Haluaisin neuvoja influenssan sairastaneilta, kuinka pitkän sairasloman piditte ja mikä oli vointinne kun palasitte töihin ? Itse olen sairastanut viime keskiviikosta lähtien ja pelkään saavani uuden taudin palatessani töihin. Olo on nyt hyvä lukuunottamatta käsissäni tuntuvaa vihlontaa, mikä liene myös influenssan oire ? Lääkäri kirjoitti minulle lomaa vain tähän päivään saakka, mutta uskaltaako noin pian palata töihin, varsinkin kun olen jo kaksi tautia putkeen sairastanut ?
Kiitos vastauksistanne :)
influenssa ja töihin paluu
2
5121
Vastaukset
- Saman kokenut
Influenssa on niin vakava sairaus, että sen hoitaminen kunnolla menee KAIKKIEN muiden asioiden edelle. Eli älä pidä mitään kiirettä sinne töihin takaisin, vaikka kuka sanoisi Sinulle mitä!!
Mene sitten vasta kun tunnet itsesi täysin terveeksi.
Ne jälkitaudit, ne voi tulla, jos lähtee liian aikaisin liikkeelle. ja ne ovat tosi pahoja!
Ei kannata uskoa edes kaikkiin lääkäreihin; monet laittavat 3 päivää sairaslomaa, ja jokainen, jolla on aivot päässä, tajuaa, että siinä ajassa ei infuenssa parane, pahenee vaaan, jos joutuu hyppäämään välillä hakemassa lisää sairaslomaa.
Jotkut lääkärit tajuavat, ja laittavat kerralla 10-14 päivää sairaslomaa. He ovatkin vastuullisia. - menossa
Mulla on menossa neljäs päivä kovassa kuumeessa. Niskat aivan jumissa ja vatsalihakset ja kylkilihakset niin kipeet että ei millään haluis yskiä. Alkaa siepata iha toden teolla nyt tää kotona makaaminen, mutta tää tauti on vaan sairastettava kunnolla pois. Influenssan jälkitautina on monesti pahempia tauteja kuten keuhkokuume jos lähtee liian aikasin liikkeelle.
Eli makoile rauhassa kotona.. juo paljon koska ihminen menettää nestettä aika paljon 39 asteen kuumeessa ja älä edes ajattele töihin menoa ennen kun olet varma siitä että olet terve. Ja takana on ainakin yksi täysin kuumeeton päivä.
Voimia meille kaikille jotka kärsimme tän v'''umaisen tadin kourissa. Kyllä se joskus lähtee .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632