ammatti

rapu

Hei! Kertoisitteko muut ravut minkälaisissa ammateissa olette?

14

1657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoitaja

lähihoitaja ja opiskelen työn oheella eteenpäin!Tavoitteena on...jotain isoa ja mahtavaa,kenties!
      Ravut on luotu hoivaamaan ja huolehtimaan muista; lapset, vanhukset ja ym.Ja he antavat kaikkensa työhönsä,tekivätpä he mitä!
      Pidän työstäni ja työtoverit ovat sen huomanneet!

• rapu 23

merkonomi, toimistosihteeri. En viihdy. Unelma ammattia en ole vielä keksinyt.

• hoitaja (sairaanhoitaja ja terveydenhoitaja). Sairaanhoitajana en viihdy, työ on liian hektistä. Terveydenhoitajan työ on mukavaa, saa enemmän panostaa ihmiseen yksilönä.

• Muusikkorapu!

Selväksi kävi et oon muusikkoammatissa, mut piirrän myös paljon :)

• rapunainen - 8 5

Joo, mää oon opiskelemassa poliisiksi. *virn*

• oman itsensä herra

olen yrittäjä ja tykkään et tämä sopii mulle,saan ite päättää asioista ja myös kannan vastuun niistä...

• firerose

olen minä ja lapset ovat työni kohteena. :)

• design rapu

ja jonakin päivänä sisustusarkkitehti ;)

• Ravutar

Tällä hetkellä Yhteiskeskusammattilainen. Aspahommia puhelimen välityksellä. Minkäänlaista ammattitutkintoahan en omista..

• ooi

pulveri-maalaaja,välillä aikoja,ettei miellytä...

• kukka

Vaateliikkeessä asiakaspalvelijana. Meit on siellä kolme rapua, kaikki samanlaisia visualisteja, värien kanssa leikkijiä. Kaksi meistä myös harrastaa taiteita ja maalataan itte:)

• ravut

Yrittäjä, pääasiallisena työnä myyntityö

• Böö!!!!

Olen koti äiti.Minulle ei löytynyt sopivaa ammattia.Kaikki tuntuu väärältä ja mikään ei kiinnosta.

• NuRsE

Hoitaja, 15v alalla, muuta en osais tehdäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      183
      4020
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      200
      1980
    3. 132
      1604
    4. Luovutetaanko nainen?

En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1273
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      58
      969
    6. J-miehelle toivon

Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      74
      961
    7. Haluatko S

vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      922
    8. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      158
      907
    9. Tule mukaan

Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      884
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      75
      875
    Aihe