Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tku huoneen uusi miitti!!

turkumiitti

Eli tänne voit ilmoittaa aiotko tulla ja mikä päivä sopii sinulle parhaiten. Kysymys on kuitenkin maksullisesta miitistä (vuokra uittamon uimahalli) joten tulosi on sitova.

10

2478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkumiitti

      15.3 tai 22.3.2008 ja näistä "äänestetään" eli kumpana päivänä on enemmän tulijoita, silloin miitti pidetään.

      • rmoon

        22.3 ois toosi hyvä päivä järkätä miitti ko mulla o sillo synttärit :u joo joo ja kaikk innolla mukaan


      • Spud
        rmoon kirjoitti:

        22.3 ois toosi hyvä päivä järkätä miitti ko mulla o sillo synttärit :u joo joo ja kaikk innolla mukaan

        Eli kumpi vaan käy mulle :)


    • Söpöliini_n82

      15 pvä sopeis mul paremmin, ei tars lapsenhoitajaa hommata. En viel lupaile mut ois kiva tulla. katotaan lähemmin ku pvä päätetty.

      • vaikea sitoutua tuollaiseen jokotai juttuun, mä yhdyn söpikseen ja ilmottaudun ehkä sit kun on päivä tiedossa.. =)


      • jadelles
        miriamele kirjoitti:

        vaikea sitoutua tuollaiseen jokotai juttuun, mä yhdyn söpikseen ja ilmottaudun ehkä sit kun on päivä tiedossa.. =)

        sitä mä yritin sanoa ärrälle ja repulle, mut ei kelvannu ja oli väkisin pakko laittaa kaks päivämäärää valittavaks.. aina sama juttu!


    • Reppu75

      Niin se päivä ois sit se 22.3 ja jotta miitistä tulis kans jotain niin innokkaita ilmoittautujia kaivattais pikaseen =)

      • miittiinhän on vielä 1,5kk aikaa... en edes tiedä että oonko sillon vielä hengissä.. Joku roti!!


      • rmoon
        Mika.81 kirjoitti:

        miittiinhän on vielä 1,5kk aikaa... en edes tiedä että oonko sillon vielä hengissä.. Joku roti!!

        jos sitte ei mitää miittiä järkätäkkään, ko turha mitää varailla ko ei innostunei ole.. että näin. mie en ainakaa jaksa asialla enää päätäni vaivata.. sorry vaan


    • turkumiitti

      Vähäisen kiinnostuksen vuoksi koko miitti on peruttu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe