joko ensikesän loma suunnitelmat on suunniteltu.
Minulla mökki täällä pohojosessa 4,tien tuntumassa,poiketkaa mökissä, lämmitän saunan.
Välillä asiaakin
14
523
Vastaukset
- Mahdutaankohan
me kaikki?:)
- phojosen poika
jos ei kerralla mahduta niin vuorotellaan, saunajuomaa kyllä riittää, sitten matka eteenpäin meneekin rattoisasti,,tai sitten ei,voi olla kenties krapula:))
- "mahdutaankohan"
phojosen poika kirjoitti:
jos ei kerralla mahduta niin vuorotellaan, saunajuomaa kyllä riittää, sitten matka eteenpäin meneekin rattoisasti,,tai sitten ei,voi olla kenties krapula:))
niin kuumaksi lämmitä, että päähän mennee.
Saunajuomaksi yksi Siideri riittää.
Onko toivomuksia, mitä haluat tuliaisia?:)
- Pakattu on
Minä olen jo pakannut , ei puutu kuin osoite . Missä asti pohjoisessa ; tarvitsenko erityis varusteita? Jos , niin minkälaisia?? Onko järvi vieressä , joki ?? No ainakin kaivo vettä. Kesää odotellessa!
- pohojosen poika
joki on ,järvi on kaivoa ei oo mutta kraanasta tulee vesi.
Sauna on kuuma ja tilava, siitä vain joen pyöteisiin ja takasi lauteille. - Hmm?
Houkuttelee meitä sinne kaivoa kaivamaan?
- pohjanlahtea
Hmm? kirjoitti:
Houkuttelee meitä sinne kaivoa kaivamaan?
ruoppaamaan?
- jo loma
tiedossa. Elokuussa, parhaat ilmat silloin.
Kiitos kutsusta. Sopii hyvin kuvioihin.
Täytyy tulla saunareissulle.:))- pohojosen poika
marja aika jo käynnissä , on hyvät marjamaat.
- "jo loma"
pohojosen poika kirjoitti:
marja aika jo käynnissä , on hyvät marjamaat.
marjaankin pääsee. Sittenhän tässä jo osa
lomasta on suunniteltu.:)
- Pirre*
taasko se on bussi vuokrattava..:)
Omalle mökille on tarkoitus suunnata sinne pohjoiseen päin, tarkemmin aivan Suomen keskipisteeseen...
- "vanhat lomat"
kesää odottaa. Naama alkaa muistuttaa
passikuvaa ja vanhoja lomiakin on pitämättä.:) - Nimetön
Nyt epäilen, että huijaat meitä naisia. Kutsut kylään ja houkuttelet saunoilla ja joilla. Et kerro missä kohtaa 4-tietä pitää stopata.
Mulla menee ainakin useampi vuosi etsiessä, jos jokaiseen taloon poikkean ja kysyn pohjoisen poikaa. Tällaista ei saa tehdä naisille.
Viime kesänä olin lähes kuukauden Ruotsin puolella noin Muonion korkeudella juhanin aikana. Onkos se edes yhtään lähellä? Eikä sit arvuutella poronkusemia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62988
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla313911- 60790
- 55693
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96613- 25592
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46591- 57590
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14548