kuinka koodataan Lucaksen 3TXA, avain sen jälkeen kun patteri on vaihdettu??? tyhmä VAI?! Noku ei toimi ni ei toimi P*r*eL*!
avaimen koodaus patterin vaihdon jälkeen!!!?????!!!!!
5
9729
Vastaukset
- oikeinpäin
Laitoitko patterit varmasti oikeinpäin.
Toinen plusnapa ylöspäin toinen alaspäin.
Merkit kannen toisella puolelle kumpi, kumminpäin. - 100A
Yleis-sivistystä avaimen koodaus.
Avain käännetään virtalukossa 1-2 asennon välillä 5 kertaa.5 kerralla avain jää 2 asentoon ja samalla painat 5 sekunnin ajan lukitusnappia sieltä kaukosäätimestä.Lopeta koodaus avain pois ja sekkaamaan auttoiko tämä homma.
Kuten huomaatte auton ei tarvitse käydä missään vaiheessa..- primera 2.0 Sri
eipä toiminu toikaan, ootko varma et kaukosäätimen malli on sama. ja tolle ekaks kirjottaneelle Patteri on kyllä oikein päin.
- Ensin näin
primera 2.0 Sri kirjoitti:
eipä toiminu toikaan, ootko varma et kaukosäätimen malli on sama. ja tolle ekaks kirjottaneelle Patteri on kyllä oikein päin.
Paina kaukosäätimestä nejäkertaa auki, odota paina taas auki. Näin koodasin omani. Jos ei aukea, niin painele muutamia neljänkerran sarjoja. Soita merkkiliikkeeseen.
- 100A
Kirjoitin varmaakin epäselvästi.
Avain OFF asennosta ON asentoon 5 kertaa jonka jälkeen avain jää ON ja painallus se 5 sekunnin ajan siitä kaukosäätimen nupista.
ON asento on se jolloin auto ei viellä starttaa. Toimi xxxxx autossa.
Tietenkin nämä on niitä henkimaailman juttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136