Joo eli olis sellanen ongelma, että pv käy hyvin ryyppypäällä, mutta kun ottaa pois niin käy vähänaikaa ja sit kun vääntää kaasuu ni booaa ja sammuu !!?
Vireinä on 60cc plusu, 18mmdellu 82suutin ja pipercrossi !
Ihmettelen vaan,että serkulla on muuten samat virit ko mulla Luhaon tehari ja sil on 65 suutin ja toimii ihan perkeleen hyvin ?
Missä vika miks mun pv booaa ja sammuu jos ei kaasuta kunnolla ryyppypäällä ja sit ota ryyppyy nopeesti pois ja jatka kaasuttelua ? Helppii !?
Suzuki Pv ONGELMA
14
7473
Vastaukset
- Vikalöytyyvarmasti
-putki/suodatin tukossa
-kansi vuotaa
-kokeile toista suutinta
-neulan asento
-sytkää vois tietenkin koittaa säätää
kyllä se vika sieltä kokeilemalla löytyy- Pv-89
-Ilmanputsari on ihan uus
-Kansi just suoristettu
-Kokeiltu varmaan 10 eri suutinta
-neulaa säädetty
-Sytkää säädetty: Autto hieman
Mut tos putkesta en oo iha varma! Pitää vähä kattoo sitä !
Tai siis sen verran oon kattonu et sitä on joku joskus vähän muokkaillu ja alkukäyrä on aika tukossa ja loppupillin alkuun on hitsattu joku kauhee palko ! Voiko toi putki vaikutta noin paljon ? - 4089
Pv-89 kirjoitti:
-Ilmanputsari on ihan uus
-Kansi just suoristettu
-Kokeiltu varmaan 10 eri suutinta
-neulaa säädetty
-Sytkää säädetty: Autto hieman
Mut tos putkesta en oo iha varma! Pitää vähä kattoo sitä !
Tai siis sen verran oon kattonu et sitä on joku joskus vähän muokkaillu ja alkukäyrä on aika tukossa ja loppupillin alkuun on hitsattu joku kauhee palko ! Voiko toi putki vaikutta noin paljon ?tuki se tuorevoitelu nippa siitä pytystä ja kato ettei oo imu vuotoa.. saattaa olla puolassa myös vika.. itellä oli melko samantapanen vika omassa pevekissä mutta siinä oli vakio 14 mm kaasari ja ku vaihon uuen sytytyspuolan ni toimi taas ku se rikkinäinen puola hajottaa tulppia.. mutta kato ensin se imuvuoto ja tuki se nippa :) toivottavasti oli apua
- Pv-89
4089 kirjoitti:
tuki se tuorevoitelu nippa siitä pytystä ja kato ettei oo imu vuotoa.. saattaa olla puolassa myös vika.. itellä oli melko samantapanen vika omassa pevekissä mutta siinä oli vakio 14 mm kaasari ja ku vaihon uuen sytytyspuolan ni toimi taas ku se rikkinäinen puola hajottaa tulppia.. mutta kato ensin se imuvuoto ja tuki se nippa :) toivottavasti oli apua
Tuorevoitelunippa tukittu, Ilmeneekö tuo, että puola on rikki mm. mopon käynnin pätkimisenä... kaasuttelee niin räjäyttelee putkessa ym !
Ps. Uus tulpanhattu on mut ei puolaa xD - joo66
Pv-89 kirjoitti:
Tuorevoitelunippa tukittu, Ilmeneekö tuo, että puola on rikki mm. mopon käynnin pätkimisenä... kaasuttelee niin räjäyttelee putkessa ym !
Ps. Uus tulpanhattu on mut ei puolaa xDMinullaki paukutteli putkessa ku oli puola rikki.. kannattaa uusia se sytytyspuola :)
- ...............
joo66 kirjoitti:
Minullaki paukutteli putkessa ku oli puola rikki.. kannattaa uusia se sytytyspuola :)
Ei jumalauta mitää puolaa tartte uusia ensin testaat kunnollisella tulpalla enne kun puolaa alat vaihtamaan.
- 4352
............... kirjoitti:
Ei jumalauta mitää puolaa tartte uusia ensin testaat kunnollisella tulpalla enne kun puolaa alat vaihtamaan.
Kuka olis niin pöljä ettei olis jo kokkeillu uuella tulpalla? puola vaihtoon ku rikkinäinen vaan hajottaa tulppia..
- Pv-89
4352 kirjoitti:
Kuka olis niin pöljä ettei olis jo kokkeillu uuella tulpalla? puola vaihtoon ku rikkinäinen vaan hajottaa tulppia..
Oon kokeillut kolmella eri tulpalla ja aina sama juttu ei toi enää pätki toi käynti, käy hyvin tyhjäkäyntiäkin mut sit kun vääntää kaasuu ni booaaa ja sammuu !
Kävin tänään Moottoripyöräliikkeessä kysymässä asiaa ni se huoltomies sano et johtuu siitä , että vakioputki ahdistaa paljon ko kerroin et se alkukäyrän reikä on joku peukalonpään kokonen kun joku on vähä hitsillu ja sama juttu loppupillissä !
- .....
isompaa suutinta
- Pv-89
Joo eli ostin Giannellin ja pistin kiinni ni nyt mopo toimii ko unelma !
- Remontti-Reiska24/7
itselläni kävin juuri vastaavanlaisesti, tulppaa vaihdettii ja kaasaria putsattii mutta ei auttanut. Sitten huomasin että sylinterin päälle oli tippunu tammenterho (pidän pv:tä puitten alla olevassa shagissa) Tammenterho oli sulanu sylinteriin kiinni sitä sitte yritettii akkuporakoneella porata pois. Lähti hyvin pörrää ku saatiin tammenterho siitä pois, mutta senkää jälkee ei kyllä ees toiminu. Että mikä on vikana?
- TubbuPV
Joo o tossa ku lueskelin teidän vikoja nii itellä aikalailla sama vika.
elikkä pevetissä on 60cc läppis 14mm mikunin kaasari 98 suuttimella ja gianelli mutta silti booaa jos ei ole rypppyä päällä että mikä ois vikana neuvoja??? - riski opettaja.
"Ihmettelen vaan,että serkulla on muuten samat virit ko mulla Luhaon tehari ja sil on 65 suutin ja toimii ihan perkeleen hyvin ?"
Ihmettelen miten kuriton pikkupoika saa mopoaan noin avoimesti viritellä?
Muutama litsari tukan suoristamiseksi ei olisi pahitteeksi ja viikko arestia vai mitä?- Janne.
"elikkä pevetissä on 60cc läppis 14mm mikunin kaasari 98 suuttimella ja gianelli mutta silti booaa jos ei ole rypppyä päällä että mikä ois vikana neuvoja??? "
Paina se giannelli p*rseeseesi tyhmä apina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275