Heips!!
Tiedättekö miten Nicole laihtui? Lukeekohan missään mitä kunto ohjelmaa se teki, miten se liikkui ja mitä söi ja millon? ja tietääköhän kukaan kauan sillä kesti laihtua siitä mitä oli? Kun katso noit vertaus kuvia siitä mitä oli ennen ja siitä mitä se on nyt ei voi kun ihmetellä. Tajuttoman hyvä itsekuri, jossain myös luki että stresaisin takia Nicole laihtui, se nyt on täyttä potaskaa. Ja jossain taas sanottiin että se sen anorektisen laiha stylisti olisi ollut osallisena asiaan. en tiedä, ietääkö teistä kukaan?
Eikä nyt tarvitse suuttua, tai alkaa vittuilemaan, Nicole vaan sattuu olemaan mun thinspo ja itse en ole mikään haka enkun kielessä, että vaikka koittaisin jotai dailyn juttujakin lukea niin se on sama kun aasille opettais ranskaa =)
Nicole Richie
4
1197
Vastaukset
- se.
sehän käytti aineitakin jossain vaiheessa, ja tietyt huumeet laihduttaa. että niin
- ohrapirtelö
Huumeidenkäytöllähän se paino tippu. en nyt tietenkään väitä etteikö olisi mahd. kuntoillut tai jotain, mutta huumekierteessähän se silloin oli kun paino oli alimmillaan.
- näin.
Nicolehan ei ole missään vaiheessa (tietääkseni) kertonut laihdutuksesta. On vain sanonut, että stressi aiheutti sen.
- lalabay
mä oon kanssa jäänyt tätä miettimään.
* Jossain se sanoi, että stressi laihdutti.
* Toisaalta kuulemma rupesi yhdessä ystävänsä Lindsay Lohanin kanssa laihdutuskuurille joka meni vähän yli...
* ollaan huhuttu erilaisista dieettipillereistä ja huumeista ...
itsekin haluaisin tietää miten hän se teki.
Nicole Richie on siis niin aww
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663