Kensapuu- keittiö

???

Rautakaupassa huomasin Kensapuun keittiö myynnin. Onko kellään kokemuksia? Laatu vaikutti hyvältä, kun laatikostoja ja mekanismeja kokeilin. Hinnasta ei vielä tietoa, myyjä vakuutti, että hintataso on vallan kohtuullinen, ja laatu ok.

9

7090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruliii

Kensapuu valmistaa mielestäni ainoastaan kalusteovia. En usko että valmistavat runkoja lainkaan, eikä nettisivuilla puhuttu sanaakaan kalusteiden valmistamisesta tai myymisestä.

Korjatkaa jos olen väärässä.

• ???

Runkoja saa myös, mutta kalusteet kootaan itse, laskee tietty hintaa jo sekin.

• ruliii
        ??? kirjoitti:

Runkoja saa myös, mutta kalusteet kootaan itse, laskee tietty hintaa jo sekin.

Mistä ne rungot siis tulee? Epäilen ettei Kensapuulla ole oikeastaan mitään tekemistä tämän asian kanssa..

• ???
        ruliii kirjoitti:

Mistä ne rungot siis tulee? Epäilen ettei Kensapuulla ole oikeastaan mitään tekemistä tämän asian kanssa..

NO, ainakin minulle kaupattiin runkoja ovien kera tänään siellä rautakaupassa...

• Asia on

niin, että Kensapuu valmistaa vain kalusteisiin tulevat ovet, ei siis runkoja. Tämä on faktaa! Mikäli K-rautasi kauppaa sitä kokonaan Kensapuun tekemänä he valehtelevat tai eivät tiedä sitä itsekään.

• Nimetön

Kensa valmistaa vain ovia, rungot tekee joku muu. Kensan ovia saa usealta keittiötoimittajalta, jopa Novartiltakin.

• Anonyymi

Kirjoitin jo suomi24, mutta vastaan vielä. Alle viiden vuoden kaikki kalvot irtosivat.
      Siis niin harmi ja kalliit olivat. Kerran ne korjattiin eikä ollut mitään apua.

• Anonyymi

Meillä kiiltävän valkoisista ovista alkoi irrota pinnat n. 8v asennuksesta. En ole kuullut että minkään muun valmistajan kohdalla näin olisi käynyt! Tuula L

• Anonyymi

Ikävä kyllä kaikista kalvo ovista irtoaa pinnoite,varsinkin jos lämpö pääsee vaikuttamaan oviin. Siis ei ikinä kalvo ovea mihinkään käyttöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      6
      3431
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2669
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1178
    Aihe