Löytyykö kokemuksia höyrypesurista?
Onko käyttökelpoinen ratkaisu teakin puhdistamiseksi?
Mihin siitä on hyötyä ja mitä pitäisi varoa?
Höyrypesuri, onko kokemuksia?
4
2554
Vastaukset
- Jaska Jokunen
Kärcherillä on hyvä höyrypesuri; tosin hintaa pari satkuu. Kokemusta sen käytöstä useita kymmeniä tunteja. Poistettiin taptteja, pestiin ikkunoita ja lattioita veneen sisustuskin tuli pestyä. Puhdista ihan törkeen hyvin.
On taas kuitenkin eriasia käyttää teak-kannen puhdistukseen höyrypesuria. Teak-kannen oikeaoppinen puhdistus tapahtuu pelkällä harjalla ja makealla vedellä peseminen. Harjaus tapahtuu poikkisyyhyn. Jos on oikein vaikeaa likaa voi käyttää tarkoitukseen tehtyjä pesuaineta. Tosin harjauksella saat parhaan lopputuloksen, keskeistä teak-kannen hoidossa on estää syiden avautuminen. - venetohtori
Hyväpeli pilsin ja moottorin pesuun.
- opinot kesken
motori huva pesta!
- FE-Sillanpää
Moro, kirjoitin tuonne keskusteluun näin
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=111&conference=667&posting=22000000029595108
"
Vorsicht
Kirjoittanut: FE-Sillanpää 5.10.2007 klo 11.41
Käytin kevätkunnostuksessa höyrypesuria. Varo suuttimien erittäin kovia muoviharjaksia! Nillä raaputtaa pintaa kuin pintaa kuin teräsharjalla sen jälkeen kun pinta on kuumasta kosteudesta pehmennyt.
Parasta tulosta tiikkipinnalla (lakatut/öljytyt sisälattiat, portaat, seinät) sain, kun laitoin harjassuuttimen eteen puhdasta puuvillapyyhettä (äitiyspakkauksesta). Höyry puhaltelee hyvin sen läpi, harjasten vaikutus pehmenee ja lika imeytyy suoraan pyyhkeeseen. Pyyhettä kuluu, koska todella pieneltä alueelta jo valkoinen pyyhe muuttuu aivan ruskeaksi! Niin, että ota pyyhkeitä jotka voi heittää suoraan roskiin sen jälkeen. En siksi suosittele aivan tuoretta äitiyspakkausta...
Tiikkikanteen voisi kokeilla sekä tuota edellämainittua että allamainittua gelcoat versiota. En muista kokeilinko. "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332