Haluaisin tietää

ruskea hiuksinen tyttö

Hei! Mitkä horoskoopit sopii naispuoliselle ravulle parhaimmin?

6

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatikossa

      vain rapua herkitse, voin sanoa kokemuksesta, kaksi rapua kun on yhdessä niin sitten on taivaanportit auki ja ymmärrätte toisianne paremmin

      • 6996

        Rapu on ehdottomasti paras!!!


    • toiset ravut ja toiset vesi...

      Skorpioni ja kalat. Toki myös maamerkit. Itse rapunaisena oon huomannu tulevani toimeen joittekki ilmanmerkkie kaa.

    • ravun viemä

      ettekö te jo tiedä ettei rapua ymmärrä kukaan yhtä hyvin kuin toinen rapu...on nähty!!!

    • Ailemayu

      No itse en koe olevani tyypillinen rapunainen, sillä en ole yleensäkään kovin paljoa tullut toimeen merkkien kanssa, joiden pitäisi. Mutta jos omaa listaa laittaisin, niin sitten järjestyksessä:

      Tulimerkit: Jousimies, Oinas, Leijona
      Ilmamerkit: Vesimies, Vaaka, Kaksonen
      Vesimerkit: Rapu, Skorpioni, Kalat
      Maamerkit: Kauris, Neitsyt, Härkä

      Eli listan viimeiset ovat pääasiassa ne, joidenka katsotaan sopivan ravulle parhaiten jokaisessa elementissä, mukaanlukien toinen rapu. Mutta, koska nämä on katsottu tunteellisuuden mukaan ( Rapuhan nähdään tunteellisena merkkinä) ja itse en ole kovinkaan tunteellinen, oma listani näyttää sen vuoksi tältä.

      Tästä syystä en myöskään neuvoisi katsomaan liikaa toisen horoskooppiin, koska se yhteensopivuus ei todellakaan ole aina tähtiin kirjoitettu, kuten ei minunkaan kohdallani.

      Se on enemmänkin siitä toisen ihmisen lähtökohdista kiinni, ei sen tähtimerkistä. ;)

    • FreshAir

      nouseva merkkisi ja etsiskele avecia, jolla aurinko on sama kuin nousevasi.
      Jos olet kovin nuori, nouseva ei välttämättä vielä vaikuta.

      Olen aurinkorapu enkä ole tullut tähän mennessä toimeen yhdenkään rapumiehen kanssa... sakset kolisevat jo vähän ajan kuluttua. tulisin hulluksi, jos joutuisin elämään yhtä temperamenttisen ja mielenliikkeiltään arvaamattoman ihmisen kanssa!

      Sen sijaan nouseva merkkini on ilman merkkejä ja tunnistan jo puhetyylistä ja ulkoisesta olemuksesta kyseisen aurinkomerkin edustajat, joiden kanssa suksi luistaakin hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe