Täysin mitään sanomatonta kuraa. Kuluneita melodianpätkiä popista, ja on sitten niin alternative-kamaa ja rokkia että. Huh!
Puistattaa.
lapset kuuntelevat
10
1040
Vastaukset
- niin ihqja
ja sillä laulajalla on ihqt silmämeikit;). Oispa mullakin.
- mcrlover<3
Taasko tää alkaa??? Eikö sinulla oo parempaa tekemistä häh? Ei siis. Jaahas. Hmm. Olet siis vaan yksinkertaiseti tyhmä, jos et löydä parempaa tekemistä. Okei. Ei se mua haittaa millanen sä oot, joten ei sunkaan tartte välittää muista ja muiden asioista. Piste. Hei hei ja hyvästi. Toivottavasti emme tapaa enää.
- mcrlover<3
mcrlover<3 kirjoitti:
Taasko tää alkaa??? Eikö sinulla oo parempaa tekemistä häh? Ei siis. Jaahas. Hmm. Olet siis vaan yksinkertaiseti tyhmä, jos et löydä parempaa tekemistä. Okei. Ei se mua haittaa millanen sä oot, joten ei sunkaan tartte välittää muista ja muiden asioista. Piste. Hei hei ja hyvästi. Toivottavasti emme tapaa enää.
Ihan tiedoksi vaan, että tämä palsta on varmaankin tarkoitettu faneille.
- frerard <3
anna muitten kuunnella sitä mitä ne haluu, ei tarvii tulla arvostelemaan!
- yhtään
mutta en kyllä tajua miksi jotkut sitä tänne tulevat julistamaan. Jokainen tykkää mistä tykkää. Toiset tykkää tällaisesta kaupallisesta "rockista", mutta mitä väliä. Antaa tyttöjen tykätä. :)
- paansy
meitä on poikiakin. ;D
- mcrlover<3
paansy kirjoitti:
meitä on poikiakin. ;D
samaa mieltä, jokanen tykkää mistä haluaa. Kerrankin joku järkevä viesti sellaiselta, joka "inhoaa" tätä bändiä... :)
mcrlover<3 kirjoitti:
samaa mieltä, jokanen tykkää mistä haluaa. Kerrankin joku järkevä viesti sellaiselta, joka "inhoaa" tätä bändiä... :)
Mulla alkaa palamaan käpy noiden ihmisten kanssa, jotka tulevat ja selittävät että "kaupallista paskaa" ja "listahittimusaa".
Onko nämä juuri näitä, kaikkitietäviä, jotka kuuntelevat sitä aitoa ja oikeaa musiikkia? Ihmisiä jotka sen perusteella että kuuntelevat muka vähemmän kaupallista musiikkia, tulevat haukkumaan muita yhtyeitä, toisten suosikkeja, ja vielä faneille tarkoitetulla palstalla?
Kuvailkaa mulle kaupallinen. Kertokaa mulle, mikä musiikki EI sisältäisi JOTAIN kaupallista?
Jos yhtye menestyy ja on mukana esim. top-listoilla, se on automaattisesti "listahittimusaa" ja sitä rataa.
Ja samoin näille kaikille emopaskan hokijoille:
MCR on ainakin itse sanonut musiikin olevan pelkkää rokkia, ei sen kummempaa. He itsekin vihaavat lisänimeä "emo". Musiikki on häpeilemättömän mahtipontista rokkia ja Gerardin rosoinen ääni ei saa edes balladeja kuullostamaan lipevältä lemmenluritukselta. JA jokainen kuuntelee mitä kuuntelee,tykkää mistä tykkää, antaa tykätä!punkchild kirjoitti:
Mulla alkaa palamaan käpy noiden ihmisten kanssa, jotka tulevat ja selittävät että "kaupallista paskaa" ja "listahittimusaa".
Onko nämä juuri näitä, kaikkitietäviä, jotka kuuntelevat sitä aitoa ja oikeaa musiikkia? Ihmisiä jotka sen perusteella että kuuntelevat muka vähemmän kaupallista musiikkia, tulevat haukkumaan muita yhtyeitä, toisten suosikkeja, ja vielä faneille tarkoitetulla palstalla?
Kuvailkaa mulle kaupallinen. Kertokaa mulle, mikä musiikki EI sisältäisi JOTAIN kaupallista?
Jos yhtye menestyy ja on mukana esim. top-listoilla, se on automaattisesti "listahittimusaa" ja sitä rataa.
Ja samoin näille kaikille emopaskan hokijoille:
MCR on ainakin itse sanonut musiikin olevan pelkkää rokkia, ei sen kummempaa. He itsekin vihaavat lisänimeä "emo". Musiikki on häpeilemättömän mahtipontista rokkia ja Gerardin rosoinen ääni ei saa edes balladeja kuullostamaan lipevältä lemmenluritukselta. JA jokainen kuuntelee mitä kuuntelee,tykkää mistä tykkää, antaa tykätä!ja jos laulaja ja muut bändin jäsenet meikkaavat koska se kuuluu bändin imagoon, niin so what?
jos meikkaa niin meikkaa, ja se vaan kuuluu ja sopii kuvaan. Joten what's the deal? lopettakaa paskanjauhanta.punkchild kirjoitti:
ja jos laulaja ja muut bändin jäsenet meikkaavat koska se kuuluu bändin imagoon, niin so what?
jos meikkaa niin meikkaa, ja se vaan kuuluu ja sopii kuvaan. Joten what's the deal? lopettakaa paskanjauhanta.Ihmiset tykkää mistä haluaa, ne saa tehdä mitä tahtoo. Ja tää palsta ON tarkoitettu VAIN FANEILLE, joten tänne ei tartte tulla jauhamaan mitään paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409