Olen syönyt viljaa nyt reilun kuukauden joka päivä. Oireet on pahat, mahaa kouristelee päivittäin, yleensä pari tuntia ruokailusta. Riittääköhän tämä? Pitäisikö siirtää gastrokopiaa vielä kauemmaksi? Onko mahakivut riittävä oire, luulisi että suolinukalle on jo tapahtunut jotain jos on tapahtuakseen? Kärsin myös ummetuksesta, joka ilmeisesti viittaa myös keliakiaan? Olen menossa yksityiselle lääkäriasemalle gastroskopiaan, joten saan ajan varattua milloin vain, en vain jaksaisi kärvistellä tässä olossa yhtään ylimääräistä.
Kuinka kauan viljaa ennen
gastroskopiaa?
1
390
Vastaukset
- onnrai
Kannatta syödä ainakin niin kauan kunnes saa otettua kokeet se on varma koepala sitten kun on syönyt kunnola siihen saakka monet tekee sen virheen että lopettavat liian aikaisin ei muuta kuin kokeisiin niin sa tietää onko vain ei keliakia sehän voi olla jopa jotin aivan muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228