Miten Nokian kännykästä pystyy "ohittamaan" suojakoodin vai pystyykö mitenkään? Veljeni puhelin on lukkiutunut eli pyytää suojakoodia. Äitini vei puhelimen valtuutettuun Nokia-huoltoon, mutta sieltä sanottiin että puhelimen malli on niin uusi tms. ettei koodia pysty purkamaan ilman ohjelmistopäivitystä, mikä taas tarkoittaa että kaikki viestit ja puhelutiedot ym. häviää puhelimesta. Siis onko todellakin näin? Itse muistelen että ainakin ennenvanhaan suojakoodin pystyi selvittämään tai ohittamaan kun vaan vei puhelimen huoltoon ja tiedot pysyivät puhelimessa ja kortilla.
Suojakoodin purku?
9
9759
Vastaukset
- sim ja muistikortilla
mitkä on sinne tallennettu.eli sim ja muistikortti pois ja huoltoon uusimaan käyttis.ainoat jotka menee kenties on puhelimelle tallennetut pelit jotka myöhemmin ostanut.Jos taasen yrittää sim lukitusta avata huollossa se ei onnistu sillä kaikissa huoltoliikkeissä on netti ja sieltä näkyy kaikkien lukittujen puhelimien imei koodit ja niihin ne ei puutu ilman kyseisen operaattorin lupaa.
- 992
joku vanha nokia ja oon unohtanu suohakoodin :():(:( mitä teen?
- tyyppi13245
992 kirjoitti:
joku vanha nokia ja oon unohtanu suohakoodin :():(:( mitä teen?
vie liikkeeseen paperit mukana
- jaahas jaahas
tyyppi13245 kirjoitti:
vie liikkeeseen paperit mukana
Ja varmasti veljesi muistaa kun vähän muistelee sen koodin, eihä kukaan aivan mitä sattuu numeroita yleensä laita vai laittaako, noh, ensi kerralla sitten ensin paperille koodi mielellään muuallekkin, esim tietokoneelle ja sitten vasta puhelimeen.
- "¤%//
jaahas jaahas kirjoitti:
Ja varmasti veljesi muistaa kun vähän muistelee sen koodin, eihä kukaan aivan mitä sattuu numeroita yleensä laita vai laittaako, noh, ensi kerralla sitten ensin paperille koodi mielellään muuallekkin, esim tietokoneelle ja sitten vasta puhelimeen.
En tiedä toimiiko tuo vielä??http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=5911
- perse vako on iso
Miten suojakoodin voi ohittaa koska mä löysin puhelimen ojasta ja siinä on suojakoodi ni se pitäs saaha auki?
- Nokiaonparas3455
Vie se poliisille. Niin tekevät hyvät ihmiset........
- aaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Mun mielestä on ihan oikein, ettei kukaan suostu selvittämään varastamasi puhelimen koodia.
- kalle.k45
mulla on nokia 5310 Xpress-music enkä muista enään sen suojakoodia voiko joku auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182587100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 301222
- 261151