mukana kaupungin TYÖNTEKIJÖITÄ,kun nuo kommentit näyttävät viittaavan siihen suuntaan?
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 25
Vanhimmat
ole avoin kaikille? Missä kysellään henk.koht. tietoja?
maksetaan,eikä netissä surffailusta.
entinen trukkikuski.
tekee vuorotöitä.
Jos on kunnalla töissä, niin eikö täällä saa käydä edes vapaa-aikana??
sullekkin maksetaan?
ei tee vuorotyötä.
viitsi töitä tehdä, paljon mukavampaa on työaikana netissä surffailla. Vielä meidän veronmaksajain hankkimilla koneilla ja yhteyksillä.
joten saan olla netissä työ aikana. No ,jos tarkkoja ollaan olen taas hiukan , vajaat puoli tuntia, etu-ajassa pitämässä ruokatuntia, mutta kun ei muuten ehdi tarpeeksi kirjoitella. Elä viitti Jussi narista ainakaan isolla äänellä että me käytetään veronmaksajien koneita , ne voi tosissaan suuttua. Sitten voivat vielä pomot alkaa seuraamaan meidän touhuja, ja vaikka vähentää tilistä menetetyn työajan. Olen kyllä melko varma etteivät älyä lukea tätä foorumia. Onneksi on nämä koneet , harvoin sitä saa palkkaa tämmösestä huvista ja vielä iltatyö lisänkin. On , on tämä kivaaa. Peru sinäkin Jussi se eläkkees ja tule työväen iloiseeen joukkoon niin ei tarvi kadehtia , saatikka maksaa itse netin käytöstä, on niin ilmaista , niin ilmaista että.
totean että siinähän säästyy sähköäkin kun ei surffaile jatkuvasti netissä.
että ku sulla on näköjään kone auki 24 h/vuorokausi se kuluttaa yhtä palijo sähkyä jos lämmittää sähkösaunan kiukaan kaks kertaa viikossa. Mietippä sitä. Nythän sinä alat inttää mylykyttämmään ettei "mulla oo kone niin kauan päällä" mutta kyllä se vaan näkkyy olevan.
on!
Meillä on tapana katella porukalla kun yks tekee töitä ja nyt on Jorman vuki. Tässä on hyvää aikaa keskustella samalla vaikka suomi.24:lla.
narraa minua.
muuta ,kuin peeloja.
töissä kaupungilla, jos et sitä vielä tiennyt.
Soitellaanko?
jos haluat.
Mutta en nyt justiisa
Vaan olen menossa ja mulla kyllä töitä riittää
Voihan ne kaupungin työntekijät olla samalla lailla netissä kuin muutkin jotka ei ole kaupungilla töissä
Vapaus kaikille.
Mielikuvitusta sinulta ei puutu, mutta sen sekoittuminen oikeaan live-maailmaan onkin huonompi juttu.
LIVE-Maailma oli vähän aikaa sitten tuolla liiterissä.
???
pihkassa.
Äläkä sinä poika hauku meitä täällä. Tule sanomaan meeille virastolle jos on jotakin mielen päällä.
Meillä on kunnan koneissa esto 24:lle. Varmaan epäilyjä/tietoa oli, että työaikana palstalla käydään.
ja heidän työtavoistaan välität. Kirjoitit
"En minä narise,vaan
Kirjoittanut: j.jussiW-T 1.2.2008 klo 16.50
totean että siinähän säästyy sähköäkin kun ei surffaile jatkuvasti netissä."
Omille galleriasivuillesi on kirjauduttu viimeksi 27.1 eli olet pitänyt konettasi auki jo viidettä päivää. Eläkeläisen kone ei tieten sähköä kuluta??
Kunnan koneista katkaistaan virta aina työpäivän päätteeksi eli koneet saavat olla ilman sähköä (kulutusta) arviolta 16h/vrk. Virastoihmisiähän sinä tällä aloituksella halusit huomioida!!
Viikonloppuisin ei virastot ole auki, joten sähkönkulutus jää huomattavasti pienemmäksi kuin sinulla, joka elelet netissä 24h/7vrk/vk!!
Ihmettelen sinun jatkuvaa työläisten mollaamisviettiäsi. Mitä pahaa me sinulle ollaan tehty??
mitään mollaamista kun toteaa,että kaupunginvirasto on omalta osaltaan näissä kommenteissa mukana.
Enhän minä ARVOSTELE ketään näissä kommenteissa ja eikä ole syytäkään.