Haluaisin tietää

ruskea hiuksinen tyttö

Hei! Mitkä horoskoopit sopii naispuoliselle ravulle parhaimmin?

6

1157

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatikossa

vain rapua herkitse, voin sanoa kokemuksesta, kaksi rapua kun on yhdessä niin sitten on taivaanportit auki ja ymmärrätte toisianne paremmin

• 6996

Rapu on ehdottomasti paras!!!

• toiset ravut ja toiset vesi...

Skorpioni ja kalat. Toki myös maamerkit. Itse rapunaisena oon huomannu tulevani toimeen joittekki ilmanmerkkie kaa.

• ravun viemä

ettekö te jo tiedä ettei rapua ymmärrä kukaan yhtä hyvin kuin toinen rapu...on nähty!!!

• Ailemayu

No itse en koe olevani tyypillinen rapunainen, sillä en ole yleensäkään kovin paljoa tullut toimeen merkkien kanssa, joiden pitäisi. Mutta jos omaa listaa laittaisin, niin sitten järjestyksessä:

Tulimerkit: Jousimies, Oinas, Leijona
      Ilmamerkit: Vesimies, Vaaka, Kaksonen
      Vesimerkit: Rapu, Skorpioni, Kalat
      Maamerkit: Kauris, Neitsyt, Härkä

Eli listan viimeiset ovat pääasiassa ne, joidenka katsotaan sopivan ravulle parhaiten jokaisessa elementissä, mukaanlukien toinen rapu. Mutta, koska nämä on katsottu tunteellisuuden mukaan ( Rapuhan nähdään tunteellisena merkkinä) ja itse en ole kovinkaan tunteellinen, oma listani näyttää sen vuoksi tältä.

Tästä syystä en myöskään neuvoisi katsomaan liikaa toisen horoskooppiin, koska se yhteensopivuus ei todellakaan ole aina tähtiin kirjoitettu, kuten ei minunkaan kohdallani.

Se on enemmänkin siitä toisen ihmisen lähtökohdista kiinni, ei sen tähtimerkistä. ;)

• FreshAir

nouseva merkkisi ja etsiskele avecia, jolla aurinko on sama kuin nousevasi.
      Jos olet kovin nuori, nouseva ei välttämättä vielä vaikuta.

Olen aurinkorapu enkä ole tullut tähän mennessä toimeen yhdenkään rapumiehen kanssa... sakset kolisevat jo vähän ajan kuluttua. tulisin hulluksi, jos joutuisin elämään yhtä temperamenttisen ja mielenliikkeiltään arvaamattoman ihmisen kanssa!

Sen sijaan nouseva merkkini on ilman merkkejä ja tunnistan jo puhetyylistä ja ulkoisesta olemuksesta kyseisen aurinkomerkin edustajat, joiden kanssa suksi luistaakin hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1583
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      989
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      941
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      98
      919
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      787
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      45
      642
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      632
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      236
      618
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      617
    10. 49
      577
    Aihe