Näyttää tulevan raitis päivä! Mietin tässä, sanontaa ”elä vain tätä päivää”. Miten voi elää ? Kun minulla on hauska päivä, viinan voimalla tai tupakalla saan hienon olon. Minä voisin juopotella, joka Päiviä kunnon hauskaa. V1989 lähtien Aa:lainen ja tänäänkin täysi Valtanen jäsen T. Lema
Vastaukset 2
- nyssäkkä
Eikö elämässä ole mitään syytä olla selvinpäin, kuten elämän maku? "Normaaliolo" aamulla ilman krapulaa, ajatukset ilman sumuisuutta ja muutenkin energisempi olo.
Alkoholi on ainoa päihde, josta minulle on ollut haittaa ja sen lopetettuani olen huomannut mitä "normaalit" ihmiset tekevät "normaalisti".- Hangaround-AA
Ajattele sitä ensimmäistä olutta aikaisin aamulla herättyäsi edellisillan ja yön juhlinnan jälkeen. Jääkaapin ovi narahtaa pehmeästi. Huurteinen pullo kädessä. Naps ja sihahdus. Jumalainen nektari valuu janoisen kurkusta alas. Rauhallinen olo leviää tuossa tuokiossa. - On toisen pullon aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341407
- 881252
- 81746
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...11680- 27677
- 47553
- 19545
- 44515
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/115509- 41502