konstit on loppu

konstiton

operaattori on tutkinut ja mitannut kaikki omat laitteensa, linjansa ja yhteytensä ja kaikki on OK!

meillä on käynyt montakin ATK-asentajaa, jotka ovat tutkineet koneet, asetukset ja kaikki kotona olevat laitteet.

neljää eri modeemia on testattu ja on ollut jopa asentajalla testissä, mutta siitä huolimatta yhteys katkeilee.

onko jollain vielä jotain ehdotuksia että missä se vika voisi olla?

5

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luigi

vika on selvästi tietokoneen verkkokortissa eikö asentaja ole huomannut sitä, jotenka vaihda uusi verkkopääte.

• konstition

ei ole vikaa verkkokorteissa, ne on tarkastettu ja on kaksi konetta verkossa

• kajakilla pelkoon
        konstition kirjoitti:

ei ole vikaa verkkokorteissa, ne on tarkastettu ja on kaksi konetta verkossa

aina ei suinkaan vika ole operaattorissa eikä modeemissa eikä myöskään tietokoneessa vaan käyttöjärjestemässä jotenka windows voi ainakin katkaista netin jos sen juurikansioissa on paljon "roinaa". kannattaa koittaa ajaa windows uudelleen recoveryn avulla ja tyhjentää juurikansio. voi muuten auttaa pätkimiseen.

• joukahain
        kajakilla pelkoon kirjoitti:

aina ei suinkaan vika ole operaattorissa eikä modeemissa eikä myöskään tietokoneessa vaan käyttöjärjestemässä jotenka windows voi ainakin katkaista netin jos sen juurikansioissa on paljon "roinaa". kannattaa koittaa ajaa windows uudelleen recoveryn avulla ja tyhjentää juurikansio. voi muuten auttaa pätkimiseen.

onko talonyhtiön isännöitsiä tarkastanut myös talon omat sisäiset kaapeli kytkennät ja toimiiko kaapeli TV verkko normaalisti?

tukevatko standardit ISO-standardi arvoja? on nimittäin tärkeää että on oikeat standardit ovat kohdakkais liitännöissä ja näistä asioista ei huolehdi operaattori eikä asentaja vaan käyttäjä itse.

• raino pekka

moi. olen jaakko kuopiosta ja sinä olet myös ilmeisesti kuopiosta päin sillä täällä esiintyy paljon samanlaisia ongelmia..

tappelin soneran kaapeli kaistan kanssa ja aivan samat hommat, operaattori syytön, koneet syyttömiä, modeemi syytön ja tälläistä on täällä kuopion suunnalla paljon.

mietin todella paljon vaihtoehtoja että mihin vaihtaisin ja soitin ensin elisan aspaan ja kysyin asiaa, mutta eivät suositelleet elisan ADSL yhteyttä kuopioon päin.

saunalahdelta sanottiin että LSD yhteys olisi hyvä, mutta verkko adaptori on nyt maksullinen jotenka se siitä sitten.

DNA:n aspasta suositeltiin perinteistä mokkula vaihtoehtoa, mutta ei se käy päinsä kun pitää saada neljä konettaa nettiin yhtäaikaa, olin jo sulkemassa puhelinta kun aspan muija sanoi että onhan meillä nyt tämä uusi kotimokkula ja että siihen käy monta konetta samanaikaisesti ja vieläpä että laite toimii kaikkialla suomessa pelkän sähkön kanssa ilman kaapelia ja puhelin pistoketta. kaupat tulivat kun tingin mokkulaa sekä yhden megan liittymää ja on toiminut hyvin sekä toiminta myös kotialueen ulkopuolella, iso-äidin luona tervolassa ja mikä parasta niin lasku tulee kerran kuukaudessa koti osoitteeseen ja ei ole väliä vaikka käyttäisit netti serkun luona sillä ei se lasku serkulle tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      86
      3028
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2752
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      109
      2354
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      40
      1734
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1581
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1505
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1300
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1266
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe