87. KRISTILLINEN MIELENLAATU .

teutatess

Kristitty pyytää elää niin, etteivät vain hänen tekonsa, vaan koko hänen elämänsä suunta olisi JUMALAN mielen mukainen.

Armosta elämessä hän tahtoo pysyä NÖYRÄNÄ. Koska hän on saanut kaikki lahjatr ja tehtävät JUMALALTA , hän tahtoo olla USKOLLINEN kaikessa koettelemuksissa ja kärsimyksissä hän oppii kärsivällisyyttä , sillä hän ottaa kaikki kohtalonsa JUMALAN kädestä .

Kristitty pyrkii kaikessa noudattamaan totuutta. Kun hän omassatunnossaan kuulee JUMALAN äänen, hän on vapaa ihmisen tuomioista .

Tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi .Matt. 12 :33.

Olkoon teillä se mieli , joka myös Kristuksella Jeesuksella oli . Fil. 2:5 -

JUMALA on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille Hän antaa ARMON . 1 Piet 5:5

Sitä tässä huoneenhaltijalta ennen muuta vaaditaan , että heidät havaitaan uskollisiksi . 1 Kor. 4 : 2

Ahdeistus saa aikaan kärsivällisyyttä, mutta kärsivällisyys koettelemuksen kestämistä . Room . 5 :3-4 .

Kristitty ihminen on uskossaan vapaa ja kaikkien kappaleiden herra. M. Luther

14

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - Abimelek

      Room. 7:14   Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
      Room. 7:15   Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.

      Room. 7:16   Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.

      Room. 7:17   Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

      Room. 7:18   Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
      Room. 7:19   sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

      Room. 7:20   Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

      • Myös kahdeksas luku

        "Room. 7:17 Niin en nyt enää tee sitä minä,"
        Lukekaa myös kahdeksas luku, niin siinä näette miten uusi ihminen vaeltaa.


      • - Abimelek
        Myös kahdeksas luku kirjoitti:

        "Room. 7:17 Niin en nyt enää tee sitä minä,"
        Lukekaa myös kahdeksas luku, niin siinä näette miten uusi ihminen vaeltaa.

        Se sinun tulee ymmärtää, että vasta kuolemassa riisutaan turmeltunut osuus ihmisestö Esa T.


      • Esa T
        - Abimelek kirjoitti:

        Se sinun tulee ymmärtää, että vasta kuolemassa riisutaan turmeltunut osuus ihmisestö Esa T.

        Nyt sanon Abimelek suoraan sinulle, sillä olen niin monta kertaa varoittanut!
        Puheesi on Saatanan paskaa, joka kerran palaa Helvetissä.

        Raamatusta et löydä yhtään kohtaa, josta saisit edes pienintäkään kohtaa tueksesi.

        Kaikkein pahinta on se, että juuri tuo opetus leviää kaikissa seurakunnissamme kuin syöpä. Ei ole Jumalan Sana turhaan sanonut, "TOISTEN OPETTAJAT TUOMITAAN MUITA ANKARAMMIN."

        "2 Piet.1 :Hänen jumalallinen voimansa on antanut meille lahjaksi kaiken, mikä kuuluu tosi elämään ja jumalanpelkoon. Olemmehan päässeet tuntemaan hänet, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja voimallaan. 4. Näin hän on meille lahjoittanut suuret ja kalliit lupaukset, jotta te niiden avulla pääsisitte pakoon turmelusta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee, ja tulisitte osallisiksi jumalallisesta luonnosta."

        Onko sinun ainoa tehtäväsi tehdä Jumalasta avuton pelle, selittämällä kaikki niin tyhjäksi ettei ne lopulta tarkoita enää yhtään mitään.
        Kaikki kirjoitetut Jumalan Sanan paikat ovat sinulle omaa vanhurskautta, ja Saatanan paska on sinulle sitä pyhää.


      • - Abimelek
        Esa T kirjoitti:

        Nyt sanon Abimelek suoraan sinulle, sillä olen niin monta kertaa varoittanut!
        Puheesi on Saatanan paskaa, joka kerran palaa Helvetissä.

        Raamatusta et löydä yhtään kohtaa, josta saisit edes pienintäkään kohtaa tueksesi.

        Kaikkein pahinta on se, että juuri tuo opetus leviää kaikissa seurakunnissamme kuin syöpä. Ei ole Jumalan Sana turhaan sanonut, "TOISTEN OPETTAJAT TUOMITAAN MUITA ANKARAMMIN."

        "2 Piet.1 :Hänen jumalallinen voimansa on antanut meille lahjaksi kaiken, mikä kuuluu tosi elämään ja jumalanpelkoon. Olemmehan päässeet tuntemaan hänet, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja voimallaan. 4. Näin hän on meille lahjoittanut suuret ja kalliit lupaukset, jotta te niiden avulla pääsisitte pakoon turmelusta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee, ja tulisitte osallisiksi jumalallisesta luonnosta."

        Onko sinun ainoa tehtäväsi tehdä Jumalasta avuton pelle, selittämällä kaikki niin tyhjäksi ettei ne lopulta tarkoita enää yhtään mitään.
        Kaikki kirjoitetut Jumalan Sanan paikat ovat sinulle omaa vanhurskautta, ja Saatanan paska on sinulle sitä pyhää.

        Muista että vastaat siitä mitä olet Jumalan sanasta julkisesti puhunt.


      • Esa T
        - Abimelek kirjoitti:

        Muista että vastaat siitä mitä olet Jumalan sanasta julkisesti puhunt.

        Et ole Abimelek ymmärtänyt edes uskon alkeita!
        Olet kirjaimelliseti Saatanan sanaseppo, jonka ainoa tehtävä on raiskata kaikki mitä raamattuun on kirjoitettu.

        Omanvanhurskauden Perkele on niin syvällä sisälläsi, että luulet vielä tekeväsi Jumalalle palveluksen.

        Uskon pahin vihollinen on uskonnollisuus joka selittää samaa sanaa, mutta sen tehtävänä on kieltää uskon voima. Siksi sinunlaisistasi Paavali sanoo, "karttakaa sellaisia."

        Kun katson kirjoituksiasi:
        "turmeluksesta ei eroon päästä"
        "Sairaukset kuuluu tänne"
        "Ei usko tekoja vaadi"
        "Pysymme syntisinä" yms.yms.

        Tällaista Saatanan paskaa kirjoittaa vain Saatanan sanaseppo, uskonnollisuuden henki. Pahemmin ei voi enää Kristuksen voittoa kieltää.

        "Jeesus teki tyhjäksi kaikki perkeleen teot."
        "Mikään ei voi olla meitä vastaan, koska Herra on meidän puolellamme."
        Sellaista Perkelettä ei ole vielä syntynytkään, joka voi olla meitä vastaan.

        Tätä et kuitenkaan ymmärrä, koska suoritat Jumalan palvelustasi omalla vanhurskaudellasi.


      • - Abimelek
        - Abimelek kirjoitti:

        Muista että vastaat siitä mitä olet Jumalan sanasta julkisesti puhunt.

        Tyhjää huulten höpinää ja kerskumista tyhjällä.
        Narsistin päiväunia.


      • Esa T
        - Abimelek kirjoitti:

        Tyhjää huulten höpinää ja kerskumista tyhjällä.
        Narsistin päiväunia.

        Et tiedä edes mikä on omavanhurskas.

        Omalla vanhurskaudella osataan tehdä syntiä, jättää tekemättä ja osataan tehdä liikaa.

        Kristuksen vanhurskaudella ei edes osata tehdä syntiä, ei pystytä tekemään mitään liikaa eikä jättää tekemättä mitään.

        Tätäkään et ymmärrä koska et edes tunne Kristuksen vanhurskautta. Tunnet vain oman vanhurskauden, joka selittää Jumalan Sanankin voimattomaksi tyhjän puhumiseksi.

        Jonkun pitäisi opettaa sinulle uudelleen Kristuksen alun opin alkeet.


      • teutatess
        Esa T kirjoitti:

        Et tiedä edes mikä on omavanhurskas.

        Omalla vanhurskaudella osataan tehdä syntiä, jättää tekemättä ja osataan tehdä liikaa.

        Kristuksen vanhurskaudella ei edes osata tehdä syntiä, ei pystytä tekemään mitään liikaa eikä jättää tekemättä mitään.

        Tätäkään et ymmärrä koska et edes tunne Kristuksen vanhurskautta. Tunnet vain oman vanhurskauden, joka selittää Jumalan Sanankin voimattomaksi tyhjän puhumiseksi.

        Jonkun pitäisi opettaa sinulle uudelleen Kristuksen alun opin alkeet.

        Olen sata varma , että meillä kaikilla on oppimista . Sen asian suhteen, eli Jeesuksen opi alkeet . Pitäisi myös opettaa. Esalle , teutatessille . ja siinä järjestyksessä että esalle eniten .

        Abimelek , minusta ymmärtää oma vanhurskauden meistä parhaiten . ja jeesuksen opin erinomaisesti . Mutta hän ymmärtää myös Lahja vanhurskauden , niin kuin pitääkin ja jollei sitä ymmärrä, ei uskon asiaa ole ymmärtänyt alusta eikä lopusta .Onko näin , kun kirjoitin , vai onko toisin .


      • teutatess kirjoitti:

        Olen sata varma , että meillä kaikilla on oppimista . Sen asian suhteen, eli Jeesuksen opi alkeet . Pitäisi myös opettaa. Esalle , teutatessille . ja siinä järjestyksessä että esalle eniten .

        Abimelek , minusta ymmärtää oma vanhurskauden meistä parhaiten . ja jeesuksen opin erinomaisesti . Mutta hän ymmärtää myös Lahja vanhurskauden , niin kuin pitääkin ja jollei sitä ymmärrä, ei uskon asiaa ole ymmärtänyt alusta eikä lopusta .Onko näin , kun kirjoitin , vai onko toisin .

        henkeä odottaisin tulevan esille.
        Ei se , että jonkin asian tietää, vielä riitä. Jumalan sanaa ei viedä panssarivaunulla ihmisen sydämeen.

        Jos ei näe ympärillään muita, kuin fariseuksia, pitäisi tarkistaa silmälasit.


      • - Abimelek
        teutatess kirjoitti:

        Olen sata varma , että meillä kaikilla on oppimista . Sen asian suhteen, eli Jeesuksen opi alkeet . Pitäisi myös opettaa. Esalle , teutatessille . ja siinä järjestyksessä että esalle eniten .

        Abimelek , minusta ymmärtää oma vanhurskauden meistä parhaiten . ja jeesuksen opin erinomaisesti . Mutta hän ymmärtää myös Lahja vanhurskauden , niin kuin pitääkin ja jollei sitä ymmärrä, ei uskon asiaa ole ymmärtänyt alusta eikä lopusta .Onko näin , kun kirjoitin , vai onko toisin .

        Jumalan rakkaus minua kohtaan on niin suuri, että en sitä millään kokonaisuudessaan ymmärrä.

        Jumalalle kiitos ja ylistys, hän on avannut minun sydämeni uskomaan Jumalan sanassaan lipaamat armolupaukset, jotka minä saan lahjaksi Herrani Jeesuksen Kristuksen ansion tähden.

        Hallelujaa kiitos Jeesus!!


      • - Abimelek
        vihne kirjoitti:

        henkeä odottaisin tulevan esille.
        Ei se , että jonkin asian tietää, vielä riitä. Jumalan sanaa ei viedä panssarivaunulla ihmisen sydämeen.

        Jos ei näe ympärillään muita, kuin fariseuksia, pitäisi tarkistaa silmälasit.

        USKO tarvitaan ja se on Jumalan armolahja sekin.

        Hallelujaa, kiitos Herralle!
        --------

        Jos ei näe ympärillään muita kuin fariseuksia, on syytä tarkistaa silmälasit, olen veljen kassa samaa mieltä.

        Minulla on miljoonia veljiä ja sisaria jotka panevat autuutensa toivon yksin Kristuksen tekoon, hallelujaa kiitos kaikista rakkaista ystävistä sinulle Jeesus.


      • Esa T
        teutatess kirjoitti:

        Olen sata varma , että meillä kaikilla on oppimista . Sen asian suhteen, eli Jeesuksen opi alkeet . Pitäisi myös opettaa. Esalle , teutatessille . ja siinä järjestyksessä että esalle eniten .

        Abimelek , minusta ymmärtää oma vanhurskauden meistä parhaiten . ja jeesuksen opin erinomaisesti . Mutta hän ymmärtää myös Lahja vanhurskauden , niin kuin pitääkin ja jollei sitä ymmärrä, ei uskon asiaa ole ymmärtänyt alusta eikä lopusta .Onko näin , kun kirjoitin , vai onko toisin .

        Meillä kaikilla on varmasti oppimista, mutta toisille se oppiminen tarkoittaa toista ja toisille toista.

        Minulle oppiminen tarkoittaa sitä että opin tuntemaan Kristuksen paremmin, ja mitä enemmän opin sitä enemmän olen jo täällä taivasten valtakunnassa.

        "Mikään ei ole enää kirouksen kahleissa." "eikä mikään voi olla minua vastaan, koska Herra on minun puolellani." "Jeesus teki tyhjäksi kaikki Perkeleen teot"
        Tässä on ihan riittävää haastetta riisua omaa vanhurskautta pois edestä.

        Synnille heikkoudelle sairaudelle kivulle puutteelle yms. on takana aina omavanhurskaus. Ja niin kauan kuin vajautta on yksikin pisara, on opittava riisumaan sitä omaa vanhurskautta pois.

        Kristuksen vanhurskaus on niin täydellinen, ettei sillä edes pystytä olemaan kirouksen kahleissa. Tämä Kristuksen vanhurskaus on Jumalallinen voima, joka kykenee olemaan vain täydellinen.

        "Olkaa täydelliset, niin kuin teidän Taivaallinen Isänne on täydellinen."
        Ei Jeesus meiltä mahdottomia pyydä, eikä kiusaa haasteilla jotka ovat liian vaikeita. "Ihmiselle tämä on mahdotonta, mutta Jumalalle mahdollista."

        Uudestisyntyneinä me emme ole enää ihmisestä syntyneitä, joille oli mahdotonta, vaan taivaasta syntyneitä uusia luomuksia, joille kaikki oli mahdollista. "Vanha on kadonnut ja uusi on tilalle tullut."

        Jumalallinen luontomme kasvaa Jumalan Sanan lupausten avulla, ja tässä on kysymys oppimisesta. Olen mielelläni sillä paikalla jossa "opetetaan Esalle eniten".

        Tähän asti olen kuitenkin joutunut taistelemaan Jumalan Sanan lupausten kieltäjiä vastaan. Täällä tutkitaan vanhaa luontoamme luonnollisin silmin, vaikka pitäisi tutkia uutta ihmistä uskon silmin.


      • teutatess
        Esa T kirjoitti:

        Meillä kaikilla on varmasti oppimista, mutta toisille se oppiminen tarkoittaa toista ja toisille toista.

        Minulle oppiminen tarkoittaa sitä että opin tuntemaan Kristuksen paremmin, ja mitä enemmän opin sitä enemmän olen jo täällä taivasten valtakunnassa.

        "Mikään ei ole enää kirouksen kahleissa." "eikä mikään voi olla minua vastaan, koska Herra on minun puolellani." "Jeesus teki tyhjäksi kaikki Perkeleen teot"
        Tässä on ihan riittävää haastetta riisua omaa vanhurskautta pois edestä.

        Synnille heikkoudelle sairaudelle kivulle puutteelle yms. on takana aina omavanhurskaus. Ja niin kauan kuin vajautta on yksikin pisara, on opittava riisumaan sitä omaa vanhurskautta pois.

        Kristuksen vanhurskaus on niin täydellinen, ettei sillä edes pystytä olemaan kirouksen kahleissa. Tämä Kristuksen vanhurskaus on Jumalallinen voima, joka kykenee olemaan vain täydellinen.

        "Olkaa täydelliset, niin kuin teidän Taivaallinen Isänne on täydellinen."
        Ei Jeesus meiltä mahdottomia pyydä, eikä kiusaa haasteilla jotka ovat liian vaikeita. "Ihmiselle tämä on mahdotonta, mutta Jumalalle mahdollista."

        Uudestisyntyneinä me emme ole enää ihmisestä syntyneitä, joille oli mahdotonta, vaan taivaasta syntyneitä uusia luomuksia, joille kaikki oli mahdollista. "Vanha on kadonnut ja uusi on tilalle tullut."

        Jumalallinen luontomme kasvaa Jumalan Sanan lupausten avulla, ja tässä on kysymys oppimisesta. Olen mielelläni sillä paikalla jossa "opetetaan Esalle eniten".

        Tähän asti olen kuitenkin joutunut taistelemaan Jumalan Sanan lupausten kieltäjiä vastaan. Täällä tutkitaan vanhaa luontoamme luonnollisin silmin, vaikka pitäisi tutkia uutta ihmistä uskon silmin.

        JUSTIINSA NIIN .

        KIITOS RAKAS JEESUS .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1980
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1527
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1350
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1275
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1121
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1057
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1032
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1027
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      861
    Aihe