Eli tänne voit ilmoittaa aiotko tulla ja mikä päivä sopii sinulle parhaiten. Kysymys on kuitenkin maksullisesta miitistä (vuokra uittamon uimahalli) joten tulosi on sitova.
Tku huoneen uusi miitti!!
10
2546
Vastaukset
- turkumiitti
15.3 tai 22.3.2008 ja näistä "äänestetään" eli kumpana päivänä on enemmän tulijoita, silloin miitti pidetään.
- rmoon
22.3 ois toosi hyvä päivä järkätä miitti ko mulla o sillo synttärit :u joo joo ja kaikk innolla mukaan
- Spud
rmoon kirjoitti:
22.3 ois toosi hyvä päivä järkätä miitti ko mulla o sillo synttärit :u joo joo ja kaikk innolla mukaan
Eli kumpi vaan käy mulle :)
- Söpöliini_n82
15 pvä sopeis mul paremmin, ei tars lapsenhoitajaa hommata. En viel lupaile mut ois kiva tulla. katotaan lähemmin ku pvä päätetty.
vaikea sitoutua tuollaiseen jokotai juttuun, mä yhdyn söpikseen ja ilmottaudun ehkä sit kun on päivä tiedossa.. =)
- jadelles
miriamele kirjoitti:
vaikea sitoutua tuollaiseen jokotai juttuun, mä yhdyn söpikseen ja ilmottaudun ehkä sit kun on päivä tiedossa.. =)
sitä mä yritin sanoa ärrälle ja repulle, mut ei kelvannu ja oli väkisin pakko laittaa kaks päivämäärää valittavaks.. aina sama juttu!
- Reppu75
Niin se päivä ois sit se 22.3 ja jotta miitistä tulis kans jotain niin innokkaita ilmoittautujia kaivattais pikaseen =)
miittiinhän on vielä 1,5kk aikaa... en edes tiedä että oonko sillon vielä hengissä.. Joku roti!!
- rmoon
Mika.81 kirjoitti:
miittiinhän on vielä 1,5kk aikaa... en edes tiedä että oonko sillon vielä hengissä.. Joku roti!!
jos sitte ei mitää miittiä järkätäkkään, ko turha mitää varailla ko ei innostunei ole.. että näin. mie en ainakaa jaksa asialla enää päätäni vaivata.. sorry vaan
- turkumiitti
Vähäisen kiinnostuksen vuoksi koko miitti on peruttu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826