ammatti

rapu

Hei! Kertoisitteko muut ravut minkälaisissa ammateissa olette?

14

1658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoitaja

      lähihoitaja ja opiskelen työn oheella eteenpäin!Tavoitteena on...jotain isoa ja mahtavaa,kenties!
      Ravut on luotu hoivaamaan ja huolehtimaan muista; lapset, vanhukset ja ym.Ja he antavat kaikkensa työhönsä,tekivätpä he mitä!
      Pidän työstäni ja työtoverit ovat sen huomanneet!

    • rapu 23

      merkonomi, toimistosihteeri. En viihdy. Unelma ammattia en ole vielä keksinyt.

    • hoitaja (sairaanhoitaja ja terveydenhoitaja). Sairaanhoitajana en viihdy, työ on liian hektistä. Terveydenhoitajan työ on mukavaa, saa enemmän panostaa ihmiseen yksilönä.

    • Muusikkorapu!

      Selväksi kävi et oon muusikkoammatissa, mut piirrän myös paljon :)

    • rapunainen - 8 5

      Joo, mää oon opiskelemassa poliisiksi. *virn*

    • oman itsensä herra

      olen yrittäjä ja tykkään et tämä sopii mulle,saan ite päättää asioista ja myös kannan vastuun niistä...

    • firerose

      olen minä ja lapset ovat työni kohteena. :)

    • design rapu

      ja jonakin päivänä sisustusarkkitehti ;)

    • Ravutar

      Tällä hetkellä Yhteiskeskusammattilainen. Aspahommia puhelimen välityksellä. Minkäänlaista ammattitutkintoahan en omista..

    • ooi

      pulveri-maalaaja,välillä aikoja,ettei miellytä...

    • kukka

      Vaateliikkeessä asiakaspalvelijana. Meit on siellä kolme rapua, kaikki samanlaisia visualisteja, värien kanssa leikkijiä. Kaksi meistä myös harrastaa taiteita ja maalataan itte:)

    • ravut

      Yrittäjä, pääasiallisena työnä myyntityö

    • Böö!!!!

      Olen koti äiti.Minulle ei löytynyt sopivaa ammattia.Kaikki tuntuu väärältä ja mikään ei kiinnosta.

    • NuRsE

      Hoitaja, 15v alalla, muuta en osais tehdäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe