Oisko kellään tietoa minkä merkkinen ja mallinen turbo on mondeon 1,8 td vm98 koneessa?
kiitoksia vastauksesta jos joku sattuu tietämään
Mondeon 1,8 td turbo
4
1027
Vastaukset 4
- jukkis1979
ei tietoa mut on pakosarjan kanssa samaa puuta eli vaihto toisenlaiseen vaatii pakosarjan valmistamisen itse.
- ookkaan
moisesta kuullut että ahdin olisi samaa valua pakosarjan kanssa?????? ei ainakaan mun -98 1,8TD:ssä...
Vastaavassa moottorissa joka on fordin pakussa
oli Garrettin
TB02 sarjan turbo,ahdin oli alimittainen ja pyöri itensä hengiltä pian,eli käyttöikä oli lyhyt.
Oiken valittu ahdin diselmoottorissa kestää moottorin iän,valitettavasti näin ei ole enää näissä uudemmissa pienissä dieseleissä vaan ahdinta joudutaan vaihtamaan usemmakin kerran
Esim Izutsu,MB vito VW Tasport T4 ym- melkein ostanut
olen hankkimassa turbo td 2.0 mondeota ghia 300.000 millainen turbo on yleensä tässä mallissa,kestääkö, öljyvuotoja , hiushalkeamia , voidaan virittää kestääkö kone.vastauksia odotellen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053040Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71933- 42807
- 67752
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43535Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit47514Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24456Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451