Ilmoittakaa asiattomista viesteistä palautteen kautta. En ehdi aina selaamaan ketjuja läpi, kun on tuota live-elämääkin tässä elettävä :)
Näin voin heti poistaa asiattomat viestit palstalta, kun näen ne suoraan s-postissani.
Ystävällisesti
Muka.va
Hyvät kirjoittelijat
16
1476
Vastaukset
- arpapeli-.-.-
miksi uskovaisten ja muiden hihhuleitten jutut pääsee luettavaksi kun heillä on omat sivustonsa?
Me keski ikäiset "heitämme läppää ja joskus kinastelemmekin" pienetkin viattomat jutut joita ME aikuiset toisillemme kirjoitamme EI AINA ole riitelyä mutta kun sinä et sitä ymmärrä niin minkä sille voi.
" Pitää ymärtää hevosen leikki" ei meistä pohjimmiltaan kukaan ilkeä ole kenellekkään, mutta sinä et vielä kait ole meidän ikäinen etkä elämää eläny yhtä kauan kuin mew.
Tosi on että onhan meidän kielenkäytössä toivomisen varaa mutta huumorilla pärjää AINA.- minä vaan kysyn
Miten voit meidän kaikkien puolesta vastata? Kapinoi kammiossas!
- Muka.va
Se massapostittajan uskisviesti oli näkyvillä tunti ja 7 minuuttia ennenkuin poistin sen. Ei voida täälläkään olla ihan koko aikaa päivystämässä. Emme myöskään pysty estämään mitä tänne kirjoitellaan.
Häiritseviin ja asiattomiin viesteihin otamme kantaa heti kun niitä havaitsemme, eli pikkasen kärsivällisyyttä toivottaisiin. Niin ja ikää on pikkasen alle 6kymmentä, loppuvuonna ei ole enää allekaan:))
Muka.va - OTTAA SEMMOSTA
Muka.va kirjoitti:
hommaa jota ei pysty hoitamaan.
OTTAA SEMMOSTA kirjoitti:
hommaa jota ei pysty hoitamaan.
Hänen valvontatyönsä onnistumisen arvioi ainoastaan tämän palstan ylläpito!
Annetaan hänelle työrauha ja asennoidutaan, kuin tämä palstakirjoittelu tai sieltä siirretyksi/poistetuksi tuleminen olisi 'maailman tärkein' asia!
Alle viisi minuuttia sitten törmäsin poistoon johon yritin vastata.
ko.flirtti palstalla.
Ei se aiheuttanut minulle rytmihäiriötä, ei edes yhtä nopeampaa sydämen iskua.- nikitön mummeli
emw34 kirjoitti:
Hänen valvontatyönsä onnistumisen arvioi ainoastaan tämän palstan ylläpito!
Annetaan hänelle työrauha ja asennoidutaan, kuin tämä palstakirjoittelu tai sieltä siirretyksi/poistetuksi tuleminen olisi 'maailman tärkein' asia!
Alle viisi minuuttia sitten törmäsin poistoon johon yritin vastata.
ko.flirtti palstalla.
Ei se aiheuttanut minulle rytmihäiriötä, ei edes yhtä nopeampaa sydämen iskua.Susta tulisi uusi hyvä sefu kun toi mukava menee kuuskymppisiin, tiedät niin nuo kuviot ja meitäkin valistat ja ojennat ruotuun joka päivä.
nikitön mummeli kirjoitti:
Susta tulisi uusi hyvä sefu kun toi mukava menee kuuskymppisiin, tiedät niin nuo kuviot ja meitäkin valistat ja ojennat ruotuun joka päivä.
eikä muutakaan pomoa.
Mulle on säännöy ja määräykset aivan helppoja ymmärtää.
Jos en siihen kykene noudattamaan, niin otan vastaan seuraukset, enkä käy kiistämään.
Jos taasen jotkut säännöt ei sovi minun ajatusmaailmojen kanssa yksiin, niin jättäydyn pois sellaisesta, jos siihen ei laki velvoita. Esim, oppivelvollisuus tai asevelvollisuus ym.
Lisäksi aivan live -elämässäkin elän niin simppelin yksinkertaisilla elämänarvoilla, ettei mieleni järky, vaikka asiat ei mene aina niinkuin tahdon tai toivon.
En siis kanna huolta murhetta sellaisista sivuseikoista, kuin joku palstan viestien poisto tai vastaavat asiat oikeasti ovat.
Ne ei väikuta minun hyvinvointiini vähääkään, joten miksi niistä tekisin itselleni huonon olon, joka 'taas'ei hyödytä vähääkään minua, saati muita.Muka.va kirjoitti:
Tämä linkki toi takaisin tähän samaan aloitukseen, onkohan vika koneessani vai linkissä?
Minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä mitään.;))- todettua
Muka.va kirjoitti:
mukavaksi kielenkäyttäjäksi, vaikkakin
Hakemaasi sivua ei löydy
Valitettavasti hakemaasi sivua ei ole. Tarkista, että olet kirjoittanut sivun osoitteen oikein.
Sivu on myös saattanut vanhentua, ja olemme poistaneet sen käytöstä. - päivällä häikkää.
todettua kirjoitti:
mukavaksi kielenkäyttäjäksi, vaikkakin
Hakemaasi sivua ei löydy
Valitettavasti hakemaasi sivua ei ole. Tarkista, että olet kirjoittanut sivun osoitteen oikein.
Sivu on myös saattanut vanhentua, ja olemme poistaneet sen käytöstä.Sehän on tämän ketjun avaus.
poistoja tehdessäsi ottaisit huomioon, että osa poistoehdotuksista tai -vaatimuksista on ilmeisesti tehty piruilumielessä ja/tai omien aloitusten poistoista harmistuneena.
Nyt näyttää hämmästyttävän moneen ketjuun ilmestyvän viestejä, jotka vaativat aloituksen siirtämistä jonnekin muualle. Viesteistä henkii ajatus: "Kun omalla kohdallani rajoitukset tulivat vastaan, käytänpä valtaani ja pilaan ilon muiltakin". Jos sääntöjä aletaan hirveän tiukasti tulkita, koko palstan voisi varmaan pian lopettaa, koska melkein kaikille aiheille on jo omat palstansa.
Mielestäni on monia sellaisia aiheita, joista keskusteltaessa painopistealueet ja sävyt muuttuvat erilaisiksi iän myötä. Luulen ihmisten useinkin haluavan keskustella ikätovereidensa kanssa aiheista, joista keskusteleminen esim. nuorten kanssa saisi ihan toisen sävyn.
Kiva, että sinullakin on myös muuta elämää.;)) Ehkä viestit eivät enää tässä iässä ehdi meitä kauheasti vahingoittaa, vaikka vähän aikaa palstalla viipyisivätkin.
Huomasin juuri, että yksi massapostitettu aloitus linkkeineen on poistettu kaikkien muiden ikäluokkien palstoilta, mutta roikkui hetki sitten edelleen yhdellä. Sinä olit siis nopeampi ja pärjäsit "kollegojen välisessä kilpailussa" ihan hyvin.
Uskaltaisinkohan luvata, että me palstan tytöt yhdessä virkkaisimme sinulle lahjaksi hyvännäköisen löysän pipon?
Toivotan joka tapauksessa sinulle ja kaikille muillekin mukavia hetkiä sekä livenä että palstakeskustelujen parissa.- Oletko tyhmä tai
väitätkö Sefua tyhmäksi? Ei mitään poisteta vain jonkun ilkeämielisen ilmoituksen perusteella tietenkään:)))
yleensä asiaa, niinkuin nytkin!
Mä voin purkaa yhdestä villapaidasta langat!
Ei muuten, mutta oli kivaa puuhaa lapsena, kun äiti keri langan ja sai olla kapellimestarina lankavyyhden kanssa.- Ei Sefu pelkästään
emw34 kirjoitti:
yleensä asiaa, niinkuin nytkin!
Mä voin purkaa yhdestä villapaidasta langat!
Ei muuten, mutta oli kivaa puuhaa lapsena, kun äiti keri langan ja sai olla kapellimestarina lankavyyhden kanssa."ilkeämielisen ilmoituksen takia" poista mitään vaan tietenkin harkinnan tulos!
Ei Sefu pelkästään kirjoitti:
"ilkeämielisen ilmoituksen takia" poista mitään vaan tietenkin harkinnan tulos!
tehtäväni ruotia muiden tekemisiä.
Silti olen O-Orvokin kanssa samaa mieltä siitä linjasta jota hän toivoo valvojan noudattavan.
Eihän O-Orvokkikaan väittänyt, että niin tapahtuu.
Toivoa saa ja kun toiveen/mielipiteen esittää diplomaattisesti, niin kas kummaa, sen huomioonottaminen on helpompaa, kuin jos käydään agresiivisesti esittämään sitä tai tätä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2132772
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521936Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4411611Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531513Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3661432Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641298Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251286Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141236- 621103
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23958