Mun mielestä Lauri Tähkä ja elonkerjuu on hyvä bändi.Se pauhaava sydän on tosi hyvä kappale.Mikä sen kappaleen nimi on jossa lauletaan:tässä oikea käteni,tässä hellä sydämeni tai syrämeni,en muista kumpi se on!Onko bändi teidän mielestänne hyvä?Tykkäättekö Anna Abreusta?Mun mielestä jotkut kappaleet on hyviä.End of love on hyvä ja solta se o beio.Vastaatehan tähän viestiin!!
sydämeni vai syrämeni?
3
1329
Vastaukset
- olla
syrämeni... Ja biisin nimi Maailma on renki
- Tähkäpää...
Mua rikkaan talon poijjaksi luullaan
Rikkaaksi joka suulla
Mut määhän oon pelkkä renki
Mut mulla on komian poijjan henki
Tie on kapee peltoihin nähären
Mutta siitä mä lähären
Kun tyttö sua, tuutilulla
Onni ei voi muuta ku tulla
Tässä oikea käteni
Tässä on mun hellä syrämeni
Ne on ainoot mitä multa saa
Tässä oikea käteni
Ne on ainoot mitä mul on antaa
Kun köyhä rikasta rakastaa
Se on näköjään pahasta
Ja suku se ei paasaa muusta kuin rahasta
Ja mua köyhäksi luullaan
Köyhäksi joka suulla
Mut mulla on komian poijjan henki
Ja mulle maailma on renki
Tässä oikea käteni
Tässä oikea käteni
Tässä oikea käteni
Tässä oikea käteni
Tässä oikea käteni
Mitä mul on antaa
BUY THIS SONG! - kaveris:)
moi ystävä rakas ajttelen sua nyt ja aina!!!en tiedä kysymykseesi vastausta mutta halusin vain kertoo että oot koko ajan mun mielessä!!!!!!vastaa!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126