Niin onko teidän tuttavapiireissä paljonki Kauriita pelimiehiä? Kun ei omasta mielestäni oikeen sovi niille moinen käytös, kuitenkin itse tunnen yhden varsin villin tapauksen. Muuten on aika paljon kauriin piirteitä siinä ihmisessä, mutta noi sen pelit menee kieltämättä yli rajan.
Olen katsonu tota menoa jo kohta vuoden verran ja ihmettelen kaverina tosi paljon.. Naiset vaihtuu päivittäin mutta mies vaikuttaa kuitenkin sille että haluisi rauhottua ja sitoutua. Olisko vaan joku henkilökohtainen luottamusongelma?
Player?
4
891
Vastaukset
- kaurisMan
pahan kerran, vai onko kysymyksessä jonkinlainen väärinkäsitys?? Fiksuna tyyppinä kauriista ei oikein ole pelimieheksi. Mut-ta vaikea tietää...
- Red&Black
Muutaman kaurismiehen tunnen ja yksi heistä on kyllä todellinen casanova. Muut ovat olleet jo vuosikausia uskollisesti samassa parisuhteessa, mutta tämä yksi sankari vaihtaa naista valehtelematta kerran kuussa. On myös pettänyt niitä naisiaan.
Kauriista ei kai yleensä ajatella, että olisi pelailevaa sorttia. Mutta toisaalta kauriit osaavat olla varsin tunnekylmiä ja laskelmoivia, nämä ominaisuudethan ovat pelurille ominaisia piirteitä. - mhhj
Täytyy tunnustaa, että itsekkin olen yhdenlainen "pelimies", jos naisesta voi moista nimitystä käyttää. Luottamus on petetty pahemman kerran, ja sen jälkeen en ole pystynyt mitään vakavaa luomaan, vaikka tilaisuuksia olisi muutama ollut. Haluaisin rauhoittua ja sitoutua, mutta kun ei löydy luottamusta. Epäilen kaverillasi olevan samankaltaisia kokemuksia..
- tuntenut yhden
.. kauriin tässä pari vuotta ja hän on todellinen pelimies. Tytöt vaihtuu suunnilleen joka viikonloppu. Alussa olin tosi ihastunut tähän kauriiseen, mutta en häntä saanut kuin vain petihommiin. Vieläkin meillä on sillon tällön yhteisiä öitä. En sitä vaan osaa vastustaa ;o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759