Tarkoitus olisi vaeltaa saanalta haltille:saako siellä kalastaa ihan ilman lupia,vain ruokatarpeeksi ?
Saako kalastaa kilpisen erämaissa ?
8
1368
Vastaukset
- ?????????????????????????
Missään ei saa kalastaa ilman lupia.
( paitsi lapset ja eläkeläiset voi onkia mato-ongella, ei tosin virtaavissa vesissä...)- saa kalastaa
Kaikki saa kalastaa mato-ongella.
- Haavi auki
saa kalastaa kirjoitti:
Jos nykäsee purosta pari harria haavilla sopan sekaan.Tarviiko monen kympin lupia ?Ja kuka siellä kerkiää lupia kysellä erämaassa ?
- luvat...
Haavi auki kirjoitti:
Jos nykäsee purosta pari harria haavilla sopan sekaan.Tarviiko monen kympin lupia ?Ja kuka siellä kerkiää lupia kysellä erämaassa ?
Sillä ei ole asiaan vaikutusta, valvooko niitä kukaan...
Ajattelit sitten luvatta kalastaa? - lohikalapitoisessa
saa kalastaa kirjoitti:
vesistössä
- Lohikalaa
lohikalapitoisessa kirjoitti:
vesistössä
Missä on lohta ja missä ei. Eipä siellä joenrannoilla Lapissa lue tuoteselostetta joen sisällöstä.
- sanotaan
Lohikalaa kirjoitti:
Missä on lohta ja missä ei. Eipä siellä joenrannoilla Lapissa lue tuoteselostetta joen sisällöstä.
kalastussäädöksissä ja jos et pysty/osaa selvittää asiaa etkä ymmärrä, mitä tarkoittaa lohikala, niin annan pienen vihjeen. Lapissa kaikki virtaavat vedet ovat lohikalapitoisia. Muuten, lohi ja lohikala ovat eri asia.
- on lohijokia
Lohikalaa kirjoitti:
Ympäristökeskus antaa tietoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043