Törömökillä ollaan

etsivivä-amadeus

Meillä mökötetään,ei puhuta ei pussata,kun eriäviä kannanottoja tulee.Kuinka teillä muilla?
Lenteleekö lautaset,paukkaako ovet.
Pidennetty pilkkipäivä amateuksella,ainahan se kotiolot voittaa,raitis ulkoilma

9

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maisisko

      Kuule, kyllä se lakkaa helpottamasta, kunhan toinen poistuu ruokavahvuudesta.

      Ei ole riitaa ei mykkäkoulua.

      • Tämähän voisi olla jopa suositus.
        Sitäkö tarkoitat?


      • maisisko
        Jopel kirjoitti:

        Tämähän voisi olla jopa suositus.
        Sitäkö tarkoitat?

        Ei tämä ainainen yksinolo ole mitään herkkua.
        Tottuuhan tähän ja kun aikaa käyttää, niin vaikka aidan seipäänä olemaan.

        Täytyy vain välillä lähteä ihmisten ilmoille.
        Seurassakin on kivempi olla yksin.


    • Kuulehan,pahenee vaan.Miehelläni on sama sairaus.
      Ensimmäiset kuusi vuotta olivat aivan kamalia,mutta sitten joutui petipotilaaksi.Nyt on vain..käännetään syötetään ym..ei saa mitään kontaktia enää..Sanoja ei ole tullut moniin vuosiin.Nyt 7 v. sairaalassa jo. Mutta elämä jatkuu.Sairaus on todella pitkäkestonen..meillä jo 14:sta vuosi menossa.Minun mieheni oli tosi väkivaltanen,,sai pelätä..Näillä sairailla on ihmeen paljon voimaa. Mutta voimia sinulle ja yritä pitää mielesi iloisena, kaikesta huolimatta!
      Terveisin Irkku

      • sinun miehesi

        mikään väkivaltainen oli. Mieluummin Suomalanen perusmies. Onneksi se aika ei enää palaa.


      • sinun miehesi kirjoitti:

        mikään väkivaltainen oli. Mieluummin Suomalanen perusmies. Onneksi se aika ei enää palaa.

        Ei se muutoin ollutkaan,vaan tähän sairauteen kuuluu se agressiivisuus.Etkö tiennyt..
        Kun ei muistanut,kuka olin, ihmetteli,miksi olen täällä kotona,ja väkivalloin yritti saada ulos.
        Myös suihkuttamiset olivat todella vaikeita,nyrkki heilui.Jos olin puhelimessa,
        se oli kans sellainen vaikea asia..myös ,jos satuin näkemään,kun hän piilotti tavaroita(kuuluu
        tämän sairauden luonteeseen ) kyllä jo nyrkki heilui.. mutta ne ajat ovat ohi,nyt apaattisena
        on sängynpohjassa, Joten se siitä...


      • uzma-m
        irkku-37 kirjoitti:

        Ei se muutoin ollutkaan,vaan tähän sairauteen kuuluu se agressiivisuus.Etkö tiennyt..
        Kun ei muistanut,kuka olin, ihmetteli,miksi olen täällä kotona,ja väkivalloin yritti saada ulos.
        Myös suihkuttamiset olivat todella vaikeita,nyrkki heilui.Jos olin puhelimessa,
        se oli kans sellainen vaikea asia..myös ,jos satuin näkemään,kun hän piilotti tavaroita(kuuluu
        tämän sairauden luonteeseen ) kyllä jo nyrkki heilui.. mutta ne ajat ovat ohi,nyt apaattisena
        on sängynpohjassa, Joten se siitä...

        tarkoitan miten aloit epailla alzheimer sairautta?Oliko miehesi heti laakityksella?
        Viime kesana USA:ssa miehellani todettiin taudin lieva alku vaihe ja han onhyvalla laakityksella,ei ole ednennyt huomattavasti,ulkoapain ei kukaan arvaa hanen sairastavan alzheimeria,han on aina ollut iloinen ja hyvatuulinen todellinen herras mies,nyt han vaittelee vastaan,mutta ei ole aggressivinen ainakaan viela.Jaksamista kaikille .


      • uzma-m kirjoitti:

        tarkoitan miten aloit epailla alzheimer sairautta?Oliko miehesi heti laakityksella?
        Viime kesana USA:ssa miehellani todettiin taudin lieva alku vaihe ja han onhyvalla laakityksella,ei ole ednennyt huomattavasti,ulkoapain ei kukaan arvaa hanen sairastavan alzheimeria,han on aina ollut iloinen ja hyvatuulinen todellinen herras mies,nyt han vaittelee vastaan,mutta ei ole aggressivinen ainakaan viela.Jaksamista kaikille .

        On sairastanut jo siinä 14vuotta..Alussa kokeiltiin erilaisia lääkkeitä, yksi teki apaattiseksi ja yhdestä sai huimausoireita,ei oikein sopineet hänelle. On hienoa,jos jollekin on heti löydetty hyvät lääkkeet,ennenkuin
        kehittyy näin pitkälle sairaus.No,käyn syöttämässä häntä,niin usein ,kun vain ennätän,mutta surullista on,ei saa mitään yhteyttä enää.. 7 vuotta jo on ollut sairaalassa .Semmoista on elämä..mielenkiintoista
        aina kuitenkin.. Hyvää päivänjatkoa t.Irkku


      • uzma-m
        irkku-37 kirjoitti:

        On sairastanut jo siinä 14vuotta..Alussa kokeiltiin erilaisia lääkkeitä, yksi teki apaattiseksi ja yhdestä sai huimausoireita,ei oikein sopineet hänelle. On hienoa,jos jollekin on heti löydetty hyvät lääkkeet,ennenkuin
        kehittyy näin pitkälle sairaus.No,käyn syöttämässä häntä,niin usein ,kun vain ennätän,mutta surullista on,ei saa mitään yhteyttä enää.. 7 vuotta jo on ollut sairaalassa .Semmoista on elämä..mielenkiintoista
        aina kuitenkin.. Hyvää päivänjatkoa t.Irkku

        ensin alkuun hanelakin oli huimausta mutta se meni ohi,hanella on myos masennus laakitys,toistaiseksi menee hyvin,lahi muisti temppuilee,ei muista,kuukautta ,paivaa,ym ja olemme aina etsimaasa jotakin,han ajaa viela tuttua reittia,laakarikin sanoi sen olevan ok.
        aijon pitaa paivakirjaa hanesta,hoitsuna olen hoidellut miehesi vaiheessa olevia,vaan ei meilla ole kokemusta taudin alkuvaiheista.Hyvaa jatkoa ja iloista mielta sinullekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1678
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1295
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1202
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      87
      1110
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      855
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      813
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      758
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe