Getz 1,1 on

paras!!!!!

Jenkkien DJ Power tutkimuskin sen sanoi: Hyundai on laadukas! Pidän Getziä automaailman parhaana tähänastisena mallina: halpa, sikakestävä, tilava, hyvä ajaa, pirtsakka ja sikapihi. Kaikki laatukäyttöauton ainekset. On vissiin nyt sitten mennyt Getzillä liiankin hyvin ja tehdas aikoo korvata tämän jatkossa uudella mallilla. Vahinko, sillä Getz on autoilun paras anti.

27

3192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsastusaseman värvätty

      Kyllä se niin on, että kun ei ole turhia hienouksia, auto on toimintavarmempi ja kestävämpi kuten esimerkiksi juuri Hyundai Getzin perusmalli.

    • tosissasi?

      Mulla on -07 Getz ja olen kyllä ihan tyytyväinen. Mutta,että kaikien aikojen paras auto???? Pihimpiä samankokoisia on. Parempia ajaa on. kovempi kulkuisia on. Kaikkia samassa kokoluokassa. Hinta- laatusuhde on kyllä varmaan paras. Kaikinpuolin hyvä auto,mutta liika ylistäminen on aina liikaa. Kokemusta mulla on aina Getzistä 70 000 euron nimeltä mainitsettomaan kinneriin.

      • hinta/laatu

        suhteessa parasta autoa ja päädyin vertailun jälkeen Getziin.(1.4GLS) Olen ollut täysin tyytyväinen hankintaan ja mielestäni Getzi on parempi kuin useammat saman kokoluokan automerkit.Tämä vaikka ei otettaisikaan huomioon Getzin erinomaista teknistä luotettavuutta. Ei vikoja,hyvä ajaa,hiljainen,suht halvat huollot. Edullisia mutta myös suht. nautittaviakilometrejä.


    • gööööötz

      mutta hyvä auto se todellakin on sitä ei käy kieltäminen. hinta/laatusuhteessa getz on ehdottomasti paras suomen markkinoilla myytävä auto.

    • hyvä..

      Jos jotain negatiivista tulee mieleen, niin sisätilalämmitintä kun käytän (lieneekö syy)on toi lukkopesä jatkuvasti jäässä, vaikka lukkosulalla useasti kuivannut ja aseöljyllä tämän jälkeen voidellut. Avain kun on paikoin melko ohut, niin muutaman kerran aamulla "pelottanut" että katkeaako toi avain lukkopesään. Eli kauko-ohjausta keskuslukitukseen kaipailisin. Ongelma ei taida ilmetä tosta jenkkien tutkimuksesta.

      • anteeksi

        mutta se on ärsyttävää kun ei ole otettu suomen olosuhteita huomioon.
        Nurina koskee kahden tärkeän varusteen poissaoloa, Getzissä ei nimittäin ole lämmitettäviä peilejä eikä valonpesureita.
        Auto on luotettava, sisustus ei tosin ole mitenkään "laadukas" (okei, ei kai tällä hinnalla voi parempaa odottaakaan) ja bensaa menee kehä kolmosen sisäpuolella n. 7.5L satasella (eli paljon pikkuautoksi).
        Kokonaisvaikutelma 2 vuoden ja 35 tkm:n jälkeen on kuitenkin vahvasti plussalla, ostaisin Getzin vieläkin...


    • H. J. Simpson

      ..miehii? No joo, kyllä tuo muuten pitänee paikkansa mutta tuo kulkupuoli jota sanot pirtsakkuudeksi niin... Kävin taannoin koeajolla ja sillähän meinasi jäädä muiden jalkoihin. Moottoritiellä meinasi hyytyä kiihdytyskaistalle (lievässä ylämäessä).

      • Getzillä

      • mihinkään hyydy

        Höpö,höpö.Ei Getzi mihinkään kiihdytyskaistalle
        hyydy.
        Käyttäjäkokemukset kertoo aivan muuta.


      • Hanna

        Jos Getz ei kulje niin se on miehestä kiinni!
        Jo viiden vuoden Getz-kokemuksella voin taata, että Getz ei hyydy eikä sillä jää kenenkään jalkoihin motarilla eikä muuallakaan.


      • gööötz
        Hanna kirjoitti:

        Jos Getz ei kulje niin se on miehestä kiinni!
        Jo viiden vuoden Getz-kokemuksella voin taata, että Getz ei hyydy eikä sillä jää kenenkään jalkoihin motarilla eikä muuallakaan.

        olen Hannan kanssa täysin samaa mieltä, kyllä getzillä on hyvin ehtinyt joka paikkaan olematta tientukkona, itse asiassa aika moni volvo ym bmw törppö on joutunut katselemaan getzin peräsintä maantiellä ja moottoriteillä ja sekös heitä sapettaa... nämä jotka höpöttää 1.1sen suorituskyvystä eivät ole varmaan koskaan A)opetelleet ajamaan autoa oikein B) koskaan ajaneet autoa (provoilijat) C)suhteellisuuden taju puuttuu,vertaavat pienen 1.1litraisen moottorin suorituskykyä johonkin huomattavasti isompikoneiseen autoon tai jopa dieseliin joka tietenkin on täysin järjetöntä.
        mutta antaa älykääpiöiden vinkua, ei se ainakaan minulta ole pois, päinvastoin pysyypähän vakuutukset edullisina kun ei ketä tahansa tahvoa päästetä getzin rattiin liikenteeseen koheltamaan...


      • H. J. Simpson
        gööötz kirjoitti:

        olen Hannan kanssa täysin samaa mieltä, kyllä getzillä on hyvin ehtinyt joka paikkaan olematta tientukkona, itse asiassa aika moni volvo ym bmw törppö on joutunut katselemaan getzin peräsintä maantiellä ja moottoriteillä ja sekös heitä sapettaa... nämä jotka höpöttää 1.1sen suorituskyvystä eivät ole varmaan koskaan A)opetelleet ajamaan autoa oikein B) koskaan ajaneet autoa (provoilijat) C)suhteellisuuden taju puuttuu,vertaavat pienen 1.1litraisen moottorin suorituskykyä johonkin huomattavasti isompikoneiseen autoon tai jopa dieseliin joka tietenkin on täysin järjetöntä.
        mutta antaa älykääpiöiden vinkua, ei se ainakaan minulta ole pois, päinvastoin pysyypähän vakuutukset edullisina kun ei ketä tahansa tahvoa päästetä getzin rattiin liikenteeseen koheltamaan...

        No kylläpäs sitä nyt ollaan herkkähipiäisiä... Minä vertasin suorituskykyä toyota aygoon joka litraisella moottorilla pesee kyllä getzin suorituskyvyn mennen tullen.
        Minä ole aina ollut siinä uskossa että autoa ajetaan kaasua polkemalla ja tarvittaessa vaihdetta suurempaan/pienenpään päin vaihtaen? Jos näin ei ole niin olen vastaanottavalla tuulella (tunnustan että en ole käynyt autokoulua).


      • H. J. Simpson
        H. J. Simpson kirjoitti:

        No kylläpäs sitä nyt ollaan herkkähipiäisiä... Minä vertasin suorituskykyä toyota aygoon joka litraisella moottorilla pesee kyllä getzin suorituskyvyn mennen tullen.
        Minä ole aina ollut siinä uskossa että autoa ajetaan kaasua polkemalla ja tarvittaessa vaihdetta suurempaan/pienenpään päin vaihtaen? Jos näin ei ole niin olen vastaanottavalla tuulella (tunnustan että en ole käynyt autokoulua).

        Että parin kolmen vuoden ikäinen getzi on edelleen hankintalistalla, mutta moottorin pitää olla ehdottomasti 1.3 ellei peräti dieseli.
        Käyttökokemukset varsinkin tuosta jälkimmäisestä kiinnostavat kovasti.
        Kulutus? Dieselvero? Jne.


      • joo,
        H. J. Simpson kirjoitti:

        No kylläpäs sitä nyt ollaan herkkähipiäisiä... Minä vertasin suorituskykyä toyota aygoon joka litraisella moottorilla pesee kyllä getzin suorituskyvyn mennen tullen.
        Minä ole aina ollut siinä uskossa että autoa ajetaan kaasua polkemalla ja tarvittaessa vaihdetta suurempaan/pienenpään päin vaihtaen? Jos näin ei ole niin olen vastaanottavalla tuulella (tunnustan että en ole käynyt autokoulua).

        Toyota Aygo on ehkä huono vertailukohta, koska se on pykälää pienempi ja kevyempi Getziin verrattuna. Litran kone riittää Aygon kokoinen kulkineeseen mukavasti, mutta Getziin ei oikeastaan.

        Itse päädyin 1.4 Getziin juuri tuosta syystä. Moottoritien rampilla 1.4 kiihtyi selvästi paremmin kuin 1.1. Tyytyväinen olen ollut.


      • minä ja ayyyyygoooo
        H. J. Simpson kirjoitti:

        No kylläpäs sitä nyt ollaan herkkähipiäisiä... Minä vertasin suorituskykyä toyota aygoon joka litraisella moottorilla pesee kyllä getzin suorituskyvyn mennen tullen.
        Minä ole aina ollut siinä uskossa että autoa ajetaan kaasua polkemalla ja tarvittaessa vaihdetta suurempaan/pienenpään päin vaihtaen? Jos näin ei ole niin olen vastaanottavalla tuulella (tunnustan että en ole käynyt autokoulua).

        On se kummaa kun ne kenellä tätä autoa EI ole tietävät siitä kaiken.. Kun taas oikeat getzin omistajat eivät tiedä mitään... jos haluat oikeasti ajaa hengetöntä pientä autoa, minulla oli sellainen aikoinaan. 1.2 litran moottorilla suosittelen kokeilemaan fiat puntoa, siisä on auto joka hädintuskin jaksaa kulkea 100km/h ja siihenkin tarvitaan suuria poinnisteluja. toinen on tämä uusi opel corsa joka on kyllä ihan tyylikäs auto mutta mutta se 1.2 (80hv) kone on siis aivan järkyttävän hengetön alakierroksilla, mitään siis kerta kaikkiaan mitään ei tapahdu alle 3000-3500 kierroksen alapuolella! 1.1 getz sentään on sitkeä puurtaja joka todellakin vääntää hyvin ja todella alhaalta, eikä auton painoon nähden(n.1100kg)joka on aika paljon pienelle autolle 1.1 pärjää mainiosti. Kannattaa muistaa myös että nyky pikkuautot ovat jo 4metrisiä, eli lähes vanhan golf-luokan auton kokoisia. Aygot(reilu 800kg) sun muut trendi muovipurkit(c1,107?) painivatkin jo täysin eri luokassa, ei niitä voi eikä pidä verrata getziin paitsi hinnassa getz paiskaa nekin! kyllä minä kävin lähes kaikki suomessa myytävät pikkuautot läpi ja päädyin getziin nimenomaan sen YLIVOIMAiSEN hinta/laatusuhteen sekä hyvän luotettavuuden takia, eikä minulla ole ollut mitään ongelmia moottoritieajossa eikä missään muussakaan ajossa. jos haluan ajaa lujaa sitä varten minulla on 1000 kuutioinen sporttipyörä jolla pesee jo hätäisimmät autotkin jos sellaiselle on tarvetta...


      • vuodenaikaan
        minä ja ayyyyygoooo kirjoitti:

        On se kummaa kun ne kenellä tätä autoa EI ole tietävät siitä kaiken.. Kun taas oikeat getzin omistajat eivät tiedä mitään... jos haluat oikeasti ajaa hengetöntä pientä autoa, minulla oli sellainen aikoinaan. 1.2 litran moottorilla suosittelen kokeilemaan fiat puntoa, siisä on auto joka hädintuskin jaksaa kulkea 100km/h ja siihenkin tarvitaan suuria poinnisteluja. toinen on tämä uusi opel corsa joka on kyllä ihan tyylikäs auto mutta mutta se 1.2 (80hv) kone on siis aivan järkyttävän hengetön alakierroksilla, mitään siis kerta kaikkiaan mitään ei tapahdu alle 3000-3500 kierroksen alapuolella! 1.1 getz sentään on sitkeä puurtaja joka todellakin vääntää hyvin ja todella alhaalta, eikä auton painoon nähden(n.1100kg)joka on aika paljon pienelle autolle 1.1 pärjää mainiosti. Kannattaa muistaa myös että nyky pikkuautot ovat jo 4metrisiä, eli lähes vanhan golf-luokan auton kokoisia. Aygot(reilu 800kg) sun muut trendi muovipurkit(c1,107?) painivatkin jo täysin eri luokassa, ei niitä voi eikä pidä verrata getziin paitsi hinnassa getz paiskaa nekin! kyllä minä kävin lähes kaikki suomessa myytävät pikkuautot läpi ja päädyin getziin nimenomaan sen YLIVOIMAiSEN hinta/laatusuhteen sekä hyvän luotettavuuden takia, eikä minulla ole ollut mitään ongelmia moottoritieajossa eikä missään muussakaan ajossa. jos haluan ajaa lujaa sitä varten minulla on 1000 kuutioinen sporttipyörä jolla pesee jo hätäisimmät autotkin jos sellaiselle on tarvetta...

        et kyllä pese edes Getziä...
        Mitähän tämä loppuvuodatus sitten tarkoitti, vai halusitko vain avautua?


      • on laiska
        minä ja ayyyyygoooo kirjoitti:

        On se kummaa kun ne kenellä tätä autoa EI ole tietävät siitä kaiken.. Kun taas oikeat getzin omistajat eivät tiedä mitään... jos haluat oikeasti ajaa hengetöntä pientä autoa, minulla oli sellainen aikoinaan. 1.2 litran moottorilla suosittelen kokeilemaan fiat puntoa, siisä on auto joka hädintuskin jaksaa kulkea 100km/h ja siihenkin tarvitaan suuria poinnisteluja. toinen on tämä uusi opel corsa joka on kyllä ihan tyylikäs auto mutta mutta se 1.2 (80hv) kone on siis aivan järkyttävän hengetön alakierroksilla, mitään siis kerta kaikkiaan mitään ei tapahdu alle 3000-3500 kierroksen alapuolella! 1.1 getz sentään on sitkeä puurtaja joka todellakin vääntää hyvin ja todella alhaalta, eikä auton painoon nähden(n.1100kg)joka on aika paljon pienelle autolle 1.1 pärjää mainiosti. Kannattaa muistaa myös että nyky pikkuautot ovat jo 4metrisiä, eli lähes vanhan golf-luokan auton kokoisia. Aygot(reilu 800kg) sun muut trendi muovipurkit(c1,107?) painivatkin jo täysin eri luokassa, ei niitä voi eikä pidä verrata getziin paitsi hinnassa getz paiskaa nekin! kyllä minä kävin lähes kaikki suomessa myytävät pikkuautot läpi ja päädyin getziin nimenomaan sen YLIVOIMAiSEN hinta/laatusuhteen sekä hyvän luotettavuuden takia, eikä minulla ole ollut mitään ongelmia moottoritieajossa eikä missään muussakaan ajossa. jos haluan ajaa lujaa sitä varten minulla on 1000 kuutioinen sporttipyörä jolla pesee jo hätäisimmät autotkin jos sellaiselle on tarvetta...

        Itse olen koeajanut tuon 1,1 -hirmumallin Getzin ja sanon että laiskin ajamani auto! Etsittiin tyttärelle uutta koulumatka-autoa ja piti isukinkin ajaa se. Eihän tuo peli kiihdy yhtikäs mihinkään edes alemmassa maantienopeudessa (80) vaikka kaasu on pohjassa, kun vaihteen laittaa pienemmälle niin ääni nousee eniten, nopeus ei kovinkaan havaittavasti. Isommalla koneella taas hinta menee liian ylös, sillä saa jo muita fiksumpia autoja. Ei kiitos.


      • vetryy ensimmäisten 5000km ...
        on laiska kirjoitti:

        Itse olen koeajanut tuon 1,1 -hirmumallin Getzin ja sanon että laiskin ajamani auto! Etsittiin tyttärelle uutta koulumatka-autoa ja piti isukinkin ajaa se. Eihän tuo peli kiihdy yhtikäs mihinkään edes alemmassa maantienopeudessa (80) vaikka kaasu on pohjassa, kun vaihteen laittaa pienemmälle niin ääni nousee eniten, nopeus ei kovinkaan havaittavasti. Isommalla koneella taas hinta menee liian ylös, sillä saa jo muita fiksumpia autoja. Ei kiitos.

        Uutena getz on laiska ihmettelin itsekin,mutta nyt,kun kilometrejä tullut lisää niin jo rupee menemään ja kulutuskin vähentynyt. voi sanoa,että yllättävän pirteä peli 1.1 aivan riittävä myös maantielle.


      • Kake.
        on laiska kirjoitti:

        Itse olen koeajanut tuon 1,1 -hirmumallin Getzin ja sanon että laiskin ajamani auto! Etsittiin tyttärelle uutta koulumatka-autoa ja piti isukinkin ajaa se. Eihän tuo peli kiihdy yhtikäs mihinkään edes alemmassa maantienopeudessa (80) vaikka kaasu on pohjassa, kun vaihteen laittaa pienemmälle niin ääni nousee eniten, nopeus ei kovinkaan havaittavasti. Isommalla koneella taas hinta menee liian ylös, sillä saa jo muita fiksumpia autoja. Ei kiitos.

        Olin aivan samassa tilanteessa jokin aika sitten, kun piti myös tyttärelle löytää opiskelumatkoille näppärä ja luotettava pirssi.
        Tarjonnasta erottui kolme vuotta ajettu Getz 1,1L, jota sitten koeajettiin oikein porukalla.
        Lopputulema oli kuten Hanna tuolla ylempänä toteaa, että "se on miehestä kiinni, jos Getz ei kulje".
        Sehän on oikeasti ihan upea ajettava; tilava, lämmin, hiljainen ja kulkee reippaasti. Kaupat tehtiin nopeasti eikä olla kaduttu, nyt on tästä jo neljä kuukautta kokemuksia.


      • senkin provopoju
        on laiska kirjoitti:

        Itse olen koeajanut tuon 1,1 -hirmumallin Getzin ja sanon että laiskin ajamani auto! Etsittiin tyttärelle uutta koulumatka-autoa ja piti isukinkin ajaa se. Eihän tuo peli kiihdy yhtikäs mihinkään edes alemmassa maantienopeudessa (80) vaikka kaasu on pohjassa, kun vaihteen laittaa pienemmälle niin ääni nousee eniten, nopeus ei kovinkaan havaittavasti. Isommalla koneella taas hinta menee liian ylös, sillä saa jo muita fiksumpia autoja. Ei kiitos.

        aina tätä samaa viestiä kirjottelet ettei kaasupohjassa kulkenu, vaihda jo pälli levyä tai hanki oikeasti itselles rahaa uuteen autoon.


      • vaan on
        Hanna kirjoitti:

        Jos Getz ei kulje niin se on miehestä kiinni!
        Jo viiden vuoden Getz-kokemuksella voin taata, että Getz ei hyydy eikä sillä jää kenenkään jalkoihin motarilla eikä muuallakaan.

        Kyllä se vaan on niin ,että se riippuu siitä mihin on tottunut. Kyllä se kiinalaisen moposkootterin jälkeen tuntuu pirteältä,mutta ei uuden ison turbodieselin! Getz on mulla eka alle sata heppanen auto ja erinomainen sellainen. Ei se suorituskyky kyllä mitään ylistyslaulua ansaitse.


      • ajaakin ne
        vaan on kirjoitti:

        Kyllä se vaan on niin ,että se riippuu siitä mihin on tottunut. Kyllä se kiinalaisen moposkootterin jälkeen tuntuu pirteältä,mutta ei uuden ison turbodieselin! Getz on mulla eka alle sata heppanen auto ja erinomainen sellainen. Ei se suorituskyky kyllä mitään ylistyslaulua ansaitse.

        Getzillä ajaakin ne joilla ei ole kiire tienaamaan osamaksueriään varten. Hiljaa hyvä tulee ja velattomalla autolla pääsee. Täällä käykin useimmiten nämä velalliset vuodattamassa kun saivat pienellä korolla paskan auton. 85 tkm ajettu eikä sitten vieläkään mitään vikaa.


      • Getzeller
        ajaakin ne kirjoitti:

        Getzillä ajaakin ne joilla ei ole kiire tienaamaan osamaksueriään varten. Hiljaa hyvä tulee ja velattomalla autolla pääsee. Täällä käykin useimmiten nämä velalliset vuodattamassa kun saivat pienellä korolla paskan auton. 85 tkm ajettu eikä sitten vieläkään mitään vikaa.

        Getzillä eikä ollu sitten yhtään mitään vaikeuksia kulkupuolella, 3 hengen kuormalla mentiin todella helposti 120-140km/h. kaveri nauroi aikoinaan minun getz hankinnalle ja nimenomaan moottorin koolle(1.1), mutta nyt kun ajoi sillä mennessä hesaan(olin itse kaljoissani takapenkillä) muuttuikin hänellä täysin ääni kellossa ja ihmetteli itsekin kuinka voi 1.1litrainen moottori olla noinkin terhakka.. kyllä se ennakkoluuloisuus on paha piirre meissä suomalaisissa, etenkin pahasti velkaantuneissa sellaisissa...!


      • Getz-kuski
        vaan on kirjoitti:

        Kyllä se vaan on niin ,että se riippuu siitä mihin on tottunut. Kyllä se kiinalaisen moposkootterin jälkeen tuntuu pirteältä,mutta ei uuden ison turbodieselin! Getz on mulla eka alle sata heppanen auto ja erinomainen sellainen. Ei se suorituskyky kyllä mitään ylistyslaulua ansaitse.

        Juu, jos pitää asettaa vertailu niin, että vastakkain on ISO UUSI TURBODIESEL ja tavallinen Getz 1,1L niin on kai itsestään selvää kummassa on vääntöä ja voimaa.
        Kuitenkin jos katsotaan tilannetta Getzin koko- ja hintaluokassa niin peli on mitä mainioin. Olen nyt ajanut omallani 57.000km ilman mitään ongelmia ja vauhtia on riittänyt. En vielä koskaan ole joutunut painamaan kaasupoljinta pohjaan asti. Siitä huolimatta en koskaan ole ollut tien tukkeena motarilla enkä muuallakaan tiellä vaan päinvastoin.
        Minusta oikea asennoituminen, ennakointi ja auton tuntemus auttaa ajamaan Getzillä niin, että eipä siinä oikeastaan edes kaipaa enempää tehoja.


    • chisinaunau

      ja piste.

    • Anonyymi

      Hyvältä autolta vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Ketju on vuodelta 2008...
      Getz on osoittautunut erittäin kestäväksi ja luotettavaksi autoksi, nettiautossa näkee 1,1Litraisia lähes 300tkm mittarissa ja yhä kulkee.
      Minulla oli 2007 Getz 3 vuotta eikä siinä muuta vikaa ollut kuin vatearien vaihto takuuseen, täristivär yli 80km/h nopeuksissa. Sama outo oli jokin aika sitten nettiautossa myynnissä 248tkm mittarissa ja juuri katsastettuna, taisi olla sama henkilö myyjänä joka tuon minulta osti 65tkm ajettuna v. 2010.

      Nyt on alla vm. 2018 i20 ja onhan tämä huima edistys Getzistä sekä ulkonäöllisesti että teknisesti, mutta silti pidän edelleen Getziä erinomaisena hankintana, jopa 1.1litraista, hyvä auto ja kestävä kone.

      Saa nähdä onko tämä uudempi i20 1.25L 84hv myös samaa laatua ja saavuttaa tuon maagisen 300tkm lukeman ilman teknisiä ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe