Pitääkö ihmisen olla yksin onnellinen?
Saako olla onneton sen takia ettei ole rakasta? Onko onnettomuus este löytää ketään/parisuhdetta?
Onnellinen
1
299
Vastaukset 1
- uskis
Istuudun yksinäni pienen vuokrakaksioni kuluneen sohvan nurkkaan ja asettelen torkkupeiton jalkojeni päälle. Laitan radion niin hiljaiselle, että kuuluu vain sanatonta, rauhoittavaa puheenpörinää tai vienoa musiikkia. Sytytän lukuvalon ja luen rakkaasta Jeesuksesta Raamatusta tai muusta hyvästä kirjasta. Tällaisena hetkenä olen täydellisen onnellinen. En kaipaa nokkelia keskusteluja tiedostavien ystävien kanssa, en riehakkaita bisseiltoja, en mitään maallista. Tässä olemme vain Jeesus ja minä. En vaihtaisi tätä suloisuutta katoavaan ökyrikkauteen. Siihenkin minulla olisi mahdollisuus, joten asian vilpittömyys on itsellenikin todistettu.
Tätä syvää tyydytystä, rauhaa ja onnea Jeesuksen seurassa toivoisin sinullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58826
- 69812
- 59783
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p264645- 44603
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni25600Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39501- 17482
En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?33466- 52459