...Lähiaikoina?
Itse olin tänään, kun Kehuivat Hukkien (lue Koirien) kynsienleikkuuTaitoani=D
Oletko Ollut Otettu?!
31
1190
Vastaukset
- HTZA
oteta.
- namisuku
..."kehu" ei anna hetkeksikään siipiä?
- HTZA
namisuku kirjoitti:
..."kehu" ei anna hetkeksikään siipiä?
yksikin ihaileva katse, niin saat.
- namisuku
HTZA kirjoitti:
yksikin ihaileva katse, niin saat.
...antaa Sinulle (RipsiRäpytysKatseeni)pää kallellaan ...niin saan mitä?
- HTZA
namisuku kirjoitti:
...antaa Sinulle (RipsiRäpytysKatseeni)pää kallellaan ...niin saan mitä?
näillä palstoilla ei tyttöihin voi pahemmin luottaa.
Ja miehiin ei ollenkaan.
Mutta suudelmiin kyllä, helliin, rajuihin, kysyviin, lupaaviin, outoihin, tuskaisiin, rakastaviin, huijaaviin, toivoviin, kaipaaviin, ainoisiin, murtaviin, muistaviin, suloisiin, märkiin, kuiviin, kohteliaisiin, anteeksi antaviin, kiroaviin, rakkaisiin, ystävällisiin, rakentaviin, turhanpäiväisiin jne.
Siinäpä taitaa olla kaikki me kirjoittavat. - namisuku
HTZA kirjoitti:
näillä palstoilla ei tyttöihin voi pahemmin luottaa.
Ja miehiin ei ollenkaan.
Mutta suudelmiin kyllä, helliin, rajuihin, kysyviin, lupaaviin, outoihin, tuskaisiin, rakastaviin, huijaaviin, toivoviin, kaipaaviin, ainoisiin, murtaviin, muistaviin, suloisiin, märkiin, kuiviin, kohteliaisiin, anteeksi antaviin, kiroaviin, rakkaisiin, ystävällisiin, rakentaviin, turhanpäiväisiin jne.
Siinäpä taitaa olla kaikki me kirjoittavat....meinasin kaatua kun Poskelle ..PLÄJÄHTI;)
Tuli mieleeni, en tiedä tod. miksi?
Viimevuotinen Huuman lähetys.(sama ohjelma itseAsiassa missä minäkin Hunksien kanssa..heh) Siinä kirjailija-monitaitojen seppä Aaro Kontro jutusteli kirjoittaneensa Naisten lehteen, naisena, saaden tosi Mukavaa palautetta.
Käänteisesti...?
Tee nyt se Profiilisivu Kuvalla=D - HTZA
namisuku kirjoitti:
...meinasin kaatua kun Poskelle ..PLÄJÄHTI;)
Tuli mieleeni, en tiedä tod. miksi?
Viimevuotinen Huuman lähetys.(sama ohjelma itseAsiassa missä minäkin Hunksien kanssa..heh) Siinä kirjailija-monitaitojen seppä Aaro Kontro jutusteli kirjoittaneensa Naisten lehteen, naisena, saaden tosi Mukavaa palautetta.
Käänteisesti...?
Tee nyt se Profiilisivu Kuvalla=Dmikään runoilija ole.. Kotro...
:)
Suukkonen pieni, minä en laita kuvaani, vielä.
Minun täytyy tehdä vielä työtä ja kuvani, vaikka onkin komea, ei edistä uraani.
Ehkä sitten eläkkeellä.
Ehkä.
On kyllä totta että kirjoituksiani on julkaistu lehdissä. Niitä on kiitetty, niille on huohotettu jne.
Odota naikkoseni, sinullekin tulee ihan oma tarina, aikanaan. - namisuku
HTZA kirjoitti:
mikään runoilija ole.. Kotro...
:)
Suukkonen pieni, minä en laita kuvaani, vielä.
Minun täytyy tehdä vielä työtä ja kuvani, vaikka onkin komea, ei edistä uraani.
Ehkä sitten eläkkeellä.
Ehkä.
On kyllä totta että kirjoituksiani on julkaistu lehdissä. Niitä on kiitetty, niille on huohotettu jne.
Odota naikkoseni, sinullekin tulee ihan oma tarina, aikanaan....hannaat, poitsu;)
- HTZA
namisuku kirjoitti:
...hannaat, poitsu;)
älä huohota, odota...
"Strip Tease", ei aina tarkoita sitä, itsensä voi "riisua" ihan muutenkin. - namisuku
HTZA kirjoitti:
älä huohota, odota...
"Strip Tease", ei aina tarkoita sitä, itsensä voi "riisua" ihan muutenkin....et ole valmis Yhden Miehen...hmmm...Paljastukseen...
- HTZA
namisuku kirjoitti:
...et ole valmis Yhden Miehen...hmmm...Paljastukseen...
Kun se aika koittaa jolloin mielipiteilläni ei ole "yleistä" merkitystä.
Mutta en Hakaniemen "rauhan" patsalla.
Tokoinrannan ilotulitusrakettien myötä se tapahtuu, jonkun vuoden vaihteessa.
Muista sitten ottaa mukaan "laajakulmakamera". - namisuku
HTZA kirjoitti:
Kun se aika koittaa jolloin mielipiteilläni ei ole "yleistä" merkitystä.
Mutta en Hakaniemen "rauhan" patsalla.
Tokoinrannan ilotulitusrakettien myötä se tapahtuu, jonkun vuoden vaihteessa.
Muista sitten ottaa mukaan "laajakulmakamera"....puhu puhu pidän sun äänestäs...
- sanonta,,,
namisuku kirjoitti:
...puhu puhu pidän sun äänestäs...
hyi hitto
otettiin!
Eikä edes leikisti.
Pieni alustus.
Eilen, kun vaimo ajeli kotiin työmatkaansa, hän soitti minulle ja kysyi, olnko ottanut meidän autosta radion irti.
-No eipä ole ollut tarvetta.
Samalla sovittiin, että mennään käymään nuorimmaisen synttäreillä Espoossa.(olin Tampereella ja asiointini siellä kesti hiukan myöhenpään).
Tulin kotiin vähän jälkeen 14:sta ja vilkaisin ohimennen, mitä 'sen' auton radiolle oli tapahtunut.
Eihän radiosta puuttunut kuin irroitettava etupaneli.
Arvelin, että josko se olisi vaan pudonnut lattialle tjn.
Kuitenkin, kun tulimme takaisin kotiin ennen iltakymmentä, niin katsoin, josko paneli löytyisi jostain penkin välistä. Eipä se ollut autossa ja katsoin uudestaan radion "reikää", selvästi näki, että sitä oli yritetty irroittaa, se oli vinossa ja toinen laita n. 10mm. korkeammalla.
Kerroin havaintoni hänelle ja funtsattiin, oliko sitä yritetty 'pölliä' työpaikan parkkipaikalla, vai kotona autokatoksessa edellisenä yönä.
Hän ei yleensä aja sitä autoa, eikä aamulla kuunnellut(yrittänyt ehkä) radiota.
No asiasta ei sen kummempaa. Minä olin vähän aikaa koneella ja vaimo meni nukkumaan, koska joutuu heräämään jo klo.5.
Aamuisin olen aina hereillä sen aikaa että vaihdetaan aamukuulumiset ym.asiaan kuuluvat tapamme.
Kohta tulikin se hetki, että 'mut' 'otetaan'!!
Hän lähti ulos, mutta palasi pikapikaa takaisin sängyn vierelle ja kertoi, ettei uskalla mennä katokseen, kun yhden ulkona seisovan auton sisällä palaa valo.Se on seissyt siinä viikkoja, eikä valo ole aiemmin palanut.
Menin katsomaan portaalle 'kalsareissani'ja valohan siellä paloi.
Sain vaimon rohkaisemaan mielensä, kun kerroin, että olen siinä portaalla valmiina, jos jotain outoa tapahtuu.
No eipä mitään, katoksen halogeeni syttyi(liiketunnistin) ja pian vaimo pakitti auton ulos ja lähti töihin.
Katselin vielä valoa ja päättelin, että taitaa syy olla siinä, että naapurin ulkovalo heijasti ko.ikkunaan, joka oli lämpimän yön takia sulanut?
Menin nukkumaan ja heräsin tuntien päästä.
No Blaubunktin cd.n etupaneli on pois.
Saapa nähdä yrittääkö rosmo hakea vielä lopunkin radion joskus?;)
Niin auto ei olut lukittuna, koska keskuslukon avaimista patterit loppu ja olis tarvinnut kiertää repsikan puolelle, kun kuskin oven puolelta ei oikeanpuolen etuovi lukkiudu.
Halvemmalla tästä näin selvisi, sillä jos kuka varastaa haluaa, niin hän rikkoo yleensä jonkun sivulasin ja se on paljon kalliinpi, kuin joku radiosoitin sinällään.
Ei ollut lukittuna myöskään viime yönä ja sen takia, että jos voro tahtoo sen puuttuvan osan, hän rikkoo jonkun lasin päästäkseen kasiksi radioon.
Tämä auto on kymmenen v. vanha ja siinä ei ole varashälytintä, ei edes ajonestoa.emw34 kirjoitti:
otettiin!
Eikä edes leikisti.
Pieni alustus.
Eilen, kun vaimo ajeli kotiin työmatkaansa, hän soitti minulle ja kysyi, olnko ottanut meidän autosta radion irti.
-No eipä ole ollut tarvetta.
Samalla sovittiin, että mennään käymään nuorimmaisen synttäreillä Espoossa.(olin Tampereella ja asiointini siellä kesti hiukan myöhenpään).
Tulin kotiin vähän jälkeen 14:sta ja vilkaisin ohimennen, mitä 'sen' auton radiolle oli tapahtunut.
Eihän radiosta puuttunut kuin irroitettava etupaneli.
Arvelin, että josko se olisi vaan pudonnut lattialle tjn.
Kuitenkin, kun tulimme takaisin kotiin ennen iltakymmentä, niin katsoin, josko paneli löytyisi jostain penkin välistä. Eipä se ollut autossa ja katsoin uudestaan radion "reikää", selvästi näki, että sitä oli yritetty irroittaa, se oli vinossa ja toinen laita n. 10mm. korkeammalla.
Kerroin havaintoni hänelle ja funtsattiin, oliko sitä yritetty 'pölliä' työpaikan parkkipaikalla, vai kotona autokatoksessa edellisenä yönä.
Hän ei yleensä aja sitä autoa, eikä aamulla kuunnellut(yrittänyt ehkä) radiota.
No asiasta ei sen kummempaa. Minä olin vähän aikaa koneella ja vaimo meni nukkumaan, koska joutuu heräämään jo klo.5.
Aamuisin olen aina hereillä sen aikaa että vaihdetaan aamukuulumiset ym.asiaan kuuluvat tapamme.
Kohta tulikin se hetki, että 'mut' 'otetaan'!!
Hän lähti ulos, mutta palasi pikapikaa takaisin sängyn vierelle ja kertoi, ettei uskalla mennä katokseen, kun yhden ulkona seisovan auton sisällä palaa valo.Se on seissyt siinä viikkoja, eikä valo ole aiemmin palanut.
Menin katsomaan portaalle 'kalsareissani'ja valohan siellä paloi.
Sain vaimon rohkaisemaan mielensä, kun kerroin, että olen siinä portaalla valmiina, jos jotain outoa tapahtuu.
No eipä mitään, katoksen halogeeni syttyi(liiketunnistin) ja pian vaimo pakitti auton ulos ja lähti töihin.
Katselin vielä valoa ja päättelin, että taitaa syy olla siinä, että naapurin ulkovalo heijasti ko.ikkunaan, joka oli lämpimän yön takia sulanut?
Menin nukkumaan ja heräsin tuntien päästä.
No Blaubunktin cd.n etupaneli on pois.
Saapa nähdä yrittääkö rosmo hakea vielä lopunkin radion joskus?;)
Niin auto ei olut lukittuna, koska keskuslukon avaimista patterit loppu ja olis tarvinnut kiertää repsikan puolelle, kun kuskin oven puolelta ei oikeanpuolen etuovi lukkiudu.
Halvemmalla tästä näin selvisi, sillä jos kuka varastaa haluaa, niin hän rikkoo yleensä jonkun sivulasin ja se on paljon kalliinpi, kuin joku radiosoitin sinällään.
Ei ollut lukittuna myöskään viime yönä ja sen takia, että jos voro tahtoo sen puuttuvan osan, hän rikkoo jonkun lasin päästäkseen kasiksi radioon.
Tämä auto on kymmenen v. vanha ja siinä ei ole varashälytintä, ei edes ajonestoa."pikku"varkaudet on harmillisia siinä,ettei vakuutus niitä korvaa..
Vähän mua nauratti,ku jäit portaille kattomaan..:DDDmii-su kirjoitti:
"pikku"varkaudet on harmillisia siinä,ettei vakuutus niitä korvaa..
Vähän mua nauratti,ku jäit portaille kattomaan..:DDDpitänee ostaa, sillä paljasvarpain siinä kostealla portaalla jouduin velvollisuteni suorittamaan.:))
Onneksi portaat ovat painekyllästettyä puuta, ei betonia tai kiveä.- ei tykkää
emw34 kirjoitti:
pitänee ostaa, sillä paljasvarpain siinä kostealla portaalla jouduin velvollisuteni suorittamaan.:))
Onneksi portaat ovat painekyllästettyä puuta, ei betonia tai kiveä.Reinoistaan, enkä minä hänen hiihtämisestään niillä. ;)
ei tykkää kirjoitti:
Reinoistaan, enkä minä hänen hiihtämisestään niillä. ;)
olis ne nyt ollut paikallaan.
Tiedä vaikka vilustun vielä, jos joka aamuiselle saatille joudun!:)
Edellisen kerran minulta on autosta varastettu irtainta v,.72, kun menin armeijaan.
- Otto-Vaan
Minun OTTO automaatilla käyntejäni on kovasti tiliotteessa kehuttu.:(
- namisuku
...se taas Vitsin väänsit=D
Terkkuja Lähettääpi Nami..HaliPusu:)
- siis sinun tapauksessasi
TAAS?
- namisuku
...JoogaAsentoon ja totean Hmmmmnnnn.....Hyminääää...
pari kuukautta sitten, kun entisen työkaverini äiti kertoi toivoneensa minusta aikoinaan itselleen miniää..:)
Olimme poikansa kanssa kuitenkin vain ystäviä...- namisuku
...Kuulla aikoinaan Tapahtuneista Asioista hyviä Jutskia=D
Jää Varmalla mieleesi=D
väittäisin", ihan lähiaikoina!:))
jk. Kun ei oo ees sitä kolmatta naista enää?!:))
Pelkää perunateatteria enää on elämäni!;((
A´la Pauli Hanhiniemi!!- namisuku
...viimeisimmän (o.olon) Muistat:)
Kolmas Nainen?
p.Teatteria?
PH?
- Pirre*
tullut toimeen kahden sellaisen immeisen kanssa joista ei uskottu tulevan kalua..perheessä, vai oisiko se sittenkin toisinpäin että he ovat tulleet toimeen kanssani, - näistä kunniaa mainittiin.
- namisuku
...oikean käden Peukun kasvojeni korkeudelle=D Öitä, pää on tönkkö valvottuani hammassärkyineni, nyt kupsahdan...Petiin=D Haukotus...see you:)
suurin: Jess!!
Hyvä sinä ja hoidettavasi!
Kerrohan heille huomenissa, että kaukanakin heistä välitetään ja iloitaan mukana, kun tulee onnistumisia.
Hyvää Yötä!
Vielä; menestystä sinulle, työllesi ja omalle perheellesi.
- namisuku
...Ketjuukseen Osallistuneille Kiits=D
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2132772
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521936Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4411611Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531513Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3661432Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641298Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251286Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141236- 621103
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23958