Älä aja vihaisena tai aggressiivisena!

Huh, koinpa tänään tutulla työmatkareitillä pienoisen vaaratilanteen - jonka itse aiheutin. Ja syynä se, että olin ihan pirun vihainen. Mietin erästä asiaa, joka mut oli suututtanut, ja kuin huomaamatta ajoin jollakin tapaa aggressiviisemmin kuin tavallisesti (nopeutta enemmän kuin tavallisesti, huolimattomuutta jne). Vaihdoin kaistaa ja ajoin suoraan toisen autoilijan eteen, niin että tämä joutui jarruttamaan. Yleensä katson olan yli, mutta nyt sitten vain peilin kautta... Ja kuolleessa kulmassa oli kuin olikin auto. :(

Onneksi ei käynyt mitään, ja onneksi ajoin taajama-alueella suht hiljaa kuitenkin. Mitenköhän paljon onnettomuuksia yleensä tapahtuu liiallisen aggressiviisuuden takia? Joillekin ihmisille jo pelkästään muiden autoilijoiden seassa ajaminen aiheuttaa aggressioita, sehän on nähty. Mutta näköjään aggressiviisena tai vihaisena ajaminen ylipäänsä voi aiheuttaa vaaratilanteita.

Siis, ihmiset: ÄLKÄÄ AJAKO VIHAISENA tai VERENPAINE KORKEALLA! Yrittäkää rauhoittua ennen ajamaan lähtemistä, tai laittakaa vaikka rauhoittavaa musiikkia soimaan tms.
20769
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 20

Vanhimmat

Ja sitten on ne apukuskina olevat jotka menettää malttinsa heti kun vähemmän kokenut ratissa

Äänestä
  • Juu, ja akka peeveli naputtaa kokoajan vieressä, eikä mitään voi ulkoruokintaan joutumisen pelossa mitään vastata. Kyllä siinä verenpaine nousee.

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Juu, ja akka peeveli naputtaa kokoajan vieressä, eikä mitään voi ulkoruokintaan joutumisen pelossa mitään vastata. Kyllä siinä verenpaine nousee.

Tuttu tunne.

Äänestä

Mutta kun ne osaamattomat ja kädettömät saa vihaiseksi.

Äänestä

En tiedä verenpaineen vaikutuksesta, mutta verensokeri alhaalla ei ainakaan kannata ajaa. Paitsi että saattaa kiukuttaa, voi oikeasti vaikka pyörtyä pahimmassa tapauksessa...

Äänestä

Vitt#u että vitutt#aa. Eniten vitutt#aa kaikki.

Äänestä

Pienestä agressiivisuudesta on vain hyötyä, pysyy valppaana, eikä tule nukuttua ratissa.

Äänestä
  • Itse pysyn kyllä valppaana ilman aggressiivisuutta tai aggressioita.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Itse pysyn kyllä valppaana ilman aggressiivisuutta tai aggressioita.

No mutta sinähän olet itse täydellisyys, niin ihmekös tuo erinomaisuutesi on .

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

No mutta sinähän olet itse täydellisyys, niin ihmekös tuo erinomaisuutesi on .

Tietenkin olen täydellisesti erinomainen.

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Tietenkin olen täydellisesti erinomainen.

Ja kova valehtelemaan.

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Ja kova valehtelemaan.

Eihän kukaan ole täydellinen, minulta esimerkiksi puuttuvat kaikki viat.

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Itse luulin kerran oleeni väärässä, mutta erehdyin.

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Mites kun tuota valehteluasi jotkut pitää vikana?

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Itse luulin kerran oleeni väärässä, mutta erehdyin.

Tuo toteamus oli alkuaan Paavo Väyrysen, mutta onhan noin voinut jollekin toiselle myös käydä.

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Mites kun tuota valehteluasi jotkut pitää vikana?

Pippeli.

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Pippeli.

Terävä ja naseva kommentti sinällään, vaikka ei tuo mielipiteiden vaihtoon lisäarvoa tai esille omaa kantaasi puheena olevaan asiaan.

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Terävä ja naseva kommentti sinällään, vaikka ei tuo mielipiteiden vaihtoon lisäarvoa tai esille omaa kantaasi puheena olevaan asiaan.

Sinä voit työntää sen oman kantasi vaikka prerrsseesseessi.

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Kaikilla ei ole samanlaisia mieltymyksiä, kuin sinulla.

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Auttaisiko tuo sinua kirjoittamaan jotain järkevää????

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Säikähtänyt kirjoitti:

Huh, koinpa tänään tutulla työmatkareitillä pienoisen vaaratilanteen - jonka itse aiheutin. Ja syynä se, että olin ihan pirun vihainen. Mietin erästä asiaa, joka mut oli suututtanut, ja kuin huomaamatta ajoin jollakin tapaa aggressiviisemmin kuin tavallisesti (nopeutta enemmän kuin tavallisesti, huolimattomuutta jne). Vaihdoin kaistaa ja ajoin suoraan toisen autoilijan eteen, niin että tämä joutui jarruttamaan. Yleensä katson olan yli, mutta nyt sitten vain peilin kautta... Ja kuolleessa kulmassa oli kuin olikin auto. :(

Onneksi ei käynyt mitään, ja onneksi ajoin taajama-alueella suht hiljaa kuitenkin. Mitenköhän paljon onnettomuuksia yleensä tapahtuu liiallisen aggressiviisuuden takia? Joillekin ihmisille jo pelkästään muiden autoilijoiden seassa ajaminen aiheuttaa aggressioita, sehän on nähty. Mutta näköjään aggressiviisena tai vihaisena ajaminen ylipäänsä voi aiheuttaa vaaratilanteita.

Siis, ihmiset: ÄLKÄÄ AJAKO VIHAISENA tai VERENPAINE KORKEALLA! Yrittäkää rauhoittua ennen ajamaan lähtemistä, tai laittakaa vaikka rauhoittavaa musiikkia soimaan tms.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu