Rautakaupassa huomasin Kensapuun keittiö myynnin. Onko kellään kokemuksia? Laatu vaikutti hyvältä, kun laatikostoja ja mekanismeja kokeilin. Hinnasta ei vielä tietoa, myyjä vakuutti, että hintataso on vallan kohtuullinen, ja laatu ok.
Kensapuu- keittiö
9
7104
Vastaukset
- ruliii
Kensapuu valmistaa mielestäni ainoastaan kalusteovia. En usko että valmistavat runkoja lainkaan, eikä nettisivuilla puhuttu sanaakaan kalusteiden valmistamisesta tai myymisestä.
Korjatkaa jos olen väärässä.- ???
Runkoja saa myös, mutta kalusteet kootaan itse, laskee tietty hintaa jo sekin.
- ruliii
??? kirjoitti:
Runkoja saa myös, mutta kalusteet kootaan itse, laskee tietty hintaa jo sekin.
Mistä ne rungot siis tulee? Epäilen ettei Kensapuulla ole oikeastaan mitään tekemistä tämän asian kanssa..
- ???
ruliii kirjoitti:
Mistä ne rungot siis tulee? Epäilen ettei Kensapuulla ole oikeastaan mitään tekemistä tämän asian kanssa..
NO, ainakin minulle kaupattiin runkoja ovien kera tänään siellä rautakaupassa...
- Asia on
niin, että Kensapuu valmistaa vain kalusteisiin tulevat ovet, ei siis runkoja. Tämä on faktaa! Mikäli K-rautasi kauppaa sitä kokonaan Kensapuun tekemänä he valehtelevat tai eivät tiedä sitä itsekään.
- Nimetön
Kensa valmistaa vain ovia, rungot tekee joku muu. Kensan ovia saa usealta keittiötoimittajalta, jopa Novartiltakin.
- Anonyymi
Kirjoitin jo suomi24, mutta vastaan vielä. Alle viiden vuoden kaikki kalvot irtosivat.
Siis niin harmi ja kalliit olivat. Kerran ne korjattiin eikä ollut mitään apua. - Anonyymi
Meillä kiiltävän valkoisista ovista alkoi irrota pinnat n. 8v asennuksesta. En ole kuullut että minkään muun valmistajan kohdalla näin olisi käynyt! Tuula L
- Anonyymi
Ikävä kyllä kaikista kalvo ovista irtoaa pinnoite,varsinkin jos lämpö pääsee vaikuttamaan oviin. Siis ei ikinä kalvo ovea mihinkään käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh172003Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat351673Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli56136341000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471297Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit281278Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691255- 1101245
- 851124
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411024Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai1271005