On siinä POPEDALLA kova ryhmä

Nimetön

Kyllä on kova jengi kasassa,lupa on odottaa jotakin uudelta tulevalta levyltä,mitä uudet kaverit siihen tuo tai onko vaikutukset minkälaiset ja on mielenkiintoista nähdä mitä keikoilla tulee tapahtumaan.
Rockin pitäisi kyllä räjähtää ilmoille tuolla ryhmällä.
Täältä on luettavissa nyt sitten se virallinen kokoonpano.
http://www.popeda.com/

12

2905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Vaativa fani

        Petander tai Mikkonen tai joku muu kykenevä biisin tekijä. SE PUUTTUU UUDESTA POPEDASTA! Kaikki kunnia Costille, mutta uutta Popeda matskua tulee nykyisin liian hitaasti/harvoin! Vai onko uudet miehet tehneet joitain sävellyksiä tai sanoituksia?


      • Mä vaan
        Vaativa fani kirjoitti:

        Petander tai Mikkonen tai joku muu kykenevä biisin tekijä. SE PUUTTUU UUDESTA POPEDASTA! Kaikki kunnia Costille, mutta uutta Popeda matskua tulee nykyisin liian hitaasti/harvoin! Vai onko uudet miehet tehneet joitain sävellyksiä tai sanoituksia?

        nääs kun mies itse haluaa kyhätä biisilistat ja sovittaa pääasiassa kaikki biisit ja sävellykset ovat myös pääosin Costellon tekemiä eikä hän ilmeisesti halua/hyväksy esim. Mellun sävellyksiä jne. Tuntuu ettei Costello ees enää halua kyseiseen bändiin toista yhtä vahvaa hahmoa (kuin se itse) joka vois astua sen varpaille tekemällä hittejä/tulemalla yhtä suostuksi kuin Costello! Näin on ollut siitä lähtien kun herra Mikkonen kuoli ja Costi pääsi tän ikävän tapahtuman jälkeen bädissä enempi esille/toteuttamaan itseään. Hälle kelpaa vaan tiettyjen ulkopuolisten tekijöiden biisit, esim. Petander, Sundqvist, Lewis, Lindholm...


      • Tate 37
        Mä vaan kirjoitti:

        nääs kun mies itse haluaa kyhätä biisilistat ja sovittaa pääasiassa kaikki biisit ja sävellykset ovat myös pääosin Costellon tekemiä eikä hän ilmeisesti halua/hyväksy esim. Mellun sävellyksiä jne. Tuntuu ettei Costello ees enää halua kyseiseen bändiin toista yhtä vahvaa hahmoa (kuin se itse) joka vois astua sen varpaille tekemällä hittejä/tulemalla yhtä suostuksi kuin Costello! Näin on ollut siitä lähtien kun herra Mikkonen kuoli ja Costi pääsi tän ikävän tapahtuman jälkeen bädissä enempi esille/toteuttamaan itseään. Hälle kelpaa vaan tiettyjen ulkopuolisten tekijöiden biisit, esim. Petander, Sundqvist, Lewis, Lindholm...

        Eiköhän se Pate ole vielä bändin Direktoori(lainataksini mika Sundvistia.


      • Mä vaan
        Tate 37 kirjoitti:

        Eiköhän se Pate ole vielä bändin Direktoori(lainataksini mika Sundvistia.

        ja sanonut että Costi tekee biisit eikä oikein hyväksy muitten biisejä...ja oon monesta eri yhteydestä lukenut että Costi on bändin musiikillinen liideri ja kyhää esim. biisilistat, valkkaa biisit kokoelmille jne. Costello päättää treeneistä jne. ja Costellon rooli on yhä kasvanut. Hän ollut mukana monissa lehti-, tv- ja radiohaastatteluissa.


      • oksettavaa p*skaa
        Mä vaan kirjoitti:

        nääs kun mies itse haluaa kyhätä biisilistat ja sovittaa pääasiassa kaikki biisit ja sävellykset ovat myös pääosin Costellon tekemiä eikä hän ilmeisesti halua/hyväksy esim. Mellun sävellyksiä jne. Tuntuu ettei Costello ees enää halua kyseiseen bändiin toista yhtä vahvaa hahmoa (kuin se itse) joka vois astua sen varpaille tekemällä hittejä/tulemalla yhtä suostuksi kuin Costello! Näin on ollut siitä lähtien kun herra Mikkonen kuoli ja Costi pääsi tän ikävän tapahtuman jälkeen bädissä enempi esille/toteuttamaan itseään. Hälle kelpaa vaan tiettyjen ulkopuolisten tekijöiden biisit, esim. Petander, Sundqvist, Lewis, Lindholm...

        tutki ennenkö hutkit! kyllä oli juttu taas niin päin peetä kun olla ja voi!


      • Mä vaan
        oksettavaa p*skaa kirjoitti:

        tutki ennenkö hutkit! kyllä oli juttu taas niin päin peetä kun olla ja voi!

        mitä kirjoitin Costellosta...Miehen rooli on kokoaika kasvanut ja on bändin toinen pomo ja jotkut asiat päättää itse tai vaikka kysyis muitten mielipiteitäkin, niin tekee silti itse usein ne lopulliset ratkaisut monissa asioissa. Toki Pate ja muutkin asioista päättää mutta välillä tuntuu että Costi on bändissä hetkittäin suurempi pomo kuin Pate ja siitä tosiasiasta ei pääse mihinkään.


      • vinttinä
        Mä vaan kirjoitti:

        mitä kirjoitin Costellosta...Miehen rooli on kokoaika kasvanut ja on bändin toinen pomo ja jotkut asiat päättää itse tai vaikka kysyis muitten mielipiteitäkin, niin tekee silti itse usein ne lopulliset ratkaisut monissa asioissa. Toki Pate ja muutkin asioista päättää mutta välillä tuntuu että Costi on bändissä hetkittäin suurempi pomo kuin Pate ja siitä tosiasiasta ei pääse mihinkään.

        Oliskohan johtunut osin myös artistin alkon käytöstä, että jonkunhan se pomon roolikin on ollut pakko hoitaa.
        Ei Costi huono mies siihen hommaan ole ollut.

        Ihan turha mielestäni moisesta arvostella, hyviä ja huonoja puolia tuosta tasan löytyyy molempia.

        Tuo on kova rokkiryhmä ja odotan mielenkiinnolla iskuryhmää lauteille.
        Katsotaan mitä uusi musiikki on, tuomitaan vasta sitten.


      • popeda fani
        Mä vaan kirjoitti:

        mitä kirjoitin Costellosta...Miehen rooli on kokoaika kasvanut ja on bändin toinen pomo ja jotkut asiat päättää itse tai vaikka kysyis muitten mielipiteitäkin, niin tekee silti itse usein ne lopulliset ratkaisut monissa asioissa. Toki Pate ja muutkin asioista päättää mutta välillä tuntuu että Costi on bändissä hetkittäin suurempi pomo kuin Pate ja siitä tosiasiasta ei pääse mihinkään.

        Jostain muistan lukeneeni että Pate ei ole ikinä päättäny Popedan asioista alkuun päätti Mikkonen ja sen jälkeen Costello


      • Mä vaan
        popeda fani kirjoitti:

        Jostain muistan lukeneeni että Pate ei ole ikinä päättäny Popedan asioista alkuun päätti Mikkonen ja sen jälkeen Costello

        on radio- ja lehtihaastatteluissa antaneet ymmärtää että Mikkonen oli välillä mielipiteissään ja musiikillisissä näkemyksisssään hyvinkin yksipuolinen, ehdoton, periksiantamaton ja jyrkkä. Eräänlaiseksi pomohahmoksi ja päälliköksi sitä kumpikin tituleerasivat.


      • Nimetön
        Vaativa fani kirjoitti:

        Petander tai Mikkonen tai joku muu kykenevä biisin tekijä. SE PUUTTUU UUDESTA POPEDASTA! Kaikki kunnia Costille, mutta uutta Popeda matskua tulee nykyisin liian hitaasti/harvoin! Vai onko uudet miehet tehneet joitain sävellyksiä tai sanoituksia?

        hittibiisejä Popedalle tehneet muutkin kuin Costi ja Pate,ei se ole mitenkään itseoikeuttettua et bändissä pitää olla biisintekijä.
        Costi ja Pate riittää oikein hyvin ja uskon,että uutta kamaa on syksyn plätylle tulossa parivaljakolta jonkin verran,toivonmukaan ainakin niin,kokoelmat saa nyt jo riittää.


    • jepsistä

      sano tamperelainen.
      Kyl Meirän kelpaa kun on tämmönen rokki pumppu ku POPEDA.
      Pauli keulii ja pojat tulee perässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2369
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      166
      1494
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1366
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1079
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      690
    Aihe