Nicole Richie

ana-katarina

Heips!!

Tiedättekö miten Nicole laihtui? Lukeekohan missään mitä kunto ohjelmaa se teki, miten se liikkui ja mitä söi ja millon? ja tietääköhän kukaan kauan sillä kesti laihtua siitä mitä oli? Kun katso noit vertaus kuvia siitä mitä oli ennen ja siitä mitä se on nyt ei voi kun ihmetellä. Tajuttoman hyvä itsekuri, jossain myös luki että stresaisin takia Nicole laihtui, se nyt on täyttä potaskaa. Ja jossain taas sanottiin että se sen anorektisen laiha stylisti olisi ollut osallisena asiaan. en tiedä, ietääkö teistä kukaan?

Eikä nyt tarvitse suuttua, tai alkaa vittuilemaan, Nicole vaan sattuu olemaan mun thinspo ja itse en ole mikään haka enkun kielessä, että vaikka koittaisin jotai dailyn juttujakin lukea niin se on sama kun aasille opettais ranskaa =)

4

1198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se.

sehän käytti aineitakin jossain vaiheessa, ja tietyt huumeet laihduttaa. että niin

• ohrapirtelö

Huumeidenkäytöllähän se paino tippu. en nyt tietenkään väitä etteikö olisi mahd. kuntoillut tai jotain, mutta huumekierteessähän se silloin oli kun paino oli alimmillaan.

• näin.

Nicolehan ei ole missään vaiheessa (tietääkseni) kertonut laihdutuksesta. On vain sanonut, että stressi aiheutti sen.

• lalabay

mä oon kanssa jäänyt tätä miettimään.

* Jossain se sanoi, että stressi laihdutti.

* Toisaalta kuulemma rupesi yhdessä ystävänsä Lindsay Lohanin kanssa laihdutuskuurille joka meni vähän yli...

* ollaan huhuttu erilaisista dieettipillereistä ja huumeista ...

itsekin haluaisin tietää miten hän se teki.

Nicole Richie on siis niin aww

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109