Todellinen ja totaalinen pettymys, ei tiennyt menneisyydestäni mitään, eikä edes lapsieni lukumäärää tai yhtään mitään muutakaan. Miten edes arvailemalla voi mennä näin pieleen...
Kyllä tämä ennustustouhuilu on silkkaa sanahelinää ja ihmisten pettämistä. Koko homma pitäisi lailla kieltää!
Kaarina Makkonen
7
1251
Vastaukset
- testaamaanko sitten lähdit
sitä ei tajua, että soitat kalliin puhelun, maksat siitä ja kysyt jo selviä asioita?
Kai nyt itse tiedät lapsiesi lukumäärän ja minkälainen itse olet?? Höhlää touhua!
Oikeaa näkijää kohtaan testaus on loukkaus, ja jos sillä mielellä lähdet leikkiin et edes voi saada oikeita vastauksia. Näkijä voi kertoa menneestäsi, mutta ne asiat jotka vaikuttavat nykyiseen elämääsi tärkeänä, tai tilanteista, joskus ihmisistäkin, jos ne jollain tavalla vaikuttavat siihen tapahtumaan joka näkijällä on edessä.- ellaR
Aivan samanlainen kokemus tästä näkijästä, enkä todellakaan mitään "testaillut" vaan vaikeassa elämäntilanteessa kyselin. Tällaisia näkijöitä on valitettavan paljon, jotka tekevät näkemisestä näyttävän ja kauniisti koristellun bisneksen, mutta eivät ihan todellisuudessa näe mitään. Myös heidän kanavointina ovat usein lyhyitä ja tarkentaviin kysymyksiin vastaavat niukasti tai eivät ollenkaan.
On tietysti mahdollista, etä he näkevät muille mutta eivät minulle, mutta hyvin moneen olen törmännyt, jotka ovat alalla kuuluisia mutta jotka eivät kyllä ole nähneet mennyttä, nykyistä eivätkä tulevaa. Usein myös hinta on korkeampi muuten näillä "kuuluisilla" ja siis ilmeisesti täysipäiväisesti toimivilla ja teollisuutta näkemisestä tehneillä. Ns. amatööri joka katsoo ilmaiseksi tai kympillä voi olla todellinen näkijä, ammattilainen taas huijari.
Onneksi olen myös kohdannut muutaman ns. todellisen näkijään, jotka todella paneutuvat asioihin, ovat rehellisiä jos jotakin eivät näe, mutta enimmäkseen näkevät hyvin selvästi! Ja vastaukset ovat LAAJOJA!
- Maija-Liisukka
kyennyt hyvinkin ennustamaan ja kaikki on mennyt kuten hän kertoi.
Mietin tässä että jospa tuo loputon ihmisten rahastus vie lopulta
ennustuskyvyn?- rahastus
mitään vie, vaan se jos yrittää liian monelle olla avuksi (ahneuttako?), jaksaminen on koetuksella. Monta asiakasta peräkanaa.. Ei hyvä ollenkaan.
Sen lisäksi, kyvyt voipi heiketä iän myötä. Ihan niinkuin muutkin "aistit". Ja muuttuakin... - että terveet hampaat
takaavat ennustukset, mutta kelläpä niitä nyt olisi. Uusi aika on koittanut nyt, aika Totuuden ja väärät tietävät sen kokevat nyt. On leikki loppunut, on aika Totuuden!
MC
- Sateenkaariportti
Tapasin Kaarina Makkosen v. 2006 ja olin tuon jälkeen hänen kanssaan puhelinyhteydessä kerran. En halua eritellä yksilöllisiä asioita tässä ketjussa, mutta kaikki hänen ennustuksensa toteutuivat. Jos joku haluaa lisätietoa; laita sähköpostiosoitteesi tähän ketjuun.
- galÖ
MITEN KAARINAN ENNUSTUKSET OSUIVAT AJALLISESTI?
Kävin myös itse hänen luonaan vajaa vuosi sitten ja vielä ei ainakaan ole tapahtunut mitään. Hän kertoi melko tarkkoja asioita, ei siis mitään ympäripyöreitä juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216535Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471847
- 821224
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971022- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.78907Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 31827
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon146751