Liian pitkä 15-vuotiaaksi???

Pitkäpoika???

Niin mulla on alkanut häiritä tää mun pituuskasvu... Kun mä olen 15-vuotias ja oon 185 cm pitkä... Olen kyllä mielestäni aivan ylipitkä tässä iässä.... Olenko sitten liian ylipitkä??? Ja onko tämä normaalia....

33

3543

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nahkatuuba

      Mene hoitoon.

    • asiallinen apina

      Sinusta saattaa tulla viellä pidempikin ellei kasvu lopu. Serkkuni oli tuossa iässä sinun pituisesi, ja nyt hän on (19vuotta) 197cm pitkä.

    • B4uer

      Olen itsekkin 15v. ja olen 186cm pitkä ja painan hiukkasen päälle 70kg
      On aika häiritsevää olla muista ikäisistäni pojista suhteellisen paljon pidempi.
      Harrastan punttia ja haittaa hiukan kun pitkillä on vaikeempi saada lihaksii näkymään kuin lyhyillä.

    • Minä vaaain!

      Meidän koulussa on kaksi 14 vee poikaa joista toinen on n. 185 cm ja toinen n. 190 cm... Tuskimpa luonnonoikkuja??

    • on aika monta

      koulussani (yläaste) on aika moni 15.v poika tuon mittasia suunnilleen. No en nyt ole mitan kanssa viereen mennyt, mutta omaan pituuteeni nähden aikalailla.
      Naapurissa on 16.v poika joka on 198cm pitkä..

    • pätkisss

      meidän yläasteen pisin heppu on 183cm :D

      • ..........................

        Mun luokkalla (8-luokka) on yks poika joka on yli 190 cm pitkä ja se o 14v.


      • isopena123
        .......................... kirjoitti:

        Mun luokkalla (8-luokka) on yks poika joka on yli 190 cm pitkä ja se o 14v.

        viddu just niinku minä


      • isopena123 kirjoitti:

        viddu just niinku minä

        2008


    • hff,

      Tunnen yhen just sun mittasen muijan. Hyvinpä tuo näyttää pärjäävän, tosin voi sitä vähän hatuttaa kun melkein kaikki jätkät on lyhyempiä..

    • mememememeh

      uum oon 15v poika ja luokan lyhyi, joku 172-175 ja meiä luokal muut on jotai 175- about 185 ja sit on m,eiä koulus sellasii karpaaseja et pitempii ku ykskää opettaja ja ysillä et ei mitää ihmeellist oo ylpee :) oon tällane pätkä olisin mielellää 185

      • poju 16v

        Itellä pituutta 190cm ja painoa yli 90, parhaillaan jopa sata. Täytän reilun viikon päästä 17. Lihaksia löytyy jonkun verran, ei pelkkää läskiä, vaikka sitäkin on vähän :D


    • Bodari

      punttisalilla käynti niin proteiinit menee lihaksien eikä pituuden kasvattamiseen jos et haluu enää kasvaa

      • hff,

        Sitä voikin sitten jokainen pienessä päässään miettiä, onko treenaaminen enää terveellistä muutenkaan, mikäli pituuskasvukin siitä kärsii.


    • nakkimatias133

      Itse olen pian 13v ja olen, yllätys yllätys 173cm pitkä. Minusta se ei ole mikään vakava tai hävettevä asia, ja jos totta puhutaan, gimmat diggaa pitkistä pojista.

      • Tasslehoff (henri)

        Moi

        En olisi huolissani tuollaisesta, sinusta saattaa tulla lähemmäs 2m pitkä, mutta tuo ei ole mikään huono asia. Kaikki erittäin hyvännäköiset tytöt ovat pitkiä(170cm-185cm) ja hoikkia. Ja suurin osa heistä haluaa pidemmän poikaystävän, joten treenaavaan ja ole onnelline kropastasi. :D Sinulla on asiat hyvin ja huolehdit ihan vääristä asioista, nyt se saattaa häritä, mutta kun olet 18-20 vuotias(en tiedä pidemmälle, kun olen itse vasta 20) olet vain tyytyväinen, jos olet pitkä ja hyvä kroppainen.

        Nämä siis vain minun mielipiteitäni, ei yleisiä totuuksia. Olen 20v jätkä, jos tuosta on mitään apua, ja myös hetero, tyttöystäväni on korkkareilla minua pidempi. :P


    • epänormaalia

      kaveri on 15 ja about 195 että ei, et ole:D

    • jou jou

      meikä oli aina luokan pisin ala- ja yläasteella. Olin kasil tai ysil jotain 185-190cm ja ny lukion tokal oon 194cm enkä todennäkösesti enää kasva. mä rupesin käymään salil joskus 13-14 vuotiaana ja mun mielestä se ei oo vaikuttanu mun pituuskasvuun. Eli et oo mun mielestä liian pitkä.

    • olen

      itse ole 14 v ja olen 183 cm pitkä eikä nopea pituus kasvu oleedes alkanut olen kasvanut tasaista thtia...

      • lyhyyytt

        Oon 15 v ja 166 cm pitkä ja vituttaa iha saakelisti.. Penis koko on 17,5 cm et se on ihan jees mut muuten :I


      • vbr
        lyhyyytt kirjoitti:

        Oon 15 v ja 166 cm pitkä ja vituttaa iha saakelisti.. Penis koko on 17,5 cm et se on ihan jees mut muuten :I

        et ole liian pitkä, itse olen 14v ja olen 187, luokallani on vielä minuakin pidempi tyyppi ja sitäpaitsi, mielummin pitkä ku pätkä


    • alsjaksjkajs

      Onks sul iso kyrbäki? Mä oon aina haaveillu antavani pillua sellaselle pitkälle pojalle jolta löytyy iso muhkee kulli. Mun kiimanen ja tiukka neitsyt reikä tarttee isoo kyrbää! Haluu tuskaa ja verta!

    • Lottee^^

      Elikkä ilenko liian pitkä 12 vuotiaaksi?? :O

      Olen 175cm.. Eilen mitattu pituus!

      Kommatkaa ihmeessä!!!

      • MIETIN VAIN

        Mietin vain onko pituudella jotain tekemistä myös peniksen koon kanssa eli onko pitkällä pojalla myös penis isompi


      • 190 cm
        MIETIN VAIN kirjoitti:

        Mietin vain onko pituudella jotain tekemistä myös peniksen koon kanssa eli onko pitkällä pojalla myös penis isompi

        kyllä on


      • hkhjhvjfjbjl

        Veli on 12½ vuotta ja 184 cm että eihän tuo oo vielä mitään.


      • ei ole
        190 cm kirjoitti:

        kyllä on

        Olen keskimääräistä pitempi, mulla on myös keskimääräistä isompi jalka mutta mun penis on helvetin pieni. Mitenkäs selitätte sen?


    • J4NN3

      mun luokalla (8-luokalla) yksi poika on 195cm 99 kg :D lihaksikas vielä kaiken lisäksi :D

    • jhtrt

      no jes mä oon 14v ja yhtä pitkä ku tää alottaja (185) enkä tunne itteäni yhtää pitkäks, haluisin olla joku 190 pitkä ainakin...

    • Anonyymi

      Ite oon 15v ja 191cm pitkä

    • Anonyymi

      Oon täyttänyt tänä kesänä 15v ja oon 192.5cm pitkä

    • Anonyymi

      95,5% 15-vuotiaista on pituudeltaan välillä 157-188 cm. Tätä pidempiä tai lyhyempiä on sitten loput 4,5 %.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe