Poker Strategyn henkilötunnistus

Flush

Poker Strategy vaatii nykyisin uusilta rekisterijöityjiltä tunnistuksen ennen kuin he maksavat 50$:n ilmaisen aloitusrahan eli on lähetettävä kopio henkilötodistuksesta ja jostain itselle osoitetusta laskusta, että he voivat olla varmoja rekisteröityjän oikeellisuudesta. Onko joku lähettänyt tuolle firmalle jotain papereita?

5

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elikkäs

      laitoin laskun ja passin pöydälle, otin kuvan, peitin koneella sotun, passin nron yms. lähettelin sähköpostin liitteellä ja samana päivänä tuli raha. vähän joutuu vaivautumaan pienen rahan takia, mutta alottelijalle hyvä riskitön raha. alottelija joutuu tosin hinkata pieniä tasoja hyyyviin pitkään jotta pisteet on kerätty. pokerisivustojen pyytämät vahvistukset henkilöllisyydestä ovat turvallista lähettää ja eihän niissä sentään mitään erikoista vaadita: nimi, syntymäaika, osoite

    • aika alussa***

      eikä valitettavasti oikein tunnu pelittävän:( Partyn, Titanin ja viimeksi Mansionin bonuskoodi ei toiminut "oikein", joten en sitten ole oikeutettu tuohon $50:iin tai muuhunkaan... Lisäksi Mansion yritti vetää rahani ohi ties millä verukkeilla. Vaikuttaa siis aika huonosti organisoidulta jutulta. En suosittele enää.

      ERITYISESTI: Short Stack -strategia muuten on lähinnä vitsi. En mene yksityiskohtiin, mutta ongelma on siinä, ettei varianssia pääse hyödyntämään silloin kun sitä pitäisi hyödyntää. Opetelkaa pelaamaan half/full stackia jos haluatte oikeasti No-limit pokerilla tienata.

      6-max wannabe

      • mikä se on?

        Haluan tienata. Kerrotko mikä se on?


      • FSS
        mikä se on? kirjoitti:

        Haluan tienata. Kerrotko mikä se on?

        kannattaa käyttää siksi, että kun sinulla on sellainen käsi joka oikeasti kannattaa pelata tappiin niin suurilla panoksilla kuin mahdollista (esim setti) niin sinulla myös on chipeja joita pöytään lyödä. Tuottoa pitää yrittää saada enemmän huippukäsillä ja se tapahtuu varianssia nostamalla eli pyrkimällä ALL-IN mahdollisimman isolla stackilla.

        Short stack on ok aloittelijoille koska eivät sitten niin helposti katko itseään esim. kärkipareissa. Pitkän aikavälin tuotto vain jää alhaisemman varianssin takia olemattomaksi.


    • don't worry, be happy

      Joo, olen laittanut pariinkin mestaan kuvan ajokortista ja laskusta. Editoin kuvia siten että maalasin sotun ja laskusta sellaiset tiedot piiloon joita he eivät tarvinneet. Eli laita tunnistukset menemään, älä huoli väärinkäytön suhteen.
      Saat enemmän infoa asiasta esim. täältä http://www.elisanet.fi/freepokermoney/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe