kunhan tiedän että voin olla huoleti kun otan tabun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      93
      1738
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1159
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1158
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      813
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      773
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      5
      716
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      696
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      670
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      666
    Aihe