Hei.
Kuntoutus pääaineena on vasta rovaniemen yliopistossa.. onko kukaan sitä opiskellut siellä? taikka sivuaineena missä? voiko tampereella opiskella sivuaineena kuntoutusta?
mutta jokatapauksessa olis mukava kuulla noista kuntoutus opinnoista enemmänkin :)
kiitos.
KUNOUTUS-rovaniemi
5
469
Vastaukset
- vaan semmoinen
pikku tarkennus, että Rovaniemen yliopistoa ei ole olemassakaan. Rollossa sijaitsee kylläkin Lapin yliopisto. Missäs tiedekunnassa siellä kuntoutus on pääaineeksi? Ei oikein tunnu sopivan mihinkään sen talon tiedekuntiin (oikis, yhteiskuntatieteet, kauppis, kasvis, taide).
- kuntoutus
ja muuten jos siihen haluaa tutustua, niin menee www.ulapland.fi ja klikkaa itsensä weboodiin. Siellä saa katsella kirjautumatta opinto-oppaita. Siten saa ehkä parhaan tuntuman opintovaatimuksiin ja opiskelutyyliin. Itse en kuntoutusta ottanut sivuaineekseni, kun en tykkää oikein sellaisesta ryhmätyöskentelymeiningistä.
- outoa.....
kuntoutus kirjoitti:
ja muuten jos siihen haluaa tutustua, niin menee www.ulapland.fi ja klikkaa itsensä weboodiin. Siellä saa katsella kirjautumatta opinto-oppaita. Siten saa ehkä parhaan tuntuman opintovaatimuksiin ja opiskelutyyliin. Itse en kuntoutusta ottanut sivuaineekseni, kun en tykkää oikein sellaisesta ryhmätyöskentelymeiningistä.
Jotenkin tuntuu, että "kuntoutus" viittaisi johonkin fysioterapiaan, mutta whateva.
- ???
outoa..... kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että "kuntoutus" viittaisi johonkin fysioterapiaan, mutta whateva.
Kuntoutusta voi siis lukea Lapin Yliopistossa Yhteiskuntatieteellisessä, tarkennettakoon, ettei kyse ole fyysisestä kuntouttamisesta, vaan lähinnä sosiaalisesta kuntoutuksesta. Kuntoutus on niin laaja aineena, että kannattaa itse ottaa selvää opinto-oppaista.
Tarkennuksena, että kandidaatti-opinnot loppuvat Lapin yliopistossa, mutta maisteri-opinnot on mahdollista suorittaa kyllä...perus, ja aine-opinnot voi suorittaa siis avoimen kautta ja sit hakeutua jatko-opintoihin. Nimi kuntoutustiede antaa ehkä enemmän osviitta opintojen sisällöstä..
- Seuraava koulutus
alkaa vasta syksyllä 2009! Tämän tosin varmaan jo tiesitkin. Todella mielenkiintoiselta tää kuntoutus kuulostaa, ehkäpä pyrin sinne itsekin.. Ja missään muualla Suomessa sitä ei voi opiskella. ROI kutsuu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019