konstit on loppu

konstiton

operaattori on tutkinut ja mitannut kaikki omat laitteensa, linjansa ja yhteytensä ja kaikki on OK!

meillä on käynyt montakin ATK-asentajaa, jotka ovat tutkineet koneet, asetukset ja kaikki kotona olevat laitteet.

neljää eri modeemia on testattu ja on ollut jopa asentajalla testissä, mutta siitä huolimatta yhteys katkeilee.

onko jollain vielä jotain ehdotuksia että missä se vika voisi olla?

5

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luigi

      vika on selvästi tietokoneen verkkokortissa eikö asentaja ole huomannut sitä, jotenka vaihda uusi verkkopääte.

      • konstition

        ei ole vikaa verkkokorteissa, ne on tarkastettu ja on kaksi konetta verkossa


      • kajakilla pelkoon
        konstition kirjoitti:

        ei ole vikaa verkkokorteissa, ne on tarkastettu ja on kaksi konetta verkossa

        aina ei suinkaan vika ole operaattorissa eikä modeemissa eikä myöskään tietokoneessa vaan käyttöjärjestemässä jotenka windows voi ainakin katkaista netin jos sen juurikansioissa on paljon "roinaa". kannattaa koittaa ajaa windows uudelleen recoveryn avulla ja tyhjentää juurikansio. voi muuten auttaa pätkimiseen.


      • joukahain
        kajakilla pelkoon kirjoitti:

        aina ei suinkaan vika ole operaattorissa eikä modeemissa eikä myöskään tietokoneessa vaan käyttöjärjestemässä jotenka windows voi ainakin katkaista netin jos sen juurikansioissa on paljon "roinaa". kannattaa koittaa ajaa windows uudelleen recoveryn avulla ja tyhjentää juurikansio. voi muuten auttaa pätkimiseen.

        onko talonyhtiön isännöitsiä tarkastanut myös talon omat sisäiset kaapeli kytkennät ja toimiiko kaapeli TV verkko normaalisti?

        tukevatko standardit ISO-standardi arvoja? on nimittäin tärkeää että on oikeat standardit ovat kohdakkais liitännöissä ja näistä asioista ei huolehdi operaattori eikä asentaja vaan käyttäjä itse.


    • raino pekka

      moi. olen jaakko kuopiosta ja sinä olet myös ilmeisesti kuopiosta päin sillä täällä esiintyy paljon samanlaisia ongelmia..

      tappelin soneran kaapeli kaistan kanssa ja aivan samat hommat, operaattori syytön, koneet syyttömiä, modeemi syytön ja tälläistä on täällä kuopion suunnalla paljon.

      mietin todella paljon vaihtoehtoja että mihin vaihtaisin ja soitin ensin elisan aspaan ja kysyin asiaa, mutta eivät suositelleet elisan ADSL yhteyttä kuopioon päin.

      saunalahdelta sanottiin että LSD yhteys olisi hyvä, mutta verkko adaptori on nyt maksullinen jotenka se siitä sitten.

      DNA:n aspasta suositeltiin perinteistä mokkula vaihtoehtoa, mutta ei se käy päinsä kun pitää saada neljä konettaa nettiin yhtäaikaa, olin jo sulkemassa puhelinta kun aspan muija sanoi että onhan meillä nyt tämä uusi kotimokkula ja että siihen käy monta konetta samanaikaisesti ja vieläpä että laite toimii kaikkialla suomessa pelkän sähkön kanssa ilman kaapelia ja puhelin pistoketta. kaupat tulivat kun tingin mokkulaa sekä yhden megan liittymää ja on toiminut hyvin sekä toiminta myös kotialueen ulkopuolella, iso-äidin luona tervolassa ja mikä parasta niin lasku tulee kerran kuukaudessa koti osoitteeseen ja ei ole väliä vaikka käyttäisit netti serkun luona sillä ei se lasku serkulle tule.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe