Himottu rakkaus

koboltti1

Himottu rakkaus

Himokkaasti hamuamme
rakkautta suloista,
happaman karvasta.

Onnen kyyneleitä
odottelemme vierähtämään
poskipäille hehkuville.

Silmissä loistaa timantit,
taittaen värit maailmankaikkeuden.

Autuaana hymyilemme
huulillamme halukkailla
rakkautta rinnallemme.

Puristaen lujasti käsillä voimakkailla
pitäen kiinni kuin elämä loppuisi,
irti päästyään heti otteen pettäessä.

Rakkauden suurentuessa
hukumme suuren sydämmen alle.

Rakkaus kasvaa suuremmaksi
kuin kuu taivaalla.

Rakkauden polun lyhyys yllättää
se on meissä.

Rakastaen itseään
voimme rakastaa toisia

Ilman kahleita.

Täysillä.

12

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      Hienosti olet onnistunut kuvaamaan rakkaudennälkää, joka tämänkin palstan runojen innoittajana on suureltaosin. Kiitos lukuelämyksestä : )

      • Kiitos viestistäsi.
        Yritän pitää sanat korkealaatusina ja kuvata asioita että lukijassa tapahtuisi jotain.
        Olen ehkä pohdiskeleva kirjoittaja ,mutta yritän päästää tulivuoren irti ilman kahleita.
        Saa nähdä mitä siitä tulee.
        Hyvää päivän jatkoa.
        Ter kobo


    • Rakkaus
      särkyy
      helpommin
      kuin...

      ja silti kaipaamme
      kaiken surun uhallakin

      osuit asian ytimeen, kobolt!

      • Moi..marinfrist..
        Niin se meitä liikuttava voima..
        Suru kestää hetken ,,rakkaus on ikuista...
        Hyvää päivänjatkoa..
        Ter kobo


    • kaaru

      ...himokkaana ja happaman karvasta ja ilman kahleita:)

      vahva sanoma runossa

      • Tässä pläjäyksessä yritin saada voimakkaat tunteet pintaan ja myöskin vastakohdat esiin..
        toivottavasti se välittyi runossa.
        toivon mukaan kehityn sanojen sanomassa vielä pitkälle..
        Hyvää päivän jatkoa.
        ter kobo


    • GloriaJoy

      kateeksi kun täälläkin noin loisteliaasti säihkyy ja kukoistaa sekä ajatus että tunne

      • moikka.
        Ei se itselläsikään mitenkään huonosti säihky..
        Parempaa aina vaan yritämme..
        Rakkaudessa on voimaa.. saisipa energian talteen..hui hurjaa..
        Kiitos kauniista sanoista.
        ter kobo


    • lindalinda1

      " rakastaen itseään, voimme rakastaa toisia "

      Tosi kuin vesi. Mutta runossasi on melkoisia la-
      tauksia alusta loppuun, ja ajatuksia jotka ovat
      niin totta.

      Mieluisaa on lukea näitä rakkausrunojasikin,
      mutta yhtä mieltynyt olen ollut aina niihin luon-
      torunoihisi.

      Sielut puhuvat, sydämet rakastaa.

      Runollista päivän jatkoa,
      t. linda

      • En ole unohtanut luontoa minnekkään.. niitäkin tulee..
        Mutta vaihteeksi kiva olla täälläkin.. katsoa miten saisi tunteet liikahtamaan ihmisillä.
        Tunne vahva että paras olisi vielä piilossa ja tulossa pitäkää kiinni kyyti on vauhdikasta.
        Sielun ja sydämmen liitto mainio yhdistelmä..
        Hyvää päivän jatkoa..
        ter kobo


    • kammio

      Täysillä ladattu purkaus joka osui kohteeseen,
      hieno himo tähän teokseen tehty..

      • Moi.
        Yritin saada tunteita täynnä olevan teoksen tehtyä , jos olen siinä onnistunut ,kiitän.
        Himo käsin kosketeltava on hieno asia.

        Hyvää kesää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe