Rakkaus
kuin Rubiikin kuutio
älypeli tai ei
jokaisessa sivussa 9 osaa
jokainen sivu erivärinen
Ei onnistu minulta tuo älypeli
niin kuin ei rakkauskaan
vuosia pyöritin
ei onnistunut värit
asettumaan samalle sivulle
Välillä sitä luuli
kaiken jo olevan kohdallaan
mutta ei se niin ollut
oli taas pyöritetty
ja värit sekaisin
Rubiikin kuutio
14
230
Vastaukset
- GloriaJoy
tuollaisen on jokainen aikuinen valmis allekirjoittamaan ..... aika ajoin .... rakkaus - älypeli ? yhteensovittamaton problematiikka ... vai onko?
- kaaru
...sanoisin, kun ...kun tuo järki ei aina toimi, kun tunteet jyllää:)))
- peres
Kätevä runo rakkauden ruletista
Pidin- kaaru
olen otettu:)
- lindalinda1
antauduimme tunteidemme vietäväksi
ja luulimme
saavuttaneeemme jotain
jotain pysyvää, kestävää
rakenteet horjui
kaikki alkoi altamme luhistua
olimme enää vain raunio siitä
minkä aiemmin rakensimme
kuinka jatkamme tästä ?- kaaru
lentää tuonne kaapin perimmäiseen nurkkaan...ei jatkunut...ei
- *MURUKULTA*
Niih, mutta hauska sitä on 'pyöritellä' hyppysissä,
ja kun on luonne periksiantamaton...
Kyll se joskus pyörähtää värit kohdillensa! ;þ
Mukvaa 'pyörittelyä' tiistaipväänkin, kaaru ! :)- kaaru
riitä mun kärsivällisyys nykyisin, sitä kesti vuosia, mutta sitten vanhenin ja ei enää "pitkääpinnaa":)))
- Mysteriet
Oliks ihan pakko muistuttaa *nauraa* - mä lopulta hajotin omani, meinas hermot mennä =)
Ihana runo - ai hitsi =)- kaaru
ja hautasin sen tuonne kaapin perälle, löysin sen joulusiivouksen yhteydessä...peekules...kiusankappale:)))
Meillä lapsoset pistävät sen osiin,
kun minä tuhersin sen
kanssa iäisyyden saamatta mitään järkevää aikaiseksi, löivät kasaan
ja sanoivat; tää oli ihan helppo.:))
Tiedänhän minä, että huijasivat........
Ei onnistu oikeassa elämässä,
kuten runosi kertoi- kaaru
kuinka montaa kertaa on huomattu, että munat ovat viisaampia kuin kanat...vai onkohan noin?
- vakava
Kauan minä kuutioita heittelin
hävisin
ja kyyneleitä peittelin
Mutta lopulta minä päävoiton
haalasin
kun samalla värillä kaikki sivut
minä maalasin
Tee näin niin onni
kääntyy sinuun päin
Kiitti yritä vain uudestaan / ec- kaaru
yritetään:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735589Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52302Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21576Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211230Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127855