Olemme lähdössä Curacaolle ja olisi mukava kuulla viime hetken kokemuksia. Esimerkiksi kannattaako sinne ottaa valuuttana dollareita, saako "seinästä" otettua paikallista valuuttaa jne.
Itse tilasimme matkan netistä (KLM eli Amsterdamin kautta) ja hotellin (Avila Beach) suoraan ottamalla yhteyttä sähköpostitse itse hotelliin. Saapa nähdä...
Kommenteista kiittäen!
Curacaon vinkkejä
2
1162
Vastaukset
- ...
liikenne maltillinen ja autolla pääsee syrjäisille upeille rannoille snorklaamaan. olimme curacaolla viime huhtikuussa, upea reissu!
- kotiutunut sunnuntaina
Dollareita kannattaa ottaa mukaan tai nostaa Amsterdamista, että saa maksettua esim. taksin hotelliin (n. 25-30 dollaria). Avilassa on automaatti josta saa paikallista valuuttaa ja sitä kannataa käyttää, koska dollareissa hinnat pyöristetää useimmiten ylöspäin.
Auto vuokralle (senkin saa Avilasta) ja upeita rantoja kohti. Drive & dive -kartta on hyvä. Avilasta on helppo kulkea keskustaan esim. illalliselle ellei halua vaan hotellin palveluja käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653