Eli minä kaksosmies ihmettelen mikä siinä maksaa että jos vaikka nainen osoittaa olevansa minusta kiinnostunut, niin heti kun vastaan tunteisiin se pakittaa pois... Omasta mielestä olen ainakin ihan tavallinen kaveri, luotettava, otan toiset huomioon jne. Olis ihan kiva jos joku osais tämän selittää :-)
Mikä siinä on että naiset karttaa kaksosmiestä
ihmeissään oleva kaksonen
5
1255
Vastaukset
- kaksosnainen
..nainen ollut kenties kaksosnainen..(: ollaan vähä semmosia..
- kolmonen
Käsittääkseni kaksosmies on voimakastunteinen, ja toiset naiset ehkä "pelästyvät"...
Eli lähesty hieman varovaisemmin ensi kerralla ...
- Kaksoskakkiainen
... kun tulet tänne asiaa ihmettelemään. Get real. En usko vastauksen löytyvän horoskooppimerkistäsi - tai täältä - vaan jostain ihan muualta.
- selittää
Syy on siinä, että olet kaksosmies. Sen tiedon saatuaan naiset säntää karkuun. Valehtele horoskooppimerkkis, se varmaan luonnistuu muiden valheiden myötä:)
- Juha82
no onpa harmillista ):
mutta huumoria oli enimmäkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745