Sanoivat että Maanviljelijät pääsevät toukotöihin eteläsuomessa jo Huhtikuussa.
Nurmikon leikkaus voi ilm,aloittaa jo toukokuussa jos se on jo kasvanut.
Nurmikoita
16
1428
Vastaukset
- leikkuun
voi aloittaa heti kun nurmikko on kasvanut riittävän pitkäksi, ei siinä mitään kalenteria tarvitse seurata:)
- pinokkio.
Joo, raeruhoo voi kohta leikata, pääsiäistipujen ympäriltä.
- ruohonleikkuria
pinokkio. kirjoitti:
Joo, raeruhoo voi kohta leikata, pääsiäistipujen ympäriltä.
niin käy raeruohon leikkuu nopeammin.
- päma
ruohonleikkuria kirjoitti:
miten niin käy?
jos ei käy, niin ?
jos käy ,niin? - on sana käydä,
päma kirjoitti:
miten niin käy?
jos ei käy, niin ?
jos käy ,niin?joka on monimerkityksinen, koska vastaavia toisia sanoja ei ole kehittynyt. Tässä yhteydessä käy tarkoittaa sujuu, luistaa tai edistyy joutuisasti. Juopposiepoille sana käydä merkitsee alkoholikäymiseen liittyvää aktiviteettia, joka taas ei sovi tähän asiayhteyteen ja jonka normaali ajatusmielle yhdistää oikein.
Käydä voi myös myös olla teonsanana asiayhteydessä käydä kylässä, mutta harvemmin ruohonleikkurit käyvät kylässä eli vierailulla.
Arkikielessä käy voi myös tarkoittaa, että joku asia tai teko sopii johonkin. Yritä kytkeä oikein, kyllä se onnistuu ponnistelemalla... - päma
on sana käydä, kirjoitti:
joka on monimerkityksinen, koska vastaavia toisia sanoja ei ole kehittynyt. Tässä yhteydessä käy tarkoittaa sujuu, luistaa tai edistyy joutuisasti. Juopposiepoille sana käydä merkitsee alkoholikäymiseen liittyvää aktiviteettia, joka taas ei sovi tähän asiayhteyteen ja jonka normaali ajatusmielle yhdistää oikein.
Käydä voi myös myös olla teonsanana asiayhteydessä käydä kylässä, mutta harvemmin ruohonleikkurit käyvät kylässä eli vierailulla.
Arkikielessä käy voi myös tarkoittaa, että joku asia tai teko sopii johonkin. Yritä kytkeä oikein, kyllä se onnistuu ponnistelemalla...Joo ,saahan sitä olla äidin kielemssä mitä lystäät(Meidän) mutta mitä isäs kielessä.??
- turvalleen.
päma kirjoitti:
Joo ,saahan sitä olla äidin kielemssä mitä lystäät(Meidän) mutta mitä isäs kielessä.??
Mikäli luin kirjoittamasi oikein, niin tarkoitit kai sanoa:
"Kyllä, voihan meidän äidinkielessämme olla minkälaisia ilmauksia tahansa, mutta kuinka on isänkielesi laita?"
En ole täysin perehtynyt näihin slangisanastoihin, niiden kielioppiin ja ilmauksiin. Näkyy myös ilmestyneen yksi uussanakin suomenkieleen; "isänkieli"... Liekö uusi rikkaruoholaji? Hirvenkieli (Asplenium scolopendrium, toisella kotimaisella virkakielellä se on hjorttunga) on ainakin eräs sanikkaislaji, mutta se ei menesty nurmikossa. - päma
turvalleen. kirjoitti:
Mikäli luin kirjoittamasi oikein, niin tarkoitit kai sanoa:
"Kyllä, voihan meidän äidinkielessämme olla minkälaisia ilmauksia tahansa, mutta kuinka on isänkielesi laita?"
En ole täysin perehtynyt näihin slangisanastoihin, niiden kielioppiin ja ilmauksiin. Näkyy myös ilmestyneen yksi uussanakin suomenkieleen; "isänkieli"... Liekö uusi rikkaruoholaji? Hirvenkieli (Asplenium scolopendrium, toisella kotimaisella virkakielellä se on hjorttunga) on ainakin eräs sanikkaislaji, mutta se ei menesty nurmikossa.Taidat olla Kirjanoppinut.
Joka (jotka vaatii täydellisyyttä kirjoituksiin).
No ,sehän on hyvä asia että ,että jotta ,koska kun jne. - päma
ruohonleikkuria kirjoitti:
Suomen kielen kielioppi
Cmabrigden yilopitson tuktimusken muakan, ei ole väilä msisä jäjretsyksessä sanan kijraimet ovat, ainoa täkreä aisa on, että esnimmäinen ja viimienen kijrain ovat oikelila piakiolla. Loput voivat olla missä jäjretsyskessä tahasna ja imhinen voi sitli lukea tesktin ongemlitta, koksa aiovt eiävt lue jokaitsa kijraitna eriskeen, vain sanan kokoniasuuetna. - AVKT
päma kirjoitti:
Suomen kielen kielioppi
Cmabrigden yilopitson tuktimusken muakan, ei ole väilä msisä jäjretsyksessä sanan kijraimet ovat, ainoa täkreä aisa on, että esnimmäinen ja viimienen kijrain ovat oikelila piakiolla. Loput voivat olla missä jäjretsyskessä tahasna ja imhinen voi sitli lukea tesktin ongemlitta, koksa aiovt eiävt lue jokaitsa kijraitna eriskeen, vain sanan kokoniasuuetna.minun nurmikolle, kun heitin tuhkaa, mutta en tee sitä toista kertaa. Onneksi oli, tai on vai pieni osa - saa nähdä. Alkoi tulla sieniä niin p.... leesti, että piti ottaa pinta maata pois ja viedä kaatopaikalle.
Viisaas sanovat, että maan "balans" ei ole oikea, kyllä sen tiedän, mutta miten saan sienet pois! - päma
AVKT kirjoitti:
minun nurmikolle, kun heitin tuhkaa, mutta en tee sitä toista kertaa. Onneksi oli, tai on vai pieni osa - saa nähdä. Alkoi tulla sieniä niin p.... leesti, että piti ottaa pinta maata pois ja viedä kaatopaikalle.
Viisaas sanovat, että maan "balans" ei ole oikea, kyllä sen tiedän, mutta miten saan sienet pois!Eihän siinä mitään ,jos sienet ovat syötävää niin mikä ettei ,ei tarvitse hakee kaupasta ruokaa.
- AVKT
päma kirjoitti:
Eihän siinä mitään ,jos sienet ovat syötävää niin mikä ettei ,ei tarvitse hakee kaupasta ruokaa.
vaan, niin halvastikin voi elää.
Nyt tuli uusi harrastus! Orkidee, kyllä kukkivat kauniisti, että niitä vain nurmikolle kesällä, muuten tänään otin ruohosipulit keittoon ensimmäistä kertaa, olivat yli 10 cm. - päma
AVKT kirjoitti:
vaan, niin halvastikin voi elää.
Nyt tuli uusi harrastus! Orkidee, kyllä kukkivat kauniisti, että niitä vain nurmikolle kesällä, muuten tänään otin ruohosipulit keittoon ensimmäistä kertaa, olivat yli 10 cm.Orkkidea on kaunis kukka ,minä pidän sen väristä.
Kenen joukoissa seisot sen laulua laulat.
Mutta ,ruohojuuri tasolta kannattaa leikata nurmikko ,jos on tehokas leikkuri ja korkea ruohikko(heinikko).
Parenpi virsta väärään kuin pissa sukassa.
Kautta rantain kaarellen, kareelle palaen. - päma
päma kirjoitti:
Orkkidea on kaunis kukka ,minä pidän sen väristä.
Kenen joukoissa seisot sen laulua laulat.
Mutta ,ruohojuuri tasolta kannattaa leikata nurmikko ,jos on tehokas leikkuri ja korkea ruohikko(heinikko).
Parenpi virsta väärään kuin pissa sukassa.
Kautta rantain kaarellen, kareelle palaen.eipä oo tullu häläreitä.enää.
- päma
päma kirjoitti:
eipä oo tullu häläreitä.enää.
Mikä on turkulaisen yleisin kukan nimi??
Onks mulkukka soittanu? - nikkarit
päma kirjoitti:
Mikä on turkulaisen yleisin kukan nimi??
Onks mulkukka soittanu?Työntäkää päänne omaan perseeseen! Nurmikkoasiantuntijat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569