Haluaisin pelastaa häävideoni paremmin säilymään muotoon. VHS nauhurin alkaa hajota joten missä saa edullisimmin kopioitua VHS-nauhat DVD-levyiksi?
VHS siirto DVD:lle
15
2333
Vastaukset
- mitä tiedän
Espoossa joku kopioi kympillä/nauha.
Mulla ainakin toimi tosi hyvin ja palvelu oli hyvää.
Sähköposti sinne oli pelastavideosi(miukumauku)gmail piste com - kun hakuilee
googlella esim. "vhs siirto".
Hintaerot muutamissa euroissa, joten eipä kovin maksa vaivaa hinnan perusteella etsiä halvinta.- isompia
Kyllä mun mielestä erot on aika isoja.
Kallin on toistaiseksi ollut 40€ ja halvin 10E/kasetti:
Se halvin oli Espoossa www.pelastavideosi.com
- dfdfsfddfsfdsfds
olemme siirtäneet VHS-kotivideot oman tallentavan dvd-soittimen kautta dvd:lle. Eli ensin VHS tallennetaan dvd:n kovalevylle ja sieltä dvd:lle. Eli jos tutuilla kovalevyllinen dvd-soitin, kysy lainaksi. Aikaa hieman vaatii tämä toimenpide..
- Jukka HKI
Parempi laatu syntyy näin. Siirrä VHS-nauhat suoraan DVD:lle. Kiintolevy välissä huonontaa ainakin teoriassa kuvan laatua.
Varmaan käytännössä huononeminen on minimaalista ja sitä tuskin huomaa. - tt
Jukka HKI kirjoitti:
Parempi laatu syntyy näin. Siirrä VHS-nauhat suoraan DVD:lle. Kiintolevy välissä huonontaa ainakin teoriassa kuvan laatua.
Varmaan käytännössä huononeminen on minimaalista ja sitä tuskin huomaa.Jos tallennustiheys kiintolevylle on oikein valittu, eikä sitä muuteta enää DVD:lle tallennettaessa (eli ei tehdä uudelleen pakkauksia), niin laatu ei muutu mitenkään. Digisignaalista kun on kyse.
- PITEET::::!!!!
tt kirjoitti:
Jos tallennustiheys kiintolevylle on oikein valittu, eikä sitä muuteta enää DVD:lle tallennettaessa (eli ei tehdä uudelleen pakkauksia), niin laatu ei muutu mitenkään. Digisignaalista kun on kyse.
.
tallennetaan SP-laadulla HDD:lle eikä mennä sitten hötkyilemään dvd asetusten kanssa vaan nekin on SP-laadulla, joissakin fiksuissa laitteissa toimii pikakopiointi HDD:ltä DVD:lle kun ei mene säätelemään noita laatuja kesken projektin :)
.
- Jaakko H
Jos laadukasta etsit niin suosittelen http://www.videosiirto.com
- edullisempi
www.pelastavideosi.com
- ertyuiuio
edullisempi kirjoitti:
www.pelastavideosi.com
Pelastavideosi.com tarjoaa nyt suuret yli 30kpl erät vain 5€/nauha.
Huomatkaa, että tekijänoikeudella suojatusta materiaalista voi teettää vain yhden kopion omaan käyttöön.
- katso linkki
- kallis 2342
Melko hintava siihen nähden, että täytyy tuoda jopa omat levyt.
- Saimme priimaa
Edellä mainituista firmoista näyttää suurin osa poistuneen markkinoilta. Itse teetimme seuraavassa firmassa ja laatu oli mielestämme hyvää:
http://www.atk-expert.fi - hyvin pelaa
Saimme priimaa kirjoitti:
Edellä mainituista firmoista näyttää suurin osa poistuneen markkinoilta. Itse teetimme seuraavassa firmassa ja laatu oli mielestämme hyvää:
http://www.atk-expert.fiOltu tyytyväisiä ATK-Expertin palveluun.
- dippadai.
hyvin pelaa kirjoitti:
Oltu tyytyväisiä ATK-Expertin palveluun.
nettisivun mukaan ehkä kallein mitä vastaan tullut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693