Kyllä on kova jengi kasassa,lupa on odottaa jotakin uudelta tulevalta levyltä,mitä uudet kaverit siihen tuo tai onko vaikutukset minkälaiset ja on mielenkiintoista nähdä mitä keikoilla tulee tapahtumaan.
Rockin pitäisi kyllä räjähtää ilmoille tuolla ryhmällä.
Täältä on luettavissa nyt sitten se virallinen kokoonpano.
http://www.popeda.com/
On siinä POPEDALLA kova ryhmä
12
2932
Vastaukset
- Vaativa fani
Petander tai Mikkonen tai joku muu kykenevä biisin tekijä. SE PUUTTUU UUDESTA POPEDASTA! Kaikki kunnia Costille, mutta uutta Popeda matskua tulee nykyisin liian hitaasti/harvoin! Vai onko uudet miehet tehneet joitain sävellyksiä tai sanoituksia?
- Mä vaan
Vaativa fani kirjoitti:
Petander tai Mikkonen tai joku muu kykenevä biisin tekijä. SE PUUTTUU UUDESTA POPEDASTA! Kaikki kunnia Costille, mutta uutta Popeda matskua tulee nykyisin liian hitaasti/harvoin! Vai onko uudet miehet tehneet joitain sävellyksiä tai sanoituksia?
nääs kun mies itse haluaa kyhätä biisilistat ja sovittaa pääasiassa kaikki biisit ja sävellykset ovat myös pääosin Costellon tekemiä eikä hän ilmeisesti halua/hyväksy esim. Mellun sävellyksiä jne. Tuntuu ettei Costello ees enää halua kyseiseen bändiin toista yhtä vahvaa hahmoa (kuin se itse) joka vois astua sen varpaille tekemällä hittejä/tulemalla yhtä suostuksi kuin Costello! Näin on ollut siitä lähtien kun herra Mikkonen kuoli ja Costi pääsi tän ikävän tapahtuman jälkeen bädissä enempi esille/toteuttamaan itseään. Hälle kelpaa vaan tiettyjen ulkopuolisten tekijöiden biisit, esim. Petander, Sundqvist, Lewis, Lindholm...
- Tate 37
Mä vaan kirjoitti:
nääs kun mies itse haluaa kyhätä biisilistat ja sovittaa pääasiassa kaikki biisit ja sävellykset ovat myös pääosin Costellon tekemiä eikä hän ilmeisesti halua/hyväksy esim. Mellun sävellyksiä jne. Tuntuu ettei Costello ees enää halua kyseiseen bändiin toista yhtä vahvaa hahmoa (kuin se itse) joka vois astua sen varpaille tekemällä hittejä/tulemalla yhtä suostuksi kuin Costello! Näin on ollut siitä lähtien kun herra Mikkonen kuoli ja Costi pääsi tän ikävän tapahtuman jälkeen bädissä enempi esille/toteuttamaan itseään. Hälle kelpaa vaan tiettyjen ulkopuolisten tekijöiden biisit, esim. Petander, Sundqvist, Lewis, Lindholm...
Eiköhän se Pate ole vielä bändin Direktoori(lainataksini mika Sundvistia.
- Mä vaan
Tate 37 kirjoitti:
Eiköhän se Pate ole vielä bändin Direktoori(lainataksini mika Sundvistia.
ja sanonut että Costi tekee biisit eikä oikein hyväksy muitten biisejä...ja oon monesta eri yhteydestä lukenut että Costi on bändin musiikillinen liideri ja kyhää esim. biisilistat, valkkaa biisit kokoelmille jne. Costello päättää treeneistä jne. ja Costellon rooli on yhä kasvanut. Hän ollut mukana monissa lehti-, tv- ja radiohaastatteluissa.
- oksettavaa p*skaa
Mä vaan kirjoitti:
tutki ennenkö hutkit! kyllä oli juttu taas niin päin peetä kun olla ja voi!
- Mä vaan
oksettavaa p*skaa kirjoitti:
tutki ennenkö hutkit! kyllä oli juttu taas niin päin peetä kun olla ja voi!
mitä kirjoitin Costellosta...Miehen rooli on kokoaika kasvanut ja on bändin toinen pomo ja jotkut asiat päättää itse tai vaikka kysyis muitten mielipiteitäkin, niin tekee silti itse usein ne lopulliset ratkaisut monissa asioissa. Toki Pate ja muutkin asioista päättää mutta välillä tuntuu että Costi on bändissä hetkittäin suurempi pomo kuin Pate ja siitä tosiasiasta ei pääse mihinkään.
- vinttinä
Mä vaan kirjoitti:
mitä kirjoitin Costellosta...Miehen rooli on kokoaika kasvanut ja on bändin toinen pomo ja jotkut asiat päättää itse tai vaikka kysyis muitten mielipiteitäkin, niin tekee silti itse usein ne lopulliset ratkaisut monissa asioissa. Toki Pate ja muutkin asioista päättää mutta välillä tuntuu että Costi on bändissä hetkittäin suurempi pomo kuin Pate ja siitä tosiasiasta ei pääse mihinkään.
Oliskohan johtunut osin myös artistin alkon käytöstä, että jonkunhan se pomon roolikin on ollut pakko hoitaa.
Ei Costi huono mies siihen hommaan ole ollut.
Ihan turha mielestäni moisesta arvostella, hyviä ja huonoja puolia tuosta tasan löytyyy molempia.
Tuo on kova rokkiryhmä ja odotan mielenkiinnolla iskuryhmää lauteille.
Katsotaan mitä uusi musiikki on, tuomitaan vasta sitten. - popeda fani
Mä vaan kirjoitti:
Jostain muistan lukeneeni että Pate ei ole ikinä päättäny Popedan asioista alkuun päätti Mikkonen ja sen jälkeen Costello
- Mä vaan
popeda fani kirjoitti:
Jostain muistan lukeneeni että Pate ei ole ikinä päättäny Popedan asioista alkuun päätti Mikkonen ja sen jälkeen Costello
on radio- ja lehtihaastatteluissa antaneet ymmärtää että Mikkonen oli välillä mielipiteissään ja musiikillisissä näkemyksisssään hyvinkin yksipuolinen, ehdoton, periksiantamaton ja jyrkkä. Eräänlaiseksi pomohahmoksi ja päälliköksi sitä kumpikin tituleerasivat.
- Nimetön
Vaativa fani kirjoitti:
hittibiisejä Popedalle tehneet muutkin kuin Costi ja Pate,ei se ole mitenkään itseoikeuttettua et bändissä pitää olla biisintekijä.
Costi ja Pate riittää oikein hyvin ja uskon,että uutta kamaa on syksyn plätylle tulossa parivaljakolta jonkin verran,toivonmukaan ainakin niin,kokoelmat saa nyt jo riittää.
- jepsistä
sano tamperelainen.
Kyl Meirän kelpaa kun on tämmönen rokki pumppu ku POPEDA.
Pauli keulii ja pojat tulee perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768