Albena ja Vita Park

Lähtijä

Moikka!Onko kellään kokemuksia kyseisestä huoneistohotellista ja minkälainen sielä oleva AI on?Onko monipuolinen ruoka vai aina samaa..:) Olemme perheen kanssa lähdössä Juhannuksen jälkeen..:)

5

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siru

      Yleensäkään en suosittele Albenaa. Itse olen matkaillut Bulgariassa useampana vuonna.Olimme 2007 elokuussa, Albenassa oli kylmä. Jos tahdotte ehdottomasti Albenaan suosittelen rannan hotelleja. Useimmat ovat korkealla mäellä, matkaa rantaan jo pitkä. Paikkaa suosittelevat juuri lapsiperheille, mutta suosittelen kuitenkin Kultahietikkoa. Albenan rannelle tuulee koko ajan ja tuntuu ettei uskalla uimaan mennä. Karttaa jos katsotte, huomaatte Albeban sijainnin verrattuna hietikkoon. Meitä oli kaksi keski-ikäistä ja kaksi vanhusta, matkastamme olimme kolme päivää hietikolla. Siellä oli lämmintä ja viihdyimme yhä siellä enemmän. Matkaamme taas elokuussa Kultahietikolle. Mitä päätättekin, mukavaa tulevaa matkaa.

    • kesällä

      Mielestäni teette aivan oikein, kun olette perhelomapaikaksi valinneet juuri Albenan. Olemme olleet perheen kanssa siellä kaksi kertaa ja paikka on tosi rauhallinen, koska se on ns. suljettu alue. Siellä ei juuri törmää laittomiin kauppiaisiin jne.
      Hotellit ovat vaatimattomia ja kannattaisi aina ottaa yksi tähti enemmän mitä on ajatellut, niin silloin laatu tästää.
      Ruokapaikoista Poco Loco on yksi parhaista.

      • Lähtijä

        Kiitos vastauksista!!Viime vuonna olimme SB perheen kera ja sillä valitsimme nyt Albena,kun sielä kuulemma rauhallisempaa,eikä liikennettä niin paljon..:)ja moni kehunut sitä paikkaa..Olemme menossa Huoneistohotelli Vita Parkiin ja varasimme siihen myös AI,kun helpompaa 3 lapsen kanssa,eikä kokoajan tarvitse olla antamassa rahaa juomiseen,ranskalaisiin ja hamppreihin..:))Toivon mukaan ei tehty tyhmästi,kun otimme super täyshoidon..:)


      • perhe11
        Lähtijä kirjoitti:

        Kiitos vastauksista!!Viime vuonna olimme SB perheen kera ja sillä valitsimme nyt Albena,kun sielä kuulemma rauhallisempaa,eikä liikennettä niin paljon..:)ja moni kehunut sitä paikkaa..Olemme menossa Huoneistohotelli Vita Parkiin ja varasimme siihen myös AI,kun helpompaa 3 lapsen kanssa,eikä kokoajan tarvitse olla antamassa rahaa juomiseen,ranskalaisiin ja hamppreihin..:))Toivon mukaan ei tehty tyhmästi,kun otimme super täyshoidon..:)

        albena kiva rauhallinen paikka juuri perheille . itse en ottaisi hotellia rinteestä vaan rannan läheisyydestä . laguna beach hyvä hotelli . nyt menemme flamingo gardeniin .


      • kkj
        perhe11 kirjoitti:

        albena kiva rauhallinen paikka juuri perheille . itse en ottaisi hotellia rinteestä vaan rannan läheisyydestä . laguna beach hyvä hotelli . nyt menemme flamingo gardeniin .

        Olin perheeni kanssa viime kesänä Albenassa.Menimme sinne koska lapsi mukana ja kehuivat paikkaa koska oli rauhallinen,joo sitä se todella oli! Meille aivan liian rauhallinen siellä on yksi katu missä kauppoja ja ravintoloita,rannassa huvipuisto laitteita mitkä aika hinnakkaita! Iltaisin ei juurikaan tekemistä muuta kuin samaa katua kävellä edestakaisin.
        Hotelli oli Flamigo mikä oli kyllä aivan mahtava ohjelma,kiva henkilökunta ja oppaat usein paikalla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe