Hei.
Kuntoutus pääaineena on vasta rovaniemen yliopistossa.. onko kukaan sitä opiskellut siellä? taikka sivuaineena missä? voiko tampereella opiskella sivuaineena kuntoutusta?
mutta jokatapauksessa olis mukava kuulla noista kuntoutus opinnoista enemmänkin :)
kiitos.
KUNOUTUS-rovaniemi
5
475
Vastaukset
- vaan semmoinen
pikku tarkennus, että Rovaniemen yliopistoa ei ole olemassakaan. Rollossa sijaitsee kylläkin Lapin yliopisto. Missäs tiedekunnassa siellä kuntoutus on pääaineeksi? Ei oikein tunnu sopivan mihinkään sen talon tiedekuntiin (oikis, yhteiskuntatieteet, kauppis, kasvis, taide).
- kuntoutus
ja muuten jos siihen haluaa tutustua, niin menee www.ulapland.fi ja klikkaa itsensä weboodiin. Siellä saa katsella kirjautumatta opinto-oppaita. Siten saa ehkä parhaan tuntuman opintovaatimuksiin ja opiskelutyyliin. Itse en kuntoutusta ottanut sivuaineekseni, kun en tykkää oikein sellaisesta ryhmätyöskentelymeiningistä.
- outoa.....
kuntoutus kirjoitti:
ja muuten jos siihen haluaa tutustua, niin menee www.ulapland.fi ja klikkaa itsensä weboodiin. Siellä saa katsella kirjautumatta opinto-oppaita. Siten saa ehkä parhaan tuntuman opintovaatimuksiin ja opiskelutyyliin. Itse en kuntoutusta ottanut sivuaineekseni, kun en tykkää oikein sellaisesta ryhmätyöskentelymeiningistä.
Jotenkin tuntuu, että "kuntoutus" viittaisi johonkin fysioterapiaan, mutta whateva.
- ???
outoa..... kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että "kuntoutus" viittaisi johonkin fysioterapiaan, mutta whateva.
Kuntoutusta voi siis lukea Lapin Yliopistossa Yhteiskuntatieteellisessä, tarkennettakoon, ettei kyse ole fyysisestä kuntouttamisesta, vaan lähinnä sosiaalisesta kuntoutuksesta. Kuntoutus on niin laaja aineena, että kannattaa itse ottaa selvää opinto-oppaista.
Tarkennuksena, että kandidaatti-opinnot loppuvat Lapin yliopistossa, mutta maisteri-opinnot on mahdollista suorittaa kyllä...perus, ja aine-opinnot voi suorittaa siis avoimen kautta ja sit hakeutua jatko-opintoihin. Nimi kuntoutustiede antaa ehkä enemmän osviitta opintojen sisällöstä..
- Seuraava koulutus
alkaa vasta syksyllä 2009! Tämän tosin varmaan jo tiesitkin. Todella mielenkiintoiselta tää kuntoutus kuulostaa, ehkäpä pyrin sinne itsekin.. Ja missään muualla Suomessa sitä ei voi opiskella. ROI kutsuu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465911Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583426- 1862749
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122634mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132299- 312218
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/181997- 181755
- 1481389
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2791296