sisällä minussa
liekki sininen palaa
se ujona etsii
vieläkin sinua
ihan toisilta salaa
se koskaan enää ei
voi kai roihuksi tulla
oli silloin sinulla
kovempi sydän
kuin mulla
on kuitenkin minulla
sisällä hiljainen hiillos
ja toive
tule puhalla
sytytä
se
sisällä minussa
5
230
Vastaukset
- lindalinda1
Miten Sinä tuon oikein teet jokaisessa
runossasi ? Pyörität tunteita niin, että tukka
nousee päästä.
Jestas sentään, että tämäkin koskettaa sisällöl-
lään. Älä anna sen liekin sammua, se synnyttää
meille mitä upeampaa luettavaa.
Kiitos. - kaaru
tunteiden taituri...huokaa
Jäin kiinni tuohon
pieneen siniseen liekkiin!
Ah, mikä runo.- Mysteriet
Tule ja puhalla...
Tulisin viivana =)
Ihana runo - täynnä lupauksia... kaunis runosi .meissä on liekkejä . tilanteen mukaan. joskus se roihuaa kiihkeänä. toisinaan tuskin kytee. sellaista se on. ihanasti sanottu tuo..etsii..ihan toisilta salaa.olet todella rakkausrunoilija.romantikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828