Moi, mistä Turusta voisi saada kuomullisen peräkärryn HALVALLA vuokralle?
Pitäis muuttaa piakkoin eikä rahoja olis oikein mihinkään satasen kuorma-autoon..
Googlesta tuntuu löytyvän vain noita kalliita kärryjä jossain teboililla jne.
Kenelläkään lainata semmosta halvalla? :)
Turusta peräkärry vuokralle?
3
2218
Vastaukset
- venetrailerin
kerran "ammatti ihmiselle" joka piti kuljettaa pieni vene muutama kilometri.
Totuus paljastui vasta lainauksen jälkeen, tämä muutama km oli Siuntio-Vaasa-Siuntio ja tämä pieni vene oli 7,4m. Vene oli vedetty vinssillä väkisin päälle joten vinssivaijeri oli entinen. Kärryssä oli kolhuja ja sinistä väriä veneestä.
Taitaa kuule olla paras että vuokraat sen kärrysi TB:ltä niin ei satu toisille sama mitä minulle. - googlesta löytyi..
googlesta löysin ton www.saz.fi kympillä väittää vuokraavansa.
itse kyllä varmaan tebbelle mielummin menisin..- Janne.Turku
Vuokrasin tuolta www.saz.fi sen kärryn.
Kun soitin niin ilmoittivat että puhelinvarauksista veloitetaan lisäksi 5e.
Samalla sielt sanottiin, että jos teen itte varauksen netistä niin varausmaksua ei mene.
Oli ainakin tarpeeksi iso kärry ja halpa, omavastuuvakuutuksen jos halus ni se maksoi 10e lisää, mut itse en semmoista ottanut.
Eli kympin veroineen velotti luottokortilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621107Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47983
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153872Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?180774- 81757
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka46673Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105669Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto212664