Piilopirtin seikkailumatka

SanaSade

Heissan!
Nyt piilopirtin väen on mahdollisuus suunnitella hulvattoman hauska ja haastava seikkailumatka - vaikka maapallon ympäri ilman kuutamoa. Kuka lähtee mukaan, minne mennään, millä mennään ja milloin mennään? Kuka on kapu?

*** Kuurakettiin ei jalallani astu.....Teekuppi, joko purjehdustaito riittää merille???? *tekee uimaliikkeitä, kaiken varalta

83

5107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • franti

      Mukaan ja matkaan:) Olen ihan innoissani,ihan tärisen. Ikuna en ole jalallani ollut lentokoneessa,joten minulla on uusia elämyksiä tiedossa roppakaupalla:))
      Minä tykkään auringosta ja lämpimästä. Että jos vaikka jonnekin sinnepäin...siis lämpimään. Kapu voisi olla joku,joka on kierrellyt maita ja mantuja,ettei heti eksyttäisi.Vai olisikos se kaikein kivointa,jos ei olisi määränpäätä,vaan mentäisiin ,minne nenu näyttää? Ja tuo laivalla olo sopii!

      *miettii iltaa kuutamossa*

      • SanaSade

        pelkästä sanasta kuutamo...mutta oloon, saat vaikkapa välimerellä kuunsillan alla istua laivan kannella ja hörppiä...niin mitä?

        Olisi todella jännittävää päästä tutkiskelemaan pyramideja Egyptiin ja kamelikyytiä en ole vielä kokeillut.

        *** Ensimmäiseksi valitaan paikka, jonne on mahdollisemman pitkä lentomatka - franti saa kertaheitolla lentokiintiönsä täyteen....


      • franti
        SanaSade kirjoitti:

        pelkästä sanasta kuutamo...mutta oloon, saat vaikkapa välimerellä kuunsillan alla istua laivan kannella ja hörppiä...niin mitä?

        Olisi todella jännittävää päästä tutkiskelemaan pyramideja Egyptiin ja kamelikyytiä en ole vielä kokeillut.

        *** Ensimmäiseksi valitaan paikka, jonne on mahdollisemman pitkä lentomatka - franti saa kertaheitolla lentokiintiönsä täyteen....

        Siskoni olla kannen alla,niin et näppylöidy:))Minä en voi asialle mitään. Siis sille,että olen iki-ihastunut kuutamoon.(pahoillani)Ei tarkoita,että haluan kuupölyä mukaani,uips.
        Vai mahdollisimman pitkälle..ja kiintiö heti täyteen? Ei kai tämä tarkoita,että en pääse uudelleen matkalle?
        Ihanaa,saan istua kuutamossa laivan kannella ja hörppiä...viiniä:)))
        *otatko lasillisen kannen alle*


      • SanaSade
        franti kirjoitti:

        Siskoni olla kannen alla,niin et näppylöidy:))Minä en voi asialle mitään. Siis sille,että olen iki-ihastunut kuutamoon.(pahoillani)Ei tarkoita,että haluan kuupölyä mukaani,uips.
        Vai mahdollisimman pitkälle..ja kiintiö heti täyteen? Ei kai tämä tarkoita,että en pääse uudelleen matkalle?
        Ihanaa,saan istua kuutamossa laivan kannella ja hörppiä...viiniä:)))
        *otatko lasillisen kannen alle*

        Ajattelin, että kirtäsimme tässä hauskassa porukassa
        maapallon ympäri - ainakin kerran. Voisimme aloittaa
        Attilan jalanjäljiltä Mongolian aroilta, ratsastaa
        hevoilla pitkin aroa....miltäs kuulostaisi? Jätetään ne sapelit kuitenkin sinne naulaan...vai, mitä?

        *** Hei, osaakos kukaan porukasta ratsastaa..??
        *pohtii tohkeissaan - kumpi onkaan hevosen etu- ja kumpi takapää**


      • franti
        SanaSade kirjoitti:

        Ajattelin, että kirtäsimme tässä hauskassa porukassa
        maapallon ympäri - ainakin kerran. Voisimme aloittaa
        Attilan jalanjäljiltä Mongolian aroilta, ratsastaa
        hevoilla pitkin aroa....miltäs kuulostaisi? Jätetään ne sapelit kuitenkin sinne naulaan...vai, mitä?

        *** Hei, osaakos kukaan porukasta ratsastaa..??
        *pohtii tohkeissaan - kumpi onkaan hevosen etu- ja kumpi takapää**

        Hep,hep! Siis minä osaan ja tiedän jopa,kumpi pää on se,josta ruoka menee sisään ja kumpi se,mistä se tulee ulos:)Kuten huomaat,olen sivistynyt;)) Suunnitelma kuulostaa loistavalta. Ja loistosta tuli mieleen Lux. Tuleekos hän mukaan? Säästyy patterit:))
        Hyi,ei sapeleita:(Nehän painaakin ihan tuhottomasti.

        *ratsastaa hän illan hämyyn,palatakseen jälleen huomenna*


      • SanaSade
        franti kirjoitti:

        Hep,hep! Siis minä osaan ja tiedän jopa,kumpi pää on se,josta ruoka menee sisään ja kumpi se,mistä se tulee ulos:)Kuten huomaat,olen sivistynyt;)) Suunnitelma kuulostaa loistavalta. Ja loistosta tuli mieleen Lux. Tuleekos hän mukaan? Säästyy patterit:))
        Hyi,ei sapeleita:(Nehän painaakin ihan tuhottomasti.

        *ratsastaa hän illan hämyyn,palatakseen jälleen huomenna*

        Näin sinut täten lyödään ratsastuksen opaaksemme Mongolian äärettömille aroille....:))

        *** Minne mennään Mongolian jälkeen??


    • jackdallas63

      Tiedättehän, mitä vanha 50-luvun mosse sanoo,
      kun sitä yrittää käynnistää?

      Sama oman masinanikin kanssa, kunnes korjaan yk-
      kösmoottorin tai hankin uuden.

      Siis:

      Avain virtalukkoon:

      Nik..

      Nik...

      Nik....

      Niki....

      Nikit.....

      Nikita.......

      Nikitarrrrrr.....

      Hrustsevvvviiuuuhhhhhhhhhhhhhhh!!!

      Yrittäkää seurata 275 000 km. Bensa ei lopu. Tää
      kulkee VVVooddkallllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

      • SanaSade

        275 000 kilometrin ajan - kuukahdan
        alkoholimyrkytykseen....:D:D:D

        Minä muuten tiedä, mikä on mosse - mosse, mosee,
        ruostetta on helmmassais. Kerran olen jopa ollut
        työntämässä sitä talvikelissä ylämäkeen.
        *tarkemmin ajatellen, haarvemminhan sitä autoa alamäkeen työnnetään...Mites isoja mäkiä siellä maailmanympärysmatkalla tulekaan vastan. Alkaa hikoilemaan.....*

        *** Missä olisi eksoottisin autotehdas, jossa vierailla...sillä mossella ja vodkalla....sinä ajat!!


      • jackdallas63
        SanaSade kirjoitti:

        275 000 kilometrin ajan - kuukahdan
        alkoholimyrkytykseen....:D:D:D

        Minä muuten tiedä, mikä on mosse - mosse, mosee,
        ruostetta on helmmassais. Kerran olen jopa ollut
        työntämässä sitä talvikelissä ylämäkeen.
        *tarkemmin ajatellen, haarvemminhan sitä autoa alamäkeen työnnetään...Mites isoja mäkiä siellä maailmanympärysmatkalla tulekaan vastan. Alkaa hikoilemaan.....*

        *** Missä olisi eksoottisin autotehdas, jossa vierailla...sillä mossella ja vodkalla....sinä ajat!!

        miun matka männöö kuuhu...


      • SanaSade
        jackdallas63 kirjoitti:

        miun matka männöö kuuhu...

        minä olen aivan liian yksinkertainen....:) lankesin taas loveen....:/:/

        Mutta meinasit kuitenkin taittaa matkaa mosssella?
        Mitenkäs se frantin kuutamoillallinen laivan
        kannella istuu tähän suunnitelmaan?? Sovitaanko me
        kaikki mossen etupelille???
        *ryhtyy kaivelemaan mittanauhaa....

        *** Seuraavan kerran mietin ainakin tunnin ennen kuin vastaan, joku kuu-ukko tai muu vietärimies asiaan on kuitenkin haudattu...:D:D:D


      • jackwithmarilyn
        SanaSade kirjoitti:

        minä olen aivan liian yksinkertainen....:) lankesin taas loveen....:/:/

        Mutta meinasit kuitenkin taittaa matkaa mosssella?
        Mitenkäs se frantin kuutamoillallinen laivan
        kannella istuu tähän suunnitelmaan?? Sovitaanko me
        kaikki mossen etupelille???
        *ryhtyy kaivelemaan mittanauhaa....

        *** Seuraavan kerran mietin ainakin tunnin ennen kuin vastaan, joku kuu-ukko tai muu vietärimies asiaan on kuitenkin haudattu...:D:D:D

        auto on romaaneja täynnä. Eteen mahtuu, koska
        siinä on rattivaihde. Mutta, jos 80-luvun Volgaan
        - aitoon Leningradilaiseen - astutte, se on lai-
        va itsessään. Takapenkillä. Iskarit pilalla ja
        penkinjouset kuin löysässä hetekassa. Joka mutkas-
        sa liiskannutaan toista ovea vasten. Terästettyä
        tsajua termarista ja tunnelma on ajoittain katos-
        sa. Sananmukaisesti.

        Kuskina on Ivan Rääkkänenskij.


      • SanaSade
        jackwithmarilyn kirjoitti:

        auto on romaaneja täynnä. Eteen mahtuu, koska
        siinä on rattivaihde. Mutta, jos 80-luvun Volgaan
        - aitoon Leningradilaiseen - astutte, se on lai-
        va itsessään. Takapenkillä. Iskarit pilalla ja
        penkinjouset kuin löysässä hetekassa. Joka mutkas-
        sa liiskannutaan toista ovea vasten. Terästettyä
        tsajua termarista ja tunnelma on ajoittain katos-
        sa. Sananmukaisesti.

        Kuskina on Ivan Rääkkänenskij.

        Kuule, sinä höynäytät taas..... minkä tähtikartan
        mukaan maasta tulee mutkia kuuhun??? Matkan
        pituudesta johtuen suorinreitti on viisain - eikö vain?
        *katsooedelleen epäluuloisesti

        Hyväksyn, että rieumu on katossa ja katto...no, taivaalla...:)))


      • jackwithmarilyn
        SanaSade kirjoitti:

        Kuule, sinä höynäytät taas..... minkä tähtikartan
        mukaan maasta tulee mutkia kuuhun??? Matkan
        pituudesta johtuen suorinreitti on viisain - eikö vain?
        *katsooedelleen epäluuloisesti

        Hyväksyn, että rieumu on katossa ja katto...no, taivaalla...:)))

        on putoamassa se bussin kokoinen vakoilusatelliit-ti kuukauden sisällä... kannattanee väistää?


      • SanaSade
        jackwithmarilyn kirjoitti:

        on putoamassa se bussin kokoinen vakoilusatelliit-ti kuukauden sisällä... kannattanee väistää?

        Satuitko matkailemaan salkkaripalstalla??
        Kyllä, hyvä kuski väistää kaikki esteet,
        joista on vaarana tulla lommo tai kammo tai
        joista reknkaisen ripustukset, aurauskulmat,
        alanivelet tai muut nikamat loksahtavat paikoiltaan...:)))

        *kaivelee karttaa esille - milloinkas ja mine se linja-autosateliitti tipahtaakaan -no,tuskin se meille osaa...:D:D


      • SanaSade
        jackwithmarilyn kirjoitti:

        on putoamassa se bussin kokoinen vakoilusatelliit-ti kuukauden sisällä... kannattanee väistää?

        *nolottaa*
        kyllä vain, kuulin aamulla uutisista, että iso taivaankappale ohittaa meidät klo 10.30 - vaaran pitäisi siis olla nyt ohi eikä se ainakaan tänne Itä-Suomeen tipahtanut....

        *** ähhh....itku ei auta, onnistun aina minimimoimaan järjenvaloni...:((


      • jackwithmarilyn
        SanaSade kirjoitti:

        *nolottaa*
        kyllä vain, kuulin aamulla uutisista, että iso taivaankappale ohittaa meidät klo 10.30 - vaaran pitäisi siis olla nyt ohi eikä se ainakaan tänne Itä-Suomeen tipahtanut....

        *** ähhh....itku ei auta, onnistun aina minimimoimaan järjenvaloni...:((

        oli se asteroidi. Sen sijaan sieltä on tippumassa
        kylmän sodan jäänteitä. Vakoilusatelliittien kier-
        toradat ovat n. 300-800 km korkeudessa. Koska van-
        hempien laitteisto ei kestoltaan vastaa nykyisiä,
        On nytkin käynyt niin, että voimanlähde ja työn-
        tömoottori ovat lakanneet toimimasta ja kierto-
        radalta vajoaminen on tosiasia, joka tulee tapah-
        tumaan helmi-maaliskuun vaihteessa, aikaisintaan
        helmikuun loppupuolella.

        Sen tuhoamista ohjuksella on myöskin harkittu,
        mutta arviot osumakohteesta ovat tällä hetkellä
        jokseenkin summittaisia ja silti määrittelemät-
        tömiä...

        Washingtonin Assiociated Press'in Eileen Sullivan
        raportoi asiasta ja merkillistä on, että tätä
        vähätellään ja monilta sivustoilta uutinen on no-
        peasti vedetty pois!!!(?). Se on neljänneksen mui-
        noisesta SkyLab-asemasta, mutta sisältäneen vaa-
        rallisia yhdisteitä, jotka ovat ympäristömyrkkyjä
        ja hengityselimille vaarallisia. Lisäksi se saas-
        tuttaisi monin verroin enemmän kuin tuhoutunut
        Columbus-sukkula.

        Melkein salaliitto? Odotellaan kuukausi.


      • SanaSade
        jackwithmarilyn kirjoitti:

        oli se asteroidi. Sen sijaan sieltä on tippumassa
        kylmän sodan jäänteitä. Vakoilusatelliittien kier-
        toradat ovat n. 300-800 km korkeudessa. Koska van-
        hempien laitteisto ei kestoltaan vastaa nykyisiä,
        On nytkin käynyt niin, että voimanlähde ja työn-
        tömoottori ovat lakanneet toimimasta ja kierto-
        radalta vajoaminen on tosiasia, joka tulee tapah-
        tumaan helmi-maaliskuun vaihteessa, aikaisintaan
        helmikuun loppupuolella.

        Sen tuhoamista ohjuksella on myöskin harkittu,
        mutta arviot osumakohteesta ovat tällä hetkellä
        jokseenkin summittaisia ja silti määrittelemät-
        tömiä...

        Washingtonin Assiociated Press'in Eileen Sullivan
        raportoi asiasta ja merkillistä on, että tätä
        vähätellään ja monilta sivustoilta uutinen on no-
        peasti vedetty pois!!!(?). Se on neljänneksen mui-
        noisesta SkyLab-asemasta, mutta sisältäneen vaa-
        rallisia yhdisteitä, jotka ovat ympäristömyrkkyjä
        ja hengityselimille vaarallisia. Lisäksi se saas-
        tuttaisi monin verroin enemmän kuin tuhoutunut
        Columbus-sukkula.

        Melkein salaliitto? Odotellaan kuukausi.

        No niin, minä siis ymmärsin ensin oikein, sitten väärin ja väärin...

        Siis erilaista avaruusteknistä romua on tippumassa niskaamme alkaen moottoreista päättyen voimanlähteisin, jotka arvaten ovat jotakin säteilypitoista materiaalia...kuukauden päästä, mihin?

        *** Miten voin tehdä mitään, kun ei edes tiedä mistä puhutaan...melkein blondin ikuinen ongelma.


    • Ledzeppele

      Molskis!
      Taas uudet kujeet mielessä?
      Minä käyn huomena bohemiassa katsomassa millaisia matkailuvälineitä entiset hipit ovat kehittäneet virtuaali aikakaudelle.
      Kuulema pilvissä leijuminen ei enää ole hyvä. Mannermaiset tuulet puhaltelevat pilvet pois.

      • SanaSade

        Matkailu avartaa...hei, tämän piti olla seikkailumatkailua, joten voinet kehitellä varsinaisi kujeita hipeille sinne bohemianmaahan. Jos voit tehdä sen vielä mannermaisen eleganssisti - aina parempi....laitahan ledit vilkkumaan, jotta tietävät varoa ja mekin saamme jotakin elonmerkkiä..:D:D

        * luulisi bohemiamaassa olevan erityisen merkille pantavaa, jos menet sinne lentävällä, sähköistelyllä matolla, se on melkein blondin ehdotus erikoiseksi sisäänmenoksi....kunhan et kiharruta hiuksia mennessäsi....:)))

        *** Löysit sitten kartan ja kompassin....


    • franti

      Ja hellät tunteet:)

      Nooh,jokos on bigiinit bagattu? Mun ei tarvi pakata,kun mulla ei sellasia ole. Eikä kait muutenkaan tarvi mitään päällä,jos moonlight-uintia harrastaa? En suostu muuten mosseen istumaan. Voin ottaa sen konin ja kopotella sillä. Eihän me kaikki yhteen mosseen etes mahtuttais. Minä kun oon jo aika iso tyttö:))) Kait siinä konepellillä voi istuksia sitä kuutamo-viiniä juomassa,vaikka vuorotellen:)

      *mikähän auttaisi kipeään kurkkuun?*

      • SanaSade

        Heissan siskoseni!
        Mosse parkeerattiin jo ja vaihdettiin Volgaan. Avaruuden pikiteille mahtuu vaikka minkälaista menopeliä, eikhän se hevonen laukkaa siinä kuin Volgagin.

        **kakistelee kurkkuaan, kipeä on....lämmin glögi illalla tai mustaherukkamehu.....ja sitäsympatiaa...:))


      • franti
        SanaSade kirjoitti:

        Heissan siskoseni!
        Mosse parkeerattiin jo ja vaihdettiin Volgaan. Avaruuden pikiteille mahtuu vaikka minkälaista menopeliä, eikhän se hevonen laukkaa siinä kuin Volgagin.

        **kakistelee kurkkuaan, kipeä on....lämmin glögi illalla tai mustaherukkamehu.....ja sitäsympatiaa...:))

        Että siellä meteoriittien ja satelliittien kanssa kilpasilla ollaan,edelleen.Eikös sen maailmanympärimatkan voisi tehdä niin,että olisi vain ihan pikkuisen irti äitimaasta? Silleen hiuksenhienosti jopa koskettaen välillä? Etkös sinä juuri saanut kuupölystä näppyjä;D Ja lieneekö tämä minunkin tautini jotain avaruus-alkuperäistä. Kurkku on ahdas ja veri maistuu suussa. Eikös palstan ominaisuus ollut juuri tuo;ahdasmielisyys ja veren maku suussa taistelu? Perskuta,on se varmaan sieltä tarttunut:(( Nyt ei auta muu,kuin pyytää apuva. Mutta menenkö mannermaiseen apoteekkiin vai käännynkö poppamiehen puoleen? Kas siinäpä pulma....

        *raapii päätään,mutta elegantisti,tietty*


      • SanaSade
        franti kirjoitti:

        Että siellä meteoriittien ja satelliittien kanssa kilpasilla ollaan,edelleen.Eikös sen maailmanympärimatkan voisi tehdä niin,että olisi vain ihan pikkuisen irti äitimaasta? Silleen hiuksenhienosti jopa koskettaen välillä? Etkös sinä juuri saanut kuupölystä näppyjä;D Ja lieneekö tämä minunkin tautini jotain avaruus-alkuperäistä. Kurkku on ahdas ja veri maistuu suussa. Eikös palstan ominaisuus ollut juuri tuo;ahdasmielisyys ja veren maku suussa taistelu? Perskuta,on se varmaan sieltä tarttunut:(( Nyt ei auta muu,kuin pyytää apuva. Mutta menenkö mannermaiseen apoteekkiin vai käännynkö poppamiehen puoleen? Kas siinäpä pulma....

        *raapii päätään,mutta elegantisti,tietty*

        Siitähän se johtuukin. Tosin Jackin tarjous oli hyvä *pihistää vodkaa*...

        Mitäs josl tehdään lämmintä juomaa ja soitetaan sille poppamiehelle???

        *** mennäänkö Japanin kuumille lähteille seuraavaksi? Lämmintä ja höyryävää....:)))


      • franti
        SanaSade kirjoitti:

        Siitähän se johtuukin. Tosin Jackin tarjous oli hyvä *pihistää vodkaa*...

        Mitäs josl tehdään lämmintä juomaa ja soitetaan sille poppamiehelle???

        *** mennäänkö Japanin kuumille lähteille seuraavaksi? Lämmintä ja höyryävää....:)))

        Jackilla olihyvä juttu tuo vodka.Mietin vain sitä litrahintaa ja paljonkos se kuluttikaan sadalla...? *pihistää myös juomaa,lämmittävää,väkevää,vain lääkkeeksi,vain lääkkeeksi*


        Tuohan oli loistoidea! Voimme nauttia lämmittävää/lämmintä juomaa odotellessamme poppamiehen vastausta;)


        Tiedät,miten heikkona olen kuumiin kylpyihin! Siis Jaappaniin,sinne käy matkamme näin...


      • SanaSade
        franti kirjoitti:

        Jackilla olihyvä juttu tuo vodka.Mietin vain sitä litrahintaa ja paljonkos se kuluttikaan sadalla...? *pihistää myös juomaa,lämmittävää,väkevää,vain lääkkeeksi,vain lääkkeeksi*


        Tuohan oli loistoidea! Voimme nauttia lämmittävää/lämmintä juomaa odotellessamme poppamiehen vastausta;)


        Tiedät,miten heikkona olen kuumiin kylpyihin! Siis Jaappaniin,sinne käy matkamme näin...

        Heissan siskoseni!
        Kannattaa ottaa liput valmiiksi, meidät heitetään taatusti kohta pihalle tästä otsikosta...:D:D:D Ikuiset häiriköt!

        Lähtee kuunpölyt kurkusta kuumassa kylvyssä. Mihinkäs me sieltä kylvystä suunnistaisimme...??? Olisiko sen jälkeen aika valloittaa Australian ihmeellinen pussimaailma?

        * Haa, pussieläimiä...:D:D:D


      • franti
        SanaSade kirjoitti:

        Heissan siskoseni!
        Kannattaa ottaa liput valmiiksi, meidät heitetään taatusti kohta pihalle tästä otsikosta...:D:D:D Ikuiset häiriköt!

        Lähtee kuunpölyt kurkusta kuumassa kylvyssä. Mihinkäs me sieltä kylvystä suunnistaisimme...??? Olisiko sen jälkeen aika valloittaa Australian ihmeellinen pussimaailma?

        * Haa, pussieläimiä...:D:D:D

        pussieläimet;D Bongataan,montako pussia tai pussieläintä löydetään:)Eikös toi Krogodile Dandee ollu kans sieltä päin..?
        Juu,takuulla lennetään,eikä siivet oo sinivalkoiset:) Mutta liput on rintataskussa;)

        Ollaanko me jotain häiriköitä,jotka ei oo saanu nuoruudessaan tarpeeks? Siis häiriköidä...

        *nyt jäi silmien verkkokalvolle kuva pusseista..eikun eläimistä:D*


      • SanaSade
        franti kirjoitti:

        pussieläimet;D Bongataan,montako pussia tai pussieläintä löydetään:)Eikös toi Krogodile Dandee ollu kans sieltä päin..?
        Juu,takuulla lennetään,eikä siivet oo sinivalkoiset:) Mutta liput on rintataskussa;)

        Ollaanko me jotain häiriköitä,jotka ei oo saanu nuoruudessaan tarpeeks? Siis häiriköidä...

        *nyt jäi silmien verkkokalvolle kuva pusseista..eikun eläimistä:D*

        Olen syytön mielleyhtymiin ja
        verkkokalvokuviin...;D;D

        Jos saamme täältä lentomatkan seuraavaan kohteeseen, siivet eivät tosiaankaan ole sinivalkoiset eikä yöksi pääse kotiin....piilopirtille meinaan...

        Krokotiilimies vaikutti todellakin Australiassa.

        *** suostuisikohan hän meillekin oppaaksi....


    • MrsRobinhood

      Siis olette täällä:] Löysinhän minä teijät, just vasta äkkäsin RouvaHoodin postia vilkuilla.

      Tänään en kyllä ehdi enempää..

      Päivän mietelause:
      -kun taakse jää kuupöly, alkaa muualla möly :]

      • SanaSade

        tietää missä ollaan...tarkemmin ajateltuna
        meitä voi seurata myös pölypilven tai savumerkkien
        avulla...:))

        Mihin tahdot meidät mannemaisen tyylikkäästi johdattaa???

        *** hauskaa, että löysit meilin ja on selvää, että mannermaisen elegantilla rouvalla on mannermaisen kiireinen aikataulu...:D:D:D


      • -MrsRobinhood-
        SanaSade kirjoitti:

        tietää missä ollaan...tarkemmin ajateltuna
        meitä voi seurata myös pölypilven tai savumerkkien
        avulla...:))

        Mihin tahdot meidät mannemaisen tyylikkäästi johdattaa???

        *** hauskaa, että löysit meilin ja on selvää, että mannermaisen elegantilla rouvalla on mannermaisen kiireinen aikataulu...:D:D:D

        ..oikein mannermaista siis :]

        Jahaas..viimeaikaisten varsin eriskummalisten kuu-seikkailujen jälkeen, ehdottaisin,,Ruotsin risteilyä sukellusveneellä. Matkaisisimme lähes huomaamattomasti..

        Tietenkin nauttisimme mannermaisen buffee-aterian meren syvyyksisä ihaillen.

        Ja lopuksi sieluni syvyyksistä pulppuaa syvällinen runosuoneni, en voi olla jakamatta sitä kanssanne:

        Kaisa, Kaisa
        olethan varis
        doupinglautakunta maris
        pakoilun paikka taisi olla Paris
        oliko autosi Yaris
        kun syliin hiihdit Karis

        Niin :] ja tietenkin päivän ihanasti aloittava mietelause:

        -hyräile sä lauantaina, tulee onnea naima- :]


      • jackdallas63
        -MrsRobinhood- kirjoitti:

        ..oikein mannermaista siis :]

        Jahaas..viimeaikaisten varsin eriskummalisten kuu-seikkailujen jälkeen, ehdottaisin,,Ruotsin risteilyä sukellusveneellä. Matkaisisimme lähes huomaamattomasti..

        Tietenkin nauttisimme mannermaisen buffee-aterian meren syvyyksisä ihaillen.

        Ja lopuksi sieluni syvyyksistä pulppuaa syvällinen runosuoneni, en voi olla jakamatta sitä kanssanne:

        Kaisa, Kaisa
        olethan varis
        doupinglautakunta maris
        pakoilun paikka taisi olla Paris
        oliko autosi Yaris
        kun syliin hiihdit Karis

        Niin :] ja tietenkin päivän ihanasti aloittava mietelause:

        -hyräile sä lauantaina, tulee onnea naima- :]

        Amerikankampamaneetti syö samean veden kirkkaaksi
        ja kaikki yellowsubmariinit näkyvät avaruuteen
        asti.


      • -MrsRobinhod-
        jackdallas63 kirjoitti:

        Amerikankampamaneetti syö samean veden kirkkaaksi
        ja kaikki yellowsubmariinit näkyvät avaruuteen
        asti.

        Mitähän sinä taas höpötät, minun mannermainen sivistykseni ei ymmärrä sanaa 'kampamaneetti' hmmmm sinulla tytyy olla kirjoitusvirhe, koska Minä siis Minähän en voi olla koskaan väärässä, mannermaisine ajatuksineni.

        Olethan varmasti muistanut nauttia jokaaamuisen C-poretapletin, Omegan, multivitamiini-tabun, lisä b-vitamiinin, eloveenan lisä-leseillä, kofeniittoman kaffen jne. Höh, et kuitenkaan..

        Ei hätää, Minä siis Minä, opastan sinua mannermaisen atmosfäärin valtakuntaan, jonka vivahteista saimme käytännön kokemusta kuussa käydessämme, ei viinaa, ei sexiä, ei lihaa, eikä huumeita, kaiken turmion aiheuttajat ja niin sivistymätöntä, siitä lähdemme:]

        Aamuinen mietelause lauantaihin:
        -syö mandariini, et jää pönttöön kiinni- :]


      • jackwithmarilyn
        -MrsRobinhod- kirjoitti:

        Mitähän sinä taas höpötät, minun mannermainen sivistykseni ei ymmärrä sanaa 'kampamaneetti' hmmmm sinulla tytyy olla kirjoitusvirhe, koska Minä siis Minähän en voi olla koskaan väärässä, mannermaisine ajatuksineni.

        Olethan varmasti muistanut nauttia jokaaamuisen C-poretapletin, Omegan, multivitamiini-tabun, lisä b-vitamiinin, eloveenan lisä-leseillä, kofeniittoman kaffen jne. Höh, et kuitenkaan..

        Ei hätää, Minä siis Minä, opastan sinua mannermaisen atmosfäärin valtakuntaan, jonka vivahteista saimme käytännön kokemusta kuussa käydessämme, ei viinaa, ei sexiä, ei lihaa, eikä huumeita, kaiken turmion aiheuttajat ja niin sivistymätöntä, siitä lähdemme:]

        Aamuinen mietelause lauantaihin:
        -syö mandariini, et jää pönttöön kiinni- :]

        (maan) povessa ilakoimme vailla poven iloa...

        Kuin kalja ilman alkoholia, kahvi ilman kofeiinia,
        sokeri ilman...sokeria!

        Mutta ajatukset, lihaisat ajatukset, hekumalliset
        tuntemukset, teräsmiehen katse...

        Aivot ovat ihmisen pahin vihollinen.


      • MrsRobinhood
        jackwithmarilyn kirjoitti:

        (maan) povessa ilakoimme vailla poven iloa...

        Kuin kalja ilman alkoholia, kahvi ilman kofeiinia,
        sokeri ilman...sokeria!

        Mutta ajatukset, lihaisat ajatukset, hekumalliset
        tuntemukset, teräsmiehen katse...

        Aivot ovat ihmisen pahin vihollinen.

        ..mitä mannermaista aistillisuutta havitsenkaan, erittäin syvällisesti ilmaistu..

        Emme luovu lihan himosta emmekä virvoittavan aperatiivin mannermaisen rentouttavasta vaikutuksesta.

        Mietelause kaikessa yksinkertaisuudessaan:
        -a'vot sanoi vossikkakuski kun löysi kaivot- :]


      • MrsRobinhood
        jackwithmarilyn kirjoitti:

        (maan) povessa ilakoimme vailla poven iloa...

        Kuin kalja ilman alkoholia, kahvi ilman kofeiinia,
        sokeri ilman...sokeria!

        Mutta ajatukset, lihaisat ajatukset, hekumalliset
        tuntemukset, teräsmiehen katse...

        Aivot ovat ihmisen pahin vihollinen.

        kukas sinä oletkaan??

        Kuinka minun terävän kirkkaat silmäni eivät havannoineet, nikkisi loppuosaa..

        Kuitenkin mietelausetta pukkaa:
        -Oli Marinylilla jumpperi, mutta minulla erikeepperi- :]


      • jackwithmarilyn
        MrsRobinhood kirjoitti:

        kukas sinä oletkaan??

        Kuinka minun terävän kirkkaat silmäni eivät havannoineet, nikkisi loppuosaa..

        Kuitenkin mietelausetta pukkaa:
        -Oli Marinylilla jumpperi, mutta minulla erikeepperi- :]

        Zäkdiisikstitruii
        ;D


      • -MrsRobinhood-
        jackwithmarilyn kirjoitti:

        Zäkdiisikstitruii
        ;D

        Minä, siis Minä, Sinut jo ulkoisesta kirjoitusolemuksestasi Sinuksi mielsin, vai voidaanko sanoa että poggasin..

        Hmmm..äh..köhh..pöh..niin,,tuo marilyn hieman hämmensi mannermaista ajatuksenjuoksuani, ja täytyy myöntää että kuu käynnin jälkeen lievä vainoharhaisuus meinaa ottaa vallan.

        Lausahdus päivään:
        -tämä tuo sama, ei lopussa ole kama- :]


      • SanaSade
        -MrsRobinhood- kirjoitti:

        ..oikein mannermaista siis :]

        Jahaas..viimeaikaisten varsin eriskummalisten kuu-seikkailujen jälkeen, ehdottaisin,,Ruotsin risteilyä sukellusveneellä. Matkaisisimme lähes huomaamattomasti..

        Tietenkin nauttisimme mannermaisen buffee-aterian meren syvyyksisä ihaillen.

        Ja lopuksi sieluni syvyyksistä pulppuaa syvällinen runosuoneni, en voi olla jakamatta sitä kanssanne:

        Kaisa, Kaisa
        olethan varis
        doupinglautakunta maris
        pakoilun paikka taisi olla Paris
        oliko autosi Yaris
        kun syliin hiihdit Karis

        Niin :] ja tietenkin päivän ihanasti aloittava mietelause:

        -hyräile sä lauantaina, tulee onnea naima- :]

        Heissan!
        Epäilen, että kukaan ei ottaisi minua juuri nyt minkäänlaiseen peltipurkkiin tai -paattiin - veden alla tai veden päällä - yskimiseni saisi aluksen soimaan kuin peltirumpu...:(((( Ei siis salaa eikä ainakaan kuulumattomissa...

        Variksen monot käyvät kuumiksi juuri nyt...:)))


        *** Jotenkin minusta tuntuu, että ruotsalaiset ovat hiukan herkkiä näille tunnistamattomille veden alla kulkeville aluksille ja veneille....tokkipa heidän huumorintajunsa riittäisi toivottamaan meidät tervetulleeksi...vai voisivatko peräti paukkeen kanssa vastaanottaa...???


      • -MrsRobinhood-
        SanaSade kirjoitti:

        Heissan!
        Epäilen, että kukaan ei ottaisi minua juuri nyt minkäänlaiseen peltipurkkiin tai -paattiin - veden alla tai veden päällä - yskimiseni saisi aluksen soimaan kuin peltirumpu...:(((( Ei siis salaa eikä ainakaan kuulumattomissa...

        Variksen monot käyvät kuumiksi juuri nyt...:)))


        *** Jotenkin minusta tuntuu, että ruotsalaiset ovat hiukan herkkiä näille tunnistamattomille veden alla kulkeville aluksille ja veneille....tokkipa heidän huumorintajunsa riittäisi toivottamaan meidät tervetulleeksi...vai voisivatko peräti paukkeen kanssa vastaanottaa...???

        en nyt oikein tiedä, voinko edes seurustella ihmisen kanssa joka on kadottanut viimeisen eleganssinsa, sehän voi vaikka tarttua, kääk, ja miten minun mannermaisen olemukseni sitten käykään..

        Olkoon menneeksi, pysyttelen tarpeeksi kaukana, älä vaan yski tänne päin.

        Ehkä mannermaisen läntinen vierailu ei ole hyvä idea, vidduileevat kuitenkin variksen vitamiineista..miten ois idänpikajuna?

        Minä, siis Minä kun viimmeksi olin idänpikajunassa, minua vastapäätä istui joku runkkari,,ei ku punkkari, ja voi jupiterin-saturnukset, tämä hävytön nulikka söi minun matkalipun just ennen konduktöötin saapumista, härre guud.

        Voitko kuvitella tällä samaisella nulikalla oli rotta, siis ROTTA (ei se kenet me tunnetaan) vaan ihka elävä siimahäntä taskussa. Meinasin saada hjärtä slaagin..

        Mietelausahdus iltapäivään:
        -jos podet flunssaa, älä ketään pussaa- :}


      • SanaSade
        -MrsRobinhood- kirjoitti:

        en nyt oikein tiedä, voinko edes seurustella ihmisen kanssa joka on kadottanut viimeisen eleganssinsa, sehän voi vaikka tarttua, kääk, ja miten minun mannermaisen olemukseni sitten käykään..

        Olkoon menneeksi, pysyttelen tarpeeksi kaukana, älä vaan yski tänne päin.

        Ehkä mannermaisen läntinen vierailu ei ole hyvä idea, vidduileevat kuitenkin variksen vitamiineista..miten ois idänpikajuna?

        Minä, siis Minä kun viimmeksi olin idänpikajunassa, minua vastapäätä istui joku runkkari,,ei ku punkkari, ja voi jupiterin-saturnukset, tämä hävytön nulikka söi minun matkalipun just ennen konduktöötin saapumista, härre guud.

        Voitko kuvitella tällä samaisella nulikalla oli rotta, siis ROTTA (ei se kenet me tunnetaan) vaan ihka elävä siimahäntä taskussa. Meinasin saada hjärtä slaagin..

        Mietelausahdus iltapäivään:
        -jos podet flunssaa, älä ketään pussaa- :}

        Olet aivan oikeasa, siskoseni!

        Juuri nyt en ole sopivaa seuraa edes itselleni, saati mannermaisen elegansille matkaseuralle...:)))

        En tule lähelle enkä henkäile, röhki, yski, kähise tai sihise....
        *Näätähän, miten naama punoittaa, kun yritän pidättäytyä yskimistä....:D:D:D

        Ohjettasi on helppo noudattaa, ei ole pussattavia samalla aukealla.

        *** Jokusta lohduttavaa sanaa olisin kaivannut....:///


    • Ledzeppele

      "Matkalle lähden rautaisella ratsulla.." Ei! Ilmalaiva sen olla pitää. Sieltä näkee horisontintaakse ja leudot mannermaiset tuulet kuljettaa yli uinuvan euroopan. Pilvienlonkareet lipuvat hiljaisina sivuuilla ja ihana aurinko paistaa....;-DDD

      • jackwithmarilyn

        ratsuhan se aito Zeppeliinikin oli. Rakenteisiin
        olisi voinut rakentaa vaikkapa täyspitkän juoksu-radan, joten kunnosta ei olisi tarvinnut huoleh-
        tia. Nyky-Zeppeliinit ovat puolta pienempiä.

        Sellainen, kun taivaalle tuli, oli moni huuli
        pyöreänä. Nyt ne ovat vain mainoksia.

        Moottoreiksi poljettavat propellit? Aurinkokennoja
        muutama laelle? Satelliittiantenni nokalla?
        Luonnonpommihuone perään?


      • SanaSade

        Aika hyvä mainospuhe ilmalaivan puolesta. Ilmalaivaan voisin lähteäkin ja frantinkin saisi siihen ehkä mukaan....matkanteko olisi kyllä aika suurellista, mutta kieltämättä tyylikästä...:)))

        ** epäilee, että tänään eteneminen olisi enemmän irvokkaan huvittavaa kuin tyylikästä...keskellä lumimyrskyä...:)))


      • SanaSade
        jackwithmarilyn kirjoitti:

        ratsuhan se aito Zeppeliinikin oli. Rakenteisiin
        olisi voinut rakentaa vaikkapa täyspitkän juoksu-radan, joten kunnosta ei olisi tarvinnut huoleh-
        tia. Nyky-Zeppeliinit ovat puolta pienempiä.

        Sellainen, kun taivaalle tuli, oli moni huuli
        pyöreänä. Nyt ne ovat vain mainoksia.

        Moottoreiksi poljettavat propellit? Aurinkokennoja
        muutama laelle? Satelliittiantenni nokalla?
        Luonnonpommihuone perään?

        Heissan!
        Muuten en puutu niin miehisen lajiin kuin ilmalaivan suunnittelu, mutta niistämisen ja rykimisen jäljiltä tohjona olevaan päähäni iskeytyi mielikuva luonnon pommihuoneesta.....voi hyvänen aika ja varjele sentään..:D:D:D

        *** Köh, köh, köh.....hankin kunnon sateenvarjon...:))))


      • franti
        SanaSade kirjoitti:

        Aika hyvä mainospuhe ilmalaivan puolesta. Ilmalaivaan voisin lähteäkin ja frantinkin saisi siihen ehkä mukaan....matkanteko olisi kyllä aika suurellista, mutta kieltämättä tyylikästä...:)))

        ** epäilee, että tänään eteneminen olisi enemmän irvokkaan huvittavaa kuin tyylikästä...keskellä lumimyrskyä...:)))

        Huomenta!

        Että pitää Siskoilla olla samaan aikaan,sama tauti:)

        Siskoni,tiedäthän korkeanpaikankammoni? Miten,miten ihmeessä pysyn/pystyn olemaan hiljaa/kirkumatta ilmalaivassa??? Pelkkä ajatus saa kaikki ihokarvani pystyyn..hrr!

        *kaataa kuumaa teetä ja sekoittaa joukkoon hunajaa,ole hyvä,kallis siskoseni,kyllä se siitä*


      • SanaSade
        franti kirjoitti:

        Huomenta!

        Että pitää Siskoilla olla samaan aikaan,sama tauti:)

        Siskoni,tiedäthän korkeanpaikankammoni? Miten,miten ihmeessä pysyn/pystyn olemaan hiljaa/kirkumatta ilmalaivassa??? Pelkkä ajatus saa kaikki ihokarvani pystyyn..hrr!

        *kaataa kuumaa teetä ja sekoittaa joukkoon hunajaa,ole hyvä,kallis siskoseni,kyllä se siitä*

        Heissan!
        Kiitos siskoseni teestä ja sympatiasta. En ole vielä päättänyt jäänkö eloon vai kupsahdanko pois???? Olo on kuin jyrän alle jääneellä. Tiedäthän????

        Pitipäs siis sattua, samaan aikaan...:))

        Kirkuminen puhdistaa keuhkot näin sairastelun päätteeksi. Lisäksi on katsottava ylös, ei alaspäin. Etkä ilmalaivassa edes huomaa olevasi ilmassa *paitsi ilmakuopassa ja turbolenssituulessa varsinkin, jos niitä ei ole halkaistu** ...ei siis hätää, etenemme mallikkaasti..:D:D

        ** huutaminen voi rikkoa eleganssin-tuokaa juomaa......:))))


      • franti
        SanaSade kirjoitti:

        Heissan!
        Kiitos siskoseni teestä ja sympatiasta. En ole vielä päättänyt jäänkö eloon vai kupsahdanko pois???? Olo on kuin jyrän alle jääneellä. Tiedäthän????

        Pitipäs siis sattua, samaan aikaan...:))

        Kirkuminen puhdistaa keuhkot näin sairastelun päätteeksi. Lisäksi on katsottava ylös, ei alaspäin. Etkä ilmalaivassa edes huomaa olevasi ilmassa *paitsi ilmakuopassa ja turbolenssituulessa varsinkin, jos niitä ei ole halkaistu** ...ei siis hätää, etenemme mallikkaasti..:D:D

        ** huutaminen voi rikkoa eleganssin-tuokaa juomaa......:))))

        saattaa olla todellakin kaukana siitä ja sitäpaitsi,tällä hetkellä kurkustani ei kirkunaa tule,se muistuttaa pihinää,joten sen kestää kuka tahansa:)Tietysti joku voi luulla,että ilmalaivaan on tullut vuoto ja siitä pientä paniikkia muistuttavaa ääntä voi syntyä.Mutta ei siis minun toimestani.

        Voi armas Siskoseni,jää eloon,pyydän!! Tiedäthän,että se menee ohi parissa viikossa.Ja jos oikein hyvin lääkitset,pääset neljällätoista vuorokaudella. Ota toinen kuppi kuumaa,laitoin sekaan myös sitä vodkaa,minkä pihistimme:))


      • SanaSade
        franti kirjoitti:

        saattaa olla todellakin kaukana siitä ja sitäpaitsi,tällä hetkellä kurkustani ei kirkunaa tule,se muistuttaa pihinää,joten sen kestää kuka tahansa:)Tietysti joku voi luulla,että ilmalaivaan on tullut vuoto ja siitä pientä paniikkia muistuttavaa ääntä voi syntyä.Mutta ei siis minun toimestani.

        Voi armas Siskoseni,jää eloon,pyydän!! Tiedäthän,että se menee ohi parissa viikossa.Ja jos oikein hyvin lääkitset,pääset neljällätoista vuorokaudella. Ota toinen kuppi kuumaa,laitoin sekaan myös sitä vodkaa,minkä pihistimme:))

        Saavat kyyneleet silmäkulmiini *manailee mielessään-kaksi viikkoa** Oireet kuulostavat juuri samoilta: pihinä puhuessa. Olen kotona ja pari kaveria on soittanut "Kyllapa kuulostat sairaalta..." Uskotko siskoseni, että juuri nyt itsetunto on kohdillaan...ja jos peilistä sattuu kurkkaamaan, säikähtää itsekin "kuka on tuo aave..."

        josta tulikin mieleeni-tehdään ilmalaivasta aavelaiva. Saa kirkua luvan perästä ja hoippua sekä kalvistella rauhassa...:D:D:D

        *** Kiitos sisko, kyllä alkaa jo helpottaa












        ..


      • Ledzeppele
        SanaSade kirjoitti:

        Aika hyvä mainospuhe ilmalaivan puolesta. Ilmalaivaan voisin lähteäkin ja frantinkin saisi siihen ehkä mukaan....matkanteko olisi kyllä aika suurellista, mutta kieltämättä tyylikästä...:)))

        ** epäilee, että tänään eteneminen olisi enemmän irvokkaan huvittavaa kuin tyylikästä...keskellä lumimyrskyä...:)))

        Moro!
        Toimisikohan semmonen ilmalaiva ilokaasulla? Iloisia matkoja...;-)
        Luonnonvoimien saattelemina kohti lämpöä ja aurinkoa. Lumimyrskyistä aurinkoon. Ei kuitenkaan kiinaan, sinne menevät kaikki, jopa lumimyrskytkin!
        *Nokka tuuleen ja hymyä huuleen...*
        Ja siskokullat..villasukat jalkaan ja kuppi kuumaa nenänalle...kyllä se siitä...:-))


      • franti
        Ledzeppele kirjoitti:

        Moro!
        Toimisikohan semmonen ilmalaiva ilokaasulla? Iloisia matkoja...;-)
        Luonnonvoimien saattelemina kohti lämpöä ja aurinkoa. Lumimyrskyistä aurinkoon. Ei kuitenkaan kiinaan, sinne menevät kaikki, jopa lumimyrskytkin!
        *Nokka tuuleen ja hymyä huuleen...*
        Ja siskokullat..villasukat jalkaan ja kuppi kuumaa nenänalle...kyllä se siitä...:-))

        kokemuksen syvällä,toistan;syvällä rintaäänellä,että moinen kaasu on ylimainostettu! Sitä annetaan synnytyksessä,eikä kyllä naurattanut yhtään!! Että se siitä..paitsi että,voihan se toisaankin olla,että se toimisi ilmalaivan kaasuna iloisesti:) Ainakin sitä voisi koittaa,koska siihen toiseen tarkoitukseen se ei sovellu.

        Kuumaa on nenän alla,nahat lähteneet ja kirvelee niin peijakkaasti. Mutta sympatia on ihanaa;) Kiitos,lämmintä juomaa tarjoilee hän,sinullekin,Sisko-kullalleni erityisesti,hinajan kera.


      • Ledzeppele
        franti kirjoitti:

        kokemuksen syvällä,toistan;syvällä rintaäänellä,että moinen kaasu on ylimainostettu! Sitä annetaan synnytyksessä,eikä kyllä naurattanut yhtään!! Että se siitä..paitsi että,voihan se toisaankin olla,että se toimisi ilmalaivan kaasuna iloisesti:) Ainakin sitä voisi koittaa,koska siihen toiseen tarkoitukseen se ei sovellu.

        Kuumaa on nenän alla,nahat lähteneet ja kirvelee niin peijakkaasti. Mutta sympatia on ihanaa;) Kiitos,lämmintä juomaa tarjoilee hän,sinullekin,Sisko-kullalleni erityisesti,hinajan kera.

        ei tietoa..kun ei ole kummastakaan kokemusta...:-). Muistelen vain, että nykäsmattia olisi semmosella joskus hoidettu...eikä se tainnu siinäkään toivottua tulosta tuottaa. Kyllä varmaan joutaa moinen kaasu uusiokäyttöön, menee hyvään tarkoitukseen ja tuottaa iloa monille..;-D.


      • SanaSade
        Ledzeppele kirjoitti:

        Moro!
        Toimisikohan semmonen ilmalaiva ilokaasulla? Iloisia matkoja...;-)
        Luonnonvoimien saattelemina kohti lämpöä ja aurinkoa. Lumimyrskyistä aurinkoon. Ei kuitenkaan kiinaan, sinne menevät kaikki, jopa lumimyrskytkin!
        *Nokka tuuleen ja hymyä huuleen...*
        Ja siskokullat..villasukat jalkaan ja kuppi kuumaa nenänalle...kyllä se siitä...:-))

        olla hulvaton, ei voi puolustautua, kun EI OLE ÄÄNTÄ!!! Ja villasukat on jo, glögiäkin on tullut hörpittyä enemmän kuin elimistö sietää ja appelsiinien syönnistä muutun kohta keltaiseksi...:)))

        Eikös sinne Kiinaan menty soutamalla -lähdetkö soutelemaan...??

        * Nokkaa ei ole enää, niistety pois - ei voi panna tuuleen eikä muidenkaan asioihin....:)))) Päivän ensimmäiset kahvit juuri keitin kurnutteli, jos vaikka joisi pois...


      • SanaSade
        franti kirjoitti:

        kokemuksen syvällä,toistan;syvällä rintaäänellä,että moinen kaasu on ylimainostettu! Sitä annetaan synnytyksessä,eikä kyllä naurattanut yhtään!! Että se siitä..paitsi että,voihan se toisaankin olla,että se toimisi ilmalaivan kaasuna iloisesti:) Ainakin sitä voisi koittaa,koska siihen toiseen tarkoitukseen se ei sovellu.

        Kuumaa on nenän alla,nahat lähteneet ja kirvelee niin peijakkaasti. Mutta sympatia on ihanaa;) Kiitos,lämmintä juomaa tarjoilee hän,sinullekin,Sisko-kullalleni erityisesti,hinajan kera.

        hih, siskoseni!
        Olen niin hunajamarinoitu, että säilyn ikuisuuden, parasta ennnen päiväystä ei enää tarvita...:))))

        * Kokeilee korviaan - tihkuuko sieltä jo hunaja....???


      • Ledzeppele
        SanaSade kirjoitti:

        olla hulvaton, ei voi puolustautua, kun EI OLE ÄÄNTÄ!!! Ja villasukat on jo, glögiäkin on tullut hörpittyä enemmän kuin elimistö sietää ja appelsiinien syönnistä muutun kohta keltaiseksi...:)))

        Eikös sinne Kiinaan menty soutamalla -lähdetkö soutelemaan...??

        * Nokkaa ei ole enää, niistety pois - ei voi panna tuuleen eikä muidenkaan asioihin....:)))) Päivän ensimmäiset kahvit juuri keitin kurnutteli, jos vaikka joisi pois...

        airot olis poikki ja järvi umpijäässä...niin..
        "Sinun luoksesi soudan, yli välkkyvän..."
        Mut ei kiinaan, siellä voi olla kiinailmiö...:-O ... toisaalta...*miettii* ..sopeutuisit kyllä hyvin kantaväestöö...siitä voisi olla etua...*miettii vielä*..


      • SanaSade
        Ledzeppele kirjoitti:

        airot olis poikki ja järvi umpijäässä...niin..
        "Sinun luoksesi soudan, yli välkkyvän..."
        Mut ei kiinaan, siellä voi olla kiinailmiö...:-O ... toisaalta...*miettii* ..sopeutuisit kyllä hyvin kantaväestöö...siitä voisi olla etua...*miettii vielä*..

        soutelusta..:)))

        ** Kunnolla harkittu on puoliksi tehty. Se vaara on olemassa, että ääni palaa kesken matkan....ja pulputuksesta ei sen jälkeen tule loppua - laulamaan ei ryhdy, sen verran omanarvontuntoa sentäs melkein blondillakin on..:)))


      • Ledzeppele
        SanaSade kirjoitti:

        soutelusta..:)))

        ** Kunnolla harkittu on puoliksi tehty. Se vaara on olemassa, että ääni palaa kesken matkan....ja pulputuksesta ei sen jälkeen tule loppua - laulamaan ei ryhdy, sen verran omanarvontuntoa sentäs melkein blondillakin on..:)))

        Pulputus ei haittaa hiljaista miestä, ellei se johdu siitä, että veneestä jäi tappi....-:O
        *sohii hädissään airoilla..*


      • SanaSade
        Ledzeppele kirjoitti:

        Pulputus ei haittaa hiljaista miestä, ellei se johdu siitä, että veneestä jäi tappi....-:O
        *sohii hädissään airoilla..*

        yli laidan, kun luulin oksan karahkaksi....:))

        Nyt on pakko soutaa ensimmäiselle autiolle saarelle.. tai edes luodolle....kivelle edes...

        *katselee kuumeisesti ympärilleen - missä äyskäri ja kuka on hukannut pelastusliivit??


      • Ledzeppele
        SanaSade kirjoitti:

        yli laidan, kun luulin oksan karahkaksi....:))

        Nyt on pakko soutaa ensimmäiselle autiolle saarelle.. tai edes luodolle....kivelle edes...

        *katselee kuumeisesti ympärilleen - missä äyskäri ja kuka on hukannut pelastusliivit??

        ..keksi, että soutuveneellä kiinaan..?"
        *huiskii airoilla vimmatusti*
        Jos ei ole äyskärii niin lapa kengällä...äh, miksi piti lähteä sandaaleissa..
        *tekee ristinmerkkiä ja mumisee, otsa vatsa vasen.. ei näy kiveä ei kantoa..muistelee uimaliikkeitä*
        ***Eikö penkinalla ole pelastuslauttaa..semmosessahan se Bondikin...miksei blondikin...


      • SanaSade
        Ledzeppele kirjoitti:

        ..keksi, että soutuveneellä kiinaan..?"
        *huiskii airoilla vimmatusti*
        Jos ei ole äyskärii niin lapa kengällä...äh, miksi piti lähteä sandaaleissa..
        *tekee ristinmerkkiä ja mumisee, otsa vatsa vasen.. ei näy kiveä ei kantoa..muistelee uimaliikkeitä*
        ***Eikö penkinalla ole pelastuslauttaa..semmosessahan se Bondikin...miksei blondikin...

        pitää paikat siistinä ja aloitti veneestä - tyhjensin sen - kokonaan....*hups, ups - ihmettelinkin, miten ihmeessa veneessä on näin paljon roinaa, joka ei meinaa mahtua roskaa-astiaan

        ** Kaino rykäisy - tiedäthän, että puupäät ja niin edelleen - ryhtyy heittelemään sandaaleja ja muita painoja yli laidan..


      • Ledzeppele
        SanaSade kirjoitti:

        pitää paikat siistinä ja aloitti veneestä - tyhjensin sen - kokonaan....*hups, ups - ihmettelinkin, miten ihmeessa veneessä on näin paljon roinaa, joka ei meinaa mahtua roskaa-astiaan

        ** Kaino rykäisy - tiedäthän, että puupäät ja niin edelleen - ryhtyy heittelemään sandaaleja ja muita painoja yli laidan..

        ***Samassa veneessä keinutaan, halki avaruuden purjehditaan... Mix me ei lähdetty piänellä hiacella???***


      • franti
        Ledzeppele kirjoitti:

        ***Samassa veneessä keinutaan, halki avaruuden purjehditaan... Mix me ei lähdetty piänellä hiacella???***

        *kyllä minä tämän tiesin.auttaa molemmat 'keinuvaiset'ilmalaivaan,vaikka sydäntä kylmää tällainen kurkottelu! ja ensi kerralla ei sitten lähdetä minnekään,mikä johtaa maata kiertävälle radalle. Sisko ihan punaisena näpyistä......jupinaa.....*


      • SanaSade
        Ledzeppele kirjoitti:

        ***Samassa veneessä keinutaan, halki avaruuden purjehditaan... Mix me ei lähdetty piänellä hiacella???***

        niin paljon, siinä ei voi keinua ja melkein blondi voisi eksyä tavaratilaan....:)))

        *** kun hätä on suuri, apukin on lähellä...kavutaan siskon kyytiin ilokaasulla jatketaan....


      • SanaSade
        franti kirjoitti:

        *kyllä minä tämän tiesin.auttaa molemmat 'keinuvaiset'ilmalaivaan,vaikka sydäntä kylmää tällainen kurkottelu! ja ensi kerralla ei sitten lähdetä minnekään,mikä johtaa maata kiertävälle radalle. Sisko ihan punaisena näpyistä......jupinaa.....*

        Leppiksenä on hyvä olla, ei huolet paina ei rasitu polla..... Kiitos siskoseni! Saat palkinnoksi kunnon kuutamon ja lasit sekä...no, ei ainakaan hörhöjä..:)))

        *** arvostaa suuresti pelastusta....


      • Ledzeppele
        franti kirjoitti:

        *kyllä minä tämän tiesin.auttaa molemmat 'keinuvaiset'ilmalaivaan,vaikka sydäntä kylmää tällainen kurkottelu! ja ensi kerralla ei sitten lähdetä minnekään,mikä johtaa maata kiertävälle radalle. Sisko ihan punaisena näpyistä......jupinaa.....*

        *Katselee nolona varpaitaan*
        Ei me enää ikiuna...ilman lupaa...ainakaa ihan heti...onx laskiaispullaa???


      • Ledzeppele
        SanaSade kirjoitti:

        Aika hyvä mainospuhe ilmalaivan puolesta. Ilmalaivaan voisin lähteäkin ja frantinkin saisi siihen ehkä mukaan....matkanteko olisi kyllä aika suurellista, mutta kieltämättä tyylikästä...:)))

        ** epäilee, että tänään eteneminen olisi enemmän irvokkaan huvittavaa kuin tyylikästä...keskellä lumimyrskyä...:)))

        "Nyt ilmalaivalla leijaillaan, maailman kansia kurvillaan, maata me ylhäältä katsellaan ja pilvien seassa tanssitaan...hip huraaaaa...!!!"


      • SanaSade
        Ledzeppele kirjoitti:

        "Nyt ilmalaivalla leijaillaan, maailman kansia kurvillaan, maata me ylhäältä katsellaan ja pilvien seassa tanssitaan...hip huraaaaa...!!!"

        Lupaatko viedä...en osaa tanssia kunnolla...:)) tarvitsen kärsivällisen opettajan....taivas on kyllä kauniin sininen ja ilokaasulla leijaileva ilmalaiva saa kyllä Hymyn huulille ja silmät vilkkumaan....

        ** ethän meinaa pyörittää brunettia pois kyydistä....tyyliin: nainen yli ilmalaivan laidan....


      • Ledzeppele
        SanaSade kirjoitti:

        Lupaatko viedä...en osaa tanssia kunnolla...:)) tarvitsen kärsivällisen opettajan....taivas on kyllä kauniin sininen ja ilokaasulla leijaileva ilmalaiva saa kyllä Hymyn huulille ja silmät vilkkumaan....

        ** ethän meinaa pyörittää brunettia pois kyydistä....tyyliin: nainen yli ilmalaivan laidan....

        Tanssii tähtienkanssa...:-)))
        Ilmalaivalla tuuli soittaa sävelmää .
        Ilo irti...nauttikaa taivaankannen hienostuneesta ilmapiristä...baari on auki.. kabaree alkaa..!


      • SanaSade
        Ledzeppele kirjoitti:

        Tanssii tähtienkanssa...:-)))
        Ilmalaivalla tuuli soittaa sävelmää .
        Ilo irti...nauttikaa taivaankannen hienostuneesta ilmapiristä...baari on auki.. kabaree alkaa..!

        Kas, kas...mitäs suosittelet baarista??

        hoä ei sylje lasiin, mutta on hyvin huono juomien kanssa...maalainen...;))

        * odottaa kiinnostetuuna, miten ilo otetaan irti...kenestä...ja miten....:)))

        ** iloisesti irrotellen...:D:D


      • Ledzeppele
        SanaSade kirjoitti:

        Kas, kas...mitäs suosittelet baarista??

        hoä ei sylje lasiin, mutta on hyvin huono juomien kanssa...maalainen...;))

        * odottaa kiinnostetuuna, miten ilo otetaan irti...kenestä...ja miten....:)))

        ** iloisesti irrotellen...:D:D

        Tequila Sunrise..ilmalaivamme tarjoaa! toivotamme iloista ilmailumatkaa...no kaus pilvet karkaavat ...;-)))


      • SanaSade
        Ledzeppele kirjoitti:

        Tequila Sunrise..ilmalaivamme tarjoaa! toivotamme iloista ilmailumatkaa...no kaus pilvet karkaavat ...;-)))

        Ja jokos laulat?? Mkäs orkka täällä tanssia tahdittaa..?? Tähti taisi jo lentää, kenekäs kanssa sitä nyt tanssitaan...saako herraa pyytää...???

        * mihinkäs se soittaja karkasi...olisin tahtonut jotain musiikki toivoa.

        *** mitäs kaunista laulat kuutamoon...???


      • Ledzeppele
        SanaSade kirjoitti:

        Ja jokos laulat?? Mkäs orkka täällä tanssia tahdittaa..?? Tähti taisi jo lentää, kenekäs kanssa sitä nyt tanssitaan...saako herraa pyytää...???

        * mihinkäs se soittaja karkasi...olisin tahtonut jotain musiikki toivoa.

        *** mitäs kaunista laulat kuutamoon...???

        *Olen mies joka koskaan ei tanssai, tänä iltana varmaan sen teen, tanssin läpi yön aamuun asti..*
        ***...voi..voi pientä juhlijaa...aamu alkaa sarastaa...nyt tarvitaan jotain parantavaa oi..oi..voi..voi..***


      • SanaSade
        Ledzeppele kirjoitti:

        *Olen mies joka koskaan ei tanssai, tänä iltana varmaan sen teen, tanssin läpi yön aamuun asti..*
        ***...voi..voi pientä juhlijaa...aamu alkaa sarastaa...nyt tarvitaan jotain parantavaa oi..oi..voi..voi..***

        Ellei jopa puoli kahteen...:)))

        Olisiko aika mennä päivälliselle???

        *juomisen ja tanssimisen lisäksi pitäisi syödäkin....ihan oikeaa ruokaa silmänruuan lisäksi....:))))

        *** mitäs syödään, kalojen lisäksi??


    • jackwithmarilyn

      Pistetään uusi matka hakuun: Seksimatka Marsiin.
      Voisi luulla, että Kuuhun 384000 km riittäisi,
      mutta ei. Sehän on vain muutama päivä ja siellä
      olisi tylsää.

      Mutta Mars'iin on jo matkaa vähintään 55 milj. km
      ja matka kestää n. puoli vuotta (väh.). Kunnon
      iso maisemabussi alle ja eiku menoksi.

      Tässä ajassa luulisi jo oppivan tuntemaan toisen.

      "Love Boat! Soon will be making another run..."

      • SanaSade

        * punastelee ja kainostelee

        Kenen kanssa lähdetään seksimatkalle ja kuka pääsee kyytiin ja.......*hermostuneena hengästyy***

        *** milloin lähdetään, millä lähdetään, ketkä lähtevät ja mitä tehdään....entinen blondi, nykyinen brunetti on ihan pyörryksissä....:))))


      • jackwithmarilyn
        SanaSade kirjoitti:

        * punastelee ja kainostelee

        Kenen kanssa lähdetään seksimatkalle ja kuka pääsee kyytiin ja.......*hermostuneena hengästyy***

        *** milloin lähdetään, millä lähdetään, ketkä lähtevät ja mitä tehdään....entinen blondi, nykyinen brunetti on ihan pyörryksissä....:))))

        silmäside ja koura arvontakulhoon. Yhdessä kul-
        hossa miehet, toisessa naiset. Parit paljastuvat
        lukituissa sviiteissä vasta kun kantoraketit pau-
        haavat miljoonaa ja sataa.

        Jokaiseen sviittiin pääsee vain ulkokautta, jo-
        ten reklamaatiot ovat turhia.

        Still Raining, Still Dreaming...


      • SanaSade
        jackwithmarilyn kirjoitti:

        silmäside ja koura arvontakulhoon. Yhdessä kul-
        hossa miehet, toisessa naiset. Parit paljastuvat
        lukituissa sviiteissä vasta kun kantoraketit pau-
        haavat miljoonaa ja sataa.

        Jokaiseen sviittiin pääsee vain ulkokautta, jo-
        ten reklamaatiot ovat turhia.

        Still Raining, Still Dreaming...

        Hih, meinaatko todella antaa sananvallan puhtaasti kohtalonkouralle...???

        *** Hiplaa nimilappuja-kukas tämä onkaan.....?


      • vähäskäpälä
        jackwithmarilyn kirjoitti:

        silmäside ja koura arvontakulhoon. Yhdessä kul-
        hossa miehet, toisessa naiset. Parit paljastuvat
        lukituissa sviiteissä vasta kun kantoraketit pau-
        haavat miljoonaa ja sataa.

        Jokaiseen sviittiin pääsee vain ulkokautta, jo-
        ten reklamaatiot ovat turhia.

        Still Raining, Still Dreaming...

        niitä arpoja sieltä kulhosta side silmillä nostelee? Entäs jos ei tuu tasapareja? joutuuko parittomat silti mukaan... nääh tää ei tuu mukaan laisinkaa jos ei saa ottaa ainaski kahta valittua :((


      • jackwithmarilyn
        vähäskäpälä kirjoitti:

        niitä arpoja sieltä kulhosta side silmillä nostelee? Entäs jos ei tuu tasapareja? joutuuko parittomat silti mukaan... nääh tää ei tuu mukaan laisinkaa jos ei saa ottaa ainaski kahta valittua :((

        Matkalle lähtijät ovat side silmillä, allekir-
        joittaneet vastuuvapauslausekkeen ja sitoumuksen
        olla puhumatta asiasta.

        Nostetut lipukkeet ovat - nykyaikaa - chippi-
        lastuja, jotka kelpaavat vain tiettyyn oveen.
        Lastussa on sviitin numero ja palkattu opas
        kuljettamaan arvonnan lastun nostaneen kyseiseen
        sviittiin, jossa asetetaan istuimeen odottamaan
        lähtöä.

        Asiassa on pelkuripykälä. Jos poistaa siteen sil-
        miltään, on poistuttava aluksesta vailla mahdol-
        lisuutta uuteen arvontaan.

        Vain tasapareja. Jos ehtona olisi kahden suhde
        yhteen, loukkaisi se osapuolia, jotka ovat enem-
        mistönä. Lennolle ei lähde vajaita pareja.

        Parit saavat seurustella keskenään vain video-
        tapaamisten kautta ja silloinkin vain yksimieli-
        sellä suostumuksella. Jokaiselle annetaan henki-
        lökohtainen tunnusluku, joka annetaan koodiluku-
        laitteeseen suostumusta kysyttäessä.

        Tämä on silkka hengen ja lihan testi. Puolessa
        vuodessa voi tapahtua, mitä vain ja siksi mukaan
        lähtee turvaryhmä ja lääkärit (eri sukupuolta)
        takaamaan, ettei ikäviä yllätyksiä nouse esiin.
        Jos osoittautuu, että hyvä henki säilyy ensimmäi-
        set kolme kuukautta, matkalle palkatut ammatti-
        laiset voivat yhteisellä päätöksellä poistaa
        sviittien välisen lukituksen ja sallia yhteiset
        illanvietot aluksen salongissa - ei hyteissä.

        Tämä on silkka hengen ja lihan testi. Puolessa
        vuodessa voi tapahtua, mitä vain.


      • saako lääkäreitä
        jackwithmarilyn kirjoitti:

        Matkalle lähtijät ovat side silmillä, allekir-
        joittaneet vastuuvapauslausekkeen ja sitoumuksen
        olla puhumatta asiasta.

        Nostetut lipukkeet ovat - nykyaikaa - chippi-
        lastuja, jotka kelpaavat vain tiettyyn oveen.
        Lastussa on sviitin numero ja palkattu opas
        kuljettamaan arvonnan lastun nostaneen kyseiseen
        sviittiin, jossa asetetaan istuimeen odottamaan
        lähtöä.

        Asiassa on pelkuripykälä. Jos poistaa siteen sil-
        miltään, on poistuttava aluksesta vailla mahdol-
        lisuutta uuteen arvontaan.

        Vain tasapareja. Jos ehtona olisi kahden suhde
        yhteen, loukkaisi se osapuolia, jotka ovat enem-
        mistönä. Lennolle ei lähde vajaita pareja.

        Parit saavat seurustella keskenään vain video-
        tapaamisten kautta ja silloinkin vain yksimieli-
        sellä suostumuksella. Jokaiselle annetaan henki-
        lökohtainen tunnusluku, joka annetaan koodiluku-
        laitteeseen suostumusta kysyttäessä.

        Tämä on silkka hengen ja lihan testi. Puolessa
        vuodessa voi tapahtua, mitä vain ja siksi mukaan
        lähtee turvaryhmä ja lääkärit (eri sukupuolta)
        takaamaan, ettei ikäviä yllätyksiä nouse esiin.
        Jos osoittautuu, että hyvä henki säilyy ensimmäi-
        set kolme kuukautta, matkalle palkatut ammatti-
        laiset voivat yhteisellä päätöksellä poistaa
        sviittien välisen lukituksen ja sallia yhteiset
        illanvietot aluksen salongissa - ei hyteissä.

        Tämä on silkka hengen ja lihan testi. Puolessa
        vuodessa voi tapahtua, mitä vain.

        pyytää illanviettoon..hmmm...
        Tai jos hankkisi itselleen lääkärin paperit...

        Ei kyl mää en si voi tulla mukkaa jos ei saa vaihella kavereit tai joutuu oleen samal lääkäril koko pual vuotta. senkin tyrannosaurus sun kanssas :))

        Tietty täytyis olla niinko niis ulkomaalaisis reality sarjois olla välil parinvaihto mahdollisuus, mut täytyis perustella se kaikkien kuullen. Ja sit jos joku olis luuseri, nii se olis vaik sit seuraavan viikon yksinäs siä omas hytissäs eikä sais luppaa ees lääkärii kutsuu paikal jos ei tosihätä ois. Nii ja heimokokouksessä päätettäis yhteisel äänestykse kuka on se luuseri jonka soihtu sammutetaan hetkeks kerran viikos valittais se viikon luuseri joskus joutuis toisest lääkärist tai turvamiehest luopumaa jos se menis niinko sen luuserin tilalle :))

        Ootsää aatellu tota ruokapuolta? Jottai romanttist kuuruokkaa?


      • jackwithmarilyn
        saako lääkäreitä kirjoitti:

        pyytää illanviettoon..hmmm...
        Tai jos hankkisi itselleen lääkärin paperit...

        Ei kyl mää en si voi tulla mukkaa jos ei saa vaihella kavereit tai joutuu oleen samal lääkäril koko pual vuotta. senkin tyrannosaurus sun kanssas :))

        Tietty täytyis olla niinko niis ulkomaalaisis reality sarjois olla välil parinvaihto mahdollisuus, mut täytyis perustella se kaikkien kuullen. Ja sit jos joku olis luuseri, nii se olis vaik sit seuraavan viikon yksinäs siä omas hytissäs eikä sais luppaa ees lääkärii kutsuu paikal jos ei tosihätä ois. Nii ja heimokokouksessä päätettäis yhteisel äänestykse kuka on se luuseri jonka soihtu sammutetaan hetkeks kerran viikos valittais se viikon luuseri joskus joutuis toisest lääkärist tai turvamiehest luopumaa jos se menis niinko sen luuserin tilalle :))

        Ootsää aatellu tota ruokapuolta? Jottai romanttist kuuruokkaa?

        että pelin henki ei miellytä vaan on heti löy-
        dettävä se kuuluisa "loophole", jolla päästä
        nauttimaan myös "toisen pöydän antimista". Ja
        sitten lööpeissä ihmetellään ihmisten uskotto-
        muutta...

        No, se passaa. Kaikille vapaat hu...amisoikeu-
        det. Vailla sidonnaisuuksia. Kelpaa sekin, sillä
        matkalta pääsee pois ilman riippakiveä. Ja tähän
        tuleekin sitten uusi sääntö. Jokaiselle henkilö-
        kohtainen sviitti vailla oikeutta luovuttaa
        avainta tai matkustaa kansituoliosastolla loppu-
        matkan. Joku voi olla juonikas ja pelata näin
        yhden sinisilmän pois pelistä. Paha vain, että jos matkalla sattuu jotain kriittistä, ei löydy
        luottoa vaan kaikki kyräilevät toisiaan.

        Ruoka on reikäjuustoa kuuhun mennessä, Marsiin
        mennessä syödään marsipaania, marsua, mars'ia
        marakattia ja kaikkea tavallista.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe