fortaleza, eläintarhat?

allu

olemme lähdössä 4.2 fortalezaan... hotellimme on ponta mar. olisimme halukkaita näkemään brasilian kasvillisuutta ja eläinlajeja.. olisikohan jollakin tietoa eläintarhoista tai retkistä luontoon?

6

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja-Ke

Miksi mennä tölläämään eläintarhaan häkissä vangittuna olevia eläimiä?

• allu

kysymykseeni kuului myös onko tietoa retkistä luontoon, jossa voi ihastella kasvillisuutta ja eläinlajeja.
        kannattaisi lukea kysymys kunnolla ennen kuin ottaa kantaa.

• aina uutta katseltavaa mitä...

kivoja paikkoja esim Baturiten vuoristomatka,silläkin reissulla on ihan näkemisen arvoisia eläintarhoja ja lepakkoluolia. Tälle retkelle haluan aia uudestaan ja uudestaan. Ja kasvillisuus aivan mahtavaa. HYVÄÄ LOMAA KANNATTAA OTTAA MATKASTA KAIKKI IRTI.

• allu

kiitoksia vastauksesta... retkeä sinne vuoristoon olimmekin jo miettineet. ehkä se sitten tosiaan kannattaa käydä katsastamassa...

• todella luotettavia
        allu kirjoitti:

kiitoksia vastauksesta... retkeä sinne vuoristoon olimmekin jo miettineet. ehkä se sitten tosiaan kannattaa käydä katsastamassa...

Siinä niitä on minulle tuttuja vuosien varrelta, kysykää esim,Tsunjuu , Anshieta , Somaja , Lus ja Nainen Aurea takseja he ovat tosi rehellisiä takseja.Eniten olen käyttänyt Tsunjuuta ja hän on perhetuttu minulle ja poikani kanssa olen käynyt hänen kotonaan.Sanotte vain Finlandes Kerttu,varmasti saatte tosi hyvää palvelu, ei mitään pelkoa esim. sama minne ajatte hänen kyydissä. Voisin kertoa pitkän jutun joka todistaa hänen rehellisyytensä,Nämä mainitsemani taksit ovat kaikki olleet vuosien takaa ystäviäni ja luotan heihin.Mutta ennenkaikkea ensiksi TSUNJUU.!!!!

• Nebukad

Zoológico Sargento Prata, no Jardim União, em Fortaleza
      Tälläisen löysin Diário do Nordesten sivuilta. 4.6.2007 tarhasta karkasi yksi cobra ja kaksi alligaattoria. Paikka lienee lähellä Castelao:n jalkapallostadionia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7585
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      58
      2494
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      50