sanasi sulatti jään
kosketuksesi hajotti muurit
rikoit kaiken
minkä taakse piilouduin
ennen Sinua
olin rikki
olen nyt ehjä
niin Sinäkin
kohtalo kuitenkin
päätti toisin
kuljemme erillämme
elämä on tätä
Elämä on tätä
9
267
Vastaukset
Jokainen kulkee elämää.
Näin se on.
Hyvää maanantaita sinne jonnekkin- peres
Hieno tunnustus
Kohtalo on
Elämä on
Kiitos runostasi kaaru - lindalinda1
mutta kukapa sen osaa kertoa kauniimmmin kuin
Sinä ?
Toisen ihmisen rakkaus, kuinka paljon sillä on
voimaa meihin - sen Sinä kerrot.
" sanasi sulatti jään, kosketuksesi hajotti muu-
rit " jne
Kohtalo päätti kuitenkin toisin, tiet erosivat.
Kiitos lukunautinnosta. - Mysteriet
Täällä ei ollut tuommoista kirjoittajaa...
Runoissasi on vahvoja elämänaineita - minä olen hulluna niihin! - tomppa2006
...jotkut ihmiset pystyvät riisumaan sinut kaikilta esteiltä...
Kuitenkaan ei pysty mitenkään jatkamaan yhteistä tietä.
Kaunis ja herkkä on runosi, elämä on tätä! Voiko enään tyhjentävästi sanoa tätä..
Kiitos pidin tästä..
Ter kobosiihen minäkin uskon,
tekeekö se mitään turhaa?
Ei tee, vaan asioita ei heti
paljasteta meille....
Haikea runo,
sattuu....- TöllinLiisa
Piilostaan sitä miettii,
sirujen heränny kaipuu.
Huokaan.
"Elämä on tätä"
Yönsiiville kohta kohoammeja
kiitän runostas,vei pohtimaan.Liisa - kaaru
...kiittää teitä kaikkia samassa. Aamut menee täällä runopalstalla, työt vasta lopetan. huomenaamulla kun taas herään, on täällä mitä kauniinpia runoja, siinä taas lukiessa hurahtaa aikaa ja työpäivä venyy:)))
Olen otettu aina kun pidätte näistä mun tekeleistä, en aina oikein ymmärrä teitä, mutta kiitän:)))
Öitä kaikille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492