miksi meidän pihalla (maalla ;)) on niin pirusti paarmoja ettei rauhassa pysty oleen. yritettiin lasten kaa pestä autoa mut eihän siitä mitään tullu ku ne iski märän auton kimppuun ja meidän kimppuun. mikä siinä on et ne viihtyy meidän pihal?
paarmat
6
738
Vastaukset
- Nilla
kuuluu pistävät ötökät. Paarmat ovat inhoja otuksia, koska purevat tosi lujaa. Ne lentävät toisaalta vain muutaman viikon ja elokuun puolessa välissä viimeistään niistä on muisto vain.
- noin
toivottavasti pitää paikkaansa.
mut millasilla alueilla nää paarmat viihtyy parhaiten.
mä oon jotenki itekseen yhdistäny ne vesi alueille, ku yleensä jos käy jossain uimas ne on heti kiusaamassa. ja tosiaan tuo auton pesu homma. - Nilla
noin kirjoitti:
toivottavasti pitää paikkaansa.
mut millasilla alueilla nää paarmat viihtyy parhaiten.
mä oon jotenki itekseen yhdistäny ne vesi alueille, ku yleensä jos käy jossain uimas ne on heti kiusaamassa. ja tosiaan tuo auton pesu homma.on niin hyviä lentäjiä, että niitä tavataan ihan joka puolella Suomea. Osa lajeista munii veteen tai kosteaan maahan, joten vesistöjen/kosteikkojen äärellä niihin törmää todennäköisemmin.
Hyttysten tavoin ne "haistavat" kohteensa tarkasti ja ylenmääräinen hosuminen niiden perässä itseasiassa helpottaa niiden suunnistamista, koska hien eritys lisääntyy huitoessa.
En usko autosi pesun vaikuttaneen "kutsukorttina" vaan pikemminkin oman lisääntyneen hienerityksesi auton pesun yhteydessä. - voi
Nilla kirjoitti:
on niin hyviä lentäjiä, että niitä tavataan ihan joka puolella Suomea. Osa lajeista munii veteen tai kosteaan maahan, joten vesistöjen/kosteikkojen äärellä niihin törmää todennäköisemmin.
Hyttysten tavoin ne "haistavat" kohteensa tarkasti ja ylenmääräinen hosuminen niiden perässä itseasiassa helpottaa niiden suunnistamista, koska hien eritys lisääntyy huitoessa.
En usko autosi pesun vaikuttaneen "kutsukorttina" vaan pikemminkin oman lisääntyneen hienerityksesi auton pesun yhteydessä.parempi olla sitte tekemättä mitään elokuuhun asti ;)
- Nilla
kuuluu pistävät ötökät. Paarmat ovat inhoja otuksia, koska purevat tosi lujaa. Ne lentävät toisaalta vain muutaman viikon ja elokuun puolessa välissä viimeistään niistä on muisto vain.
- laiturilla
Niitä riittää,joka puolella. Oman empiirisen tutkimukseni mukaan: A)Ne käy helpommin istuvan/seisovan kimppuun kuin littanana makaavan
B) Ne ei osaa uida selällään C)Ne on ovelia D)Pikkuahvenet syö niitä mielellään. Tämä on siis vain oma tutkimus meidän laiturilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214