Onko täällä keskusteluissa

mukana kaupungin TYÖNTEKIJÖITÄ,kun nuo kommentit näyttävät viittaavan siihen suuntaan?
251241
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 25

Vanhimmat

ole avoin kaikille? Missä kysellään henk.koht. tietoja?

Äänestä
  • Aloittaja

maksetaan,eikä netissä surffailusta.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

entinen trukkikuski.

Äänestä

tekee vuorotöitä.
    Jos on kunnalla töissä, niin eikö täällä saa käydä edes vapaa-aikana??

Äänestä

• Aloittaja

eläkkeellä oleva kirjoitti:

entinen trukkikuski.

sullekkin maksetaan?

Äänestä

• Aloittaja

kunnan työntekijä kirjoitti:

tekee vuorotöitä.
    Jos on kunnalla töissä, niin eikö täällä saa käydä edes vapaa-aikana??

ei tee vuorotyötä.

Äänestä

viitsi töitä tehdä, paljon mukavampaa on työaikana netissä surffailla. Vielä meidän veronmaksajain hankkimilla koneilla ja yhteyksillä.

Äänestä

• kunnan työntekijät kirjoitti:

viitsi töitä tehdä, paljon mukavampaa on työaikana netissä surffailla. Vielä meidän veronmaksajain hankkimilla koneilla ja yhteyksillä.

joten saan olla netissä työ aikana. No ,jos tarkkoja ollaan olen taas hiukan , vajaat puoli tuntia, etu-ajassa pitämässä ruokatuntia, mutta kun ei muuten ehdi tarpeeksi kirjoitella. Elä viitti Jussi narista ainakaan isolla äänellä että me käytetään veronmaksajien koneita , ne voi tosissaan suuttua. Sitten voivat vielä pomot alkaa seuraamaan meidän touhuja, ja vaikka vähentää tilistä menetetyn työajan. Olen kyllä melko varma etteivät älyä lukea tätä foorumia. Onneksi on nämä koneet , harvoin sitä saa palkkaa tämmösestä huvista ja vielä iltatyö lisänkin. On , on tämä kivaaa. Peru sinäkin Jussi se eläkkees ja tule työväen iloiseeen joukkoon niin ei tarvi kadehtia , saatikka maksaa itse netin käytöstä, on niin ilmaista , niin ilmaista että.

Äänestä

• Aloittaja

mulla ruokatunti kirjoitti:

joten saan olla netissä työ aikana. No ,jos tarkkoja ollaan olen taas hiukan , vajaat puoli tuntia, etu-ajassa pitämässä ruokatuntia, mutta kun ei muuten ehdi tarpeeksi kirjoitella. Elä viitti Jussi narista ainakaan isolla äänellä että me käytetään veronmaksajien koneita , ne voi tosissaan suuttua. Sitten voivat vielä pomot alkaa seuraamaan meidän touhuja, ja vaikka vähentää tilistä menetetyn työajan. Olen kyllä melko varma etteivät älyä lukea tätä foorumia. Onneksi on nämä koneet , harvoin sitä saa palkkaa tämmösestä huvista ja vielä iltatyö lisänkin. On , on tämä kivaaa. Peru sinäkin Jussi se eläkkees ja tule työväen iloiseeen joukkoon niin ei tarvi kadehtia , saatikka maksaa itse netin käytöstä, on niin ilmaista , niin ilmaista että.

totean että siinähän säästyy sähköäkin kun ei surffaile jatkuvasti netissä.

Äänestä

totean että siinähän säästyy sähköäkin kun ei surffaile jatkuvasti netissä.

että ku sulla on näköjään kone auki 24 h/vuorokausi se kuluttaa yhtä palijo sähkyä jos lämmittää sähkösaunan kiukaan kaks kertaa viikossa. Mietippä sitä. Nythän sinä alat inttää mylykyttämmään ettei "mulla oo kone niin kauan päällä" mutta kyllä se vaan näkkyy olevan.

Äänestä

on!

Äänestä

Meillä on tapana katella porukalla kun yks tekee töitä ja nyt on Jorman vuki. Tässä on hyvää aikaa keskustella samalla vaikka suomi.24:lla.

Äänestä
  • Aloittaja

narraa minua.

Äänestä

muuta ,kuin peeloja.

Äänestä

töissä kaupungilla, jos et sitä vielä tiennyt.
Soitellaanko?

Äänestä
  • Aloittaja

jos haluat.

Äänestä

• Mutta en nyt justiisa
    Vaan olen menossa ja mulla kyllä töitä riittää
    Voihan ne kaupungin työntekijät olla samalla lailla netissä kuin muutkin jotka ei ole kaupungilla töissä
    Vapaus kaikille.

Äänestä

Mielikuvitusta sinulta ei puutu, mutta sen sekoittuminen oikeaan live-maailmaan onkin huonompi juttu.

Äänestä
  • Aloittaja

LIVE-Maailma oli vähän aikaa sitten tuolla liiterissä.

Äänestä

LIVE-Maailma oli vähän aikaa sitten tuolla liiterissä.

???

Äänestä

• Aloittaja

PIHKASSA? kirjoitti:

???

pihkassa.

Äänestä

Äläkä sinä poika hauku meitä täällä. Tule sanomaan meeille virastolle jos on jotakin mielen päällä.

Äänestä

Meillä on kunnan koneissa esto 24:lle. Varmaan epäilyjä/tietoa oli, että työaikana palstalla käydään.

Äänestä

ja heidän työtavoistaan välität. Kirjoitit

"En minä narise,vaan
Kirjoittanut: j.jussiW-T 1.2.2008 klo 16.50

totean että siinähän säästyy sähköäkin kun ei surffaile jatkuvasti netissä."

Omille galleriasivuillesi on kirjauduttu viimeksi 27.1 eli olet pitänyt konettasi auki jo viidettä päivää. Eläkeläisen kone ei tieten sähköä kuluta??

Kunnan koneista katkaistaan virta aina työpäivän päätteeksi eli koneet saavat olla ilman sähköä (kulutusta) arviolta 16h/vrk. Virastoihmisiähän sinä tällä aloituksella halusit huomioida!!
Viikonloppuisin ei virastot ole auki, joten sähkönkulutus jää huomattavasti pienemmäksi kuin sinulla, joka elelet netissä 24h/7vrk/vk!!

Ihmettelen sinun jatkuvaa työläisten mollaamisviettiäsi. Mitä pahaa me sinulle ollaan tehty??

Äänestä
  • Aloittaja

mitään mollaamista kun toteaa,että kaupunginvirasto on omalta osaltaan näissä kommenteissa mukana.
    Enhän minä ARVOSTELE ketään näissä kommenteissa ja eikä ole syytäkään.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

mukana kaupungin TYÖNTEKIJÖITÄ,kun nuo kommentit näyttävät viittaavan siihen suuntaan?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu