Tanskandoggi

PiP

Hei kaikki dogin omistajat!
Ajattelin kysästä mielipidettä myös teiltä omistajilta eräästä asiasta. Olemme avopuolisomme kanssa hankkimassa doggia, toivon mukaan tulevan kevään aikana, mutta itse kysymys on että meillä on 48m2 kaksio; Tuleeko olemaan suurikin ongelma noin pieni koti?
Autona meillä on Citroen C5(ei farmari), jonne takapaksiin mahtuu, jos ottaa hattuhyllyn pois, luulisin.
Kiitos paljon vastauksista näin etukäteen!

7

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

      mahtuu;))

      itselläni oli aikoinaan 2 doggia 41 neljön kaksiossa, nykyään 50 neljöä ja 1 doggi.

      • doggi75

        pienet on tilat. Itse en ottaisi noin pieneen tilaan...


    • meka

      Mielestäni asunnon koolla ei koiran pidossa ole suurtakaan merkitystä koska meillä ainakin koirien liikunnan tarpeet hoidetaan ulkona ei sisällä. itselläni on ollut jopa sijoituksessa(kasvattaja tiesi asunnon koon yms) iso koira joilloin asuin 28 neliöisessä yksiössä. Olen sitä mieltä että teille mahtuu aivan hyvin doggi kunhan vain liikutte sen kanssa tarpeeksi ettei rupea sisällä riehumaan.

      • vaan

        Itselläni oli 41neliön kaksiossa kaksi doggia. Hyvin mahduttiin. Ei se koire siellä sisällä sitä liikuntaa harrasta. Vie sen tilan minkä vie. Nykyään kahden dogin kanssa 80neliön kolmiossa asutaan. Enkä enään kyllä pienempään muuttaisi, mutta se johtuu vaan siitä että itse tarvitsen enemmän tilaa. :D


    • myös yksi

      ...joka ei ole koskaan liikuttanut koiriaan sisätiloissa, vaan ulkona lenkkeillen!

      Eli ei asunnon koko ole ratkaiseva, vaan ihmiset itse, jotka koiraa hoitavat/huolehtivat.

      • Doggiemäntä

        Sama täällä eli eka doggi asui ensin isossa kaksiossa (67 neliöö) ja sit muutettiin pienempään (52 neliöö) eikä koira valittanu asiasta ;) Me kaksjalkaset kyllä haluttiin paljon isompaan luukkuun =)
        Ei se koira ymmärrä kuinka monta neliötä asunnossa on!
        Ottakaa doggi vaan O))


      • doggi75
        Doggiemäntä kirjoitti:

        Sama täällä eli eka doggi asui ensin isossa kaksiossa (67 neliöö) ja sit muutettiin pienempään (52 neliöö) eikä koira valittanu asiasta ;) Me kaksjalkaset kyllä haluttiin paljon isompaan luukkuun =)
        Ei se koira ymmärrä kuinka monta neliötä asunnossa on!
        Ottakaa doggi vaan O))

        Kommentoin vielä vähän... Ei kai tässä nyt kyse ollutkaan koiran ulkoiluttamisesta tai siitä saako se liikuntaa? Itse käyn kamun luona koirien kanssa. Hän asuu reilun 40 neliön asunnossa ja kyllä kun kaksi doggia pyörii ja hännät heiluu niin aika tiivis on tunnelma. Jos sinä sopeudut niin kyllä koirakin sopeutuu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe