Tunteeton

rapunainen?

Voiko rapu sanoa rakastuneensa mutta sanoa sen vain tuottaakseen toiselle hyvää mieltä?

22

2579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crebfemale

      vain miellyttämisenhaluinen vaaka, joka on rakastunut itse rakkauteen.

      Rapu miettii tarkoin ennenkuin alkaa paljastaa tuntojaan, aina on mahdollisuus joutua naurunalaiseksi tunteineen.

      • olla

        ...rapunainenkin rakastunut vain itse rakkauteen.

        Tuntuu pitävän peliä useamman ihmisen kanssa samanaikaisesti, vaikka sitoutunut itse tahollaan.

        Omalta kohdalta tuntuu vaikealta sivuttaa asiaa, kun on itselläänkin tunteet pelissä.

        Sattuu pahasti.


      • firerose
        olla kirjoitti:

        ...rapunainenkin rakastunut vain itse rakkauteen.

        Tuntuu pitävän peliä useamman ihmisen kanssa samanaikaisesti, vaikka sitoutunut itse tahollaan.

        Omalta kohdalta tuntuu vaikealta sivuttaa asiaa, kun on itselläänkin tunteet pelissä.

        Sattuu pahasti.

        rakastua varattuun...kannattaa vähän varoa. Ravut on taitavia hurmaajia :)


    • Rapuvaaka

      Voi kyllä sanoa.. Ehkä se sitten johtuu siitä että olen nouseva vaaka.. ;)

      • vaakarapu

        Itse puhun rakkaudesta vain kun todella tunnen niin. En voisi valehdella tuollaista.

        En halua ketään roikkumaa minussa, jos en voi vastata tunteisiin.

        Ahdistun helposti epävarmuusvaiheessa, mutta rakkaudessa olen pitkäjänteinen ja luotettava.


    • JA EI

      yleensä rapu sanoo "rakastan sinua" ja tarkottaa sitä. Mutta koska ravun luontoon kuuluu toisten olon pitäminen hyvänä, voi olla aivan mahdollista.

      itse oon rapumies. Sanoin kerran että rakastan sinua koska tällä oli hankala olla. Mutta hän kyllä tiesi että tarkoitin ystävänä.
      Mutta itte oon sanonu mun naiselle (hänkin rapu) että rakastan häntä ja tarkottanu sitä ihan tosissaa :) yhdessä kohta 2 vuotta!

      • rapumies 27

        En sanoisi ilman tunteita mutta Sanoessani sen asia on varmasti näkynyt ja tuntunut monella muulla lailla on ikään kuin kaiken kauniin ja ihanan kruunaus


    • rapunai-nen

      Miksi ihmeessä sanoisin rakastavani jos en rakasta? Kuten joku tuossa yllä sanoi en minä myöskään haluaisi ketään itsessäni roikkumaan jos itse en tunne samoin. Olen sanonut elämäni aikana rakastavani monille ihmisille ja aina olen sitä tarkoittanut. Eli ei se nyt ihan niin pyhä sana ole,
      mutta ei ole koskaan ollut syytä sanoa rakastavani jos en rakasta.

    • eihän ravut pelkästää sano nii

      Tokihan se voi. Mut kyll moni muuki horoskooppimerkkine tekee nii.. Miksi nostaa ylös rapu?

      • paha rapu

        Niinpä..
        ei mikään tuollainen oo kiinni jostain horoskooppi merkistä. Kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa oli sit minkä merkkinen vaan.


      • että on....
        paha rapu kirjoitti:

        Niinpä..
        ei mikään tuollainen oo kiinni jostain horoskooppi merkistä. Kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa oli sit minkä merkkinen vaan.

        vaikutusta horoskoopilla. Rapumiesystäväni oli vähän tuollainen lepertelijä ja sanoi kaikkea seksin toivossa mitä ei sitten tarkoittanutkaan oikeasti(myönsi itse). Jaa yleensäkin puhui mielistelläkseen kaikille myötäillen. Itse en ikimaailmassa sanoisi rakastavani jos en rakasta, sehän on turhien toiveiden elättämistä. Itse olen rehellinen ja suora vesimies. Ja sanon kyllä rakastavani useinkin ja näytän sen jos näin on.


      • tsot
        että on.... kirjoitti:

        vaikutusta horoskoopilla. Rapumiesystäväni oli vähän tuollainen lepertelijä ja sanoi kaikkea seksin toivossa mitä ei sitten tarkoittanutkaan oikeasti(myönsi itse). Jaa yleensäkin puhui mielistelläkseen kaikille myötäillen. Itse en ikimaailmassa sanoisi rakastavani jos en rakasta, sehän on turhien toiveiden elättämistä. Itse olen rehellinen ja suora vesimies. Ja sanon kyllä rakastavani useinkin ja näytän sen jos näin on.

        veskari.olen rapunainen, joka ei lepertele kuin sille oikealle ja sydämestä, että eipäs taaaas yleistetä, perhana!


      • mutta....
        tsot kirjoitti:

        veskari.olen rapunainen, joka ei lepertele kuin sille oikealle ja sydämestä, että eipäs taaaas yleistetä, perhana!

        huomaan, että täällä ei oikein saisi nykyään rapuja arvostella. Sukupuoli vaikuttaa kyllä kovasti myös. Tulkinnat rapumiehistä ja naisista ovat aivan erilaiset ja ne nousevatmerkit ym. Ei tietenkään kaikki ravut ym:t ole samanlaisia.


      • toki saa
        mutta.... kirjoitti:

        huomaan, että täällä ei oikein saisi nykyään rapuja arvostella. Sukupuoli vaikuttaa kyllä kovasti myös. Tulkinnat rapumiehistä ja naisista ovat aivan erilaiset ja ne nousevatmerkit ym. Ei tietenkään kaikki ravut ym:t ole samanlaisia.

        mutta yleistykset ärsyttävät.


      • ymmärtää
        toki saa kirjoitti:

        mutta yleistykset ärsyttävät.

        sanomattakin, että vaikka täällä puhutaan yleistäen, jokainen on yksilö. Kuten kaikilla muillakin horoskooppipalstoilla.


    • SANOIN JOSKUS

      Kyllä,jos mies rakastaa liian paljon ja kiihkeästi...

    • firerose

      voi sanoa olevansa rakastunut tarkoittamatta sitä ja olematta rapu :)

      • veskarimies

        en ikiaailmassa anna katteettomia lupauksia ja toiveita ja lurituksia, en pahimassa puutteessakaan....


      • firerose
        veskarimies kirjoitti:

        en ikiaailmassa anna katteettomia lupauksia ja toiveita ja lurituksia, en pahimassa puutteessakaan....

        ei tarkoita,etteikö joku muu niin tekisi :)

        En usko,että se on merkkiimme sinetöity juttu.


    • rapu n 60

      En näkis mitään syytä sanoa tuollaista ilman syytä.

    • RapuneN

      Minä ainakin voisin. Helposti.

      • sanoisit?

        Sehän loukkaa toista, satuttaa pahan kerran. Minä taas en ikinä voisi, rapunainen olen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe