minkä hintaista palvelua noin suunnilleen..?
salom
7
1825
Vastaukset
- urmas44
Kyllä ne siinä kolmen paikkeilla liikkuu.
- kuten aian yksityisellä
riippuu varmaan minkä eläimen viet ja minkä takia.. sota sinne suoraan..antaa ympäripyöreän vastauksen et jotain 80 euron kieppeillä..sit ku olet käynyt ja laskun aika niin sanotaan että hammaskiveä oli niin palio että tekee 110 euro.. voi jee mitä kusetusta.. mä käyn kunnallisella ja sil on tarkat hinnat ja ei mitään hammaskiven kilomäärä hintaa
- kyseisestä paikasta
Eivät hoitaneet koiraani kuntoon, antoivat vaan aina uutta ja uutta lääkettä jotka eivät koskaan auttaneet, ja aina perivät kaikki mahdolliset poliklinikka maksut. Yksi käynti ja yksi toimenpide eräässä halikkolaisessa ja koira oli kunnossa.
- Rakila
Aivan sama mitä maksaa kunhan palvelu on hyvää. Itse käyn Kuninkaantien eläinlääkärissä ja hyväksi on todettu. =)
- me kaksi ja koirat
Rakila kirjoitti:
Aivan sama mitä maksaa kunhan palvelu on hyvää. Itse käyn Kuninkaantien eläinlääkärissä ja hyväksi on todettu. =)
Kuin myös käyn kahden koirani kanssa tarvittaessa Kuninkaantien eläinklinikalla. Hyvää on palvelu, kunhan tietää ketä pyytää. Kaikki eläinlääkärit sielläkään eivät ole kovin korrekteja...
- -88-
OPETUSKLINIKKA
Eläinopetuksen opetusklinikan ajanvaraus maanantaisin klo 9 - 12 ja keskiviikkoisin
klo 9 - 15 puh. 050 440 1604.
Vastaanotto sopimuksen mukaan.
Klinikalla: pieneläinten perusterveydenhuolto, leikkaukset, hammashoito, ultraäänet.
Eläinlääkärinä Hanna-Lea Taskinen ja pieneläinhoitajana Taru Mäenpää.
http://www.v-smol.fi/ajankohtaista/
Täällä erinomainen eläinlääkäri ja halvat hinnat!
Kannattaa ajaa Salosta astikin!!- eläinrakasta palvelua
olen kahta kissaani käynyt hoidattamassa ko. paikassa ja palvelu on toiminut hyvin, ovat ottaneet kisut ihanasti vastaan, juttelevat heille jne =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3112324Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2422185Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511367- 871271
- 1021226
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431225- 821211
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621197Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.211165Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861091