Johanna Broman

juolukka

Hei!
Luin tässä Johanna Bromannin kirjoja 3 kipaletta, hän teki minuun mielettömän vaikutuksen. Kuulostaa todellakin lahjakkaalta näkijältä.
Tietääkö kukaan vieläkö hän tekee selvänäköhommia kirjeitse? Onko osoite sama vanha, vai muuttunut?
Kiitos jos joku osaa auttaa minua Johannan suhteen.

65

16136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei taida

      ottaa enää vastaan. varmaksi en tiedä, mutta tällainen käsitys minulla on. Luen nyt toista kirjaa ja kolmas odottaa vuoroaan. ihmeellinen ihminen.

      • reatree

        Bromanhan on kristitty ja luulisi sytnyvän ristiriitoja jos henget kertovat jälleensyntymistä ja näkijä itse ei niihin usko (tai ei saa uskoa)?

        Olen ollut useasti meediotilaisuuksissa, joiden "suojelijana" on Kristuspatsas mutta joissa meedio kuitenkin välittää jatkuvasti reinkarnaatioviestejä. Mielenkiintoinen tilanne.


      • ..aloittelija...
        reatree kirjoitti:

        Bromanhan on kristitty ja luulisi sytnyvän ristiriitoja jos henget kertovat jälleensyntymistä ja näkijä itse ei niihin usko (tai ei saa uskoa)?

        Olen ollut useasti meediotilaisuuksissa, joiden "suojelijana" on Kristuspatsas mutta joissa meedio kuitenkin välittää jatkuvasti reinkarnaatioviestejä. Mielenkiintoinen tilanne.

        vaikkapa 20 - 50 vuotta,niin sitten alkavat tietyt ristiriidat näyttää ristiriidattomilta ja kokonaisuus selviää. Monet kirjat voit lukea parin vuoden välein ja aina löytyy uusia näkökulmia.

        Se elämä, jota elät, on Sinun oma elämäsi, jonka olet valinnut. Sinun elämäsi ei ole umpimähkäinen keikka maanpäällä. Mutta...

        Saisin kirjoittaa viikon yhtä soittoa etkä tajuaisi, mitä tarkoitan. Niitä oppeja, joita tässä tarkoitan, ei tarjota ovikelloa kilauttelemalla, vaan ne tulevat elämällä elämää ja lukemalla, jos on tarkoitus tulla. Tämä aihe ei väittelemällä parane eikä pahene, koska nykyihminen perusolemuksessaan on niin syvällä omassa maallisuudessaan, ettei voi kuvitella mitään muuta olevankaan kuin se, mitä omin silmin näkee ja omin korvin kuulee.

        Odotellaan muutama tuhat vuotta ja keskustellaan sitten. Niin on paras:)


      • johannalta
        reatree kirjoitti:

        Bromanhan on kristitty ja luulisi sytnyvän ristiriitoja jos henget kertovat jälleensyntymistä ja näkijä itse ei niihin usko (tai ei saa uskoa)?

        Olen ollut useasti meediotilaisuuksissa, joiden "suojelijana" on Kristuspatsas mutta joissa meedio kuitenkin välittää jatkuvasti reinkarnaatioviestejä. Mielenkiintoinen tilanne.

        Minä olen sitten tuo ensimmäinen vastaaja.
        Tämä on Johanna Bromanin kirjasta "toinen maailma"
        sivulta 18:
        "Kun kerroin johannalle uskovani jälleensyntymään, hän vastasi suorastaan tuohtuneena että hän ei nyt ainakaan sellaiseen höpötykseen usko! Kun hän pääsee taivaaseen, hän pitää tiukasti kiinni Pyhän Pietarin helmasta!"

        Henkimaailmassa on henkiä, ei mitään jälleensyntymistä.


      • sama suomeksi...
        ..aloittelija... kirjoitti:

        vaikkapa 20 - 50 vuotta,niin sitten alkavat tietyt ristiriidat näyttää ristiriidattomilta ja kokonaisuus selviää. Monet kirjat voit lukea parin vuoden välein ja aina löytyy uusia näkökulmia.

        Se elämä, jota elät, on Sinun oma elämäsi, jonka olet valinnut. Sinun elämäsi ei ole umpimähkäinen keikka maanpäällä. Mutta...

        Saisin kirjoittaa viikon yhtä soittoa etkä tajuaisi, mitä tarkoitan. Niitä oppeja, joita tässä tarkoitan, ei tarjota ovikelloa kilauttelemalla, vaan ne tulevat elämällä elämää ja lukemalla, jos on tarkoitus tulla. Tämä aihe ei väittelemällä parane eikä pahene, koska nykyihminen perusolemuksessaan on niin syvällä omassa maallisuudessaan, ettei voi kuvitella mitään muuta olevankaan kuin se, mitä omin silmin näkee ja omin korvin kuulee.

        Odotellaan muutama tuhat vuotta ja keskustellaan sitten. Niin on paras:)

        Ellei sinulla ole mitään sellaista sanottavaa jossa olisi jonkinlaista asiasisältöä ja informaatioarvoa, voit aivan hyvin pitää suusi kiinni, tai tässä tapauksessa jättää tuollaisen naurettavan höpötyksen lähettämättä.

        Eihän noin "syvällistä" ajatusta voi nauramatta lukea.

        Mitä tuo viestisi oikein tahtoi sanoa, että kukaan muu kuin sinä ei ymmärrä mitään ja että 20 tai 50 vuoden jälkeen ristiriidat alkavat näyttää ristiriidattomilta kun pääsee samalle ulottuvuudelle kuin sinäkin, joka luulet olevasi jotenkin valaistunut? Odottele ihan rauhassa muutama tuhat vuotta. Älä kuitenkaan enää syö niitä sieniä.


      • ..aloittelija..
        sama suomeksi... kirjoitti:

        Ellei sinulla ole mitään sellaista sanottavaa jossa olisi jonkinlaista asiasisältöä ja informaatioarvoa, voit aivan hyvin pitää suusi kiinni, tai tässä tapauksessa jättää tuollaisen naurettavan höpötyksen lähettämättä.

        Eihän noin "syvällistä" ajatusta voi nauramatta lukea.

        Mitä tuo viestisi oikein tahtoi sanoa, että kukaan muu kuin sinä ei ymmärrä mitään ja että 20 tai 50 vuoden jälkeen ristiriidat alkavat näyttää ristiriidattomilta kun pääsee samalle ulottuvuudelle kuin sinäkin, joka luulet olevasi jotenkin valaistunut? Odottele ihan rauhassa muutama tuhat vuotta. Älä kuitenkaan enää syö niitä sieniä.

        Jos nauroit, niin hyvä: nauru pidentää ikää, mutta se on myös hämmentymisen merkki.

        Viestissäni en sanonut, että "kukaan muu kuin minä ei ymmärrä mitään", koska kaikki ymmärtävät kaiken sisimmässään. Totuutta on vain niin vaikea katsoa silmiin. Totesinpahan vain, että kirjallisuuteen sinnikkäästi tutustumalla ja näitä henkimaailman asioita pohtimalla voi saada ratkeamaan monenlaisia ja monentasoisia asioita, joita ei omasta mielestään älyä tai joihin haluaisi selventävää jäsentelyä, jotta oma paikka ja elämäntehtävä tällä telluksella kirkastuisi. Kirjoitin, että "saisin kirjoittaa viikon yhtä soittoa etkä tajuaisi..." ja sinä todistit toteamukseni oikeaksi! Vain muutama lause ja ulalla ollaan...kuten suurin osa ihmisistä on, sillä jokaisella on omat kiinnostuksen kohteet sekä mielipiteet. Ja jos jutut menevät yli ymmärryksen, niin jätä ihmeessä mokomat luritukseni lukematta. Sinun reaktiosi oli hyvin tyypillinen kaurapuuro-diagnoosi: jos et heti tajua jonkun kirjoitusta, niin se on höpötystä.

        Muistuttaisin kuitenkin, että jokainen ihminen elää omaa elämäänsä, joka on just se oikea elämä ja hän on oikeassa omassa elämässään. Tämähän on ihan simppeli juttu. Selvä? Kysymys on valinnoista: millaisia valintoja teet, siten myös oma elämäsi muotoutuu.

        Keskustellaan seuraavat muutama tuhat vuotta, muttei tällä palstalla, koska inttäminen ei hyödytä ketään. Päinvastoin!


      • käsittänyt
        ..aloittelija.. kirjoitti:

        Jos nauroit, niin hyvä: nauru pidentää ikää, mutta se on myös hämmentymisen merkki.

        Viestissäni en sanonut, että "kukaan muu kuin minä ei ymmärrä mitään", koska kaikki ymmärtävät kaiken sisimmässään. Totuutta on vain niin vaikea katsoa silmiin. Totesinpahan vain, että kirjallisuuteen sinnikkäästi tutustumalla ja näitä henkimaailman asioita pohtimalla voi saada ratkeamaan monenlaisia ja monentasoisia asioita, joita ei omasta mielestään älyä tai joihin haluaisi selventävää jäsentelyä, jotta oma paikka ja elämäntehtävä tällä telluksella kirkastuisi. Kirjoitin, että "saisin kirjoittaa viikon yhtä soittoa etkä tajuaisi..." ja sinä todistit toteamukseni oikeaksi! Vain muutama lause ja ulalla ollaan...kuten suurin osa ihmisistä on, sillä jokaisella on omat kiinnostuksen kohteet sekä mielipiteet. Ja jos jutut menevät yli ymmärryksen, niin jätä ihmeessä mokomat luritukseni lukematta. Sinun reaktiosi oli hyvin tyypillinen kaurapuuro-diagnoosi: jos et heti tajua jonkun kirjoitusta, niin se on höpötystä.

        Muistuttaisin kuitenkin, että jokainen ihminen elää omaa elämäänsä, joka on just se oikea elämä ja hän on oikeassa omassa elämässään. Tämähän on ihan simppeli juttu. Selvä? Kysymys on valinnoista: millaisia valintoja teet, siten myös oma elämäsi muotoutuu.

        Keskustellaan seuraavat muutama tuhat vuotta, muttei tällä palstalla, koska inttäminen ei hyödytä ketään. Päinvastoin!

        Minä kritisoin pelkästään sinun tekstiäsi, sitä kirjoitettua tekstiä, en ajatusta sen takana koska sitä sinä et edes kertonut. Ei siinä voi oikein hämmentyä.

        Sinun tekstisi on yhtä höpötystä, luritus on oikein hyvä sana sille, jossa ei ole päätä eikä häntää.

        Sinä itse tekstissäsi luulottelit ("Saisin kirjoittaa viikon yhtäsoittoa etkä sittenkään ymmärtäisi") että sinä tunnet ja tiedät muka jonkun ison salaisuuden maailmankaikkeudesta jota muut eivät tunne, mutta josta et aio myöskään kirjoittaa mitään kun siihen menisi liian paljon aikaa.

        Toisinsanoen sinä ylennät itsesi alentamalla muut ja sepittämällä täyttä roskaa ja sen jälkeen jättämällä asiat täysin perustelematta.

        Tiedätkö että on olemassa kolmenlaista tasoa josta tunnistaa kirjoittajan osaamistason.

        Ensimmäinen on se että kirjoittaja osoittaa sen ettei tiedä mitään, vaikka yrittäisikin näyttää sen että tietäisi jotain. Sinun tekstisi on tässä kategoriassa vaikka kuinka yrität liirumlaarumia sepitellä.

        Toinen taso on sitten se kirjanoppineiden teksti jossa vilisee hienoja sanoja ja lainauksia muiden teksteistä ja jonka avulla kirjoittaja antaa muiden puhua puolestaan. Tällaista on "juuri koulusta tulleiden" tekstit, eikä tuo koulu tarkoita oppilaitoksia vaan myös elämänkoulua tai jonkun gurun opeissa ollutta. Sinä et edes osaa lainata muiden tekstejä ja sanomisia vielä ja antaa heidän puhua puolestasi.

        Kolmas taso on niiden tekstit jotka on kirjoitettu selvällä suomenkielellä, täysin ummikoille tavallisille tallaajille, ja jossa asia on selitetty järkevästi, selvästi ja perusteellisesti, niin että ummikkokin sen ymmärtää ja ehkä oppiikin jotain vaikka ei olisi aiheeseen ennen tutustunut. Nuo kirjoittajat ovat niitä guruja jotka tietävät tasan tarkkaan sen mistä puhuvat ja ymmärtävät sen etteivät kaikki ymmärrä niitä hienoja korulauseita ja jättävät ne liirumlaarumit sen vuoksi pois. Sinä olet kaukana heistä, luulisi että 20 - 50 vuotta olisi kirkastanut sinun ajatuksia tarpeeksi varsinkin kun olet omien sanojesi mukaan kirjoja lukenut muutamaankin kertaan ja aina on löytynyt uusia ajatuksia ja näkökulmia.

        Sano nyt vielä ettet ole edes niin pitkään noita asioita pohtinut.

        Katso totuutta silmiin.

        Valinnat ja vastuu olivat ainoa järkevä lause koko teksissäsi. Mutta sen menit sössimään kun väitit ettei kukaan muu voisi kuitenkaan niitä ymmärtää vaikka kirjoittaisit niistä viikon yhtä soittoa. Jos Sinä todella ymmärrät tuon ajatuksen ja muut eivät, sinun ei tarvitse kirjoittaa kuin muutama lause, perustella se ja kaikki ymmärtäisivät. Mutta kun sinä et ymmärrä sitä asiaa itse.


      • reatree
        ..aloittelija... kirjoitti:

        vaikkapa 20 - 50 vuotta,niin sitten alkavat tietyt ristiriidat näyttää ristiriidattomilta ja kokonaisuus selviää. Monet kirjat voit lukea parin vuoden välein ja aina löytyy uusia näkökulmia.

        Se elämä, jota elät, on Sinun oma elämäsi, jonka olet valinnut. Sinun elämäsi ei ole umpimähkäinen keikka maanpäällä. Mutta...

        Saisin kirjoittaa viikon yhtä soittoa etkä tajuaisi, mitä tarkoitan. Niitä oppeja, joita tässä tarkoitan, ei tarjota ovikelloa kilauttelemalla, vaan ne tulevat elämällä elämää ja lukemalla, jos on tarkoitus tulla. Tämä aihe ei väittelemällä parane eikä pahene, koska nykyihminen perusolemuksessaan on niin syvällä omassa maallisuudessaan, ettei voi kuvitella mitään muuta olevankaan kuin se, mitä omin silmin näkee ja omin korvin kuulee.

        Odotellaan muutama tuhat vuotta ja keskustellaan sitten. Niin on paras:)

        En tiedä oliko tämä minulle osoitettu ollenkaan...

        "...vaikkapa 20 - 50 vuotta,niin sitten alkavat tietyt ristiriidat näyttää ristiriidattomilta ja kokonaisuus selviää. Monet kirjat voit lukea parin vuoden välein ja aina löytyy uusia näkökulmia"

        ...jos siis oli kommentti tuohon kristinoppi-reinkarnaatio-oppi -ristiriitaan, niin itse olen tässä elämässä tutustunut aiheeseen kohta 50-vuotta ja niissä hypoteettisissa menneissä elämissä toden totta tuhansia vuosia :)

        Eipä ole kristityilläkään helppoa kuolla ja myöntää, että kaikki uskonnot ovatkin yhtä ja elämiä eletään lukemattomia, lukuisilla eri todellisuuden tasoilla. Jotkut tällaiset yhden totuuden ihmiset eivät kykene henkimaailmassakaan luopua kaavamaisesta lapsenuskostaan ja jäävät ärhentelemään välitilaan :)))


      • Ziden
        johannalta kirjoitti:

        Minä olen sitten tuo ensimmäinen vastaaja.
        Tämä on Johanna Bromanin kirjasta "toinen maailma"
        sivulta 18:
        "Kun kerroin johannalle uskovani jälleensyntymään, hän vastasi suorastaan tuohtuneena että hän ei nyt ainakaan sellaiseen höpötykseen usko! Kun hän pääsee taivaaseen, hän pitää tiukasti kiinni Pyhän Pietarin helmasta!"

        Henkimaailmassa on henkiä, ei mitään jälleensyntymistä.

        Sylvia Browne: Elämää toisella puolella. Olen lukenut Johannan kirjat ja hän teki minuun vaikutuksen. Vähintään yhtä suuren vaikutuksen on tehnyt tämä nainen ja selvännäkijä, joka kuitenkin nostaa esiin myös sen tosiasian että reinkarnaatiota tapahtuu. Jos Johanna haluaa pitää Pietarin helmasta kiinni niin fine, mutta uskon että jälleensyntyminen on iso osa meidän henkimaailmaamme ja maailmaamme. Kuten myös se "taivas", henget, aaveet ym


      • ..aloittelija..
        reatree kirjoitti:

        En tiedä oliko tämä minulle osoitettu ollenkaan...

        "...vaikkapa 20 - 50 vuotta,niin sitten alkavat tietyt ristiriidat näyttää ristiriidattomilta ja kokonaisuus selviää. Monet kirjat voit lukea parin vuoden välein ja aina löytyy uusia näkökulmia"

        ...jos siis oli kommentti tuohon kristinoppi-reinkarnaatio-oppi -ristiriitaan, niin itse olen tässä elämässä tutustunut aiheeseen kohta 50-vuotta ja niissä hypoteettisissa menneissä elämissä toden totta tuhansia vuosia :)

        Eipä ole kristityilläkään helppoa kuolla ja myöntää, että kaikki uskonnot ovatkin yhtä ja elämiä eletään lukemattomia, lukuisilla eri todellisuuden tasoilla. Jotkut tällaiset yhden totuuden ihmiset eivät kykene henkimaailmassakaan luopua kaavamaisesta lapsenuskostaan ja jäävät ärhentelemään välitilaan :)))

        Kommentoin vielä hetken saamiani sapekkaita kommentteja yrittäessäni vastata asiaan, jota lukija ei tajua.

        Tie, jonka kukin valitsee, on jokaiselle erilainen, koska se perustuu päätöksiin ja valintoihin. Jos joku kysyy jotakin, niin vastausta on hyvin vaikea antaa, koska jokaiselle pitäisi muokata juuri hänen ajatusmaailmaansa sopiva vastaus, jossa käytettäisiin hänen käyttämiään sanoja ja käsitteitä siinä tarkoituksessa kuin kysyjä itse käyttää omassa arkielämässään.

        Uskonasioista, reinkarnaatiosta, jälleensyntymisestä jne. on vaikea kirjoittaa yhtä vastausta. Ei näistä asioista voi tehdä "keittokirjaa", jossa ladellaan keitoksen raaka-aineet ja saadaan ohjeiden mukaan valmis ruoka. Toisin sanoen ei ole valmista kirjaa, valmiita sanoja, vaan sinun on luettava, pohdittava ja koottava oma ajatus- ja kirjakokoelma, joka vie sinua eteenpäin. Tämä ei ole mikään simsalabim-maailma, johon saat sekunnissa vastauksen. Sinun on turha kiukutella ja vastata tähän, koska puhumme eri kieltä. Keskustelumme päättyy tähän.

        ********************************

        Reatree! Yritä kirjoittaa Johannalle, jos haluat. Pistä nimi ja osoitteeksi Helsinki. Kyllä posti kirjeen perille vie. Ja jos on tarkoitus, saat vastauksen kysymyksiisi.


      • Simo
        Ziden kirjoitti:

        Sylvia Browne: Elämää toisella puolella. Olen lukenut Johannan kirjat ja hän teki minuun vaikutuksen. Vähintään yhtä suuren vaikutuksen on tehnyt tämä nainen ja selvännäkijä, joka kuitenkin nostaa esiin myös sen tosiasian että reinkarnaatiota tapahtuu. Jos Johanna haluaa pitää Pietarin helmasta kiinni niin fine, mutta uskon että jälleensyntyminen on iso osa meidän henkimaailmaamme ja maailmaamme. Kuten myös se "taivas", henget, aaveet ym

        Muistan kun Johanna Bromania haastateltiin jossain naistenlehdessä. Hän ennusti, että Sauli Niinistö ja Tanja Karpela menevät naimisiin ja ovat kuin luodut toisilleen. No, toisin kävi. Sylvia Browne puolestaan ennusti kadonneen pojan vanhemmille heidän poikansa hukkuneen. Tosi karmeeta! Miten joku voi mennä sanomaan tuolla lailla ja vielä suorassa tv-lähetyksessä. Voin vain kuvitella vanhempien tuskan. Poika oli todellisuudessa kidnapattu ja pääsi pakenemaan ja palaamaan kotiin elävänä. Sylvia Browne on itse sanonut epävirallisesti, että hyväuskoiset ansaitsevat tulla höynäytetyksi. Eipä olisi rouva voinut paremmin sanoa.


      • ymmärtämättömistä
        ..aloittelija.. kirjoitti:

        Kommentoin vielä hetken saamiani sapekkaita kommentteja yrittäessäni vastata asiaan, jota lukija ei tajua.

        Tie, jonka kukin valitsee, on jokaiselle erilainen, koska se perustuu päätöksiin ja valintoihin. Jos joku kysyy jotakin, niin vastausta on hyvin vaikea antaa, koska jokaiselle pitäisi muokata juuri hänen ajatusmaailmaansa sopiva vastaus, jossa käytettäisiin hänen käyttämiään sanoja ja käsitteitä siinä tarkoituksessa kuin kysyjä itse käyttää omassa arkielämässään.

        Uskonasioista, reinkarnaatiosta, jälleensyntymisestä jne. on vaikea kirjoittaa yhtä vastausta. Ei näistä asioista voi tehdä "keittokirjaa", jossa ladellaan keitoksen raaka-aineet ja saadaan ohjeiden mukaan valmis ruoka. Toisin sanoen ei ole valmista kirjaa, valmiita sanoja, vaan sinun on luettava, pohdittava ja koottava oma ajatus- ja kirjakokoelma, joka vie sinua eteenpäin. Tämä ei ole mikään simsalabim-maailma, johon saat sekunnissa vastauksen. Sinun on turha kiukutella ja vastata tähän, koska puhumme eri kieltä. Keskustelumme päättyy tähän.

        ********************************

        Reatree! Yritä kirjoittaa Johannalle, jos haluat. Pistä nimi ja osoitteeksi Helsinki. Kyllä posti kirjeen perille vie. Ja jos on tarkoitus, saat vastauksen kysymyksiisi.

        Olen samaa mieltä, että pitää lukea, etsiä, miettiä, odottaakin oikeaa aikaa saadakseen jonkin tiedon... Ennenkaikkea täytyy olla aito kiinnostus. Itselleni alkoi aueta uusi ihmeellinen maailma vuosi sitten. Pian huomasin, etten tiedä "näistä" (tiedät mitä tarkoitan) asioista vielä mitään, vaikka tiesin huimasti enemmän kuin ihmiset, joita "nämä" asiat ei kiinnosta. Tie on pitkä ja ihan varmasti kuoppainen, mutta se on nyt alussa ja eteenpäin mennään!


      • Bromanin
        reatree kirjoitti:

        Bromanhan on kristitty ja luulisi sytnyvän ristiriitoja jos henget kertovat jälleensyntymistä ja näkijä itse ei niihin usko (tai ei saa uskoa)?

        Olen ollut useasti meediotilaisuuksissa, joiden "suojelijana" on Kristuspatsas mutta joissa meedio kuitenkin välittää jatkuvasti reinkarnaatioviestejä. Mielenkiintoinen tilanne.

        olevan yksi harvoista ellei ainoa näkijä, joka ei usko jälleensyntymiseen. Hän kirjoitti jossain, ettei ole koskaan tavannut henkeä, joka olisi kertonut syntyneensä uudelleen. Broman on jämäkkä tässä asiassa, jälleensyntymä ei ole totta. Uskoo ken tahtoo.

        Toinen asia, mikä minua mietitytti, on hänen ajatuksensa itsemurhasta. Hän kirjoitti itsemurhan olevan joskus oikea valinta. Tai en nyt sano näin, mutta hän ei siis pitäisi sitä niin kammottavana syntinä kuin moni muu. Monet näkijät ovat mieltä, että ongelma täytyy ratkaista sitten seuraavassa elämässä. Fundamentalisti kristittyjen mukaan siitä joutuu helvettiin. Bromanin näkemys on näistä se lohdullisin.

        Bromanista tulee kuva valtavan jämäkästä ihmisestä. Varmasti on ollut yksi parhaimpia näkijöitä.


      • susihukka 2
        Bromanin kirjoitti:

        olevan yksi harvoista ellei ainoa näkijä, joka ei usko jälleensyntymiseen. Hän kirjoitti jossain, ettei ole koskaan tavannut henkeä, joka olisi kertonut syntyneensä uudelleen. Broman on jämäkkä tässä asiassa, jälleensyntymä ei ole totta. Uskoo ken tahtoo.

        Toinen asia, mikä minua mietitytti, on hänen ajatuksensa itsemurhasta. Hän kirjoitti itsemurhan olevan joskus oikea valinta. Tai en nyt sano näin, mutta hän ei siis pitäisi sitä niin kammottavana syntinä kuin moni muu. Monet näkijät ovat mieltä, että ongelma täytyy ratkaista sitten seuraavassa elämässä. Fundamentalisti kristittyjen mukaan siitä joutuu helvettiin. Bromanin näkemys on näistä se lohdullisin.

        Bromanista tulee kuva valtavan jämäkästä ihmisestä. Varmasti on ollut yksi parhaimpia näkijöitä.

        Minäkin sain käsiini Bromanin kirjat, ja luettuani muutaman sivun täytti minut paha olo niin voimakkaasti, että oksennus meinasi tulla.

        Hurjan jyrkkiä mielipiteitä ja egonsa vallassa oleva nainen , joka kuvittelee olevansa muita parempi ja tietävä, eikä silti tiedä eikä koe oikeista asioista mitään.

        Minä olen käynnyt ja soitellut Tarja Saharille jo yli 10 vuotta. Aina tiennyt ja auttanut minua tuskissani ja kaikissa asioissa.
        Lempeä ymmärtäväinen nainen, jolla valtavalla elämänkokemuksella on auttanut myös kavereitani.


      • järki ja vanha viisaus
        reatree kirjoitti:

        Bromanhan on kristitty ja luulisi sytnyvän ristiriitoja jos henget kertovat jälleensyntymistä ja näkijä itse ei niihin usko (tai ei saa uskoa)?

        Olen ollut useasti meediotilaisuuksissa, joiden "suojelijana" on Kristuspatsas mutta joissa meedio kuitenkin välittää jatkuvasti reinkarnaatioviestejä. Mielenkiintoinen tilanne.

        Raamatussa on useita kohtia joissa puhutaan jälleensyntymisestä, erään pari vuotta sitten ilmestyneen suomalaisen kirjan mukaan, jossa asiasta tutkimus, niitä on Raamatussa peräti 244. Kirjan nimen löytää varmaan esim Ultra-lehden sivuilta.


      • Kuulijatar
        Bromanin kirjoitti:

        olevan yksi harvoista ellei ainoa näkijä, joka ei usko jälleensyntymiseen. Hän kirjoitti jossain, ettei ole koskaan tavannut henkeä, joka olisi kertonut syntyneensä uudelleen. Broman on jämäkkä tässä asiassa, jälleensyntymä ei ole totta. Uskoo ken tahtoo.

        Toinen asia, mikä minua mietitytti, on hänen ajatuksensa itsemurhasta. Hän kirjoitti itsemurhan olevan joskus oikea valinta. Tai en nyt sano näin, mutta hän ei siis pitäisi sitä niin kammottavana syntinä kuin moni muu. Monet näkijät ovat mieltä, että ongelma täytyy ratkaista sitten seuraavassa elämässä. Fundamentalisti kristittyjen mukaan siitä joutuu helvettiin. Bromanin näkemys on näistä se lohdullisin.

        Bromanista tulee kuva valtavan jämäkästä ihmisestä. Varmasti on ollut yksi parhaimpia näkijöitä.

        "Hän kirjoitti jossain, ettei ole koskaan tavannut henkeä, joka olisi kertonut syntyneensä uudelleen."

        Ymmärrän, mistä on kyse. Eihän henkimaailmassa oleva henki ole mielestään kuollutkaan, miten se voisikaan kertoa syntyneensä uudelleen. Henkihän on ikuinen. Kuolema ja syntymä on faktaa vain täällä maan päällä. Arvostan kovin Johanna Bromania. Hän on topakka nainen. Ei mikään enkeli, ja hänellä on omat rajoituksensa kuten kaikilla näkijöillä (yksi uskoo yhteen, toinen toiseen) mutta hän on vilpitön ja rehellinen. Esimerkiksi Sonja Maunonen ei usko kummituksiin.


      • Anonyymi
        sama suomeksi... kirjoitti:

        Ellei sinulla ole mitään sellaista sanottavaa jossa olisi jonkinlaista asiasisältöä ja informaatioarvoa, voit aivan hyvin pitää suusi kiinni, tai tässä tapauksessa jättää tuollaisen naurettavan höpötyksen lähettämättä.

        Eihän noin "syvällistä" ajatusta voi nauramatta lukea.

        Mitä tuo viestisi oikein tahtoi sanoa, että kukaan muu kuin sinä ei ymmärrä mitään ja että 20 tai 50 vuoden jälkeen ristiriidat alkavat näyttää ristiriidattomilta kun pääsee samalle ulottuvuudelle kuin sinäkin, joka luulet olevasi jotenkin valaistunut? Odottele ihan rauhassa muutama tuhat vuotta. Älä kuitenkaan enää syö niitä sieniä.

        Rahat tuntuu kelpaavan selvänäkijöille. Muutaman kerran olen ollut yhteydessä heihin, eikä mikään toteutunut mitä 'näkivät'. Kai harhanäkyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahat tuntuu kelpaavan selvänäkijöille. Muutaman kerran olen ollut yhteydessä heihin, eikä mikään toteutunut mitä 'näkivät'. Kai harhanäkyjä.

        Ja tuo tarvitsi tulla kertomaan ikivanhaan ketjuun? Että olet muutaman kerran ollut yhteydessä näkijöihin, ja ovat ottaneet maksun työstään. Mene ihmeessä seuraavalla kerralla sienimetsään. On ihan ilmaista. Paitsi jos menet autolla. Bensa maksaa.


    • henkistä kehitystä

      Moi!

      Osaako kukaan sanoa, mistä löytyy Johanna Broman nykyään?

      Minulla olisi niin paljon kysyttävää, mutta en tiedä, miten hänet tavoittaisin.

      Kiitos, jos osaat vastata!

    • Hanna

      Selvänäkeminen ei ole koskaan tódellisen uskovaisen heiniä. Olen itsekin tutustununut Johannan kirjoihin. Mikää uudestisyntynyt kristitty hän ei ole. voi ihminen uskoa Jumalaan ja jollakin tavoin Jeesuskeen ym, mutta ei ole tullut uskoon. Tämä onkin suurin harha selvänäkemisessä että monet heistä puhuvat Jumalasta ja ovat hyvinkin "kristillisiä", mutta palvelevat täysin pimeyden voimia. Raamatullinenkin profetoiminen ja armolahjat ovat vajavaisia ja niiden tulee tapahtua Jumalan Sanan mallin mukaisesti. Ei Jumalan tahto ole povailla ihmisisille tulevia esim. aviopuolisoita ja kanavoida tietoja tulevaisuudesta. Ei Johanna ole todella toimintansa ja kirjojenkaan perusteella mikään kristitty.
      Ei kukaan uskovainen toimim selvänäkijänä. Tullessansa uskoon selvänäkijät ja meediot lopettavat täysin toimintansa ja pitävät tätä toimintaa itsekin kauheana syntinä ja eksytyksenä.

      • Hän on yhtä hyvä kristitty kuin kuka meistä tahansa.
        Hän ei usko sielunvaellukseen
        Hän vannoo vain yhden ainoan maallisen elämän nimeen.
        Hän tietää ettei uskoon tulla, siihen kasvetaan pikkuhiljaa.
        Hän myös on kokenut uskoontulon
        Hän on äkkipikainen luonne.

        Ja sinulle kirjoitan.
        Elä vain omien mielipiteidesi kautta

        Muista kuitenkin lukea raamattusi tarkemmin.
        Muista ne kaksi Joosefia jotka näkivät enne unet.
        Muista kuinka daniel ennusti ja ennustukset toteutui
        Muista ketkä olivat Jeesusta vastassa kirkastusvuorella hänen lähtiessään?
        Muista Jeesuksen ennustukset jotka toteutui lähtönsä jälkeen.
        Muista että Jumala on antanut rofeettoja joita nykyään kutsutaan meedioiksi.
        Muista että sinä et voi laittaa sanojasi Jumalan suuhun.
        Muista että sinäkin haluaisit tietää tulevaisuutesi ja kumppanisi ?
        Muista että kristus lähetti meidät matkaan ja antoi kielillä puhumisen-kin lahjan.
        Muista että sinä ja minä saatetaan olla väärässä.

        Tutki elämääsi syvemmin niin huomaat paljon uutta ja oivallat mikä, miksi ja milloin, on tarkoitettu kristityn tehtäväksi.
        Sillä Jumala käyttää apujoukkoina myös selvänäkijöitä, meedioita viemään sanaansa eteenpäin.
        Olet vasta polkusi alussa ja sinulla on paljon opittavaa, koska niin kärkkäästi tartut vain oman egosi esille tuomiseen
        Amen.


      • siinä meni vituiksi
        maagikko kirjoitti:

        Hän on yhtä hyvä kristitty kuin kuka meistä tahansa.
        Hän ei usko sielunvaellukseen
        Hän vannoo vain yhden ainoan maallisen elämän nimeen.
        Hän tietää ettei uskoon tulla, siihen kasvetaan pikkuhiljaa.
        Hän myös on kokenut uskoontulon
        Hän on äkkipikainen luonne.

        Ja sinulle kirjoitan.
        Elä vain omien mielipiteidesi kautta

        Muista kuitenkin lukea raamattusi tarkemmin.
        Muista ne kaksi Joosefia jotka näkivät enne unet.
        Muista kuinka daniel ennusti ja ennustukset toteutui
        Muista ketkä olivat Jeesusta vastassa kirkastusvuorella hänen lähtiessään?
        Muista Jeesuksen ennustukset jotka toteutui lähtönsä jälkeen.
        Muista että Jumala on antanut rofeettoja joita nykyään kutsutaan meedioiksi.
        Muista että sinä et voi laittaa sanojasi Jumalan suuhun.
        Muista että sinäkin haluaisit tietää tulevaisuutesi ja kumppanisi ?
        Muista että kristus lähetti meidät matkaan ja antoi kielillä puhumisen-kin lahjan.
        Muista että sinä ja minä saatetaan olla väärässä.

        Tutki elämääsi syvemmin niin huomaat paljon uutta ja oivallat mikä, miksi ja milloin, on tarkoitettu kristityn tehtäväksi.
        Sillä Jumala käyttää apujoukkoina myös selvänäkijöitä, meedioita viemään sanaansa eteenpäin.
        Olet vasta polkusi alussa ja sinulla on paljon opittavaa, koska niin kärkkäästi tartut vain oman egosi esille tuomiseen
        Amen.

        "Hän on yhtä hyvä kristitty kuin kuka meistä tahansa."

        Toisinsanoen, minäkin pakana voin olla "yhtä hyvä kristitty"?

        Älä nyt viitsi höpistä asioista mistä et mitään tiedä. Sinua edeltävä kommentoija on täysin oikeassa sanoissaan. Johanna ei ole mikään oikea kristitty, vaan pedon vallassa.


        Jumalallisen näkijän, eli profeetan erottaa siitä pahan hengen näkijästä, että profeetta puhuu Jumalan sanoja ja profeetta tietää että hänen lahjansa voi olla vain ja ainoastaan ainutkertainen ja että hän ei puhu yhtään mitään, tai kanavoi yhtään mitään, vaan että Jumala antoi viestin hänen kauttaan.

        Sen sijaan pahan hengen näkijät kanavoivat henkien viestejä ja he pystyvät "kokeilemaan", eli tekemään kauppaa omalla "lahjallaan" jonka ovat saaneet demoneilta jotka pystyvät esiintymään esimerkiksi enkeleinä harhauttaakseen ihmistä.

        Tuosta edellämainitusta syystä täällä tarjotaankin varsin paljon enkeliterapiaa ja enkeli-sitä tai enkeli-tätä.

        Fakta on kuitenkin se että enkeli itse ei anna yhtäkään lahjaa ihmiselle, vaan oikea Jumalallinen profeetta saa lahjansa Jumalalta ja enkeli voi olla ainoastaan viestinviejä, ei lahjan antaja. Joten tästä päätellen, kaikki enkelienergian kanavoijat tai näkijät ovat pahan hengen pauloissa koska heille on valehdeltu demonien toimesta.

        Yhtäkään Jumalallista ja jumalan työkaluna toimivaa profeettaa ei kutsuta IKINÄ meedioksi! Meediot kanavoivat kuolleiden henkinä esiintyviä demoneita sillä kuolleet ovat menneet odottamaan viimeistä tuomiota ja demonit ainoastaan valehtelevat meedioille koska sen ne osaavat Helvetin hyvin.

        Jopa minä syntinen paskiainen tiedän tämän.


      • siinä meni vituiksi kirjoitti:

        "Hän on yhtä hyvä kristitty kuin kuka meistä tahansa."

        Toisinsanoen, minäkin pakana voin olla "yhtä hyvä kristitty"?

        Älä nyt viitsi höpistä asioista mistä et mitään tiedä. Sinua edeltävä kommentoija on täysin oikeassa sanoissaan. Johanna ei ole mikään oikea kristitty, vaan pedon vallassa.


        Jumalallisen näkijän, eli profeetan erottaa siitä pahan hengen näkijästä, että profeetta puhuu Jumalan sanoja ja profeetta tietää että hänen lahjansa voi olla vain ja ainoastaan ainutkertainen ja että hän ei puhu yhtään mitään, tai kanavoi yhtään mitään, vaan että Jumala antoi viestin hänen kauttaan.

        Sen sijaan pahan hengen näkijät kanavoivat henkien viestejä ja he pystyvät "kokeilemaan", eli tekemään kauppaa omalla "lahjallaan" jonka ovat saaneet demoneilta jotka pystyvät esiintymään esimerkiksi enkeleinä harhauttaakseen ihmistä.

        Tuosta edellämainitusta syystä täällä tarjotaankin varsin paljon enkeliterapiaa ja enkeli-sitä tai enkeli-tätä.

        Fakta on kuitenkin se että enkeli itse ei anna yhtäkään lahjaa ihmiselle, vaan oikea Jumalallinen profeetta saa lahjansa Jumalalta ja enkeli voi olla ainoastaan viestinviejä, ei lahjan antaja. Joten tästä päätellen, kaikki enkelienergian kanavoijat tai näkijät ovat pahan hengen pauloissa koska heille on valehdeltu demonien toimesta.

        Yhtäkään Jumalallista ja jumalan työkaluna toimivaa profeettaa ei kutsuta IKINÄ meedioksi! Meediot kanavoivat kuolleiden henkinä esiintyviä demoneita sillä kuolleet ovat menneet odottamaan viimeistä tuomiota ja demonit ainoastaan valehtelevat meedioille koska sen ne osaavat Helvetin hyvin.

        Jopa minä syntinen paskiainen tiedän tämän.

        Sinulla on vielä paljon opittavaa.
        Kuten Kuolleet ovat eläviä henkiä henk.m. siellä on myös se sinun Jeesus
        Meediot kanavoivat toisella tasolla elävän henkilön kanssa.
        Tiedän että sinulle on turha kirjoittaa silti pyydän - ole suvaitsevainen.
        Sillä silloin on helpompi elää kanssakulkijoiden kanssa.
        Ei ole mitään viimeistä tuomiota, on hetki jolloin itse itsemme tuomitsemme.
        siunausta ja oivalluksia elämääsi.


      • Demoni-Pekka
        siinä meni vituiksi kirjoitti:

        "Hän on yhtä hyvä kristitty kuin kuka meistä tahansa."

        Toisinsanoen, minäkin pakana voin olla "yhtä hyvä kristitty"?

        Älä nyt viitsi höpistä asioista mistä et mitään tiedä. Sinua edeltävä kommentoija on täysin oikeassa sanoissaan. Johanna ei ole mikään oikea kristitty, vaan pedon vallassa.


        Jumalallisen näkijän, eli profeetan erottaa siitä pahan hengen näkijästä, että profeetta puhuu Jumalan sanoja ja profeetta tietää että hänen lahjansa voi olla vain ja ainoastaan ainutkertainen ja että hän ei puhu yhtään mitään, tai kanavoi yhtään mitään, vaan että Jumala antoi viestin hänen kauttaan.

        Sen sijaan pahan hengen näkijät kanavoivat henkien viestejä ja he pystyvät "kokeilemaan", eli tekemään kauppaa omalla "lahjallaan" jonka ovat saaneet demoneilta jotka pystyvät esiintymään esimerkiksi enkeleinä harhauttaakseen ihmistä.

        Tuosta edellämainitusta syystä täällä tarjotaankin varsin paljon enkeliterapiaa ja enkeli-sitä tai enkeli-tätä.

        Fakta on kuitenkin se että enkeli itse ei anna yhtäkään lahjaa ihmiselle, vaan oikea Jumalallinen profeetta saa lahjansa Jumalalta ja enkeli voi olla ainoastaan viestinviejä, ei lahjan antaja. Joten tästä päätellen, kaikki enkelienergian kanavoijat tai näkijät ovat pahan hengen pauloissa koska heille on valehdeltu demonien toimesta.

        Yhtäkään Jumalallista ja jumalan työkaluna toimivaa profeettaa ei kutsuta IKINÄ meedioksi! Meediot kanavoivat kuolleiden henkinä esiintyviä demoneita sillä kuolleet ovat menneet odottamaan viimeistä tuomiota ja demonit ainoastaan valehtelevat meedioille koska sen ne osaavat Helvetin hyvin.

        Jopa minä syntinen paskiainen tiedän tämän.

        Sinähän se vasta saarnamies olet. Voihan sen hyvin ymmärtää, että moni pitää Johanna Bromaninin juttuja hölmöinä, mutta sinun turinasi ne vasta hölmöjä onkin.
        Sinua lienee lyöty raamatulla päähän?


      • vaan perustele
        Demoni-Pekka kirjoitti:

        Sinähän se vasta saarnamies olet. Voihan sen hyvin ymmärtää, että moni pitää Johanna Bromaninin juttuja hölmöinä, mutta sinun turinasi ne vasta hölmöjä onkin.
        Sinua lienee lyöty raamatulla päähän?

        Kiitos.


      • pohdittavaksi
        maagikko kirjoitti:

        Sinulla on vielä paljon opittavaa.
        Kuten Kuolleet ovat eläviä henkiä henk.m. siellä on myös se sinun Jeesus
        Meediot kanavoivat toisella tasolla elävän henkilön kanssa.
        Tiedän että sinulle on turha kirjoittaa silti pyydän - ole suvaitsevainen.
        Sillä silloin on helpompi elää kanssakulkijoiden kanssa.
        Ei ole mitään viimeistä tuomiota, on hetki jolloin itse itsemme tuomitsemme.
        siunausta ja oivalluksia elämääsi.

        sinulle ja myös muille.

        Pitääkö silloin olla "suvaitsevainen" toisen ihmisen väärinymmärrykselle ja luulolle, jos itse tietää asian oikean laidan?

        Minä olen erittäin suvaitsevainen, mutta silloin kun täällä jaetaan väärää luuloa tositietona, silloin se väärä luulo pitää korjata vai oletko eri mieltä asiasta?

        Suvaitsevaisuus ei ole tyhmyyttä ja tyhmyydellä tarkoitan tässä sitä että katsottaisiin sormien läpi vääriä luuloja joita väitetään todeksi.


      • Demoni-Pekka
        vaan perustele kirjoitti:

        Kiitos.

        Väitetään että demonit ottavat henkien hahmon ja viestivät sitten meedioille.
        Minusta se on pötyä ja minun siis pitäisi perustella miksi? Kyllä se todistamisen taakka on ensimmäisen väitteen esittäjällä.
        Ihmiset varmaankin pelotellaan ajattelemaan noin jossain raamattupiireissä.
        Oma ajattelu kunniaan.


      • väärässä
        maagikko kirjoitti:

        Hän on yhtä hyvä kristitty kuin kuka meistä tahansa.
        Hän ei usko sielunvaellukseen
        Hän vannoo vain yhden ainoan maallisen elämän nimeen.
        Hän tietää ettei uskoon tulla, siihen kasvetaan pikkuhiljaa.
        Hän myös on kokenut uskoontulon
        Hän on äkkipikainen luonne.

        Ja sinulle kirjoitan.
        Elä vain omien mielipiteidesi kautta

        Muista kuitenkin lukea raamattusi tarkemmin.
        Muista ne kaksi Joosefia jotka näkivät enne unet.
        Muista kuinka daniel ennusti ja ennustukset toteutui
        Muista ketkä olivat Jeesusta vastassa kirkastusvuorella hänen lähtiessään?
        Muista Jeesuksen ennustukset jotka toteutui lähtönsä jälkeen.
        Muista että Jumala on antanut rofeettoja joita nykyään kutsutaan meedioiksi.
        Muista että sinä et voi laittaa sanojasi Jumalan suuhun.
        Muista että sinäkin haluaisit tietää tulevaisuutesi ja kumppanisi ?
        Muista että kristus lähetti meidät matkaan ja antoi kielillä puhumisen-kin lahjan.
        Muista että sinä ja minä saatetaan olla väärässä.

        Tutki elämääsi syvemmin niin huomaat paljon uutta ja oivallat mikä, miksi ja milloin, on tarkoitettu kristityn tehtäväksi.
        Sillä Jumala käyttää apujoukkoina myös selvänäkijöitä, meedioita viemään sanaansa eteenpäin.
        Olet vasta polkusi alussa ja sinulla on paljon opittavaa, koska niin kärkkäästi tartut vain oman egosi esille tuomiseen
        Amen.

        Meediot eivät ole Jumalalta lahjansa saaneita, vaan totuus on se että yksikään kuolleen ihmisen henki ei tähän maailmaan jää vaan menee taivaaseen odottamaan viimeistä tuomiota.

        Meediot jotka väittävät kanavoivansa kuolleiden henkiä kanavoivat pahoja demoneita jotka valehtelevat meediolle ja meedion asiakkaalle olevansa muka hiljattain kuollut henkilö.

        Sitten hieman ennustajista. Raamatussa lukee selvääkin selvemmin että ennustajat ovat huijareita ja pahojen henkien pauloissa joille pahat henget valehtelevat. Täälläkin pyörii kasapäin esimerkiksi enkelienergiaa kanavoivia tai enkeleiden viestejä kanavoivia näkijöitä ja ennustajia jotka eivä't todellakaan ole Jumalan sanansaattajia tai Jumalalta lahjansa saaneita, vaan hekin ovat demonien pauloissa ja jotka ovat saaneet lahjansa demoneilta.

        Enkelienergiaa kanavoivat eivät ole millään tavalla pyhiä, sillä Raamatussa selvästi sanotaan että enkelit, eli taivaan enkelit, ovat Jumalan alaisuudessa olevia työläisiä. Jos enkeli ilmestyy, hän tuo joko sanan Jumalalta ja on Jumalan enkeli, tai tuo lahjan tai jotakin muuta itseltään ja on langennut enkeli tai saatanan sanansaattaja.

        Ellet usko niin katsele huviksesi kuinka moni enkelienergiaa tai enkeliviestejä kanavoiva ihminen tunnustaa Jumalan luojakseen ja herrakseen ja Jeesuksen hänen pojakseen ja ristillä syntimme sovittajaan. Marja Pennanenkin ei kehota demoneita menemään mihinkään taivaaseen, vaan "valoon" mikä ei ole todellakaan mikään taivas tai pyhä paikka.


      • pee
        väärässä kirjoitti:

        Meediot eivät ole Jumalalta lahjansa saaneita, vaan totuus on se että yksikään kuolleen ihmisen henki ei tähän maailmaan jää vaan menee taivaaseen odottamaan viimeistä tuomiota.

        Meediot jotka väittävät kanavoivansa kuolleiden henkiä kanavoivat pahoja demoneita jotka valehtelevat meediolle ja meedion asiakkaalle olevansa muka hiljattain kuollut henkilö.

        Sitten hieman ennustajista. Raamatussa lukee selvääkin selvemmin että ennustajat ovat huijareita ja pahojen henkien pauloissa joille pahat henget valehtelevat. Täälläkin pyörii kasapäin esimerkiksi enkelienergiaa kanavoivia tai enkeleiden viestejä kanavoivia näkijöitä ja ennustajia jotka eivä't todellakaan ole Jumalan sanansaattajia tai Jumalalta lahjansa saaneita, vaan hekin ovat demonien pauloissa ja jotka ovat saaneet lahjansa demoneilta.

        Enkelienergiaa kanavoivat eivät ole millään tavalla pyhiä, sillä Raamatussa selvästi sanotaan että enkelit, eli taivaan enkelit, ovat Jumalan alaisuudessa olevia työläisiä. Jos enkeli ilmestyy, hän tuo joko sanan Jumalalta ja on Jumalan enkeli, tai tuo lahjan tai jotakin muuta itseltään ja on langennut enkeli tai saatanan sanansaattaja.

        Ellet usko niin katsele huviksesi kuinka moni enkelienergiaa tai enkeliviestejä kanavoiva ihminen tunnustaa Jumalan luojakseen ja herrakseen ja Jeesuksen hänen pojakseen ja ristillä syntimme sovittajaan. Marja Pennanenkin ei kehota demoneita menemään mihinkään taivaaseen, vaan "valoon" mikä ei ole todellakaan mikään taivas tai pyhä paikka.

        Mistä sinä onneton nämä asiat tiedät. Raamatussa ei sanota mitään selvästi, eikä missään muuallakaan.


      • Kuulijatar
        siinä meni vituiksi kirjoitti:

        "Hän on yhtä hyvä kristitty kuin kuka meistä tahansa."

        Toisinsanoen, minäkin pakana voin olla "yhtä hyvä kristitty"?

        Älä nyt viitsi höpistä asioista mistä et mitään tiedä. Sinua edeltävä kommentoija on täysin oikeassa sanoissaan. Johanna ei ole mikään oikea kristitty, vaan pedon vallassa.


        Jumalallisen näkijän, eli profeetan erottaa siitä pahan hengen näkijästä, että profeetta puhuu Jumalan sanoja ja profeetta tietää että hänen lahjansa voi olla vain ja ainoastaan ainutkertainen ja että hän ei puhu yhtään mitään, tai kanavoi yhtään mitään, vaan että Jumala antoi viestin hänen kauttaan.

        Sen sijaan pahan hengen näkijät kanavoivat henkien viestejä ja he pystyvät "kokeilemaan", eli tekemään kauppaa omalla "lahjallaan" jonka ovat saaneet demoneilta jotka pystyvät esiintymään esimerkiksi enkeleinä harhauttaakseen ihmistä.

        Tuosta edellämainitusta syystä täällä tarjotaankin varsin paljon enkeliterapiaa ja enkeli-sitä tai enkeli-tätä.

        Fakta on kuitenkin se että enkeli itse ei anna yhtäkään lahjaa ihmiselle, vaan oikea Jumalallinen profeetta saa lahjansa Jumalalta ja enkeli voi olla ainoastaan viestinviejä, ei lahjan antaja. Joten tästä päätellen, kaikki enkelienergian kanavoijat tai näkijät ovat pahan hengen pauloissa koska heille on valehdeltu demonien toimesta.

        Yhtäkään Jumalallista ja jumalan työkaluna toimivaa profeettaa ei kutsuta IKINÄ meedioksi! Meediot kanavoivat kuolleiden henkinä esiintyviä demoneita sillä kuolleet ovat menneet odottamaan viimeistä tuomiota ja demonit ainoastaan valehtelevat meedioille koska sen ne osaavat Helvetin hyvin.

        Jopa minä syntinen paskiainen tiedän tämän.

        "Yhtäkään Jumalallista ja jumalan työkaluna toimivaa profeettaa ei kutsuta IKINÄ meedioksi!"

        On aivan sama, mitä nimityksiä mistäkin ilmiöstä käytetään ei se asiaa miksikään muuta. Onko sinun mielestäsi ämpärillä ja sangolla eroa? Sama tehtävä kummallakin. Mielestäsi toinen on jumalasta ja toinen perskeleestä? Heh heh...


      • Hyss!
        Kuulijatar kirjoitti:

        "Yhtäkään Jumalallista ja jumalan työkaluna toimivaa profeettaa ei kutsuta IKINÄ meedioksi!"

        On aivan sama, mitä nimityksiä mistäkin ilmiöstä käytetään ei se asiaa miksikään muuta. Onko sinun mielestäsi ämpärillä ja sangolla eroa? Sama tehtävä kummallakin. Mielestäsi toinen on jumalasta ja toinen perskeleestä? Heh heh...

        Hiljene Jumalaton!


      • uskovien seurassa

        Itse olen ollut pari kertaa uskovaisten tilaisuuksissa (joukossa luterilaisia ja helluntailaisia), jotka on olleet paikkakunnan uskovaisten kodeissa.
        Nämä ihmiset ovat siis oikein niitä ns. tosiuskovia, joille usko on koko elämän sisältö ja pyrkivät elämään Raamatun oppien mukaan, joukossa lähes fanaatikkoja.
        Näissä tilaisuuksissa on ollut joukossa yleensä yksi jonkinlainen "profetoija", joka näkee asioita kuvina. Kertoo näitä näkyjään jostain ajankohtaisesta asiasta, tai jonkun henkilökohtaisesta probleemasta. Näkee esim. jonkun paikalla olevan ihmisen sen hetkiselle vaikealle tilanteelle jotain ratkaisua lähitulevaisuudessa.

        Näissä tilaisuuksissa oli kerran myös, vartavasten paikalle kutsuttuna, yksi oikein erinomainen "näkijä", joka kiertää tilaisuuksissa ja hänen toimintansa vaikutti jo aika selvänäkijämäiseltä.
        Näki kuulemma asiat kuvina. Kuulin etukäteen hänestä sellaista kommenttia, että "pitäisi kyllä olla luotettava, hyvän puolella oleva ihminen".
        Sain huomata, että kyllä siinä yksi sun toinen niistä tosiuskovistakin kyseli asioitaan kuin konsanaan selvänäkijältä.
        Tällaisia ihan tavallisia maallisia asioita, että tuleeko vielä lisää lapsia ja miten joku asia selviää jne.
        Minulle hän "ennusti" pyytämättä yhden asian tapahtuvaksi ja sain ihan aika-arvionkin, milloin asia tapahtuu ja asia kävi toteen, vaikka se oli juuri silloin sula mahdottomuus.

        Ei hän itse, eikä kukaan muukaan tässä mitään pahaa nähnyt, vaan kaikki tapahtui ihan kristillisessä hengessä ja tuli kuulemma Jumalalta.
        Kukaan ei tosin käyttänyt hänestä sanaa näkijä, vaan esirukoilija oli hänen nimikkeensä ja lisäksi hän siis omasi tuon Jumalalta saadun näkemisen lahjan, ihmisten auttamiseksi.
        Ei siinä niitä avunpyyntöjä ja asioita mitenkään eritelty sen enempää maallisiin ja hengellisiin, tai sopiviin ja sopimattomiin.


    • Todella pettynyt

      Reilu vuosi sitten kysyin kirjeitse Johannalta yli vuoden mieltäni painaneesta asiasta. Hän soitti vastauksen minulle, mutta hän ei vastannut tähän kysymykseeni vaan puhui kaikkea muuta ympäripyöreää. Olin soiton jälkeen entistä ahdistuneempi eli en saanut häneltä mitään apua. Myös minä olen lukenut hänen 3 kirjaansa. Minusta tämä selvänäkijä Johanna mainostaa liikaa itseään ja haluaa näiden kirjojenkin avulla tuoda lisää itseään esille. Lisäksi kun hän on uskovainen, niin hän ei kerro kaikista asioista yhtä avoimesti kuin muut tapaamani selvänäkijät. En henkilökohtaisesti suosittele Johannaa, vaan itse ainakin menen jonkin toisen hyväksikokemani selvänäkijän vastaanotolle, sellaisen, joka kertoo kaikki asiat mitä näkee. Johanna kyllä on todella hyvä näkijä, mutta kun hän ei kerro kaikkea, joten saatu hyöty on hyvin pieni.
      Voisin suositella sinulle esim. selvänäkijä Kaarina Makkonen-Juntusta. Itsekin olen käynyt hänen vastaanotollaan ja hyvin on tiennyt niin menneitä kuin tuleviakin tapahtumia. Kaarinalla on omat nettisivut jos haluat käydä tutustumassa hänen aikatauluihinsa esimerkiksi: www.kaarinamakkonen.com
      Toivon sinulle onnea tässä asiassa!

      • Uskovaiset, nuo jotka kiilaavat tavallisen pakanan ohitse taivaan suuntaan. Ovat itsekkäitä, uskossaan. Vain he ovat mielestään oikeassa. Vain he pääsevät taivaaseen. Vain heille on annettu parantamisen armolahja, vai he höpöttävät käsittämättömiä kielillään.Ketä he autavat kaatamisella, sen tempun minäkin osaan.
        He käyttävät sanaa ¤ Aura¤ ilmaisten sillä migreeniä tai vastaavaa särkyä. Meikulle se on energiakenttä mikä meitä ympäröi.

        Olen seurannut Pirkko Jalovaaran toimintaa, kuinka hän sillä lötköllä(pehmeäkantisella) raamatulla hakkaa toisinjattelevia päähän. Ei se ole uskoa, se on oman egon korostamista.
        Uskovaisten pitäisi puhaltaa pölyt raamatustaan ja lukea unohduksiin jäänyt vuorisaarna.
        Etsiä sielä kohta armolahjoista ja hengen hedelmistä.
        Ehkä se avaa uusia ulottuvuuksia kirjan tekstiin ja hengellisen elämän laajempaan kokemukseen.
        Älä ole niin ankara toisille.

        Toivotan sinulle kaikkia niitä hyviä asioita joita elämä tarjoaa: Terveyttä, iloa, toiveidentäyttymystä ja elämää täynnä seikailuja Henkisellä taipaleelasi.


      • näin tuli
        maagikko kirjoitti:

        Uskovaiset, nuo jotka kiilaavat tavallisen pakanan ohitse taivaan suuntaan. Ovat itsekkäitä, uskossaan. Vain he ovat mielestään oikeassa. Vain he pääsevät taivaaseen. Vain heille on annettu parantamisen armolahja, vai he höpöttävät käsittämättömiä kielillään.Ketä he autavat kaatamisella, sen tempun minäkin osaan.
        He käyttävät sanaa ¤ Aura¤ ilmaisten sillä migreeniä tai vastaavaa särkyä. Meikulle se on energiakenttä mikä meitä ympäröi.

        Olen seurannut Pirkko Jalovaaran toimintaa, kuinka hän sillä lötköllä(pehmeäkantisella) raamatulla hakkaa toisinjattelevia päähän. Ei se ole uskoa, se on oman egon korostamista.
        Uskovaisten pitäisi puhaltaa pölyt raamatustaan ja lukea unohduksiin jäänyt vuorisaarna.
        Etsiä sielä kohta armolahjoista ja hengen hedelmistä.
        Ehkä se avaa uusia ulottuvuuksia kirjan tekstiin ja hengellisen elämän laajempaan kokemukseen.
        Älä ole niin ankara toisille.

        Toivotan sinulle kaikkia niitä hyviä asioita joita elämä tarjoaa: Terveyttä, iloa, toiveidentäyttymystä ja elämää täynnä seikailuja Henkisellä taipaleelasi.

        sinun oikeat karvat esille.


      • susihukka 2
        maagikko kirjoitti:

        Uskovaiset, nuo jotka kiilaavat tavallisen pakanan ohitse taivaan suuntaan. Ovat itsekkäitä, uskossaan. Vain he ovat mielestään oikeassa. Vain he pääsevät taivaaseen. Vain heille on annettu parantamisen armolahja, vai he höpöttävät käsittämättömiä kielillään.Ketä he autavat kaatamisella, sen tempun minäkin osaan.
        He käyttävät sanaa ¤ Aura¤ ilmaisten sillä migreeniä tai vastaavaa särkyä. Meikulle se on energiakenttä mikä meitä ympäröi.

        Olen seurannut Pirkko Jalovaaran toimintaa, kuinka hän sillä lötköllä(pehmeäkantisella) raamatulla hakkaa toisinjattelevia päähän. Ei se ole uskoa, se on oman egon korostamista.
        Uskovaisten pitäisi puhaltaa pölyt raamatustaan ja lukea unohduksiin jäänyt vuorisaarna.
        Etsiä sielä kohta armolahjoista ja hengen hedelmistä.
        Ehkä se avaa uusia ulottuvuuksia kirjan tekstiin ja hengellisen elämän laajempaan kokemukseen.
        Älä ole niin ankara toisille.

        Toivotan sinulle kaikkia niitä hyviä asioita joita elämä tarjoaa: Terveyttä, iloa, toiveidentäyttymystä ja elämää täynnä seikailuja Henkisellä taipaleelasi.

        Minäkin olen seurannut Pirkko Jalovaaraa eikä hänestä ole muuhun kuin rahankerääjäksi.
        Vetelee hurjia summia rahaa ihmisten hyväuskoisuudella ja hyödyntää matkoillaan ihmisiä asuen jan syöden heidän luonaan. Oletteko nähneet kolehtien summat!!!
        Tämä "uskovainen" vikittelee myös muiden miehiä voidakseen käyttää hyväkseen heidän anteliaisuuttaan. Totta joka sana!

        Olen maagikon kanssa samaa mieltä Jalovaarasta. Toivottavasti täti herää ja ymmärtää raamatun sanoman vielä tässä elämässä.

        Onnea vaan ja paljon ymmärrystä ja Jumalan rakkautta.


    • Kunnioittaen Johanna Bromanin työtä kohtaan

      hyvä ihminen. Enkeli maan päällä. Ihminen kuitenkin kuten muutkin eli omassa persoonassaan ei miellytä kaikkia. Näkee asiat niin tarkaan ja hyvin, että paremmin voisi ilmaista täsmänäkee. Kouluttaa muita saman kyvyn hallitsevia tulkitsemaan tarkemmin visionsa ja palvelemaan kuulijaansa täsmällisellä tiedolla. Näkijä on tulkitsija ja siinä tehtävässä voi sekoittaa viestejä. Tätä Johanna Broman ei tee. Vaikka informaatio tuntuu joskus vieraalta ja kuulija katsoo Bromania kuin ufoa, joka puhuu outoa kieltä, kaikki kertomansa tapahtumat tulevat, joskus jopa mutkan kautta, juuri siten kuten Broman on tulkinnut kuulijalleen. Johanna Broman on pyyteetön ja tehtävälleen nöyrä ihminen ja siksi erottuu muista valtaosasta näkijäkyvyn hallitsevista ihmisistä. Vaikka Broman voisi pyyttää kykyynsä nähden maltaita muihin verrattuna, sitä hän ei tee. Aito Jumalan lahja ei ole myytävissä ja sitä ei voi hinnoitella. Siihen maailmaan ei raha kuulu, mutta ihmisten kiitollisuus avusta on pitänyt Johannan toimeentulevana, myöskin säästeliäs elämä. Tämä yli 70 vuotias ei ole tunnistettavissa ellei tiedä minkänäköinen ihminen on kyseessä. Johanna Broman näyttää 50 vuotiaalta, hyvässä timmissä olevalta, tyylikkäältä ja terveen näköiseltä naiselta. Naiselta, jolla on valloittava, aurinkoinen hymy. Tämä hymy hyytyy, kun hän aloittaa työnsä, ihmisen auttamisen. Hän tekee sen tosissaan ja tarkasti.

    • JaanaJEK

      Johanna on kyllä vielä kehissä mukana, mutta kertoi minulle, ettei enää vastaa kirjeisiin/ota asiakkaita vastaan. Voit toki yrittää lähettää kirjeen vastauskuoren postimerkin kanssa hänen Puotilan osoitteeseensa, Klaavuntielle. Johanna on yksi parhaita Suomessa, mutta voit myös ostaa Ultran tai Minä Olen lehden ja soittaa Amelialle tai Eevalle, he tietävät myös. Tarja Sahari on myös hyvä. Tarjalle voit saada myös hoito/tapaamisajan. Voit myös soittaa Spiritualistisen seuran päivystykseen ja kysyä sieltä meediota.

      T. Jaana

      • totuutta etsivä

        Paljon on jokaisen kommenteissa asiaa, enpä kauheasti menisi osoittelemaan, kuka tietää jotain, kuka ei. Osoittelu ei taida kuulua henkisesti kehittyneemmän luonteenpiirteisiin, ei myöskään itsensä korottaminen. Oma tarinani hyvin pääpiirteittäin: päästessäni ripiltä sain lahjaksi Raamatun. Luin kirjan alleviivaten kannesta kanteen. Sitten näin ufon. Kun olin vähän vanhempi aloin aavistella telepaattisesti esim. jonkun tuloa meille. Kiinnostuin kauhuelokuvista ja hengistä ja aloin suunnattomasti pelätä. Sitten eräänä yönä koin pelottavan ovien aukeamisen itsestään pari kertaa ja lopetin kaikki henkiin yms. liittyvät asiat vuosiksi, jolloin telepatia lapsen syntymän myötä alkoi taas nostaa päätään. Seuraavaksi aloin nähdä ufoja taivaalla. Kontaktihenkilö Kalevi Riikonen kertoi minulle, että olen kuulemma ollut korkeampien tahojen kiinnostuksen kohteena jo hyvin kauan. Aloitin ahkeran rajatiedon harrastamisen. Hurahdin jälleensyntymis- ja karman oppeihin. Luin henkisiä kirjoja, tein henkisiä harjoituksia, kävin luennoilla, messuilla, kyselin näkijöiltä...kymmenen vuotta. Mitään suurta edistystä ei ole tapahtunut. Sitten lähiaikoina, asioita taas kerran netistä tutkiessani, törmäsin L.A. Marzulli- nimiseen mieheen, joka oli entinen ashramissa asustellut rajatieto-ihminen ja nykyinen uskovainen, ja joka väittää, että ufot ym. ovat saatanan suurta harhautusta lopun ajan kristityille. Tartuin taas Raamattuun ja lueskelin sitä. Siellä luki mm., että saatana tulee niin viattomasti, valon enkeliksi pukeutuen, että vain harva oivaltaa, mistä on kysymys. Siellä lukee myös, että Jumala lähettää ihmiskunnalle niin väkevän eksytyksen, että moni valittukin uskoo sen. Edelleen siellä sanotaan, että on tapahduttava suuri luopumus (Jeesuksesta Vapahtajana) ennen kuin Hän palaa takaisin lopettamaan kaikki eksytykset, pahuudet ja väärät uskonnot ja karsimaan jyvät akanoista. Nyt täytyy sanoa, etten enää tiedä, mihin uskoa. Jokaisella suuntauksella on yhtä fanaattiset puolustajansa ja perustelunsa. Olen löytänyt vain joitakin pari yhtäläisyyttä kaikista: he kaikki uskovat Jumalaan, he kaikki uskovat olevansa oikeassa ja he kaikki teroittavat, niin henkiset kuin uskovat piiritkin, että nykyään on käynnissä suuri taistelu sieluista. Ole siis varuillasi ja tutki kaikkia kirjoituksia. Pystyt kyllä Raamatunkin lukemiseen, jos olet henkisesti edistynyt ihminen, koska henkinen ihminen ei koe muiden uskomuksia uhkina. Ja uskomuksista puhenollen: jos esim. uskot kristinuskoon, mutta kuoltuasi huomaatkin, että jälleensyntymisoppi on totta, et menetä kuin yhden vaivaisen elämän tuhansien tulevien elämiesi joukossa. Jos taas uskot jälleensyntymiseen ja kuoltuasi huomaatkin, että kristinusko on totta, olet todellisessa lirissä uskomuksinesi. Punnitkaa asioiden kannattavuutta. Älkääkä ihmeessä tehkö selvänäkijöistä itseänne parempia tietäjiä. Olette oman itsenne ja elämänne parhaita tuntijoita. Varsinkin rajatietoa harrastaneiden pitäisi tietää, että ennustus voi alkaa toteuttaa itse itseään, jos siihen uskoo ja lataa kaiken ajatusenergiaansa. Henkiset opetukset opettavat myös, että aina on olemassa monia muita vaihtoehtoja, joista todennäköisin on se, minkä näkijä sitten näkee ja sinulle kertoo.Suunnanvaihto on aina mahdollista.


      • ei tästä maailmasta
        totuutta etsivä kirjoitti:

        Paljon on jokaisen kommenteissa asiaa, enpä kauheasti menisi osoittelemaan, kuka tietää jotain, kuka ei. Osoittelu ei taida kuulua henkisesti kehittyneemmän luonteenpiirteisiin, ei myöskään itsensä korottaminen. Oma tarinani hyvin pääpiirteittäin: päästessäni ripiltä sain lahjaksi Raamatun. Luin kirjan alleviivaten kannesta kanteen. Sitten näin ufon. Kun olin vähän vanhempi aloin aavistella telepaattisesti esim. jonkun tuloa meille. Kiinnostuin kauhuelokuvista ja hengistä ja aloin suunnattomasti pelätä. Sitten eräänä yönä koin pelottavan ovien aukeamisen itsestään pari kertaa ja lopetin kaikki henkiin yms. liittyvät asiat vuosiksi, jolloin telepatia lapsen syntymän myötä alkoi taas nostaa päätään. Seuraavaksi aloin nähdä ufoja taivaalla. Kontaktihenkilö Kalevi Riikonen kertoi minulle, että olen kuulemma ollut korkeampien tahojen kiinnostuksen kohteena jo hyvin kauan. Aloitin ahkeran rajatiedon harrastamisen. Hurahdin jälleensyntymis- ja karman oppeihin. Luin henkisiä kirjoja, tein henkisiä harjoituksia, kävin luennoilla, messuilla, kyselin näkijöiltä...kymmenen vuotta. Mitään suurta edistystä ei ole tapahtunut. Sitten lähiaikoina, asioita taas kerran netistä tutkiessani, törmäsin L.A. Marzulli- nimiseen mieheen, joka oli entinen ashramissa asustellut rajatieto-ihminen ja nykyinen uskovainen, ja joka väittää, että ufot ym. ovat saatanan suurta harhautusta lopun ajan kristityille. Tartuin taas Raamattuun ja lueskelin sitä. Siellä luki mm., että saatana tulee niin viattomasti, valon enkeliksi pukeutuen, että vain harva oivaltaa, mistä on kysymys. Siellä lukee myös, että Jumala lähettää ihmiskunnalle niin väkevän eksytyksen, että moni valittukin uskoo sen. Edelleen siellä sanotaan, että on tapahduttava suuri luopumus (Jeesuksesta Vapahtajana) ennen kuin Hän palaa takaisin lopettamaan kaikki eksytykset, pahuudet ja väärät uskonnot ja karsimaan jyvät akanoista. Nyt täytyy sanoa, etten enää tiedä, mihin uskoa. Jokaisella suuntauksella on yhtä fanaattiset puolustajansa ja perustelunsa. Olen löytänyt vain joitakin pari yhtäläisyyttä kaikista: he kaikki uskovat Jumalaan, he kaikki uskovat olevansa oikeassa ja he kaikki teroittavat, niin henkiset kuin uskovat piiritkin, että nykyään on käynnissä suuri taistelu sieluista. Ole siis varuillasi ja tutki kaikkia kirjoituksia. Pystyt kyllä Raamatunkin lukemiseen, jos olet henkisesti edistynyt ihminen, koska henkinen ihminen ei koe muiden uskomuksia uhkina. Ja uskomuksista puhenollen: jos esim. uskot kristinuskoon, mutta kuoltuasi huomaatkin, että jälleensyntymisoppi on totta, et menetä kuin yhden vaivaisen elämän tuhansien tulevien elämiesi joukossa. Jos taas uskot jälleensyntymiseen ja kuoltuasi huomaatkin, että kristinusko on totta, olet todellisessa lirissä uskomuksinesi. Punnitkaa asioiden kannattavuutta. Älkääkä ihmeessä tehkö selvänäkijöistä itseänne parempia tietäjiä. Olette oman itsenne ja elämänne parhaita tuntijoita. Varsinkin rajatietoa harrastaneiden pitäisi tietää, että ennustus voi alkaa toteuttaa itse itseään, jos siihen uskoo ja lataa kaiken ajatusenergiaansa. Henkiset opetukset opettavat myös, että aina on olemassa monia muita vaihtoehtoja, joista todennäköisin on se, minkä näkijä sitten näkee ja sinulle kertoo.Suunnanvaihto on aina mahdollista.

        Toivottavasti jätät lapsesi rauhaan näiltä ufojutuiltasi. Huolestutti oikein urakalla tämä kirjoituksesi. Varoitit lopussa selvännäköis-ihmisistä. Minä varoittaisin sinun kaltaisistasi. Sinun tehtäväsi ei ole kantaa huolta kuoleman jälkeen jutuista, vaan elämästäsi ja varsinkin lastesi elämästä. Se mikä näyttää konkreettisesti huonolta, on ihan oikein huonoa ja ymmärrä hyvä ihminen tämä. Elä tätä elämää ja anna ufojen lentää taivaalla. He eivät häiritse meitä ja mikäli olisivat ylivertaisuudessaan niin tehneet, olisimme tomua tänä päivänä. Sinä olet suurempi persoona kuin yksikään ufo ja sinun kauttasi elämää elätte teidän perheessä. Vastuu elämästäsi on vain ja ainostaan sinulla, ei ufoilla ja kun vedät viimeisen henkäyksen, olet tehnyt joko hyvää tai pahaa ympäristöllesi. Kumpaa mietit tehneesi, mikäli näet ufon ja raamatun saatanvaroitukset hallitsevaksi elämäsi nuottikirjaksi?


      • totuutta etsivä
        ei tästä maailmasta kirjoitti:

        Toivottavasti jätät lapsesi rauhaan näiltä ufojutuiltasi. Huolestutti oikein urakalla tämä kirjoituksesi. Varoitit lopussa selvännäköis-ihmisistä. Minä varoittaisin sinun kaltaisistasi. Sinun tehtäväsi ei ole kantaa huolta kuoleman jälkeen jutuista, vaan elämästäsi ja varsinkin lastesi elämästä. Se mikä näyttää konkreettisesti huonolta, on ihan oikein huonoa ja ymmärrä hyvä ihminen tämä. Elä tätä elämää ja anna ufojen lentää taivaalla. He eivät häiritse meitä ja mikäli olisivat ylivertaisuudessaan niin tehneet, olisimme tomua tänä päivänä. Sinä olet suurempi persoona kuin yksikään ufo ja sinun kauttasi elämää elätte teidän perheessä. Vastuu elämästäsi on vain ja ainostaan sinulla, ei ufoilla ja kun vedät viimeisen henkäyksen, olet tehnyt joko hyvää tai pahaa ympäristöllesi. Kumpaa mietit tehneesi, mikäli näet ufon ja raamatun saatanvaroitukset hallitsevaksi elämäsi nuottikirjaksi?

        Hyvä ihminen, en väittänyt ufojen tekevän meistä tomua. Kerroin vain, mihin kaikkeen olen törmännyt ja etten enää tiedä, mihin uskoa, koska joka suuntauksella on yhtä fanaattiset kannattajansa. En puolusta sen enempää ufojen puolella olevia kuin uskovaisiakaan, tai vaikka ateisteja, ja sitä kenenkään mielipide ei muuta yhtään mihinkään. Olen 25 vuotta tutkinut asioita eri kantilta, koska olen kiinnostunut eri näkökulmista ja havainnut reissuni varrella ne asiat, joista puhuin. Aion edelleen jatkaa asioiden tutkimista joka kantilta. En myöskään kirjoituksessani väittänyt, että olisin oikeassa, kirjoittamani oli vain oma kantani asioista. Sitä kutsutaan mielipiteeksi. Olen itsekin kysellyt asioita lukuisilta näkijöiltä, joten ilman omaa kokemusta en mielipidettäni heistäkään kirjoittanut. Kantani on, ettei kukaan ole kyvykäs kertomaan minulle omasta elämästäni totuutena yhtään mitään, ennustukset ovat ennustuksia, kuten sanakin kertoo, eivät totuuksia. Eikä kukaan ventovieras ole myöskään kyvykäs arvioimaan sitä, onko tehtävänäni kantaa huolta kuolemanjälkeisistä jutuista vai ei. Oman kokemukseni mukaan monet kantavat huolta niistä asioista. Ja mitä tulee lapseeni, niin hän pitäköön omat mielipiteensä ja tehköön omat ratkaisunsa, koska on aikuinen mies, jolla on oma perhe. Kirjoituksessasi oli kyllä hyvääkin, mutta ei mitään, mitä en jo tietäisi. Kiitos silti mielipiteestäsi, luin sen moneen kertaan ajatuksella. Lue sinäkin minun mielipiteeni.


      • Stadin kundi
        totuutta etsivä kirjoitti:

        Hyvä ihminen, en väittänyt ufojen tekevän meistä tomua. Kerroin vain, mihin kaikkeen olen törmännyt ja etten enää tiedä, mihin uskoa, koska joka suuntauksella on yhtä fanaattiset kannattajansa. En puolusta sen enempää ufojen puolella olevia kuin uskovaisiakaan, tai vaikka ateisteja, ja sitä kenenkään mielipide ei muuta yhtään mihinkään. Olen 25 vuotta tutkinut asioita eri kantilta, koska olen kiinnostunut eri näkökulmista ja havainnut reissuni varrella ne asiat, joista puhuin. Aion edelleen jatkaa asioiden tutkimista joka kantilta. En myöskään kirjoituksessani väittänyt, että olisin oikeassa, kirjoittamani oli vain oma kantani asioista. Sitä kutsutaan mielipiteeksi. Olen itsekin kysellyt asioita lukuisilta näkijöiltä, joten ilman omaa kokemusta en mielipidettäni heistäkään kirjoittanut. Kantani on, ettei kukaan ole kyvykäs kertomaan minulle omasta elämästäni totuutena yhtään mitään, ennustukset ovat ennustuksia, kuten sanakin kertoo, eivät totuuksia. Eikä kukaan ventovieras ole myöskään kyvykäs arvioimaan sitä, onko tehtävänäni kantaa huolta kuolemanjälkeisistä jutuista vai ei. Oman kokemukseni mukaan monet kantavat huolta niistä asioista. Ja mitä tulee lapseeni, niin hän pitäköön omat mielipiteensä ja tehköön omat ratkaisunsa, koska on aikuinen mies, jolla on oma perhe. Kirjoituksessasi oli kyllä hyvääkin, mutta ei mitään, mitä en jo tietäisi. Kiitos silti mielipiteestäsi, luin sen moneen kertaan ajatuksella. Lue sinäkin minun mielipiteeni.

        Valitkaa eniten uskottava asia et sillei hei!

        1. Jumala ja Jeesus.
        2. Saatana ja helvetti.
        3. Ufot ja muukalaiset.
        4. Kummittelu ja henget.

        Jos näistä täytyisi joku valita niin joutuisi väkisinkin valitsemaan Ufot, koska ne on tiedemiestenkin mielestä todennäköisin vaihtoehto. Maailmankaikkeus on yksinkertaisesti niin valtava et sillei hei!

        Ja kun valinta on Ufot niin se kumoaa ainakin pois Jumala/Saatana vaihtoehdot koska Raamatun mukaan mitään muuta älyllistä ei ole kuin ihminen et sillei hei!


      • vinkki viis
        Stadin kundi kirjoitti:

        Valitkaa eniten uskottava asia et sillei hei!

        1. Jumala ja Jeesus.
        2. Saatana ja helvetti.
        3. Ufot ja muukalaiset.
        4. Kummittelu ja henget.

        Jos näistä täytyisi joku valita niin joutuisi väkisinkin valitsemaan Ufot, koska ne on tiedemiestenkin mielestä todennäköisin vaihtoehto. Maailmankaikkeus on yksinkertaisesti niin valtava et sillei hei!

        Ja kun valinta on Ufot niin se kumoaa ainakin pois Jumala/Saatana vaihtoehdot koska Raamatun mukaan mitään muuta älyllistä ei ole kuin ihminen et sillei hei!

        Miksi jokaisessa viestissäsi on tuo: et sillei hei, vaikka se ei naurata yhtään ketään ja antaa vaikutelman että sinulla on jotain vajausta korvien välissä?

        Mitä jos alkaisit oikeasti stadin kundiksi ja lopettaisit tuon heiton levittämisen, koska viestisi ovat muuten asiallisia.


      • totuutta etsivä
        vinkki viis kirjoitti:

        Miksi jokaisessa viestissäsi on tuo: et sillei hei, vaikka se ei naurata yhtään ketään ja antaa vaikutelman että sinulla on jotain vajausta korvien välissä?

        Mitä jos alkaisit oikeasti stadin kundiksi ja lopettaisit tuon heiton levittämisen, koska viestisi ovat muuten asiallisia.

        Onhan ainakin Rauni-Leena Luukanen-Kilde väittänyt, että Raamatun lentävät kirjakääröt yms. tarkoittaisivat ufoja, joten hänen tulkintansa mukaan Raamattu kertoo, että on myös muita olentoja kuin me täällä maan päällä. Ja kyllähän Raamattu mainitsee myös tähtiä ja tähtikuvioita, ainakin Otava mainitaan siellä nimeltä, samoin Kalevanmiekka (sijaitsee Orionin tähtikuviossa ns. Orionin vyössä). Lisäksi siellä mainitaan "Seulaset lapsineen". Mitähän lapsia ne sellaiset sitten on? Seulasten toinen nimi on Plejadit ja se sijaitsee Härän tähdistössä. Sekä Plejadit/Seulaset että Härän ja Orionin tähdistö tulevat usein vastaan myöskin ufokirjallisuudessa. Joten enpä sitten tiedä, voidaanko sanoa, että Raamattu kieltäisi muiden olentojen olemassaolon, koska siellä kerran tällaisia tietoja lukee. Ufot olentoineen on kyllä todelliseksi ilmiöksi tunnustettu nykyuskovaistenkin parissa, jos kuuntelee tai lukee heidän sanomisiaan. Esim. edellä mainittu L.A. Marzulli on sitä mieltä, että ufot, abduktiot ja kaikki muukin on totista totta. Kiistaa tulee siis ennemminkin siitä, keitä tai mitä nämä olennot ovat. Siinä näkökannat kyllä poikkeavat jyrkästi toisistaan uskovien ja rajatiedon ihmisten parissa.


      • ET
        totuutta etsivä kirjoitti:

        Onhan ainakin Rauni-Leena Luukanen-Kilde väittänyt, että Raamatun lentävät kirjakääröt yms. tarkoittaisivat ufoja, joten hänen tulkintansa mukaan Raamattu kertoo, että on myös muita olentoja kuin me täällä maan päällä. Ja kyllähän Raamattu mainitsee myös tähtiä ja tähtikuvioita, ainakin Otava mainitaan siellä nimeltä, samoin Kalevanmiekka (sijaitsee Orionin tähtikuviossa ns. Orionin vyössä). Lisäksi siellä mainitaan "Seulaset lapsineen". Mitähän lapsia ne sellaiset sitten on? Seulasten toinen nimi on Plejadit ja se sijaitsee Härän tähdistössä. Sekä Plejadit/Seulaset että Härän ja Orionin tähdistö tulevat usein vastaan myöskin ufokirjallisuudessa. Joten enpä sitten tiedä, voidaanko sanoa, että Raamattu kieltäisi muiden olentojen olemassaolon, koska siellä kerran tällaisia tietoja lukee. Ufot olentoineen on kyllä todelliseksi ilmiöksi tunnustettu nykyuskovaistenkin parissa, jos kuuntelee tai lukee heidän sanomisiaan. Esim. edellä mainittu L.A. Marzulli on sitä mieltä, että ufot, abduktiot ja kaikki muukin on totista totta. Kiistaa tulee siis ennemminkin siitä, keitä tai mitä nämä olennot ovat. Siinä näkökannat kyllä poikkeavat jyrkästi toisistaan uskovien ja rajatiedon ihmisten parissa.

        Miten Luukanen luennoi tänä päivänä?

        Kävin joskus hänen luennollaan 90-luvun loppupuolella. Tietääkö kukaan?


      • totuutta etsivä
        ET kirjoitti:

        Miten Luukanen luennoi tänä päivänä?

        Kävin joskus hänen luennollaan 90-luvun loppupuolella. Tietääkö kukaan?

        Olen käynyt muutama vuosi sitten viimeksi kuuntelemassa Luukasta. Hänen kirjansa "Salatut maailmamme" käsittelee niitä aiheita, joista hän nykyisin paljolti puhuu. Tänä vuonna, sunnuntaina 7.2. hän on ainakin Tampereella ufo-konferenssissa yhtenä luennoitsijana, Pirkankatu 2 on osoite. Jos osaat hyvin englantia, niin mene You Tubeen ja laita hakusanaksi hänen nimensä, siellä on hänen videohaastattelujaan englanniksi, osa 2009-vuodelta.


    • justnäin

      oli ennustanut maikkarin tekstikanavalla että Suomen lätkäpelissä Usa:ta vastaan menee hyvin ja kiekossa on tehoa. Rohkenen väittää että ennustus on mennyt poskelleen. Ekan erän jälkeen tilanne Usalle 6-0.

      • Volanki-Ville

      • kuiiiikka

        Nauroin samalle asialle jo ensimmäisen erän aikana. Parempi onkin että antaa harvoin haastatteluita. Jos meinaan aikoo vielä myydä jotain.


      • musura
        kuiiiikka kirjoitti:

        Nauroin samalle asialle jo ensimmäisen erän aikana. Parempi onkin että antaa harvoin haastatteluita. Jos meinaan aikoo vielä myydä jotain.

        Huijari varmasti selittää että tarkoitti ennustuksellaan sitä että olishan ne voinu hävitä myös 7-0
        mutta nyt selvis paljon paremmin..


        LOL ennustaja-huijarille


      • -lol-
        musura kirjoitti:

        Huijari varmasti selittää että tarkoitti ennustuksellaan sitä että olishan ne voinu hävitä myös 7-0
        mutta nyt selvis paljon paremmin..


        LOL ennustaja-huijarille

        tässä asioita tälle vuodelle. Näen sen että maailman talous rupeaa pikkuhiljaa elpymään, kesästä voi tulla lämmin tai sateinen. Toistan: kesästä voi tulla lämmin tai sateinen. Lähipiirissäsi tapahtuu sekä hyviä että vaikeista asioita. Jollekin syntyy lapsi. Koet mahdollisesti yliluonnollisen kokemuksen tänä vuonna näen sen sinusta.

        Hinta 2€ min pvm tai henk koht. käynti 50€/h alv.

        ennustaja


    • Ratpick
      • ja en ole idiootti

        :)


      • ja en ole idiootti kirjoitti:

        :)

        Luotan oman inttuitiooni, enkä kuitenkaan aina noudata sitä.
        Luotan hyvien ystävien tukeen ja keskusteluun. Luotan siihen että joku on joka meitä katsoo tuolta, ohjaten. Se ei ole Orvellin iso veli valvoo. Se on om sakti.


    • uskis

      Saamme olla kaikki varovaisia. Jeesus tulee pian ja siksi myös Saatana toimii vahvasti. Kun tiedät että Jeesus on Herrasi niin ei ole hätää. Joh 14:6 sanoo: Minä olen tie, totuus ja elämä, eikä kukaan pääse Isän luo kuin minun kauttani. Jeesus on ainoa ovi, ei mikään muu.

      • TL

        Aivan. Olen täysin samaa mieltä. Jeesus on tie. Edellytys on, että olet noudattanut Jeesuksen tietä elämässäsi. Mikä on Jeesuksen tie? Hyvyys, anteeksianto, nöyryys. Mikäli olet noudattanut Jeesuksen tietä, olet oikealla tiellä.


    • Outoa.

      Kävin Johanna Bromanin luona muutama kuukausi sen jälkeen kun elämäni tärkein ihminen oli kuollut. En kertonut sitä hänelle etukäteen.

      Hän ei nähnyt että mitään on vialla vaan jutteli aivan kaikkea muuta. Että se hänen kyvyistään.

      • Paskapuhetta

        Taidat horista nimimerkki "Outoa" omiasi.

        Mikäli menisit selvännäkijän luokse surun murtamana, läheisesi menettäneenä, olisit puheissasi maininnut tämän. Mikäli olet todella niin "kylmä" tyyppi, että menet selvännäkijälle kommentoimatta asiasta ollenkaan, olet huolestattavan kylmä tyyppi. Johtopäätös, tämä poismennyt henkilö ei ollut sinulle tärkeä ja et saanut itsesi mielestä "hyviä" vastauksia TAI et ole edes ollut Johanna Bromanin vastaanotolla. Veikkaisin viimeistä.

        Johanna Broman ei vastaanota tänä päivänä ihmisiä kuin erítyistapauksessa ja sinne ei kevyin perustein mennä. Sinunkaltaisesi "testaaja" ei edes pääsisi sinne.

        Yleisesti ottaen Bromanin näkökyky on optikon luokituksen mukaisesti ERITTÄIN HYVÄ. He jotka ovat todella tarvinneet sielulleen lohdutusta ja apua suhtautua esim. omaisen menetyksen johdosta taustatietoon/tuskaan, ovat saaneet parhaan avun Johannalta kerrottuna tietona. Tietona taustoista, syistä ja sanomattomista sanoista. Muuhunhan näkijä ei pysty. Ainoastaan tiedon välitykseen. Elämän laatuun vaikuttaa ainoastaan kukin itse valinnoillaan. Johanna auttaa tässä tiedollaan ja itse kuulija valinnoillaan.

        Oletetaan, että korviasi ei hivellä haluamillasi tiedoilla ja elämäsi on täyttä kuraa, sinä vastaat siitä kurasta, ei selvännäkijä. Mikäli sokeasti seuraat selvännäkijän ohjeita, olet tyhmä kuin saapas mikäli noudatat ohjeita oman luonteesi vastavirtaan. Jokainen on vastuussa elämästään, valinnoistaan ja päätösten jälkeisistä mukanaan tuomista hyvistä ja pahoista jälkiaalloista. Läheisen kuolema valitettavasti kuuluu elämään ja jokainen kantaa sen tuskan sillä painolla kuin menetys. Jokainen kuolema on pysähdys ja muistutus elämän rajallisuudesta.


      • kovia kokenut
        Paskapuhetta kirjoitti:

        Taidat horista nimimerkki "Outoa" omiasi.

        Mikäli menisit selvännäkijän luokse surun murtamana, läheisesi menettäneenä, olisit puheissasi maininnut tämän. Mikäli olet todella niin "kylmä" tyyppi, että menet selvännäkijälle kommentoimatta asiasta ollenkaan, olet huolestattavan kylmä tyyppi. Johtopäätös, tämä poismennyt henkilö ei ollut sinulle tärkeä ja et saanut itsesi mielestä "hyviä" vastauksia TAI et ole edes ollut Johanna Bromanin vastaanotolla. Veikkaisin viimeistä.

        Johanna Broman ei vastaanota tänä päivänä ihmisiä kuin erítyistapauksessa ja sinne ei kevyin perustein mennä. Sinunkaltaisesi "testaaja" ei edes pääsisi sinne.

        Yleisesti ottaen Bromanin näkökyky on optikon luokituksen mukaisesti ERITTÄIN HYVÄ. He jotka ovat todella tarvinneet sielulleen lohdutusta ja apua suhtautua esim. omaisen menetyksen johdosta taustatietoon/tuskaan, ovat saaneet parhaan avun Johannalta kerrottuna tietona. Tietona taustoista, syistä ja sanomattomista sanoista. Muuhunhan näkijä ei pysty. Ainoastaan tiedon välitykseen. Elämän laatuun vaikuttaa ainoastaan kukin itse valinnoillaan. Johanna auttaa tässä tiedollaan ja itse kuulija valinnoillaan.

        Oletetaan, että korviasi ei hivellä haluamillasi tiedoilla ja elämäsi on täyttä kuraa, sinä vastaat siitä kurasta, ei selvännäkijä. Mikäli sokeasti seuraat selvännäkijän ohjeita, olet tyhmä kuin saapas mikäli noudatat ohjeita oman luonteesi vastavirtaan. Jokainen on vastuussa elämästään, valinnoistaan ja päätösten jälkeisistä mukanaan tuomista hyvistä ja pahoista jälkiaalloista. Läheisen kuolema valitettavasti kuuluu elämään ja jokainen kantaa sen tuskan sillä painolla kuin menetys. Jokainen kuolema on pysähdys ja muistutus elämän rajallisuudesta.

        Minulla samanlainen kokemus kuin edellisellä kirjoittajalla ja en ole mikään "kylmä" tyyppi.
        Olin muutama kuukausi aiemmin menettänyt äkillisesti yhden lapsistani ja oli ollut paljon muitakin menetyksiä ja kovia kokemuksia, enkä varmaan ollut ihan parhaimmassa vedossa.

        En edes ehtinyt ottaa asiaa puheeksi, kun näkijä alkoi suoltamaan omia näkemyksiään.
        Ja eikö se usein menekin juuri niin, että ollaankin juuri hieman odottavalla kannalla, että mitä näkijä alkaa kertomaan, eikä siten, että itse kerrotaan ensin ummet ja lammet. Mitä "näkemistä" siinä enää sitten olisi Korkeintaan jotain ympäripyöreää neuvontaa, jonka voisi kuka tahansa sosiaalisesti kykenevä ja ajatteleva henkilö tehdä ja päätellä.

        Hänen mukaansa kuitenkin oikein pursusin energiaa, näki oikein huimia energiapiikkejä jne., mutta sitten haukkui minut yhtäkkiä nynnyksi ja suurinosa loppuajasta menikin sitten tähän haukkumiseen. Kuuntelin vaan suurinpiirtein korvat punaisena.
        Oli varmaan tarkoitettu jonkinlaiseksi persuksiin potkimiseksi, mutta siinä tilanteessa olin kyllä lähinnä hämmentynyt.

        Lopulta, kun sain kerrottua mitä on tapahtunut , niin sen sanottuani näkijä hiljeni kuin seinään ja meni vähän vaikean näköiseksi.
        Sen jälkeen tyyli muuttui ja lopulta lahjoitti mulle myös tavaraa ilmaiseksi, joita oli aiemmin tyrkyttänyt siinä ohessa maksun kanssa. Oli jotenkin sen oloinen, kuin olis vähän nolottanut ja ikäänkuin olis jotenkin yrittänyt hyvitellä.
        Vähän sekava olo kyllä jäi tuosta katselmuksesta, eikä niin hirveän vakuuttava.


      • Haloo ja höpöhöpö
        kovia kokenut kirjoitti:

        Minulla samanlainen kokemus kuin edellisellä kirjoittajalla ja en ole mikään "kylmä" tyyppi.
        Olin muutama kuukausi aiemmin menettänyt äkillisesti yhden lapsistani ja oli ollut paljon muitakin menetyksiä ja kovia kokemuksia, enkä varmaan ollut ihan parhaimmassa vedossa.

        En edes ehtinyt ottaa asiaa puheeksi, kun näkijä alkoi suoltamaan omia näkemyksiään.
        Ja eikö se usein menekin juuri niin, että ollaankin juuri hieman odottavalla kannalla, että mitä näkijä alkaa kertomaan, eikä siten, että itse kerrotaan ensin ummet ja lammet. Mitä "näkemistä" siinä enää sitten olisi Korkeintaan jotain ympäripyöreää neuvontaa, jonka voisi kuka tahansa sosiaalisesti kykenevä ja ajatteleva henkilö tehdä ja päätellä.

        Hänen mukaansa kuitenkin oikein pursusin energiaa, näki oikein huimia energiapiikkejä jne., mutta sitten haukkui minut yhtäkkiä nynnyksi ja suurinosa loppuajasta menikin sitten tähän haukkumiseen. Kuuntelin vaan suurinpiirtein korvat punaisena.
        Oli varmaan tarkoitettu jonkinlaiseksi persuksiin potkimiseksi, mutta siinä tilanteessa olin kyllä lähinnä hämmentynyt.

        Lopulta, kun sain kerrottua mitä on tapahtunut , niin sen sanottuani näkijä hiljeni kuin seinään ja meni vähän vaikean näköiseksi.
        Sen jälkeen tyyli muuttui ja lopulta lahjoitti mulle myös tavaraa ilmaiseksi, joita oli aiemmin tyrkyttänyt siinä ohessa maksun kanssa. Oli jotenkin sen oloinen, kuin olis vähän nolottanut ja ikäänkuin olis jotenkin yrittänyt hyvitellä.
        Vähän sekava olo kyllä jäi tuosta katselmuksesta, eikä niin hirveän vakuuttava.

        Kovia kokeneelle voisin kommentoida näin,
        ihminen vastaa itse teoistaan ja valinnoistaan. Valinta sekin on, että menet hölmön "näkijän" puheille. Opit varmasti sen, että mikäli haluat apua, menet ammattiauttajan puhelille. Kortinvääntäjät eivät ole ammattiauttajia.

        En oikein ymmärrä näitä kirjoittajien höpinöitä siitä, että ikäänkuin laskeudutaan jonkin näkijän kerronnan varaan elämän kriiseissä. Ne asiat on hoidettava sellaisten tahojen huomassa joilla koulutusta asiaan. Itsensä eheytyksen matka ei ole lyhyt ja siihen kannattaa suhtautua vakavasti. Tässä jotkut laittavat selkeästi vitsinä asiansa ja suurella todennäköisyydellä kuvitteellisina höpinöinä. Ne jotka aivan oikeasti kokeneet kovia, osoite on ammattiauttaja, ei 0600-hilda, joka pitkällä kokemuksella näkee elämäsi kuin lähdeveden. Siinä porukassa esiintyy säännöllistä sameutta näkökentässä.


      • Outoa1
        kovia kokenut kirjoitti:

        Minulla samanlainen kokemus kuin edellisellä kirjoittajalla ja en ole mikään "kylmä" tyyppi.
        Olin muutama kuukausi aiemmin menettänyt äkillisesti yhden lapsistani ja oli ollut paljon muitakin menetyksiä ja kovia kokemuksia, enkä varmaan ollut ihan parhaimmassa vedossa.

        En edes ehtinyt ottaa asiaa puheeksi, kun näkijä alkoi suoltamaan omia näkemyksiään.
        Ja eikö se usein menekin juuri niin, että ollaankin juuri hieman odottavalla kannalla, että mitä näkijä alkaa kertomaan, eikä siten, että itse kerrotaan ensin ummet ja lammet. Mitä "näkemistä" siinä enää sitten olisi Korkeintaan jotain ympäripyöreää neuvontaa, jonka voisi kuka tahansa sosiaalisesti kykenevä ja ajatteleva henkilö tehdä ja päätellä.

        Hänen mukaansa kuitenkin oikein pursusin energiaa, näki oikein huimia energiapiikkejä jne., mutta sitten haukkui minut yhtäkkiä nynnyksi ja suurinosa loppuajasta menikin sitten tähän haukkumiseen. Kuuntelin vaan suurinpiirtein korvat punaisena.
        Oli varmaan tarkoitettu jonkinlaiseksi persuksiin potkimiseksi, mutta siinä tilanteessa olin kyllä lähinnä hämmentynyt.

        Lopulta, kun sain kerrottua mitä on tapahtunut , niin sen sanottuani näkijä hiljeni kuin seinään ja meni vähän vaikean näköiseksi.
        Sen jälkeen tyyli muuttui ja lopulta lahjoitti mulle myös tavaraa ilmaiseksi, joita oli aiemmin tyrkyttänyt siinä ohessa maksun kanssa. Oli jotenkin sen oloinen, kuin olis vähän nolottanut ja ikäänkuin olis jotenkin yrittänyt hyvitellä.
        Vähän sekava olo kyllä jäi tuosta katselmuksesta, eikä niin hirveän vakuuttava.

        Ja kovia kokenut, otan kovasti osaa. Toivottavasti löydät vielä yhteyden lapseesi jonkun avustuksella. Itsekin tosiaan koen että kyllä noin iso asia täytyy näkyä ilman etukäteisselittämistä, jos näkijä oikeasti näkee. Voimia sinulle.


    • Outoa1

      Kuulehan "paskapuhetta". Kävin Bromanin luona yli kymmenen vuotta sitten. Olin lukenut hänen kirjansa ja halusin epätoivoisesti uskoa ne todeksi. Jos olisin kertonut läheiseni kuolemasta etukäteen en olisi voinut olla varma että Bromanin todellisista kyvyistä. Mitään muuta tietoa en halunnut kuin sen että Broman olisi nähnyt mitä minulle on tapahtunut ja olisin saanut todistuksen että hän puhuu kirjoissaan totta, edes jonkinlaisen toivon henkimaailman olemassaolosta. Mitenköhän tämä tekee minusta kylmän?

      Minulle on yksi lysti uskotko että kävin Bromanin luona vai et.

    • paskapuhetta2

      Mene Outoa nimimerkki 1 ja 2 psykiatrille. Selvännäkijä väärä osoite. Selvännäkijä, joka ei pyydä palkkiota (kuten Broman) ei ole vastuussa sinun kohtalosi tuomasta menetyksestä. Broman ei myy mitään, joten siisti suusi. Olet ollut muussa osoitteessa. Tuota roskaasi ei usko kukaan, joka on tavannut Bromanin.

      • Outoa1

        Vai ei pyydä palkkiota. Sievästihän tuo sen summan ilmoitti. Eikä siinä mitään, toki työstä saa rahan ottaa.

        Kaikkea hyvää sinulle Paskapuhetta. En jatka tästä aiheesta sen enempää. Hienoa jos olet itse saanut häneltä avun pahalla hetkellä. Minä todellakin menin psykiatrille, mutta kiitos myöhäisestä neuvosta.


    • Kopteri

      Voi meitä pieni sieluisia ihmisiä, kun jaksamme jakaa mieli piteitämme tällä tasolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe