Kensapuu- keittiö

???

Rautakaupassa huomasin Kensapuun keittiö myynnin. Onko kellään kokemuksia? Laatu vaikutti hyvältä, kun laatikostoja ja mekanismeja kokeilin. Hinnasta ei vielä tietoa, myyjä vakuutti, että hintataso on vallan kohtuullinen, ja laatu ok.

9

5685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruliii

Kensapuu valmistaa mielestäni ainoastaan kalusteovia. En usko että valmistavat runkoja lainkaan, eikä nettisivuilla puhuttu sanaakaan kalusteiden valmistamisesta tai myymisestä.

Korjatkaa jos olen väärässä.

• ???

Runkoja saa myös, mutta kalusteet kootaan itse, laskee tietty hintaa jo sekin.

• ruliii
        ??? kirjoitti:

Runkoja saa myös, mutta kalusteet kootaan itse, laskee tietty hintaa jo sekin.

Mistä ne rungot siis tulee? Epäilen ettei Kensapuulla ole oikeastaan mitään tekemistä tämän asian kanssa..

• ???
        ruliii kirjoitti:

Mistä ne rungot siis tulee? Epäilen ettei Kensapuulla ole oikeastaan mitään tekemistä tämän asian kanssa..

NO, ainakin minulle kaupattiin runkoja ovien kera tänään siellä rautakaupassa...

• Asia on

niin, että Kensapuu valmistaa vain kalusteisiin tulevat ovet, ei siis runkoja. Tämä on faktaa! Mikäli K-rautasi kauppaa sitä kokonaan Kensapuun tekemänä he valehtelevat tai eivät tiedä sitä itsekään.

• Nimetön

Kensa valmistaa vain ovia, rungot tekee joku muu. Kensan ovia saa usealta keittiötoimittajalta, jopa Novartiltakin.

• Anonyymi

Kirjoitin jo suomi24, mutta vastaan vielä. Alle viiden vuoden kaikki kalvot irtosivat.
      Siis niin harmi ja kalliit olivat. Kerran ne korjattiin eikä ollut mitään apua.

• Anonyymi

Meillä kiiltävän valkoisista ovista alkoi irrota pinnat n. 8v asennuksesta. En ole kuullut että minkään muun valmistajan kohdalla näin olisi käynyt! Tuula L

• Anonyymi

Ikävä kyllä kaikista kalvo ovista irtoaa pinnoite,varsinkin jos lämpö pääsee vaikuttamaan oviin. Siis ei ikinä kalvo ovea mihinkään käyttöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tollanen supernainen oot...

Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      119
      1774
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      69
      1323
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      48
      1097
    4. Savonlinnassa machete hyökkäys!

Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      81
      1023
    5. Tekisin sitä nyt

Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      103
      1001
    6. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      938
    7. Ihana tumma

Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      37
      903
    8. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      823
    9. En kuulu tänäkään vuonna

juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      799
    10. Suoraan Sinulle

En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      41
      799
    Aihe